Vraag dat maar aan je vader.quote:
Niet - maar het viel me gewoon opquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is een OP van een slowchat?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:47 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
mijn vader is al 11 jaar dood.
dat word hem dus niet.
Blijkbaar is de TT belangrijkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is een OP van een slowchat?
Echt hè, meteen zie je een paar nieuwe posters.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... je hebt gelijk een hoop posters die er nooit zijn.
Die willen gewoon BBQ-enquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, meteen zie je een paar nieuwe posters.
Die waarschijnlijk niet eens 40+ zijn
Waarom zit er een slotje op?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:
Damn, was ik net blij dat het verder kon, zit er een slotje op
Zou dat een reden hebben dan?quote:
Dat kan ook nog natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef helloisitme het volgende:
Nu moet ik elders gaan trollen. Iedereen bedankt voor het meelezen, ik had net een top-wending bedacht; sluit Daniel1976 het topic. Dan maar naar het Viva forum
Dt wel natuurlijk, maar het was zo vermakelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was dat niet duidelijk dan?
maar het werd wel erg voorspelbaar, ik ging me echt vervelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dt wel natuurlijk, maar het was zo vermakelijk
Jammer dat we nu nooit zullen weten wat de nieuwe verhaallijn zou ziijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar het werd wel erg voorspelbaar, ik ging me echt vervelen
Nergens over dus ...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, deel 4 is heropend en naar ONZ geschopt.
Nee ging nergens overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het meest vermakelijke zijn altijd de users die de hele dag rond hangen met standaard antwoorden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, niet echt naar t blijft een leuke troll.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ging nergens over![]()
TS had een verhaaltje bedacht![]()
Ze had een dochter van 13 en een dochter van 16 jaar gescheiden en sinds 1,5 jaar
had ze een vriend en die vriend woonde sinds 1 jaar bij haar.
haar dochters liepen naakt door het huis en nah heel verhaal![]()
Mams verdacht Harry, dat is die vriend, te geilen op haar dochters, harry werd boos,
TS ging de hond uitlaten om een nieuwe verhaallijn te verzinnen, kwam terug, opende
een nieuw topic om die nieuwe verhaallijn in kwijt te kunnen en dat topic werd gesloten.Ja ik las net het verhaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel in het begin heb je toch altijd twijfels, maar dan verzinnen ze er steeds meer dingen bijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het meest vermakelijke zijn altijd de users die de hele dag rond hangen met standaard antwoorden.
Je kunt ze al haast voorspellen.
Ik had het topic de hele dag gemist... Zo jammer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het meest vermakelijke zijn altijd de users die de hele dag rond hangen met standaard antwoorden.
Je kunt ze al haast voorspellen.
Maar jij was wel pissig !quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het topic de hele dag gemist... Zo jammer.
Oh, en gisteren las ik dat ie een lekker wijf als vriendin had, weet z'n vrouw daar van?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:11 schreef sig000 het volgende:
Scorpie is zo'n mooie, in zowat elk topic weet ie zijn mening te brengen die steeds hetzelfde is en ondertussen heeft ie ook nog een huis, gezin en goedbetaalde baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |