Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.
quote:
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
Goed, ik kwam hier eigenlijk voor wat anders. Runkeeper heeft steeds meer moeite om GPS te vinden Welke apps hebben nog meer goede ervaringen? Ik ben op zoek naar iets waar ik eigen trainingen in kan zetten met coaching en die uiteraard gewoon GPS goed pakt. Hoe is Endomondo bijvoorbeeld?
Edit: voor Android, was nog wel even zo handig om te vermelden.
Goed, ik kwam hier eigenlijk voor wat anders. Runkeeper heeft steeds meer moeite om GPS te vinden Welke apps hebben nog meer goede ervaringen? Ik ben op zoek naar iets waar ik eigen trainingen in kan zetten met coaching en die uiteraard gewoon GPS goed pakt. Hoe is Endomondo bijvoorbeeld?
Ligt niet aan Runkeeper of Endomondo, maar aan je telefoon. Het weer is slecht, waardoor met name telefoons zonder dedicated gps last kunnen hebben van slechte ontvangst van de satellieten.
Ligt niet aan Runkeeper of Endomondo, maar aan je telefoon. Het weer is slecht, waardoor met name telefoons zonder dedicated gps last kunnen hebben van slechte ontvangst van de satellieten.
Het is al tijden zo, ook met goed weer. En via bijv. maps of andere dingen die GPS gebruiken, vindt ie mijn locatie binnen no time. Dedicated GPS?
het zou geen verschil moeten maken of je van maps gebruikmaakt of van een andere app.
Dat is wat ik ook logisch vind, maar het is echt alleen Runkeeper die er moeite mee heeft. Vandaar m'n vraag hier ook, want ik wil het voorlopig nog even bij apps houden ipv die horloges met GPS. Ook geen geld voor trouwens Nouja, ik ga gewoon overmorgen even een rondje proberen met Endomondo, weet dat die ook populair is en veel gebruikt.