Klopt ja, als je goed kijkt, zie je het verschil wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Fuckups zijn al als je op je route spikes ziet, op de mapdan klopt je 10km ineens niet
Vergelijk 3 mei eens met 31 mei.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt ja, als je goed kijkt, zie je het verschil wel.
Onder fuckups verstond ik altijd meer dat mensen onderweg hun signaal helemaal kwijtraken en zo. Dat heb ik nooit gehad. Verder verwacht ik ook niet van een telefoon dat ie hetzelfde kan als een GPS. Met een Garmin kan je immers ook niet bellenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Vergelijk 3 mei eens met 31 mei.![]()
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n Forerunner 210, maar ik heb het geld er nog niet voor. Misschien over een paar weken, na mijn salaris!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik ook Mudmasters doen. Googlen gaat
.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Niks voor jou, bij mudmasters gaat het niet om het tempo/snel zijn.
Ik gebruik whey van xxl nutrition . Heeft geen medicijn/smaak of geur, bevat geen aspartaam, is verkrijgbaar in verschillende smaken en is best lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:48 schreef LulaHoola het volgende:
Ohai. Ik had een topic geopend over whey: Instant Whey smaakt naar medicijn!
Kunnen jullie mij merken Whey aanraden die niet zo'n medicijn-smaakje en/of geur hebben. Ik doe namelijk mijn neus dicht als ik het drink dan valt het nog mee (Premium whey isolate/cocos - eiwitpoeder.nl). Vooral gemengd met melk is het goed te doen. Maar dat gaat in tegen het whey-isolaat principe (geen melksuikers). Dank!
Garmin geeft een piepje bij elke km, begreep ik van GotCquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt ja, als je goed kijkt, zie je het verschil wel.
Wat ik nu aan Endomondo wel prettig vind, is dat ie elke kilometer zegt "lap time, 6 minutes, 35 seconds".
Als ik dat onderweg van een Garmin wil weten, moet ik dan op het schermpje kijken? Kan ik elke km gewaarschuwt worden dat ik even moet kijken, met een piepje of een trillinkje of zo?
Welke versie heb jij dan? Ook de 210?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Garmin geeft een piepje bij elke km, begreep ik van GotC. (hoor ik niet btw
).
Verder kreeg ik vandaag een melding 'afstand alarm' bij 7,4 km. Huh? Miss heb ik toevallig op deze dag een keer een training erin gezet.
Voor zover ik weet met borstbandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:13 schreef kwiwi het volgende:
Werken die garmin forerunners allemaal met een borstband voor het meten van de hartslag? Of zijn er ook (evt. van andere merken) die het op je pols meten?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:26 schreef LieLie het volgende:
Heb sokjes van Falke gehaald, die hadden ze daar. Lekker dun, dus dat is wel goed. Maar eens proberen!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:32 schreef GotC het volgende:
Ideale voorbereiding op morgen: Prosecco en Strongbow
Oh nee, ik heb de 205, miss dat die geen piepje doetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welke versie heb jij dan? Ook de 210?
Zorgt wel voor meer rust tijdens het lopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar die hoor je dus niet als je met muziek loopt... Gedoe
Eensquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef GotC het volgende:
Anders is het een achterlijk duur geintje![]()
Zou er zelf nog geen aanschaffen tot je een aardige periode loopt of teveel geld hebtHet is en blijft +-200 euro..
Ja, was me vast aan het orienterenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef GotC het volgende:
Anders is het een achterlijk duur geintje![]()
Zou er zelf nog geen aanschaffen tot je een aardige periode loopt of teveel geld hebtHet is en blijft +-200 euro..
Dan kijk je op je horloge, net als ik. Gedoequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar die hoor je dus niet als je met muziek loopt... Gedoe
Hoe moet dat?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vanmiddag m'n veters netjes losgemaakt voor ik de schoenen uittrok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |