quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:01 schreef Mark het volgende:
De Canadese rockband Nickelback heeft via een email gedreigd een optreden te geven op het Lowlandsfestival. Dit heeft de directie van het festival vanmorgen bekend gemaakt.
Direct na de dreiging doorzocht de politie het festivalterrein, echter zonder een spoor van de bandleden aan te treffen. De omliggende campings zijn uit voorzorg ontruimd. Ontredderde festivalgangers wachten bij de ingang in afwachting van verder nieuws. Sommigen van hen zijn al teruggekeerd naar huis.
Nickelback staat erom bekend niet terug te schrikken voor extreme middelen als live-optredens. Sinds 2001 heeft de band zijn frequentie van concerten opgevoerd, waarbij festivals het voornaamste doelwit zijn. Lowlands werd in 2002 al getroffen door de Canadese rockers, Pinkpop en Roskilde bleven evenmin gespaard.
Of het festival nog doorgang vindt en in welke vorm zal de organisatie vermoedelijk in de loop van deze avond beslissen. Directeur Eric van Eerdenburg verklaart dat ‘het nooit zo mag zijn dat één middelmatige rockband het verknalt voor de rest’, maar benadrukt tevens dat ‘veiligheid van de festivalgangers boven alles gaat’.
http://www.speld.nl/2012/(...)wlands-met-optreden/
Bosbeetle, jij deed toch iets met muziek?quote:At Incubate, British artist Leah Capaldi will perform her work ’7 hours, 7 days’ for which she will be singing non-stop for, that’s right 7 hours, a day, 7 days long. The audience is invited to help her out during this enourmous task. And now she’s looking for a male to help her complete this challenge.
Male participant required to take part in a unique 7 hour per day week long performance at Incubate Festival Tilburg, Holland.
Do you have a good knowledge of popular music?
Are you able to sing for long periods of time?
Please contact info @ leahcapaldi.com with a current photograph and ‘Incubate Performance Information’ as the header for further details.
This opportunity is paid.
Are you the one she’s looking for? Get in contact with Leah and participate in this unique art event at Incubate.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:55 schreef Seborik het volgende:
Het enige echt interessante aan Incubate vind ik de Fields of the Nephilim, maar ik weet nog niet of ik ga. Waarschijnlijk niet, dan is de magie ook weg. Bosbeetle die zeven uur per dag zingt, lijkt me ook wel een grappige vertoning.
De zanger van Nickback gaat trouwens...met Avril Lavigne.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:01 schreef Mark het volgende:
De Canadese rockband Nickelback heeft via een email gedreigd een optreden te geven op het Lowlandsfestival. Dit heeft de directie van het festival vanmorgen bekend gemaakt.
Direct na de dreiging doorzocht de politie het festivalterrein, echter zonder een spoor van de bandleden aan te treffen. De omliggende campings zijn uit voorzorg ontruimd. Ontredderde festivalgangers wachten bij de ingang in afwachting van verder nieuws. Sommigen van hen zijn al teruggekeerd naar huis.
Nickelback staat erom bekend niet terug te schrikken voor extreme middelen als live-optredens. Sinds 2001 heeft de band zijn frequentie van concerten opgevoerd, waarbij festivals het voornaamste doelwit zijn. Lowlands werd in 2002 al getroffen door de Canadese rockers, Pinkpop en Roskilde bleven evenmin gespaard.
Of het festival nog doorgang vindt en in welke vorm zal de organisatie vermoedelijk in de loop van deze avond beslissen. Directeur Eric van Eerdenburg verklaart dat ‘het nooit zo mag zijn dat één middelmatige rockband het verknalt voor de rest’, maar benadrukt tevens dat ‘veiligheid van de festivalgangers boven alles gaat’.
http://www.speld.nl/2012/(...)wlands-met-optreden/
quote:Avril Lavigne is marrying Nickelback's Chad Kroeger. Their demon spawn will battle Willow and Jaden Smith during the apocalypse.
Ik moest zowaar lachen om die engnek van Maroon 5:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:04 schreef belsen het volgende:
[..]
De zanger van Nickback gaat trouwens...met Avril Lavigne.
Hell freezes over, ze zullen straks wel uitkomen met een huwelijksduet.
twitter:adamlevine twitterde op woensdag 22-08-2012 om 07:40:15Just to clear up the confusion, I am NOT engaged to Chad Kroeger of Nickleback. reageer retweet
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik moest zowaar lachen om die engnek van Maroon 5:twitter:adamlevine twitterde op woensdag 22-08-2012 om 07:40:15Just to clear up the confusion, I am NOT engaged to Chad Kroeger of Nickleback. reageer retweet
Zijn dat 2 platen die je tegelijkertijd moet afspelen? Vet! volgens mij hadden die lui van Neurosis ook ooit zoiets gemaakt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:05 schreef emokid het volgende:
Ik luister nu een gecombineerde versie van Rosetta's The Galilean Satellites en het is echtHoe flik je dit met cd's/lp's? Iemand geprobeerd?
Ik zal bij "this love has taken its toll on me" nooit meer hetzelfde denkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik moest zowaar lachen om die engnek van Maroon 5:twitter:adamlevine twitterde op woensdag 22-08-2012 om 07:40:15Just to clear up the confusion, I am NOT engaged to Chad Kroeger of Nickleback. reageer retweet
Dat kunnen ze wel die kinks tanja!quote:
Ik zoek een liedje dat precies het gevoel verwoord dat ik heb vlak voordat ik moet poepen... misschien is het hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:22 schreef Che_ het volgende:
Ik zoek een liedje waarvan ik de titel niet weet.
Redelijk nieuw liedje, hele lied zelfde beat/melodie en de zanger heeft een soort zware cowboy-achtige stem die soort van pratend zingt.
Je bent toch niet van de verkeerde kant hé?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zoek een liedje dat precies het gevoel verwoord dat ik heb vlak voordat ik moet poepen... misschien is het hetzelfde liedje.
Dat ligt er een beetje aan wat jij 'de goede kant' vind?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent toch niet van de verkeerde kant hé?
iig niet die van de fecesduwers kantquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wat jij 'de goede kant' vind?
Ik duw regelmatig poep uit mijzelfquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
iig niet die van de fecesduwers kant
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zoek een liedje dat precies het gevoel verwoord dat ik heb vlak voordat ik moet poepen... misschien is het hetzelfde liedje.
En : Help, ik zoek... #332
Constipation blues komt soms ook in de buurtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Pressure, pressure, pressure. IN MY HEAD!!
Als de druk al echt hoog zit
Haha, is dat onze seksbom?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Het was gewoon windstil vandaag....
En morgen is het windkracht 6/7![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Haha, is dat onze seksbom? [ afbeelding ]
Mooi, want ik ga morgen het water op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Het was gewoon windstil vandaag....
En morgen is het windkracht 6/7![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mooi, want ik ga morgen het water op.
Volgens Jos ging ik sowieso wel overboord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]succes zeilen bij windkracht 6 is best heftig
Haha dan moet je hard zwemmenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Volgens Jos ging ik sowieso wel overboord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |