Iets meer...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoeveel sneller? Meer of minder dan 11 seconden?
Het is niet zo dat je evenveel energie nodig hebt met meewind en tegenwind... Het kost altijd meer energie..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig kun je altijd blijven hardlopen, hoe hard het ook waait.
Oh, ja goed puntquote:
Stiekem toch een blaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ja goed punt.
Als hij wind tegen had vind hem wel echt een held.
Vraagje: ik heb geen echte blaren meer, maar wel een wit velletje onder aan m'n voet. Wat is dat? Doet niet pijn, zit geen vocht in.
Sickquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
Lieve slacker_nl, berichtje van Yur:
Ga maar op trainingskamp, je moet namelijk aan de bak. Nieuwe PR to beat is 50:55!
Wat?! Eikel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
Ga maar op trainingskamp, je moet namelijk aan de bak. Nieuwe PR to beat is 50:55!
Holy shit, dat gaat rap! Gefeliciteerd Yur!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
RESTECPquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
Boee Slackerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:40 schreef slacker_nl het volgende:
Niks respect, iedereen moet BOE roepen. BOEEEEEE BOEEEEE
Ik was ook aan het klimmen, maar een aardige Fok!-ker heeft me op 1000 gezet (zoals ik wilde), dus nu sta ik in de minquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
BTW, kijk mij eens even shinen bovenaan het leaderboardvoor zolang YUR nog niet binnen is, that is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |