tsja, daar kan ik helaas niet aan tippenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, je hebt een 27 inch monitor of niet.
Ja, dan wordt het vrij krap. Ik heb ruimte voor nog een extra venster.quote:
Erg netjes inderdaad. En Kimiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat van Petrov voor Vergne dan
Edit: zoals Brundle nu ook al zei dus![]()
Idd, Massa bleef ook gewoon binnen, tactisch is het al tijden een puinhoop bij McLarenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:23 schreef ElmarO het volgende:
Snap alleen niet waarom McLaren op de SS ging rijden. Volgens mij hadden ze beide kunnen halen.
Ziet er echt niet uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:24 schreef Sinister-D- het volgende:
*Daar komt gabbertje, daar komt gabbertje, daar komt gabber met zijn kaal geschoren kop*
Kovalainen, Petrov, Vergne, De La Rosa, Glock, Pic, Karthikeyanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:24 schreef Schunckelstar het volgende:
Heeft iemand de uitvallers van q1 voor me?
Ik zit in de kroeg voetbal te kijken
Enige wat bij McLaren nog miste was een klagende Button.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Idd, Massa bleef ook gewoon binnen, tactisch is het al tijden een puinhoop bij McLaren
Vergne outquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:24 schreef Schunckelstar het volgende:
Heeft iemand de uitvallers van q1 voor me?
Ik zit in de kroeg voetbal te kijken
ze beginnen m wat te knijpen nu Ferrari en Red Bull toch wel snel zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:23 schreef ElmarO het volgende:
Snap alleen niet waarom McLaren op de SS ging rijden. Volgens mij hadden ze het beide zonder de SS kunnen halen.
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Enige wat bij McLaren nog miste was een klagende Button.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |