ik snap de comic niet en dat met die collega ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:29 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Deze comic op 9gag lezen:
[ afbeelding ]
De dag nadat je voor het eerst je collega een bak ananas leeg ziet eten
Spermaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:32 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik snap de comic niet en dat met die collega ook niet
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:29 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ afbeelding ]
wordt zoeter, dus pijpen, dus slikken. Hoe 13-jarig ben jij?quote:
Partypooperquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
Denk niet dat het binnen een dag al naar je zaad zakt hoor
doen alsof dat algemene kennis isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
wordt zoeter, dus pijpen, dus slikken. Hoe 13-jarig ben jij?
dat is het ookquote:
Euh?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is het ook
onder de mensen die wel eens sex hebben in ieder geval
ja je mept je vriendin toch in elkaar als ze niet slikt, rekening houden met haarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euh?
Bovendien, ze moet niet zeiken, gewoon slikken.![]()
Rekening houden met smaak.hommotjes
ik ben ook aseksueelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is het ook
Mr. Bean heeft nog nooit 'If you know what I mean' gezegdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:29 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ afbeelding ]
BUURNNNNNNquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat is het ook
hi ha ho, vet grappig man, buitenlandse plaatsnamen. Moet je eens een boek openslaan geschreven in het Zweeds of Fins. Dan kan je uren lang in een deuk liggen echt laggen man xd xd xd iksdeequote:Op zondag 10 juni 2012 01:10 schreef padlarf het volgende:
wat dacht je van al die welhaast onuitspreekbare plaatsnamen
Sukkelquote:Op zondag 10 juni 2012 02:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
hi ha ho, vet grappig man, buitenlandse plaatsnamen. Moet je eens een boek openslaan geschreven in het Zweeds of Fins. Dan kan je uren lang in een deuk liggen echt laggen man xd xd xd iksdee
Duidelijk dat haar vent geen nee durfde te zeggenquote:
Lijkt wel alsof ze die tekst gewoon expres helemaal verpest hebben. Want dat is niet het standaard Engrish met compleet kromme zinnen. De vele spelfouten negerend, zijn dat gewoon nette correcte zinnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Ook in de trant van Bootleg
[ afbeelding ]
Ja maar alleen omdat ik hem niet snapquote:Op zondag 10 juni 2012 22:46 schreef Elvi het volgende:
Dat plaatje met een dode baby is niet grappig.
watquote:
Van welk land is dat de keeper?quote:
Wat is een pointer.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pointer Pointer, zoals de URL het zegt.
Graag gedaanquote:Op maandag 11 juni 2012 13:43 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, lachen gieren brullen.
Kunnen we terug naar de funny dingen. Door de weblog kwam ik deze weer tegen:
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:16 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker of het Venus is,
of de penalty van Ramos.
Nee niet echt. Weinig bekende woorden en dat dat namen waren ipv woorden wist ik niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar elke mongool kan toch dat beetje spaans ontcijferen
bovenste stukje text was me gelukt, maar ik heb geen idee wie die Ramos is, dus ik had 'Penal' ook nooit in de voetbal-context geplaatstquote:Op maandag 11 juni 2012 14:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:16 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker of het Venus is,
of de penalty van Ramos.
Ik herkende Sergio Ramos gister bijna niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor of na het ongelukquote:Op maandag 11 juni 2012 18:47 schreef elkravo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde acteur?
quote:
Zo die heeft lefquote:
Ik niet. Ik spreek geen Spaans. Verder dan sí en no kom ik niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
quote:
Holy shit... dat geluid ook!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef aezop het volgende:
dan post ik m nog maar n keer in het goede topic
Iedereen die denkt/dacht dat planking tof is verdient dit.quote:
http://comic.naver.com/we(...)17&no=31&weekday=tuequote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is er hier iemand die mij een link kan geven naar een shock site, maar dan dat je een instant shock hebt van geluid en beeld dat flashed tegelijk?
Die is wel vet!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://comic.naver.com/we(...)17&no=31&weekday=tue
Deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:12 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Haha, even kortsluiting of zoquote:
Snap niet echt waarom het in het Engels moet staanquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:21 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://youknowyouredutchwhen.com/
90% van die dingen is wel waar ja
Dat kind stelt zich aan zeg. Nu is die man de lul op het internet omdat zijn kind een pussy is.quote:
Die vent mag zwaar de lul zijn van mij, een kind iets leren door hem te slaan met een riem als hij het niet goed genoeg doetquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:49 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dat kind stelt zich aan zeg. Nu is die man de lul op het internet omdat zijn kind een pussy is.
Welk plaatje?quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Goh heb je dat plaatje met die kat in die doos al gezien ? die is echt hi la rish
Dat kind moet godverdomme die bal gooien. Blijft hij daar staan met dat ding in zijn hand, hij verdiende een pak rammelquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die vent mag zwaar de lul zijn van mij, een kind iets leren door hem te slaan met een riem als hij het niet goed genoeg doet![]()
Die vent is het vaderschap niet waard, wat een lul.
?? neequote:Op woensdag 13 juni 2012 07:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Goh heb je dat plaatje met die kat in die doos al gezien ? die is echt hi la rish
quote:
Baby you are super califragile check tick ex pee a la do shus?quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ow heb ik gemistquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat grapje was er toch al maar dan met Nederland?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die faalhaas vergelijken met Gullit
Waar die ook niet verzonnen isquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat grapje was er toch al maar dan met Nederland?
Niet iedereen weet dat t eigenlijk uit 2 plaatjes bestaatquote:
Blijkt maar weer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat t eigenlijk uit 2 plaatjes bestaat
Niet iedereen is zo "slim" als jij en ik blijkbaarquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Blijkt maar weer.
Maar dan nog, je checked toch wat je gepost hebt en ziet dan dat ie niet compleet is?
Pfff, dat is wel vrij heftig als je zo door het leven moet...quote:
Dat is niet bij iedereen zo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel vrij heftig als je zo door het leven moet...
Als je zingt stotter je toch niet ofzoiets?
Over falen gesproken, niet weten dat Rijkaard onze lama wasquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die faalhaas vergelijken met Gullit
Lijkt me ook erg pijnlijk als je niet eens je naam kan uitspreken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel vrij heftig als je zo door het leven moet...
Als je zingt stotter je toch niet ofzoiets?
Hij kan beter zn naam gaan zingen voortaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg pijnlijk als je niet eens je naam kan uitspreken.
Zingend door het leven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij kan beter zn naam gaan zingen voortaan.
Dat blijkt. Zijn wij dan de oh zo lang verwachte uitverkorene die deze sublieme reeks moeten dragen op de schouders van onze onuitputtelijke wijsheid en onfeilbare kunde?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo "slim" als jij en ik blijkbaar
Ik zag hem net nog op de Dew tour Las Vegas, hij lijkt echt op een lelijke vrouwquote:
Niet check maar list....quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Baby you are super califragile check tick ex pee a la do shus?
Die van Steve en Bill vind ik toch wel de beste tot nu toe!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:19 schreef davako het volgende:
Ik kan altijd erg genieten van de Rap Battles of History. Zeker grappig en erg gevat!
Ik zelf vind die van Hitler en darth vader het beste, de eerste danquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Die van Steve en Bill vind ik toch wel de beste tot nu toe!
Hulde aan de makers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Leuk, dit waren alleen de afgelopen twee wedstrijden wel de beste spelers aan Nederlandse kantquote:
Welke wedstrijd heb jij zitten kijken dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:25 schreef Romanus het volgende:
[..]
Leuk, dit waren alleen de afgelopen twee wedstrijden wel de beste spelers aan Nederlandse kant
Ja dat is dus overduidelijk nepquote:
Ik moest lachenquote:
Agossie. Is je linkdump topic gesloten en kom je hier uithuilen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef vaagjunior het volgende:
weer zo'n reden waarom Patje en Hork bazenmoderators zijn en Smegmanus stinkt.. altijd topic's sluiten
<<huilie.jpg>>quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef vaagjunior het volgende:
weer zo'n reden waarom Patje en Hork bazenmoderators zijn en Smegmanus stinkt.. altijd topic's sluiten
wat de fak...quote:
quote:
Bo Burnham isquote:
Hahaquote:
It's always sunnyquote:
Pokémon Yellow.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet wel pokemon red/blue hebben gespeeld om dit te snappen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:10 schreef Maringo het volgende:
Ik heb wederom de ballen uit mijn broek gelachen.Voelt een beetje zoals Mitch HedbergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When all else fails, you always have delusion.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |