Ik ook. Vind ik sowieso een domme, nutteloze opdracht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:28 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij heb ik alle kaarten slecht voorspelt.
Ik heb Nederland Portugal wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook. Vind ik sowieso een domme, nutteloze opdracht.
Hoeveel? 17?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Nederland Portugal wel goed denk ik.
Had ik ook gepakt, + thuis ploeg over 2.5 goals + Russia group A winner + -1 + Rusland to win.quote:
Hehequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
Bettende Boelers, dat zou een titel kunnen zijn voor een modern Suske en Wiske-boek.
Met Inzanity als Krimson?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
Bettende Boelers, dat zou een titel kunnen zijn voor een modern Suske en Wiske-boek.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
Fucking hell de eerste gokdag al zo"n succes.... FUCKING blij.
Stoppen op je hoogtepunt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
Fucking hell de eerste gokdag al zo"n succes.... FUCKING blij.
Is dat net voor het orgasme of erna? Je weet dat voor het zingen de kerk uit gaat niet heel effectief is he..quote:
Dat zegt mijn familie steeds. Ondertussen net Geen 20k gewonnen Sinds mijn start 1.5 jaar terug.quote:
Tsja...dat ligt niet zozeer aan de show, maar meer aan het feit dat ze miljoenen voor die beelden kunnen neertellen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
SV gaat morgen veel meer kijkers scoren dan VI.
Ze verdienen het echt niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
Staat Nu toch 5-0? Voor VI?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:33 schreef GGMM het volgende:
6quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil zekerheid.
http://sport.fok.nl/ekpool/meedoen
Yep, maar nu het EK begonnen is blijven die slome kijkers plakken.quote:
Boulah haalt in zijn eentje al 6.quote:
na 4 uitzendingenquote:
ALLES en meerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
Kut Polen hebben ons wel genaaid maar Rusland maakt alles goed
Klopt. Tsjechië was ook behoorlijk matig hoor, maar goed.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso
Die russen waren nog best aardig bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |