tsja, daar kan ik helaas niet aan tippenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, je hebt een 27 inch monitor of niet.
Ja, dan wordt het vrij krap. Ik heb ruimte voor nog een extra venster.quote:
Erg netjes inderdaad. En Kimiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat van Petrov voor Vergne dan
Edit: zoals Brundle nu ook al zei dus![]()
Idd, Massa bleef ook gewoon binnen, tactisch is het al tijden een puinhoop bij McLarenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:23 schreef ElmarO het volgende:
Snap alleen niet waarom McLaren op de SS ging rijden. Volgens mij hadden ze beide kunnen halen.
Ziet er echt niet uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:24 schreef Sinister-D- het volgende:
*Daar komt gabbertje, daar komt gabbertje, daar komt gabber met zijn kaal geschoren kop*
Kovalainen, Petrov, Vergne, De La Rosa, Glock, Pic, Karthikeyanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:24 schreef Schunckelstar het volgende:
Heeft iemand de uitvallers van q1 voor me?
Ik zit in de kroeg voetbal te kijken
Enige wat bij McLaren nog miste was een klagende Button.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Idd, Massa bleef ook gewoon binnen, tactisch is het al tijden een puinhoop bij McLaren
Vergne outquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:24 schreef Schunckelstar het volgende:
Heeft iemand de uitvallers van q1 voor me?
Ik zit in de kroeg voetbal te kijken
ze beginnen m wat te knijpen nu Ferrari en Red Bull toch wel snel zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:23 schreef ElmarO het volgende:
Snap alleen niet waarom McLaren op de SS ging rijden. Volgens mij hadden ze het beide zonder de SS kunnen halen.
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Enige wat bij McLaren nog miste was een klagende Button.
Gelukkig voor hem is het vandaag wat warmerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
Button zei afgelopen week in Ierland iig dat hij de banden niet op temperatuur kon krijgen
Yes, daar is ie.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen.
Kan kun je nu wel vervangen door gaat
voilaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Enige wat bij McLaren nog miste was een klagende Button.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kovalainen, Petrov, Vergne, De La Rosa, Glock, Pic, Karthikeyan
Yup, daar is Button goed weggekomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:43 schreef M.Melandri het volgende:
Zonde van Pastor, was met een hele goed ronde bezig.
Jup, paarse 20.1 als ik het goed had gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Pastor had zelfs de beste tijd in S1, had een top 5 tijd kunnen zijn.
Yup, al was zijn S2 wat minder.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Pastor had zelfs de beste tijd in S1, had een top 5 tijd kunnen zijn.
Kimi heeft denk ik ooit zijn ijsje afgepakt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:47 schreef M.Melandri het volgende:
Die Villeneuve zit echt constant Kimi af te zeiken
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, al was zijn S2 wat minder.
[..]
Kimi heeft denk ik ooit zijn ijsje afgepakt.
dat kun je wel stellen ja. Ik had verwacht dat ze mee zouden doen voor polequote:
Misschien hebben ze wat problemen om de banden goed aan het werk te krijgen aangezien het vandaag een stuk warmer is dan gisteren.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat kun je wel stellen ja. Ik had verwacht dat ze mee zouden doen voor pole
zou kunnen, al geef ik Vettel nu ook een zeer goede kansquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:01 schreef ElmarO het volgende:
Alonso ook netjes. Gezien zijn starts dit seizoen heeft hij een goede kans om deze race te winnen.
Hij ook natuurlijk, maar Alonso kan hem bij de start misschien wel voorbij en zo winnen. Althans, dat is in ieder geval waar ik op hoop.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zou kunnen, al geef ik Vettel nu ook een zeer goede kans
Run naar de 1e bocht is kort hoor, zie Alonso niet zomaar 2 man voorbij gaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij ook natuurlijk, maar Alonso kan hem bij de start misschien wel voorbij en zo winnen. Althans, dat is in ieder geval waar ik op hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |