inderdaad maar hier wel een prachtig strak blauwe lucht met echt geen wolkje te bekennenquote:
Na zo'n kut wedstrijd is alles mogelijk... verbaast me dat er geen vorst in voor komt.... en dat de buienradar geen onweer zit boven mijn huis..:(quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:21 schreef Lemans24 het volgende:
De pluim ziet er nu opnieuw niet best uit. Gaat het dan écht gewoon de hele zomer 15-20 graden worden?
Het zal toch niet... een lente met 10 dagen zomer, gevolgd door een zomer zonder zomer?
Ik vond de zomer vorig jaar perfect. Niet te warm, amper muggen, ideaal!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:21 schreef Lemans24 het volgende:
De pluim ziet er nu opnieuw niet best uit. Gaat het dan écht gewoon de hele zomer 15-20 graden worden?
Het zal toch niet... een lente met 10 dagen zomer, gevolgd door een zomer zonder zomer?
de dag begint in ieder geval zonnig hier in a'dam, dat is toch lekker wakker wordenquote:Op zondag 10 juni 2012 07:40 schreef Ambrosius het volgende:
Ik dacht dat het vandaag slecht zou worden, maar het ziet er een goed uit en een stuk beter dan gisteren.
Nu maar hopen dat het zo blijftquote:Op zondag 10 juni 2012 07:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
de dag begint in ieder geval zonnig hier in a'dam, dat is toch lekker wakker worden
Ziet er beter uit dan het EK van gisteravondquote:Op zondag 10 juni 2012 08:43 schreef appelsientje het volgende:
Heerlijk wakker worden met de zon en de pluim zit er ook redelijk uit....
Tenminste iets om vrolijk van te worden
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
Blegh ik zie alweer 20+ graden er aan komen.
Zal mij benieuwen.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef CWAV het volgende:
Alsjeblieft(Oja, wel eens dat het nog iets te ver vooruit is)
[ afbeelding ]
Niet gaan haten..quote:
Knmi geeft ook 25 graden door zaterdagquote:Op zondag 10 juni 2012 13:02 schreef CWAV het volgende:
Dames, heren, over een week berekent GFS temperaturen zo rond de 27 gradenAfgesloten door zo te zien fiks onweer
Alhoewel het gebied met CAPE nog iets te oostelijk ligt.
http://www.bliksemdetecti(...)50.msg54744#msg54744
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |