Haha, echt? Wat treurigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
Voor de cashback heeft Canon haar prijzen met 12% omhoog gegooid
Dat is wat men bij een grotere camerawinkel tegen mij zei. Ik vroeg of men daar ook de prijzen omhoog had gedaan naar aanleiding van de cashback (wist ik veel dat Canon ook een cashback had) en die zei dat dit door Canon aangevoerd was. Vervolgens gezegd dat ik het over Sony had, waarop het antwoord was dat men de adviesprijs daar gewoon altijd voert en daar dus geen verhoging in zit.quote:
Nee, want van Sony hebben we zelf geconstateerd dat er diverse winkels zijn waarbij de prijs omhoog is gegaan, maar niet allemaal. Canon volg ik wat dat betreft niet. Ik weet alleen heel zeker dat het een winkel is die niet stunt met de prijs (zo zijn er een paar in Nederland), maar gewoon prat op de adviesprijs gaat, wat Sony betreft dan.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:36 schreef Isdatzo het volgende:
Lijkt er meer op alsof de 'grotere camerawinkel' de zwartepiet doorspeelt naar canon en sony en zo lekker de winst pakt.
Lijkt me niet, aangezien bijvoorbeeld Media Markt nog steeds dezelfde prijzen aanhoud als voor de cashback actie.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat is wat men bij een grotere camerawinkel tegen mij zei. Ik vroeg of men daar ook de prijzen omhoog had gedaan naar aanleiding van de cashback (wist ik veel dat Canon ook een cashback had) en die zei dat dit door Canon aangevoerd was. Vervolgens gezegd dat ik het over Sony had, waarop het antwoord was dat men de adviesprijs daar gewoon altijd voert en daar dus geen verhoging in zit.
Wat betreft de Canon Casback beetje onzin wat je nu zegt !quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
Canon cashback is flesserij. Voor de cashback heeft Canon haar prijzen met 12% omhoog gegooid. Zeg maar net als de BTW actie van Mediamarkt.
Sony heeft ook cashback, enige verschil is dat er hier losse winkeliers zijn die hun prijzen omhoog hebben gegooid met bijna het gehele cashbackbedrag. Beetje jammer allemaal dus.
elke winkel doet dat zo zelfs de AH met hun actie pas geleden.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, echt? Wat treurig.
Heb 'vroeger' wel eens wat met cashback gekocht en dat was toch wel de moeite waard (zeker als 't een aankoop was die al langer gepland stond).
Knap de BCC garandeerd dat ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
van de man uit de retail. Media Markt verhoogt prijzen NOOIT voor een BTW actie en dergelijke. Alleen week advertenties worden terug gezet naar normale prijzen. Media markt kan namelijk niets verhogen aangezien ze een laagste prijzen politiek voeren.
Wat betreft prijsstijgingen bij Canon betreft ... ALLES heeft momenteel te maken met prijsstijgingen. Ook Nikon, ook Sony, ook, Panasonic. Allemaal. Die prijsstijgingen zijn namelijk een product van de rescessie en de stijgende kosten van vervoer en grondstoffen en de aanhoudende problemen in Thailand en Japan. Niet van mogelijke cashback acties en dat soort ongein.
even over het ontstaan van CashBack acties. In een poging om verkoopprijzen wat te reguleren, geven fabrikanten geen kortingen meer aan de retailers, maar aan de consumenten die de producten komen. Als je namelijk één keten een bepaalde korting geeft gaat de rest ook zeuren dat ze die ook willen hebben. Zo hou je de prijzen kunstmatig hoog. Althans, dat was de bedoeling. De werkelijkheid is helaas anders.
Weet iemand hier meer over?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:36 schreef ForumGek het volgende:
Ik verwacht een van de komende weken weer een Foto Mania bij MM, kan iemand van de medewerkers daar meer over kwijt? Ga dan een Nikon D5100 Kit + 50mm 1.8G aanschaffen, hopelijk voor een mooi prijsje (<¤600 als het kan..)
ja. alleen geven die vooraf een aantal winkels op waarvoor dat geldt. Die letten niet op winkels die ook maar iets met internet te maken hebben.quote:
okquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ja. alleen geven die vooraf een aantal winkels op waarvoor dat geldt. Die letten niet op winkels die ook maar iets met internet te maken hebben.
nee dat is Foto Klein/Camera.nlquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:16 schreef T42 het volgende:
[..]
ok
kom er alleen nooit meerwanr de mm maakt altijd mooie reclame en ben er een 20x geweest maar altijd was het al na 1uur uitverkocht... wel hebben we deze die is het zelfde alleen 30 euro duurder
Mediamarkt heeft het ook alleen met winkels die binnen een straal x van een van hun vestigingen zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ja. alleen geven die vooraf een aantal winkels op waarvoor dat geldt. Die letten niet op winkels die ook maar iets met internet te maken hebben.
van 1835 naar 1789, nog iets minder dan 50 dus. Eens kijken wanneer er weer een BTW actie is maar die is net geweest als ik me niet vergisquote:
Sony 500mm en equivalenten van andere merken?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:21 schreef Uncle het volgende:
Ik ben net ana het kijken naar een Nikon 70-200 maar daarop slechts 50 euro korting, dan ben ik benieuwd op welke objectieven ze die 500 euro korting geven die ze 'beloven'
wut..? de L IS? en die heb je dus voor 594 gescoord? k wist niet dat ie zo veel gedaald was, laatste keer zag ik 'm voor in de 800. De rest vind ik nog fors duur hoor van canon, bijv. 100-400, 16,35, 35 1.4 (sowieso duur, maar niet goedkoper in vergelijking met paar maanden geleden, tegenovergestelde juist)quote:Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef eviLmotion het volgende:
Owjah, tijdens de vakantieweken had ik ook al de Canon 100mm F/2.8 L Macro voor ¤664,- en daarop kreeg ik ook nog eens ¤70,- terug van Canon. Deze maand is echt de tijd om je aankopen te doen. Gebruik maken van de dubbele korting/cashback...
had nog ff nagecheckt maar mij lijkt t vrij onmogelijk, alles is vrijwel duurder dan 2 jaar terug, 'k bedoel 10-22 is van ca. 580 naar 770 gestegen, 85 1.2 is van 1600 naar 2000 gegaan.. 135 2.0 is van 850 naar in de 1000 gegaan..quote:Op maandag 18 juni 2012 23:37 schreef Cockwhale het volgende:
Ik snap ook niet dat ie die lens voor die prijs heeft weten te scoren. Goedkoper dan 800 euro is ie niet te vinden. Ook nooit goedkoper gezien, dus die 664 euro verbaast me ook.
Hij kost idd vanaf ¤800,-. Mediamarkt biedt hem aan voor ¤790,- geloof ik en ivm de vakantieprijzenoorlogactiedinges hadden ze de prijs verlaagd naar ¤664,-. Echt een hele goede deal en timing, want Canon gaf dus ook nog eens ¤70,- retour.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wut..? de L IS? en die heb je dus voor 594 gescoord? k wist niet dat ie zo veel gedaald was, laatste keer zag ik 'm voor in de 800. De rest vind ik nog fors duur hoor van canon, bijv. 100-400, 16,35, 35 1.4 (sowieso duur, maar niet goedkoper in vergelijking met paar maanden geleden, tegenovergestelde juist)
Ik heb het anders gewoon netjes binnen drie weken gekregen bij mijn Nex-C3quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:51 schreef boempa het volgende:
Leuk, die Sony cashback aktie, maar ze geven niks terug.
Voor mijn Nex-5N zou ik 50 euro terugkrijgen, dat doen ze dus niet.
Op tros radar is er een topic over, zijn meerdere mensen die dat hebben meegemaakt.
Gekocht bij een geautoriseerde Sony Dealer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:51 schreef boempa het volgende:
Leuk, die Sony cashback aktie, maar ze geven niks terug.
Voor mijn Nex-5N zou ik 50 euro terugkrijgen, dat doen ze dus niet.
Op tros radar is er een topic over, zijn meerdere mensen die dat hebben meegemaakt.
De dealer is Fotobouw.nl, ze hebben een cashback banner op hun site staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Gekocht bij een geautoriseerde Sony Dealer?
De helpdeskmedewerker van Sony vond het dan ook vreemd, toen ik hierover naar Sony belde, en ze zouden afgelopen week contact opnemen.quote:Geachte heer -,
Bedankt voor uw reactie en jammer om te horen dat Sony NL dit meld, want wij zijn wel degelijk officieel dealer van Sony.
Wij hebben uiteraard meerdere klanten gehad en die hebben daar geen problemen mee.
Als ik u was zou ik toch even contact zoeken met Sony, want zoals hun in onderstaande mail vermelden vermeld staat op de Sony Store Locator (zie: sony.nl/dealerlocator/search)
staan wij hier als bedrijf gewoon bij.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijken meer mensen door Sony 'genaaid'.
Maargoed, afgezien dat ik het jammer vind van die 50 euro, ben ik desalniettemin tevreden met mijn camera.
Ik zal in de toekomst echter niet meer in een zogenaamde cashback aktie van Sony trappen.@luna
Ja, de registratie is in orde, zie hier de mail:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vreemd, de winkel waar ik mijn camera kocht stond niet in het lijstje op de site van Sony en ik kreeg wel gewoon mijn 50 euro terug:
[ afbeelding ]
Mijn camera is gekocht op 14-05-2012 bij foto Hans Keuzekamp, dus het duurde nog geen drie weken voor ik de cashback had.
Heb je wel de streepjescode op de doos meegestuurd?
quote:We hebben je inzending met registratienummer25658 in goede orde ontvangen.
Bij de controle van je inzending hebben wij helaas geconstateerd dat je niet (volledig) voldoet aan de gestelde actievoorwaarden:
- Uw aanschaf voldoet niet aan de voorwaarden om mee te doen aan de promotie.
De aanschaf van het product, zoals beschreven in de actievoorwaarden, moet gedaan zijn bij een Sony verkooppunt die vermeld staat op de Sony Store Locator om deel te kunnen nemen aan de actie.
Wij hebben geconstateerd dat dit niet het geval is. Hierdoor kunnen we uw aanvraag niet honoreren.
Mocht u alsnog mee willen doen aan de actie dan kunt u uw product terugbrengen naar de winkel of terugsturen binnen de gestelde termijn en voorwaarden van de winkel.
Vervolgens kunt u bij een winkel die vermeld staat op de Sony Store Locator (zie: sony.nl/dealerlocator/search) uw product kopen en aanspraak maken op de promotie.
Derhalve kunnen wij je aanvraag niet honoreren.
Mocht je hierover nog bijkomende vragen hebben, dan kun je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar: sonypromotie@consumercare.info
Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groet,
Sony Benelux
Ik heb er maar ff een mail tegenaangegooid richting Sony.quote:Jammer. Ik ben overtuigd Sonygebruiker en heb met de diverse cashback acties niet te klagen gehad. Gewoon nog eens bellen, baat het niet dan schaadt het niet.
Nou, blijkbaar hebben ze daar zitten slapen, gelukkig krijg ik die 50 euro terug.quote:Bedankt voor uw bericht over de Sony actie.
Onze excuses voor het ongemak. We hebben uw aanvraag alsnog goedgekeurd. U zult het bedrag binnen 2 weken op de rekening ontvangen.
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Lucy
Het Sony BeNeLux actie team
Nee, ze zeggen dat je registratie in goede orde ontvangen is. Beetje lullig mailtje verder, breng je product terug en koop het bij een goedgekeurde toko, nadat je de streepjescode eruit gehaald hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:37 schreef boempa het volgende:
[..]
Ja, de registratie is in orde, zie hier de mail:
Canon EF 50mm f / 1.2L USMquote:Op woensdag 17 december 2014 13:58 schreef Uncle het volgende:
Misschien even het aanbiedingen topic opgraven uit het archief en weer nieuw leven inblazen![]()
FOT / 'Aanbiedingen' Topic
Niet dat ik er nu het geld voor heb... maar ik snap werkelijk niks van je postquote:Op donderdag 18 december 2014 23:00 schreef Iemand91 het volgende:
Kickje naar aanleiding van Uncle:
[..]
Canon EF 50mm f / 1.2L USM
PW: ¤1259.
Amazon.de: ¤1296.
Morgen om 09:00 uur in de aanbieding.
Sony 50F14Z A-mount-Objektiv Planar T 50mm F1,4 ZA SSM schwarz
PW: ¤1299
Amazon.de: ¤1186.
Morgen om 11:00 uur in de aanbieding.
Tamron SP 70-200mm F/2.8 Di VC USD (Nikon)
PW: ¤1205.
Amazon.de: ¤1146.
Morgen om 13:00 uur in de aanbieding.
Canon EF 16-35mm f/4L IS USM
PW: ¤1015
Amazon.de: ¤925.
Morgen om 13:30 uur in de aanbieding.
Was op 8 december ook in de aanbieding waar het van ¤955 naar ¤849 ging.
Prijs gaat nu waarschijnlijk dus weer naar ¤849, maar misschien zelfs iets lager.
Er is ook een internationale Duitse Cashback die je nog eens ¤100 extra korting geeft. (tenminste, deze Cashback is eerder genoemd en toen leek het ook te gelden voor Nederlanders).
Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM
PW: ¤764.
Amazon.de: ¤780.
Morgen om 17:00 uur in de aanbieding.
Ook komt om 19:00 uur de Walimex Pro 24mm 1:3,5 DSLR T-S Tilt-Shift met Nikon F-mount langs die nu nog ¤937 kost.
Gaat vermoedelijk zakken naar ¤599.
Amazonquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet dat ik er nu het geld voor heb... maar ik snap werkelijk niks van je post
Waar gaat het in de aanbieding?
Ah, okquote:
Is binnen Europa, dus nee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:21 schreef andreas612 het volgende:
Betaal je nou ook invoerrechten als je vanuit amazon.de besteld?
Bij onestop digital is de a7s goedkoperquote:Op donderdag 25 december 2014 12:23 schreef Iemand91 het volgende:
Als je snel bent:
De aanbiedingen worden wat magerder, maar ze zijn er nog wel:
pricewatch: Sony Alpha 7S Zwart
PW: ¤2170
Amazon.de: ¤2140
Om 11:00 komt die in de aanbieding.
EDIT: ¤1849 geworden.
[ afbeelding ]
True, maar dat is maar ¤50 verschil. Zou ik toch voor Amazon gaan i.v.m. garantie enzo.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:17 schreef Uncle het volgende:
Bij onestop digital is de a7s goedkoper
Voordeel van de a7s is natuurlijk wel dat je vrijwel al je glaswerk kunt gebruiken met een converter. Dan hoef je niet gelijk alles te upgraden maar kun je er langer over doenquote:Op donderdag 25 december 2014 22:54 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil ergens ook wel fullframe gaan, maar de 5DmkIII is me te groot en te verouderd. Nu komt de opvolger vast in 2015, maar dan is 'ie alsnog te groot... en waarschijnlijk geen 4K video of iets. Dan wacht ik liever op de opvolger van de A7S, de A7II heeft 5-axis stabilisatie, dat wil ik ook wel, maar dan de lowlight performance van de A7S en als het ff kan 4K (internally, als het niet te veel gevraagd is). Maar goed, daar moet je dan wel weer het nodige glas voor hebben... en die lenzen zijn niet zo compact als voor het M43-systeem... mja, we gaan het volgend jaar allemaal eens aankijken.
Voor Canon kost hij nog 594,98quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:36 schreef Iemand91 het volgende:
Tamron AF 28-300mm F/3.5-6.3 XR Di VC LD Aspherical (IF) Macro
PW: ¤539
Amazon.de: ¤609.07
Om 18:00 uur in de aanbieding.
EDIT: ¤449 geworden.
Die was dan ook niet in de aanbieding.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor Canon kost hij nog 594,98
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:50 schreef shiznuts het volgende:
De 22mm is wel een beetje limiterend, maar verder wel een aardige kit op zich, zeker als het gaat om een streetshooter met enige portability. De firmware update zorgt ervoor dat de AF niet meer zooo tergend langzaam is. En is uit te rusten met Magic Lantern!
Maar goed, wel een beetje gedateerd alles en de A5100 bijvoorbeeld is nu ook weer niet onaardig.
Good point!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:35 schreef Houniet het volgende:
21% korting bij de MediaMarkt, de BTW dagen beginnen morgen.
KOPEN KOPEN!
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw.htmlquote:Deze actie is geldig op... • Foto & video [..]
Is alleen de vraag of een lens bijvoorbeeld een accessoire is... je zou denken van wel. Aan de andere kant, audio doet ook mee en probeer maar eens een boxenset zelfstandig te gebruiken, is eigenlijk ook een accessoire. Maar een camera moet dus iig kunnen. Zo te zien geen merkuitzonderingen.quote:UITZONDERINGEN
Alle accessoires
Pretty much afhankelijk van vestiging, verkoper en jezelf of je korting kunt krijgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:45 schreef shiznuts het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw.html
Is alleen de vraag of een lens bijvoorbeeld een accessoire is... je zou denken van wel. Aan de andere kant, audio doet ook mee en probeer maar eens een boxenset zelfstandig te gebruiken, is eigenlijk ook een accessoire. Maar een camera moet dus iig kunnen. Zo te zien geen merkuitzonderingen.
Sinds zondag zijn i.i.g. de prijzen van de Canon 6D, 5D (body en kit) en de 70-200mm's niet gestegen in prijs op de MM site. En die prijzen behoren in de Tweakers pricewatch bij de laagste prijzen (op de 5D body na).quote:Wel oppassen dat ze niet eerst de prijzen skyrocketen.Dus wel ff vergelijken op tweakers pricewatch, google shopping en geizhals.eu voor je toeslaat.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:16 schreef shiznuts het volgende:
Hum, dat wordt de 5DmkIII kit maar ffjes halen.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:16 schreef shiznuts het volgende:
Hum, dat wordt de 5DmkIII kit maar ffjes halen.
Niemand had raar opgekeken als je het wel gedaan had.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Geintje. [ afbeelding ] Sowieso kun je dan ook wel ff afwachten tot de drie verschillende 5DmkIV's zijn aangekondigd. Gaat de prijs sowieso wel omlaag ook.Desalwelteplus geinig.
FOT / [Centraal] Canon topic deel 22 - Cashback to where you once belonged.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
Zal er significant verschil in zitten?
Kan niets vinden over een Sigma actie. De vorige actie was tussen 1 mei en 15 juli 2014 dus ik denk dat je even geduldig moet zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:33 schreef Nalbandian het volgende:
Al iets bekend over een cashback actie van Sigma?
De Nikon-mount bij Amazon.de is morgen weer om 18:00 uur in de aanbieding.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD Nikon
PW: ¤859+ / ¤860+ / ¤910+
De Canon- en Nikon-mount zijn bij Kamera Express ¤784.30
oeh!quote:Op zondag 22 februari 2015 21:50 schreef Iemand91 het volgende:
Sony Alpha A77 II + DT 16-50mm F2.8 SSM Zwart
PW: ¤1572
Amazon.de: ¤1.564,87.
Morgen om 18:00 uur in de aanbieding.
helaas: ik zat alleen achter de body aan en die bleef dezelfde prijsquote:Op maandag 23 februari 2015 07:39 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
oeh!die maar even in de gaten houden. waardige vervanger van mijn a700
Dat is niet heel duur... Weet waarvoor ik de mijne, zonder lens, gekocht heb.quote:
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat is niet heel duur... Weet waarvoor ik de mijne, zonder lens, gekocht heb.
Ik kreeg korting van Sony toen ie net uit kwam en was iets van 1100 ofzo kwijt... Die lens doet los 600 tot 700, dus vandaar mijn opmerking.quote:
De Nikon-variant ging tijden terug voor ¤349 weg, Canon kon ik zo niet terugvinden.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen vanaf 10:00 uur heeft amazon.de weer de Samyang/wallimex 14mm 2.8 in de aanbieding, voor Canon deze keer
tweakers 399
Amazon huidge prijs 369
Ik schat 299 morgen in de actie
Hij staat op 288 euroquote:Op maandag 23 maart 2015 14:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen vanaf 10:00 uur heeft amazon.de weer de Samyang/wallimex 14mm 2.8 in de aanbieding, voor Canon deze keer
tweakers 399
Amazon huidge prijs 369
Ik schat 299 morgen in de actie
Goed gegokt!quote:
Ik schat, 399quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:23 schreef Iemand91 het volgende:
Walimex Pro 35mm f/1.5 VDSLR (Canon)
PW: ¤529 en ¤539.
Amazon.de: ¤537,89
Morgen om 19:00 uur in de aanbieding.
[ afbeelding ]
(Overigens bij OnestopDigital ¤488.)
quote:Ontvang direct 50% korting bij aanschaf van de Blackmagic Pocket Cinema Camera, betaal geen ¤1049,00 maar slechts ¤ 524,50,-!
Deze actie is geldig van 27-03 tot en met maandag 30 maart 2015 en zolang de voorraad strekt!
nu nog verder gezakt zelfs. Het grappige was, 1 begon hier mee en de rest volgdequote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:41 schreef Iemand91 het volgende:
Blackmagic Design Pocket Cinema Camera
PW: ¤929+
Maar bij CameraNu, Foto Booms en CameraTools ¤519 / ¤524.50.
Bij Kamera Express ook ¤524 met coupon.
Lijkt een actie van Blackmagic zélf te zijn dus mogelijk volgen nog meer shops.
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dezelfde prijzen anders.quote:
Dat was vrij logisch gevolg als het vanuit de fabrikant komt dat een voor een de prijzen dan aangepast worden.quote:Het grappige was, 1 begon hier mee en de rest volgde
KE zit nu ook op 519 zag ikquote:Op woensdag 1 april 2015 15:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zie dezelfde prijzen anders.
[..]
Dat was vrij logisch gevolg als het vanuit de fabrikant komt dat een voor een de prijzen dan aangepast worden.
Wel raar dat de prijzen nog laag zijn want de actie zou 2 dagen geleden afgelopen moeten zijn.
349,- onder de merknaam Samyang. Samyang is de producent die onder meerdere merknamen (oa walimex) haar spullen verkoopt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:57 schreef Iemand91 het volgende:
Walimex Pro 85mm f/1.4 IF (Canon)[ afbeelding ]
PW: ¤327.41 (Amazon.de is de enige aanbieder van deze lens)
Amazon.de: ¤327.41
Vanavond om 18:00 uur in de aanbieding.
.
Dat is mij bekend maar ik dacht dat de Walimex Pro mogelijk een nieuwere versie was (als het ware een Mark 2 o.i.d.).quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
349,- onder de merknaam Samyang. Samyang is de producent die onder meerdere merknamen (oa walimex) haar spullen verkoopt.
http://tweakers.net/price(...)mm-f-14-(canon).html
Mosterd na de maaltijd maar dat toestel was begin van de middag ¤439 bij Amazon.de, deal is nu helaas afgelopen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:08 schreef Byte_Me het volgende:
Sony RX100 II
PW: ¤569
Dagaanbieding vandaag: Nextdeal ¤537
Twijfel twijfel
Geen idee wat ze met de aanduiding pro bedoelenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is mij bekend maar ik dacht dat de Walimex Pro mogelijk een nieuwere versie was (als het ware een Mark 2 o.i.d.).
Maar ik kan ook zo geen verschil tussen de merken Walimex en Walimex Pro vinden vreemd genoeg.
Beetje raar dat ze zowel de merken Walimex als Walimex Pro voeren...
Echt waar?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:33 schreef Iemand91 het volgende:
Mosterd na de maaltijd maar dat toestel was begin van de middag ¤439 bij Amazon.de, deal is nu helaas afgelopen.
Die aanbieding stond er gisteravond nog niet op de site, daarom heb ik 'm niet genoemd.
Ik ben de RX100II geloof ik niet eerder tegengekomen. De RX100 geloof ik ook niet, in ieder geval niet vaak. (bij Amazon in de aanbieding heb ik het dan over)quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:15 schreef Byte_Me het volgende:
Echt waar?![]()
Komt die aanbieding vaker langs?
Moet een II of III zijn voor me, vanwege de BSI-CMOS sensor. Als ik die aanbieding had gezien vanmorgen was het een instabuy geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ben de RX100II geloof ik niet eerder tegengekomen. De RX100 geloof ik ook niet, in ieder geval niet vaak.
Maar de RX100 her en der al in de aanbieding geweest voor erg sterke prijzen, misschien volgt nu de RX100II wel want mogelijk komt versie 4 er ook al gauw aan.
Het zijn vaak dezelfde lenzen/camerasquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:15 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
Komt die aanbieding vaker langs?
Hoe goed is die Walimex (Ik heb zelf een Nikon DX, maar dat zou niet moeten uitmaken)? Klinkt als een interessante lens, met 1.4 ook nog eens lichtsterk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:57 schreef Iemand91 het volgende:
Walimex Pro 85mm f/1.4 IF (Canon)[ afbeelding ]
PW: ¤327.41 (Amazon.de is de enige aanbieder van deze lens)
Amazon.de: ¤327.41
Vanavond om 18:00 uur in de aanbieding.
EDIT: ¤249 geworden.
Heel goed. Alleen geen autofocus.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe goed is die Walimex (Ik heb zelf een Nikon DX, maar dat zou niet moeten uitmaken)? Klinkt als een interessante lens, met 1.4 ook nog eens lichtsterk.
hmph zie deze weer veel te laatquote:Op woensdag 22 april 2015 00:02 schreef Iemand91 het volgende:
Sandisk CF Extreme 64GB[ afbeelding ]
PW: ¤91.17
Amazon.de: ¤87,86
Vandaag om 13:00 uur in de aanbieding.
EDIT: ¤72.90 geworden.
Sony Alpha 6000 + E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS Zilver[ afbeelding ]
PW: ¤749
Amazon.de: ¤812,43
Vandaag om 18:00 uur in de aanbieding. Ging de vorige keer voor ¤589 weg.
EDIT: ¤589 geworden..
Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD Canon
Tamron SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD Nikon
[ afbeelding ]PW: ¤879 / ¤889
Amazon.de: Canon: ¤824,64 / Nikon: ¤832,77
Vandaag om 18:00 uur in de aanbieding.
Ging ooit voor ¤709 weg maar steeg via ¤749 naar ¤769 de vorige keer.
EDIT: beter; beide ¤699 geworden.
Ik ben te goed voor jullie; ik heb het nog even snel nagekeken, ik heb die Amazon.de aanbiedingen dus in de gaten gehouden:quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:41 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ga ze niet allemaal nakijken maar prijzen lijken wel degelijk onder de PW te zitten.
Hmm.. das best interessant. (nu 139,90 overigensquote:Op maandag 20 april 2015 11:47 schreef Iemand91 het volgende:
Niet een camera of lens, maar wel zeer handig voor de fotograaf:
WD My Passport Wireless 1TB Zwart
PW: ¤167.99
Amazon.de: ¤142,25
En nu krijg je er deze er gratis bij (t/m 30 april of op=op):
Sandisk Ultra 64GB SDXC UHS-I 30MB/s
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar vind jij die aanbiedingen, voordat ze in de aanbieding zijn? Wil het een beetje in de gaten houden, want die RX100 wil ik echt hebben (met korting natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2015 22:18 schreef Iemand91 het volgende:
Sony Cyber-shot RX100 II Zwart[ afbeelding ]
PW: ¤520.43
Amazon.de: ¤492,16
Morgen om 10:00 uur in de aanbieding. Was eens ¤459 en zakte de tweede keer naar ¤389.
Edit: ¤439 geworden.
Sony Alpha 5100 + E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS Zwart[ afbeelding ]
PW: ¤525
Amazon.de: ¤494,16
Morgen om 18:00 uur in de aanbieding. Was eens ¤399 en steeg de tweede keer naar ¤429.
Edit: ¤429 geworden.
ga naar www.amazon.dequote:Op donderdag 30 april 2015 15:53 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Waar vind jij die aanbiedingen, voordat ze in de aanbieding zijn? Wil het een beetje in de gaten houden, want die RX100 wil ik echt hebben (met korting natuurlijk)
Je wordt op je wenken bedient:quote:Op donderdag 30 april 2015 15:53 schreef Byte_Me het volgende:
Waar vind jij die aanbiedingen, voordat ze in de aanbieding zijn? Wil het een beetje in de gaten houden, want die RX100 wil ik echt hebben (met korting natuurlijk)
Ik zat zojuist te kijken, maar zie niks. Goed dat je het even meldt dus, want om 5u zit ik klaar. Hopelijk duikt ie weer onder de 400 maar dat zal wel nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bedient:
Walimex Pro 24mm f/3.5 Tilt-Shift (Canon)[ afbeelding ]
PW: ¤1002.63
Amazon.de: ¤890,73
Vandaag om 14:00 uur in de aanbieding. Ging voor ¤599, ¤779 en laatste keer voor ¤649 weg.
EDIT: ¤649 geworden.
Panasonic Lumix DMC-G5 + 14-42mm Zwart[ afbeelding ]
PW: ¤385.95
Amazon.de: ¤377,23
Vandaag om 16:00 uur in de aanbieding. Ging voor ¤459, ¤389 en afgelopen maandag voor ¤439 weg.
.
Sony Cyber-shot RX100 II Zwart[ afbeelding ]
PW: ¤515
Amazon.de: ¤492,13
Vandaag om 17:00 uur in de aanbieding.
.
Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di-II LD ASP IF Macro (Canon)
Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3 XR Di-II LD ASP IF Macro (Nikon)[ afbeelding ]
PW: ¤159.95 / ¤162.09
Amazon.de: Canon / Nikon: ¤143,69 / ¤136,40
Vandaag om 18:00 uur in de aanbieding. De Canon-variant ging tweemaal voor ¤129 weg.
Ook een leuke (tip van Tweakers):quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:38 schreef Iemand91 het volgende:
Canon Nederland heeft vanaf vandaag t/m 26 juli de zomerpromotie.
Canon Duitsland heeft de sommer promotion met net wat andere voorwaarden.
De Duitse variant wat interessanter als je maar 1 Canon product wilt kopen.
Is te combineren met de Amazon aanbiedingen die hier genoemd worden.
Schamteloze lokquotequote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:13 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen 2 oudgedienden weer in de aanbieding:
pricewatch: Walimex Pro 24mm f/3.5 Tilt-Shift (Canon)[ afbeelding ]
pricewatch: Walimex Pro 24mm f/3.5 Tilt-Shift (Nikon)
PW: ¤1002+ (maar 2 adressen en niet echt rap thuis bezorgd).
Amazon.de: Canon / Nikon: ¤900,85 / ¤940,75.
Morgen om 18:00 uur in de aanbieding, vermoedelijk weer voor ¤749
(maar gingen de laatste keer voor ¤777 weg)
Lokquote in zelfde topic?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:21 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Schamteloze lokquote!
Top werk wat je hier doet!
Misschien had je na je post zo iets van stik er met zijn allen maar in en kwam je niet meer terugquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lokquote in zelfde topic?
Enne, thanks. Kreeg op Tweakers stormvloed aan reacties op opmerking van een-na-laatste post...
En?quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:08 schreef shiznuts het volgende:
... of dat dit keer weer lukt valt nog te bezien...
Nope. 699,- ... dan zou het knagen dat 'ie eerder voor 649,- wegging.quote:
Talking about that.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:03 schreef Iemand91 het volgende:
pricewatch: Olympus OM-D E-M1 + 12-40mm f2.8 ED Zwart[ afbeelding ]
PW: ¤1999
Camerashop.nl: ¤1799.99.
~ http://www.olympus.nl/sit(...)romotions/index.htmlquote:Zomer promotie: Ontvang tot 200 Euro retour voor uw oude camera
Consumenten die hun oude camera inleveren bij de dealer* en een nieuwe OM-D E-M1 of E-M10 kopen, ontvangen tot 200 Euro retour.
Bij aankoop van de E-M1 ontvangt men bovendien een gratis HLD-7 Power Battery Grip.
Actie geldig van 12-05-2015 t/m 31-08-2015
Klik hiernaast op de download link voor de flyer met voorwaarden.
* Olympus Premium Partner (te vinden via de Dealer Locator rechts)
Bij aankopen via onlinewinkels is de teruggave van een oude camera niet strikt noodzakelijk. U ontvangt dan een voucher ter waarde van 100 Euro (bij aankoop van een E-M10) of 200 Euro (bij aankoop van een E-M1).
Wat is de verwachting que prijs voor deze?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:54 schreef Iemand91 het volgende:
pricewatch unsorted: Samyang 12mm F/2.8 ED AS NCS Fish-eye Canon[ afbeelding ]
PW: ¤459+ (niet op voorraad en rest ¤499 of meer)
Amazon.de: ¤489,61
Morgen om 18:00 uur in de aanbieding.
Ging 2 keer eerder voor ¤399 weg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:47 schreef Koelkastje het volgende:
Wat is de verwachting que prijs voor deze?
~ https://peakdesign.com/store/?coupon_code=dads20quote:DAD'S DAY IS OVER, BUT THERE'S STILL TIME to take advantage of 20% off all Peak Design photo gear. We've extended our Father's Day Sale until June 30th so you can get that belated gift, or treat yourself for the hard work of feigning excitement when you opened those "Old Guys Rule" boxer shorts this past weekend. Enter code "dads20" at checkout or click the button below.
pricewatch: Samyang Optics T-S 24mm 1:3.5 ED AS UMCquote:What is Prime Day?
More deals than Black Friday, exclusive for Prime members.
Prime Day is a one-day shopping event on 15th July, 2015, with more deals than Black Friday. Prime members can shop for exclusive deals from electronics, toys, video games, movies, clothing, patio, lawn and garden, sports and outdoor items and more.
Try Prime and get immediate access to deals on 15th July.
Eindelijk weer eens voor ¤599 dan!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:13 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen 2 oudgedienden weer in de aanbieding:
PW: ¤1002+ (maar 2 adressen en niet echt rap thuis bezorgd).
Amazon.de: Canon / Nikon: ¤900,85 / ¤940,75.
Morgen om 18:00 uur in de aanbieding, vermoedelijk weer voor ¤749
(maar gingen de laatste keer voor ¤777 weg)
EDIT: weer iets betere prijzen: beide ¤699 geworden.
(Gingen in het begin voor maar ¤599 weg)
quote:Gewöhnlich versandfertig in 1 bis 4 Monaten.
Tijdje een Tilt Shift geleend, wel grappig maar deze sla ik even overquote:Op maandag 17 augustus 2015 00:30 schreef Iemand91 het volgende:
PW: ¤727.50 / ¤- (weinig aanbod; lijkt vervangen te worden door nieuwere versie)
Amazon.de: Canon / Nikon: ¤756,79 / ¤741,67
Morgen om 16:30 uur in de aanbieding (16:00 uur voor Prime-leden)
Waarschijnlijk weer rond de ¤649.
Ongeveer 130¤quote:Op zondag 22 november 2015 08:46 schreef dvr het volgende:
Micro-Fourthirds gebruikers opgelet:
De Panasonic Lumix G 25mm f/1.7 ASPH lens is momenteel voor slechts $99 (+$6.01 porto, en allicht invoerheffing/btw) te bestellen bij B&H Photo in de VS. Leuk lichtsterk standaardlensje, dat in NL doorgaans het dubbele kost.
[ afbeelding ]
Mijne is onderweg. Alleen al op DPReview riepen een stuk of 40 mensen dat ze 'm gekocht hebben, dus hij zal wel tijdelijk uitverkocht zijn.quote:
De site die ik gebruikte om de kosten te berekenen geven heel iets anders als de site (jouw link)quote:Op maandag 23 november 2015 06:01 schreef dvr het volgende:
[..]
Mijne is onderweg. Alleen al op DPReview riepen een stuk of 40 mensen dat ze 'm gekocht hebben, dus hij zal wel tijdelijk uitverkocht zijn.
Oh, ik zie nu trouwens pas dat ik geen link had vermeld! Dat is deze.
Geen idee, ik heb alleen $6.01 porto betaald en de eventuele BTW e.d. betaal ik bij aflevering. Overigens kreeg ik net bericht, dat de lens bij nader inzien toch niet op voorraad was. Hij wordt me nu toegezonden zodra dat wel weer het geval is.quote:Op maandag 23 november 2015 16:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ooh ik zie het al, je hebt een "pay now " en "pay later" optie, maar waarom is de shipping dan opeens zo duur als je "pay now" kiest![]()
Krijg de bestelling niet voor elkaar. Als ik mijn gegevens wil invullen dan krijg ik een foutmelding bij de postcode. Als ik niets invul daar kan ik verder, maar krijg ik postcode gezeur bij Paypal.quote:Op maandag 23 november 2015 21:59 schreef shiznuts het volgende:
Ja, nog een slight chance dat 'ie onder de radar door vliegt; word je misschien nog gematst ook.
Een native electronic mount 25mm had ik nog niet. En voor die prijs misschien too good a deal om te laten lopen...
- ennn... shipped out already.
Nederland is gewoon correctquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:28 schreef shiznuts het volgende:
Staat het land niet nog op USA dat er vandaar een foutmelding komt?
Weet niet. Bij mij ging het zoals je mag verwachten bij een webshop. Ganz normal.
Onderweg met DHLSaver trackcode (nog niet geactualiseerd in systeem).
- en als je de letters uit je postcode weglaat?
Heb nu maar via mijn creditcard gedaan, moest de postcode zonder letters doen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nederland is gewoon correct
Of ik nu de paypal optie doe of als guest, allebei hetzelfde geneuzel
Morgen om 20:00 uur weer.quote:Op maandag 23 november 2015 17:42 schreef Iemand91 het volgende:
PW: geen aanbieder
Amazon.de: ¤914,11.
Straks om 20:10 uur in de aanbieding. Ging in het verleden weg tussen de ¤649 - ¤777.
EDIT: ¤649 geworden.
Benieuwd wat zo'n lens in de aanbieding doet qua prijsquote:Op zondag 29 november 2015 23:50 schreef Iemand91 het volgende:
pricewatch: Sigma 30mm F1.4 DC HSM Art (Canon)[ afbeelding ]
PW: ¤429
Amazon.es: ¤449,43
Morgen om 16:39 uur in de aanbieding.
Oooooewquote:Op zondag 29 november 2015 23:50 schreef Iemand91 het volgende:
pricewatch: Sigma 30mm F1.4 DC HSM Art (Canon)[ afbeelding ]
PW: ¤429
Amazon.es: ¤449,43
Morgen om 16:39 uur in de aanbieding.
quote:Op zondag 29 november 2015 23:54 schreef Koelkastje het volgende:
Benieuwd wat zo'n lens in de aanbieding doet qua prijs!
quote:
quote:
Afgehaald! Geen extra kosten.quote:Op zondag 22 november 2015 08:46 schreef dvr het volgende:
Micro-Fourthirds gebruikers opgelet:
De Panasonic Lumix G 25mm f/1.7 ASPH lens is momenteel voor slechts $99 (+$6.01 porto, en allicht invoerheffing/btw) te bestellen bij B&H Photo in de VS. Leuk lichtsterk standaardlensje, dat in NL doorgaans het dubbele kost.
[ afbeelding ]
Nee, kreeg een mailtje dat ze deze week wat binnen kregen en zouden verzenden. Gisteren nog een keer gemaild en toen gaven ze aan dat de leverancier niets meer had en dat verwachte levertijd maart isquote:Op donderdag 10 december 2015 16:17 schreef shiznuts het volgende:
Wat je je bespaart lever je weer in aan ziektekosten.5,88kg weegt dat ding.
![]()
[..]
Afgehaald! Geen extra kosten.![]()
Jullie 'em al binnen?
Gewoon spieren kweken.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:17 schreef shiznuts het volgende:
Wat je je bespaart lever je weer in aan ziektekosten.5,88kg weegt dat ding.
![]()
Nee, maar hij komt langzaam dichterbij. Hij heeft inmiddels de oversteek van NY naar Duitsland gemaakt, dus ik zal hem over een paar dagen wel hebben.quote:
Mag allebeiquote:Op zondag 13 december 2015 12:53 schreef shiznuts het volgende:
Goedkoop voor een Hassy of gewoon goedkoop?Want dat laatste gaat denk ik moeilijk worden.
Zag wel dit laatst: http://photorumors.com/20(...)amera-is-now-50-off/ .
Nu 984quote:Op donderdag 17 december 2015 21:13 schreef Iemand91 het volgende:
pricewatch: Tamron SP 15-30mm f/2.8 Di VC USD (Canon)[ afbeelding ]
pricewatch: Tamron SP 15-30mm f/2.8 Di VC USD (Nikon)
PW: ¤1.060,09 / ¤1.116,94
Amazon.de: Canon / Nikon: ¤1.000,52 / ¤1.001,47
Morgen om 19:00 uur in de aanbieding.
niet geprobeerd: de sony versie is niet in de aanbiedingquote:Op donderdag 17 december 2015 21:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Probeer maar eens af te rekenen.
Yep, deze week de Lumix 25mm f/1.7 ontvangen. Ook geen extra kosten, dus al met al een leuke lichtsterke standaardlens voor de helft van het geld.quote:
Maar dat merk is een b*tch om onderscheid in te makenquote:Op zondag 20 december 2015 00:15 schreef Koelkastje het volgende:
Laatst de Samyang 12mm voor 399,- gehaald, wat een pracht lens!
Of EUR 108,32 vanuit Hong Kong:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:15 schreef Uncle het volgende:
[..]
130 in de winkel, 116 op amazon, 90 piek op marktplaats
Media Markt schijnt eind deze maand weer een BTW-actie te hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:10 schreef dexamfetamine het volgende:
Ben op zoek naar een Canon 50mm f/1.8 STM voor een goede prijs. Iemand tips?
Ik dacht dat die BTW actie niet voor lenzen geldt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Media Mark schijnt eind deze maand weer een BTW-actie te hebben.
Als dat doorgaat kun je 'm daar voor een leuke prijs ophalen.
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd (een gewone EF 50mm 1.8). Was nog ruimschoots op voorraad. Toen ik hem wilde afrekenen beweerde men doodleuk dat lenzen niet meededen met de actie (ook al stonden alleen de L-lenzen uitgezonderd in de folder). Na wat juridisch getouwtrek per mail met de klantenservice werd mij beloofd dat het "bij uitzondering"(quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Media Mark schijnt eind deze maand weer een BTW-actie te hebben.
Als dat doorgaat kun je 'm daar voor een leuke prijs ophalen.
De L-lenzen e.d. doen vaak niet mee inderdaad net als de high-end bodies.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:26 schreef dexamfetamine het volgende:
Ik dacht dat die BTW actie niet voor lenzen geldt?
Dat is het hele probleem met dergelijke acties; je moet net de juiste medewerkers vinden. (en zelf ook kunnen doorzetten)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:28 schreef DonJames het volgende:
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd (een gewone EF 50mm 1.8). Was nog ruimschoots op voorraad. Toen ik hem wilde afrekenen beweerde men doodleuk dat lenzen niet meededen met de actie (ook al stonden alleen de L-lenzen uitgezonderd in de folder). Na wat juridisch getouwtrek per mail met de klantenservice werd mij beloofd dat het "bij uitzondering"() dan toch mogelijk was, ze zouden hem voor me klaarleggen. Kom ik op de vestiging, ligt er niks klaar en is de hele voorraad 50mm's uit het schap verdwenen
Onestop zit te kutten met verzenden naar Nederlandquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Of EUR 108,32 vanuit Hong Kong:
https://www.onestop-digit(...)tegory_id=114&page=2
En hoe is het verhaal afgelopen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd (een gewone EF 50mm 1.8). Was nog ruimschoots op voorraad. Toen ik hem wilde afrekenen beweerde men doodleuk dat lenzen niet meededen met de actie (ook al stonden alleen de L-lenzen uitgezonderd in de folder). Na wat juridisch getouwtrek per mail met de klantenservice werd mij beloofd dat het "bij uitzondering"() dan toch mogelijk was, ze zouden hem voor me klaarleggen. Kom ik op de vestiging, ligt er niks klaar en is de hele voorraad 50mm's uit het schap verdwenen
Is dat zo?!?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:40 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Onestop zit te kutten met verzenden naar Nederland
Naar Kamera Express gegaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
En hoe is het verhaal afgelopen?
Nederland stond laatst niet eens meer bij de opties om naar te verzenden, weet niet of dat nu wel weer zo isquote:
Ben benieuwd, bij Onestop is 'ie 530 euro. Ik wil hem!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:13 schreef Iemand91 het volgende:
pricewatch: Tamron SP 35mm f/1.8 VC USD (Nikon)[ afbeelding ]
PW: ¤769
Amazon.de: 741,26
pricewatch: Tamron SP 35mm f/1.8 VC USD (Canon)
PW: ¤769
Amazon.de: ¤741.26
Beiden morgen om 18:00 uur in de aanbieding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |