inderdaad maar hier wel een prachtig strak blauwe lucht met echt geen wolkje te bekennenquote:
Na zo'n kut wedstrijd is alles mogelijk... verbaast me dat er geen vorst in voor komt.... en dat de buienradar geen onweer zit boven mijn huis..:(quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:21 schreef Lemans24 het volgende:
De pluim ziet er nu opnieuw niet best uit. Gaat het dan écht gewoon de hele zomer 15-20 graden worden?
Het zal toch niet... een lente met 10 dagen zomer, gevolgd door een zomer zonder zomer?
Ik vond de zomer vorig jaar perfect. Niet te warm, amper muggen, ideaal!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:21 schreef Lemans24 het volgende:
De pluim ziet er nu opnieuw niet best uit. Gaat het dan écht gewoon de hele zomer 15-20 graden worden?
Het zal toch niet... een lente met 10 dagen zomer, gevolgd door een zomer zonder zomer?
de dag begint in ieder geval zonnig hier in a'dam, dat is toch lekker wakker wordenquote:Op zondag 10 juni 2012 07:40 schreef Ambrosius het volgende:
Ik dacht dat het vandaag slecht zou worden, maar het ziet er een goed uit en een stuk beter dan gisteren.
Nu maar hopen dat het zo blijftquote:Op zondag 10 juni 2012 07:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
de dag begint in ieder geval zonnig hier in a'dam, dat is toch lekker wakker worden
Ziet er beter uit dan het EK van gisteravondquote:Op zondag 10 juni 2012 08:43 schreef appelsientje het volgende:
Heerlijk wakker worden met de zon en de pluim zit er ook redelijk uit....
Tenminste iets om vrolijk van te worden
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
Blegh ik zie alweer 20+ graden er aan komen.
Zal mij benieuwen.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef CWAV het volgende:
Alsjeblieft(Oja, wel eens dat het nog iets te ver vooruit is)
[ afbeelding ]
Niet gaan haten..quote:
Knmi geeft ook 25 graden door zaterdagquote:Op zondag 10 juni 2012 13:02 schreef CWAV het volgende:
Dames, heren, over een week berekent GFS temperaturen zo rond de 27 gradenAfgesloten door zo te zien fiks onweer
Alhoewel het gebied met CAPE nog iets te oostelijk ligt.
http://www.bliksemdetecti(...)50.msg54744#msg54744
[ afbeelding ]
De zee en strand woon ik naast, dus daar heb ik geen behoefte aanquote:
Hij wil neerslag, hagel en sneeuw, ik denk dat Hammerfest o.i.d. dan het paradijs is. Mits je tegen maanden duisternis kan, tenminste...quote:
Je zit IN de zon.....quote:
Ga dan voor Zweeds Lapland. Finland is het allemaal net niet. Zo vlak enzoquote:
Lekker veel muggen ook.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga dan voor Zweeds Lapland. Finland is het allemaal net niet. Zo vlak enzo
Het was warm men!quote:Op zondag 10 juni 2012 17:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je zit IN de zon.....
FF de telescoop erbij pakken
Lekker tochquote:Op maandag 11 juni 2012 06:29 schreef appelsientje het volgende:
En de pluim is weer kut.... woensdag zelfs 5 graden 's nachts
ik vind 't ook wel lekker ja, vooral omdat m'n kamer in een tussenwoning op het zuiden ligt, als het warmer dan 16/17 graden is wordt het binnen al gauw 23..quote:Op maandag 11 juni 2012 08:17 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Lekker toch
Zolang er maar wat meer droge dagen tussen zitten.
Vandaag in elk geval niet, regen en buien.
quote:Op maandag 11 juni 2012 09:32 schreef Frutsel het volgende:
wakker geworden met het luchtalarm, keer wat anders
Oh, vanwege de brand?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:32 schreef Frutsel het volgende:
Van wie is deze voorspelling?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:14 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor wat het waard is!
http://www.accuweather.co(...)st-summer-2012/65828quote:
Ja... had al brandweerauto's gehoord en ineens ging het luchtalarm... dus ik dacht al: WTFquote:
Ik ook ja, was me de rook ook wel zegquote:Op maandag 11 juni 2012 09:32 schreef Frutsel het volgende:
Die hittegolf komt nog wel in juli!quote:
Heb je een zonnescherm / lamellen / dikke gordijnen?quote:Op maandag 11 juni 2012 08:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik vind 't ook wel lekker ja, vooral omdat m'n kamer in een tussenwoning op het zuiden ligt, als het warmer dan 16/17 graden is wordt het binnen al gauw 23..
Kaaskoppen in het buitenland, is dat geen leuk alternatief voor je...?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:14 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor wat het waard is!
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja... had al brandweerauto's gehoord en ineens ging het luchtalarm... dus ik dacht al: WTF
zag eerst niets en ineens dikke zwarte rookwolken
Toch grappig om te zien dat de buurman zijn ramen sluit en vervolgens op straat gaat staan kijken
Mij te stilquote:Op maandag 11 juni 2012 12:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kaaskoppen in het buitenland, is dat geen leuk alternatief voor je...?
Vlam in de pan denk ikquote:
GRIP 4 inderdaad. Was Moerdijk dat ook niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:02 schreef Logician78 het volgende:
[..]Slimme man dunkt me
Maar is weer eens een keer anders wakker wordenGelukkig zijn er geen gewonden, maar was een behoorlijke brand
te pittig sausjequote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vlam in de pan denk ik
[..]
GRIP 4 inderdaad. Was Moerdijk dat ook niet?![]()
Gelukkig idd niemand gewond. Al geloof ik dat asbest verhaal niet, maar hey, who cares bij de gemeente.
Niet bij "extreem" weer.quote:
Of eens in augustus, na twee baggeraugustussen op rij.quote:
Ja, dan wordt het soms zelfs vervelend drukquote:
Ik sluit bij brand het liefst ook alles om dan buiten te kijken. Vieze rook in huis wil je niet, maar een kuchje in kan ik nog wel hebben! Helaas lijkt het er op dat de veenendaalse brandstichters gisteren zijn opgepakt, hier dus geen feest meer.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja... had al brandweerauto's gehoord en ineens ging het luchtalarm... dus ik dacht al: WTF
zag eerst niets en ineens dikke zwarte rookwolken
Toch grappig om te zien dat de buurman zijn ramen sluit en vervolgens op straat gaat staan kijken
en benauwdquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel geeft hooikoorts aan Zwijndrecht
We zullen zien. Hoewel ik ervan uit ga dat het niet veel voor zal stellenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er zit wel wat onweer in dat lijntje dus wie weet krijgt Zwijndrecht ook wat
Jullie hebben de schaal al gejatquote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wil ook onweer, maar zal zoals meestal wel weer helemaal opgelost zijn als het Amsterdam bereikt![]()
sterkte met de hooikoorts Fruts.
Idem hier, het kakt ook in volgens mij..quote:Op maandag 11 juni 2012 16:32 schreef Gitank2 het volgende:
Het is wel een erg traag trekkende buienlijn.
Ik bevind me in de driehoek waarin nog niets gebeurt (Oost - Brabant)
Arnhem had wat een beste regenbui.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Het heeft weer eens vakkundig Arnhem ontweken
5 minuten redelijke regen. Onweer was in de verte te horenquote:
Jouw UI.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef Heinekenfreak het volgende:
Wateringen meldt een bak regen en onweer op zo'n 2km afstand :-)
Onzinquote:
Nee. Het gaat langs de rivieren, of blijft ertussen hangen.quote:
Dat ken helemoal nie joh...quote:
Dat denken veel mensen, maar het is onzinquote:Op maandag 11 juni 2012 17:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee. Het gaat langs de rivieren, of blijft ertussen hangen.
Kleve idem dito, Rijn kaatst de onweersbui altijd terug.
Regen blijft nog wel even met bakken in de lucht.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:39 schreef Kimilotus het volgende:
Zit in maassluis nu en begint net te donderen
Eindelijk
Ik woon aan de andere kant bij Bolnes, ik zag daar 2x de bliksem inslaan bij 1 van die kranen die daar staan en dus 1x bij achter op de veldje, allemachtig,quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat ken helemoal nie joh...
Weet je wel wat voor een dun lijntje zo'n rivier is, gezien vanuit het oogpunt van een buienwolk? Hoe kan een wolk daar hinder van ondervinden? Antwoord: niet.
Liever een zomer met dit weer dan de 'zomer' van vorig jaar die alleen maar koel was.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Kijk, dit wil ik zien. Grijze lucht en een(blijkbaar) onuitputtelijke voorraad aan wind en regen..
![]()
Dat wel, maar dan mag het gauw eens gaan onweren in Arnhem, want dat is de laatste tijd ook 3x niks.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:19 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Liever een zomer met dit weer dan de 'zomer' van vorig jaar die alleen maar koel was.
Net toch nog een mooie donder, dacht dat de bui al lang voorbij was.
Klopt... Ik liep erdoorquote:Op maandag 11 juni 2012 17:17 schreef Studiotje het volgende:
Lekker veel regen in AmersfoortOh, en onweer.
jij woonde toch in beverwaard?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant bij Bolnes, ik zag daar 2x de bliksem inslaan bij 1 van die kranen die daar staan en dus 1x bij achter op de veldje, allemachtig,
Ja, bolnes ligt hier aan de overkant heel dichtbij, ik kijk tegen het begin van bolnes aan wat aan de maas ligtquote:
Ik weet wel dat hier aan dat water een brandweer onderweg is voor wateroverlast, niet zo gekquote:Op maandag 11 juni 2012 17:32 schreef OnweersComplex het volgende:
Hallo beste Ridderkerkers en Rotterdammers. Hebben jullie ook nog wat voor Zwijndrecht?
Zo erg ja?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hier aan dat water een brandweer onderweg is voor wateroverlast, niet zo gek
Was vanaf het KPN gebouw naar het station, niet heel ver gelukkig. Ben echter behoorlijk nat geworden in die korte tijd...quote:
Nou nee dus. Was net te voet naar de supermarkt...quote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wil ook onweer, maar zal zoals meestal wel weer helemaal opgelost zijn als het Amsterdam bereikt![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:22 schreef Fredo55 het volgende:
Kinderdijk:
[ afbeelding ]
Hier (Zeeland) droog, 'maar' 10mm gevallen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:22 schreef Fredo55 het volgende:
Kinderdijk:
[ afbeelding ]
Hier (Zeeland) droog, 'maar' 10mm gevallen.
Het is ook een kromme zin/redenering. Die wateroverlast is het gevolg van de neerslag, niet andersomquote:Op maandag 11 juni 2012 18:33 schreef Fredo55 het volgende:
Dit lijkt me wel heel sterk?
RaymondAarsman1â@RaymondAarsman1
Door wateroverlast is in #Rotterdam bijna 100mm aan regen gevallen en is Schouwburgplein met Pathe ontruimd. #Gouda #wolkbreuk #noodweer
Mammatus bedoel je?:Pquote:Op maandag 11 juni 2012 18:51 schreef marcel-o het volgende:
Cool, heb hier van die "deuk"wolken.
en hier is gouda
Hehequote:
nee, dat zijn bolletjes..quote:
Ik weet welke je bedoelt.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:57 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nee, dat zijn bolletjes..
dit waren n soort van golfjes en deukjes
Ik heb nog geen regen gezien idd.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef Junglebeast het volgende:
NH heeft het zwaar. Alleen weer niks in Den Helder zo te zien.
En twee donderslagen maarliefst!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Utrecht heeft wederom een klein buitje gehad eind van de middag
zoiets ja, maar dan minder bewerktquote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt.
Grijze lucht et een soort deukjes en golfjes erin die vaak lichter zijn.
Weet alleen niet hoe het heet..
Edit: Dit?
[ afbeelding ]
Vind je? Ik had liever wat goed onweer gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 05:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En twee donderslagen maarliefst!
(prima toch?)
Je bedoelt mammatus?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt.
Grijze lucht et een soort deukjes en golfjes erin die vaak lichter zijn.
Weet alleen niet hoe het heet..
Inderdaad, maar vooral Hongarije denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:53 schreef knep het volgende:
Alpen krijgen de volle laag vandaag: http://www.wetteronline.d(...)ahr-in-den-Alpen.htm
Verdomme zegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:54 schreef Slobeend het volgende:
Die nieuwe pluim.De 20+ temperaturen zijn er weer uit...
Ok, ik deel ineens je meningquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:53 schreef knep het volgende:
Alpen krijgen de volle laag vandaag: http://www.wetteronline.d(...)ahr-in-den-Alpen.htm
Mijn ouders zitten nu nét ten zuiden van dat rood/paarse gebied in de alpenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ok, ik deel ineens je mening
[ afbeelding ]
Ik zag het ja, paar dagen geleden repte nu.nl (quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:54 schreef Slobeend het volgende:
Uiteraard, dit is zo'n zomer die ons verwende mensen laat zien dat we onterecht zaten te zeuren over "die baggerzomers in Nederland" toen het tussen 2002 en 2010 wel eens regende bij 20 graden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:54 schreef Slobeend het volgende:
What's up met de dijken in NL. Zoveel geregend?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:58 schreef WeerServies het volgende:
Het valt nog allemaal goed met met de bliksemactiviteit in België.. Hopen dat het front zich de komende uren gaat intensiveren en dan kan het voor de noorderburen in Zeeland best nog leuk worden
[ afbeelding ]
Source: www.noodweer.be
Ik hoop dat ze rond half 7, 7 uur komen. Moet tennissen vanavond maar heb totaal geen zinquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef Frutsel het volgende:
Ben benieuwd waar die buien blijven, die level 1 voor het oosten zal er toch niet voor niets zijn?
lolquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze rond half 7, 7 uur komen. Moet tennissen vanavond maar heb totaal geen zin
In het level 1 gebied (duitsland) toch al behoorlijke buien. Maar ik snap je opmerkingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef Frutsel het volgende:
Ben benieuwd waar die buien blijven, die level 1 voor het oosten zal er toch niet voor niets zijn?
Laat het maar langzaam doch gestaag onze kant opkomenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:49 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
en bij onze oosterburen hier net over de grens plenst het al... maar het lijkt nauwelijks te bewegen
Je heb me weleens vaker blijgemaakt met een dooie mus wat betreft onweer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:58 schreef WeerServies het volgende:
Het valt nog allemaal goed met met de bliksemactiviteit in België.. Hopen dat het front zich de komende uren gaat intensiveren en dan kan het voor de noorderburen in Zeeland best nog leuk worden
[ afbeelding ]
Source: www.noodweer.be
En regent ook uit heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:53 schreef Timmos het volgende:
Bui blijft al lange tijd hangen bij de grens..
Afbeelding?quote:
Gelukkig ben ik de afgelopen vier zomers zelden in Nederland geweestquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:46 schreef Gitank2 het volgende:
38 graden hoeft voor mij nou ook weer niet
Maar 25 - 30 graden (heerlijk weer, zeker in NL) is ook al te hoog gegrepen
Ik zat na te denken wanneer er voor het laatst 5 zomermaanden (augustus 2010 - juni 2012) op rij matig tot slecht (dus nat en/of somber, danwel koeler dan normaal) zijn verlopen in Nederland.
Dat is wel minstens voor 1989 geweest, misschien zelfs al van begin jaren '80 geleden.
Straks een research doen.
Nadeel is vooral dat ik die jaren niet bewust heb meegemaakt en er alleen gegevens van De Bilt te vinden zijn.
O ja, dat weet ik nog wel van toen ik in Veliko Turnovo was een paar jaar geleden. F*cking-t*fus-heet. We gingen de vestingruïne bekijken, maar dat was eigenlijk niet te doen gewoon. In Varna was het een stuk fijner weer, qua klimaat kun je volgens mij beter daar wonen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik de afgelopen vier zomers zelden in Nederland geweestMaar inderdaad, als ik er dan wel was dan was het meestal ruk.
Hier 40.1 inmiddels
Nah, ik houd wel van extreme hitte. Voor mij de perfecte stad. Nouja, bijna perfect. Perfect was het wanneer achter de bergen de zee lag!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:02 schreef Igen het volgende:
[..]
O ja, dat weet ik nog wel van toen ik in Veliko Turnovo was een paar jaar geleden. F*cking-t*fus-heet. We gingen de vestingruïne bekijken, maar dat was eigenlijk niet te doen gewoon. In Varna was het een stuk fijner weer, qua klimaat kun je volgens mij beter daar wonen.
twitter:BuienRadarNL twitterde op woensdag 13-06-2012 om 17:32:57Code oranje in Nederland voor vanavond http://t.co/OscLxu4T ondertussen forse buien in Duitsland http://t.co/axSYVyec reageer retweet
gewoon verschillende stromingen in de luchtquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:20 schreef Gwywen het volgende:
Hoe kan het dat ik vanmorgen wolken in tegengestelde richting zag bewegen? Is er een naam voor dat verschijnsel? (Betrof hoge en lage wolken)
Maandag = werkquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:49 schreef Frutsel het volgende:
maandag mooie dag?
25+ graden voor het oosten?
Let's hope soquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:49 schreef Frutsel het volgende:
maandag mooie dag?
25+ graden voor het oosten?
Waarom kijkt iedereen over die hittegolf die in juli komt heen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:42 schreef Lemans24 het volgende:
Nu dan toch dat jaar zonder officiële tropische dag?
Ik raak steeds in de war van je posts. Vergeet elke keer dat je niet in Nederland zit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom kijkt iedereen over die hittegolf die in juli komt heen?
Goeie grap!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom kijkt iedereen over die hittegolf die in juli komt heen?
het is half juni en dan roepen dat er geen tropische dag meer komtquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:42 schreef Lemans24 het volgende:
Nu dan toch dat jaar zonder officiële tropische dag?
Beetje regen is wmb ook wel weer welkom, want als het maandag echt zo warm wordt, dan zijn we er weer blij mee..maar ja, het wil nog steeds niet echt zomeren hé..?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag redelijke dag gehad hier in grunn, in de avond nog even wat zon gehad![]()
Morgen regen
Beetje regen is welkom? Droogte is welkomquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:23 schreef Maron het volgende:
[..]
Beetje regen is wmb ook wel weer welkom, want als het maandag echt zo warm wordt, dan zijn we er weer blij mee..maar ja, het wil nog steeds niet echt zomeren hé..?
Stuur maar naar het noorden as u d'r last van hep..quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:43 schreef knep het volgende:
[..]
Beetje regen is welkom? Droogte is welkom.
Hier bij Roermond is al 90 mm gevallen tegen 75 mm normaal en dat terwijl de maand nog niet halverwege is.
Er zijn jaren geweest waar de enige tropische dagen in juni kwamen, dus ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is half juni en dan roepen dat er geen tropische dag meer komt
Als in..?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik val in herhaling, maar de pluim wordt echt elke dag slechter.
Klopt, maandag wordt nu nog maar ruim 20 graden....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik val in herhaling, maar de pluim wordt echt elke dag slechter.
Drama voorjaar en let op: zomer wordt net zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een verschrikkelijk horror voorjaar![]()
Maart was grotendeels lekker qua weer.
In april zag het weerbeeld er als volgt uit: grotendeels fris, grijs en nat. Soms zaten er een of twee op elkaar volgende goede dagen tussen, waarna het weer dagen achtereen fris, grijs en nat was.
In mei weer precies hetzelfde als in april: fris, grijs en nat, met af en toe een redelijke dag tussendoor.
Juni is tot op heden niet veel beter dan april en mei.
Waarom een slechte reden?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:34 schreef Gitank2 het volgende:
Alleen vanwege het weer emigreren is een slechte reden, maar met dit soort zomers zou ik het bijna overwegen.
De lente als geheel was "zacht, gemiddeld over het land droog en aan de zonnige kant", volgens het KNMI.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een verschrikkelijk horror voorjaar![]()
Maart was grotendeels lekker qua weer.
In april zag het weerbeeld er als volgt uit: grotendeels fris, grijs en nat. Soms zaten er een of twee op elkaar volgende goede dagen tussen, waarna het weer dagen achtereen fris, grijs en nat was.
In mei weer precies hetzelfde als in april: fris, grijs en nat, met af en toe een redelijke dag tussendoor.
Juni is tot op heden niet veel beter dan april en mei.
Zwoele nachten heb je daar in ieder geval ook weinig in mei, ben direct een stuk minder jaloersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef Dven het volgende:
http://www.tutiempo.net/e(...)O/05-2012/155300.htm
Het weer afgelopen mei. Voelde aan als een kutmaand maar als ik het zo zo was het toch zo slecht nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |