Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Goedzo!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh wacht, op het plusje naast de tekenkleuren
En verdwijnen dan je oude kleuren?
Nee, want het is gekoppeld aan je account. Is bij mij ook prima gegaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
En als ik nu naar de betaalde versie zou gaan, zou ik dan alle vorderingen en kleuren kwijt zijn?
dazegikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, want het is gekoppeld aan je account. Is bij mij ook prima gegaan
Lieve schat. Als je open doet, die app, dan kun je inloggen. Ga daar eens op klikken. En dan op ww vergetenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ie niet.
Hij zei gewoon 'dit is je nieuwe username'.
Dan gooi je eerst die andere er even af en log je daarna in met je oude loginquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
Nou het is hier nog gekker, want ik heb op mijn 'bureaublad' dus nog gewoon mijn oude DS.
Als ik DIE aanklik heb ik al mijn oude spellen nog...
En dan heb ik bij overige apps ineens nog een DS icoon staan en da's die nieuwe.
Ja, dat klopt. JE MOET EVEN IN JE NIEUWE INLOGGEN.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
Nou het is hier nog gekker, want ik heb op mijn 'bureaublad' dus nog gewoon mijn oude DS.
Als ik DIE aanklik heb ik al mijn oude spellen nog...
En dan heb ik bij overige apps ineens nog een DS icoon staan en da's die nieuwe.
En daarna die oude er af pletteren?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. JE MOET EVEN IN JE NIEUWE INLOGGEN.
neuh. Kan er gewoon op blijven staan. Geeft geen conflict met elkaar.quote:
Zal ik het zaterdag maar ff doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
Nou ik mik het er allemaal weer af hoor, volgens mij mol ik mijn foon
Want als ik op logout klik bij die nieuwe en dan op YES, dan slaat de hele zooi vast.
quote:
ja, al 6xquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Is Advocaat uberhaupt al een keer in beeld geweest?
Ik had het over Rusland lieve schatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]Tsjechie gaat dat van zijn langzalzijnleven niet meer redden
Ja ik ook, het was gewoon een opmerkingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had het over Rusland lieve schat
NEDERLAND GAAT ER NIET UIT HOOR. KETTERquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben voor Rusland als Nederland eruit keilt. Denk ik
Ik hoop het heel erg. Maar m'n gevoel zegt iets anders. Bad karma door die achterlijke huldiging twee jaar geleden. Of zo.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop het heel erg. Maar m'n gevoel zegt iets anders. Bad karma door die achterlijke huldiging twee jaar geleden. Of zo.
Ha! De gedachte alleen alquote:
Ja en nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ha! De gedachte alleen al
Maar dat was toch wel de meest achterlijke vertoning ooit, toch? Een huldiging en grachtentocht voor een kansloos verloren finale? Wat moet je doen als ze echt winnen? Een huldiging op de maan?
Dus ik hoef je niet te helpen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
Ha! Alles werkt nu bij DS! Oude free versie er af gemikt en nu doet ie het
Ja, iets oké, maar dit vond ik echt té erg. En m'n gevoel zegt dat ze nu nergens komen, maar nogmaals, hopelijk zit ik foutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee.
NL is echt al JAREN niet zover gekomen. Dus ik snap echt wel dat ze iets wilden doen. Maar idd, het is een beetje debiel, want een huldiging is voor nr 1, niet voor nr 2.
Mja, ergens snap ik je idee wel. Als ik kijk naar de afgelopen wedstrijden (oefen) ben ik bang dat ze er snel uit liggen. Maar goed, ik heb geen idee hoe dat 2 jaar terug zat, toen heb ik de oefen duels niet gekeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, iets oké, maar dit vond ik echt té erg. En m'n gevoel zegt dat ze nu nergens komen, maar nogmaals, hopelijk zit ik fout
Jaaaaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
Ha! Alles werkt nu bij DS! Oude free versie er af gemikt en nu doet ie het
Alles goed met DK?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:37 schreef Laysa het volgende:
Dames van de DS, de komende dagen verwacht ik niet dat DK iets doet aan DS, maar vres niet dat ligt niet aan jullie. Dus als jullie zijn pareltjes missen..nou dat dus
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
Ingepingggggggggggg![]()
Zie, jij begrijpt me zelfs zonder tekeninggkt!
Tisderdan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:37 schreef Laysa het volgende:
Dames van de DS, de komende dagen verwacht ik niet dat DK iets doet aan DS, maar vres niet dat ligt niet aan jullie. Dus als jullie zijn pareltjes missen..nou dat dus
Op grond waarvan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nope..is weer en nacht of 2 logeren bij de "buren"
Owquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nope..is weer en nacht of 2 logeren bij de "buren"
+1quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow![]()
Wens hem sterkte namens ons! En neem zelf ook een beetje sterkte
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow![]()
Wens hem sterkte namens ons! En neem zelf ook een beetje sterkte
Thanx ladiesquote:
Gedverquote:
Dan gaat die post op repead. En ik mik er gewoon een pil in..ondanks de bruisende energie ben ik nubest moequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver![]()
Hopelijk slaap je een beetje lekker zonder je kerel![]()
En nee, volgend weekend gaan we los
Ja hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
Nippie, onze tekeningen dalen een beetje qua niveau he?
quote:
Dat was niet zo handig van haarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja mwah....en mn schoonmoeder belde me per ongeluk wakker om 7 uur...schrok me de pleuris
ik ga er om 15.00 uur naar toe en zal hem straks bellen...Voor nu ga ik afsluiten, douchen en andere dingen doen...drukdrukdrukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was niet zo handig van haar![]()
Heb je al iets gehoord?
Heeft hij rbc's gehad?
Gaat het met jou net weer wat beter, begint die kerel van je weer![]()
Stel van de eeuw![]()
Yups. En elke keer zet ik het heupwiegend in en krijg ik een tets voor mijn hasses hier in huis. Ik krijg het gewoon niet uit mijn kopquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:28 schreef Greys het volgende:
Elies, ik zit mobiel en luisteren gaat ff niet handig, maar is dat het liedje waarmee elke nieuwe ronde bingo werd ingeluid?
Ik hoop voor je dat het gaat sneeuwen. Heul hard sneeuwen. En zo niet: veel sterktequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Slimme Biet
En slimme Greys
Ik heb meneer I. beloofd dat ik vandaag met hem zou mountainbiken
Ik kijk ook al heel verwachtingsvol of we al zijn ingesneeuwdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het gaat sneeuwen. Heul hard sneeuwen. En zo niet: veel sterkte
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:09 schreef Oognip het volgende:
Jezus Q
[ afbeelding ]wat ben jij gestoord
Daar heb je nu zeker spijt vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Slimme Biet
En slimme Greys
Ik heb meneer I. beloofd dat ik vandaag met hem zou mountainbiken
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:09 schreef Oognip het volgende:
Jezus Q
[ afbeelding ]wat ben jij gestoord
he gets arm dingquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef tombolafan het volgende:
krijg net een sms van mn vader dat zn kat is doodgereden...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef tombolafan het volgende:
Hij is echt zo relaxtquote:
OMGquote:
Boe is zooooo makkelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG
Ik deed hier nog een poging wat van die meuk op de krabpaal te zetten, maar daar trappen ze niet in, in 2010 was het wel gelukt, maar toen keken ze niet zo gelaten![]()
Ahquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb : Hoedje, oranje shirt, Oranje vlag, Schmink en buttonsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus
Ik trek mn Oranje polo'tje wel aan en ik geloof t welWe hebben wel zo'n doos met echt de meest idiote oranje zooi, je krijgt er ook ieder jaar weer een berg bij
maar eerst maar eens kijken of we de poule overleven
Ik zie je bedroevende lijst welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nou iets vanuit Spotify gedeeld op Facebook, maar dat werkt volgens mij ook voor geen meter?ik zie het in ieder geval niet op het nieuwsoverzicht?
JA BEN JIJ OOOK VOOR NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDERLAAAAAAAAAAAAAAND, NEEM DAN DEZE IN JE HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDquote:
Misschien moet je een lekker muziekje opzettenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat was ik om 6 uur al
Zal weer ff moed verzamelen om de kamert te poetsen en alvast hapjes maken
Zoooo geen zin
Ach wat ergquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef tombolafan het volgende:
Yeah babyquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien moet je een lekker muziekje opzetten![]()
Muse komt ook weer deze kant op hé
Jup, bloedirritantquote:
Nicequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Yeah baby
Ik heb al 2 kaarten gepre-ordered, de 13e hoor ik of ik erdoor ben!
Duh, denk je dat ik hem voor janlul zo aangekleed heb?quote:
Is dat diezelfde planner geweest die ook een vergadering plande tijdens het Eurovisie Songfestival waarin Nederland moest?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er nog helemaal niet zo'n zin in of zo..... en ik kwam erachter dat ik woensdag tijdens de wedstrijd een vergadering heb. HOE DOM KUN JE ZIJN?
Vind ie dat wat dan, in een volgestampte kroeg tussen krijsende dronken mensen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duh, denk je dat ik hem voor janlul zo aangekleed heb?
Dat daar nou niet echt rekening mee gehouden wordt kan ik me dan best wel weer voorstellen hoor, dat gaat toch grotendeels aan een hoop volk voorbijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat diezelfde planner geweest die ook een vergadering plande tijdens het Eurovisie Songfestival waarin Nederland moest?
Maar MD baalde daar als songfestival ook erg van, daarom vraag ik hetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat daar nou niet echt rekening mee gehouden wordt kan ik me dan best wel weer voorstellen hoor, dat gaat toch grotendeels aan een hoop volk voorbij
Nee, dit is een extra vergadering. Waar ik de uitnodiging voor heb doorgestuurd notabene ook nogquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat diezelfde planner geweest die ook een vergadering plande tijdens het Eurovisie Songfestival waarin Nederland moest?
En jullie krijgen daar geen afzeggingen voor van mensen die toch echt andere plannen hebben op die avond? Ik snap serieus niet dat ze dat soort dingen op zo'n avond plannenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dit is een extra vergadering. Waar ik de uitnodiging voor heb doorgestuurd notabene ook nog![]()
Maar het is bij iemand thuis, hier verderop in de straat toevallig, dus we nemen gewoon bier en bitterballen mee en ik hoop dat we dan van 20.00 tot 20.45 vergaderen en dan gaan kijken
Dat is begrijpelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar MD baalde daar als songfestival ook erg van, daarom vraag ik het
Wat zieligquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef tombolafan het volgende:
Ja t is sneu, gelukkig was mn vader net terug van vakantie en heeft ie haar nog levend gezien. zusje is nu mee naar crematorium.
Eentje maar. We hebben de afspraak gemaakt toen we met z'n allen aanwezig waren, op twee mensen na. Een daarvan zegde af met het argument voetbal (en toen dacht ik: k#t!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En jullie krijgen daar geen afzeggingen voor van mensen die toch echt andere plannen hebben op die avond? Ik snap serieus niet dat ze dat soort dingen op zo'n avond plannen
Sarcasme Greys, sarcasmequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ie dat wat dan, in een volgestampte kroeg tussen krijsende dronken mensen?
Arme Boe
Saaiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ik vanavond lekker alléén kijken, geen zin in kroeg ofzo
Ik zou echt loeihard afzeggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En jullie krijgen daar geen afzeggingen voor van mensen die toch echt andere plannen hebben op die avond? Ik snap serieus niet dat ze dat soort dingen op zo'n avond plannen
Ik kijk ook gewoon heel mutsering met mijn kont op de bank, yeah!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ik vanavond lekker alléén kijken, geen zin in kroeg ofzo
DAN MIS JE DE 1ste helft!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eentje maar. We hebben de afspraak gemaakt toen we met z'n allen aanwezig waren, op twee mensen na. Een daarvan zegde af met het argument voetbal (en toen dacht ik: k#t!) en die ander is een vrouw die niet weet wat voetbal is, volgens mij. Dus
Maar we hebben wel vaker voetbal gekeken bij hem toen we moesten vergaderen, dus tja, hopelijk doen we dat nu weer. En anders vertrek ik na de eerste helft, ben met 2 minuten thuis.
We moeten gaan henken met voetbalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk ook gewoon heel mutsering met mijn kont op de bank, yeah!
Ik zit idd aan het bierquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
oh wacht ik ben Qwea niet
Zo, ff afspeellijstje maken om in de stemming te komen, lekker bakkie koffie erbij om uberhaupt wakker te worden
haha nou misschien bij mn zusje maar kan ook best dat zij dan wel de kroeg in duiktquote:
Dealquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doen we in de volgende ronde wel een keer ofzo
Wij sparen onze krachten wel voor vrijdagquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha nou misschien bij mn zusje maar kan ook best dat zij dan wel de kroeg in duikt![]()
ik vind t ook gewoon een kuttijd
kuttijd? Voor de kroeg? Welneeee.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha nou misschien bij mn zusje maar kan ook best dat zij dan wel de kroeg in duikt![]()
Japan doet niet meer hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:44 schreef Greys het volgende:
Ik zit te denken om te gaan Shabuën vanavond, zou de tv daar aan staan?
quote:
mooie tijd om te beginnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had ruim vier jaar geleden in december kaartjes geboekt voor een concert, dat viel precies tijdens Nederland- Italie. Serieus best veel lege plaatsen in de zaalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
DAN MIS JE DE 1ste helft!
Ik hoop serieus dat ik nog in staat ben Duitsland te zien
Zie Facebook, gewoon de klassiekers met wat nieuwe shit van dit jaar, zit ook echt ellende tussen niet normaalquote:
Maar dan ben je een faler ook hoor, als je een concert plant tijdens een mogelijke EK wedstrijdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had ruim vier jaar geleden in december kaartjes geboekt voor een concert, dat viel precies tijdens Nederland- Italie. Serieus best veel lege plaatsen in de zaal
Komt op veel festivals ook wel voor hoor, die zijn vaak ook in Juni/Juli natuurlijk. Weekje geleden zat ik nog in Duitsland. Vaak wordt het dan wel gewoon op een van de schermen bij de podia getoond en schuiven de optredens wat op ofzo, of worden die naar een ander podium verplaatst.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan ben je een faler ook hoor, als je een concert plant tijdens een mogelijke EK wedstrijd
*heen looptquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie Facebook, gewoon de klassiekers met wat nieuwe shit van dit jaar, zit ook echt ellende tussen niet normaal
oh en de hitjes van WK10, Shakira, K'naan, Ginger Ninja
Guus meeuwisquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komt op veel festivals ook wel voor hoor, die zijn vaak ook in Juni/Juli natuurlijk. Weekje geleden zat ik nog in Duitsland. Vaak wordt het dan wel gewoon op een van de schermen bij de podia getoond en schuiven de optredens wat op ofzo, of worden die naar een ander podium verplaatst.
Als je dat soort maatregelen neemt kan het prima, net als Meeuwis vanavond geloof ik?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komt op veel festivals ook wel voor hoor, die zijn vaak ook in Juni/Juli natuurlijk. Weekje geleden zat ik nog in Duitsland. Vaak wordt het dan wel gewoon op een van de schermen bij de podia getoond en schuiven de optredens wat op ofzo, of worden die naar een ander podium verplaatst.
Nee klopt, dan ben je wel het haasje, ook als je een kleinere gig hebt ergens zonder schermen ofzo, mensen blijven wel weg dan denk ik, zeker als NL speeltquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dat soort maatregelen neemt kan het prima, net als Meeuwis vanavond geloof ik?
Daar kan je ook gewoon op groot scherm kijken had ik begrepen.
Maar als je er niets aan doet...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
mooie tijd om te beginnen![]()
En je hoeft daar niet bang te zijn dat je een over-de-datum biertje opentrekt
Julianapop, ken je dat? Nee? Nou das in jdorp, festival. Ipv dat ze nou een scherm neerzetten en daar om 20:45 voetbal kijken met iedereen, neeee, half u eerder de hekken dichtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dat soort maatregelen neemt kan het prima, net als Meeuwis vanavond geloof ik?
Daar kan je ook gewoon op groot scherm kijken had ik begrepen.
Maar als je er niets aan doet...
Ik had het over jezelf, en vanavondquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
kom de 16e nou maar, krijg je een goed biertje deze keer
ik drink geen over de datum bierquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het over jezelf, en vanavond
Hoort er toch wel een beetje bij vanavondquote:
Is maar goed dat ik nog moet douchenquote:De ruimte telt tijdens de duels van Oranje drie grote schermen waarop de wedstrijd is te volgen. Het hoofdscherm heeft een afmeting van 7,5 bij 4,5 meter, het tweede scherm is 4,25 bij 3,25 meter groot en het ‘kleine scherm’ is nog altijd 2,25 bij 2,25 meter. “Dat is toch groter dan wat de meeste mensen thuis hebben hangen en in de Oranjetempel is het natuurlijk ook veel gezelliger. Met bijna duizend man tegelijk juichen voor de goals van Van Persie, dat geeft een sfeer die ongekend is.”
Bier
Natuurlijk gaat het om het voetbal, maar Theo geeft direct toe dat het toch ook wel een beetje ‘bierfeestjes’ worden. “Als ze scoren zie je liters tegelijk de lucht in gaan, dat is echt een leuk gezicht. En ook als ze niet scoren vloeit het bier rijkelijk, voor de eerste wedstrijd heb ik 1.500 liter ingeslagen en ik verwacht dat zeker tweederde daarvan getapt wordt. En uiteraard hebben we ook frisdrank in huis en een wijntje.” De ruimte zelf is verder versierd met vlaggetjes, posters en spandoeken. Langs de wanden zelfs twee supergrote doeken van elk 25 meter lang.
De bezoekers kunnen plaatsnemen op de tribune, maar er zijn ook aparte plaatsen voor het derde scherm. In het midden van de zaal een grote vierkante bar die ook tijdens de wedstrijden open is. Een DJ zorgt voor muziek in de pauze en rond de wedstrijden. De Oranjetempel is geopend rond alle wedstrijden van het Nederlands Elftal. “In elk geval dus drie keer, maar we hopen uiteraard op zes. Dat zou betekenen dat we de finale spelen en dan wordt het echt groot feest!”
ik vind bier viesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoort er toch wel een beetje bij vanavond
Maar thuis gaan zitten bieren is misschien een beetje raar ja
Jep. Maar dit was een concert van Paul Potts, dus de setting leende zich niet echt voor een scherm op de achtergrondquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
Er is hier ook een oranjeplein ingericht, best lollig voor zo'n klein dorpje
Juist wel toch, tis niet dat je voor je lol naar hém kijkt ofzoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Maar dit was een concert van Paul Potts, dus de setting leende zich niet echt voor een scherm op de achtergrond
Serieus? Omg, sterktequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
het klaart vanmiddag wat op geloof ik, moet ook nog bbq'en
Ooh, wil je lachen? Weet je wat ik Mo heb gegeven?quote:
quote:EK CONTRACT 2012
- voor (jouw vriendin) –
Hierbij wordt verklaard dat, (jouw vriendin), woonachtig te (woonplaats) getrouw de volgende afspraken nakomt tijdens het Europeeskampioenschap Voetbal 2012 te Polen en Oekraine.
1. Vanaf twee uur voor elke wedstrijd alsmede 1 uur na de wedstrijd zorg je voor alle drankjes en hapjes voor (jouw naam).
2. Je zal nooit, maar dan ook écht nooit en te nimmer voor het beeldscherm lopen.
3. Mochten er boodschappen gehaald moeten worden, dan haal je dat direct op verzoek van (jouw naam).
4. Tijdens een wedstrijd zal je geen vragen stellen over buitenspel, namen van spelers of andere vrouwenvragen.
5. Je respecteer elke opmerking die naar je wordt gemaakt, ook na een tegendoelpunt.
6. Voor de wedstrijden van het Nederlands elftal maak je de huiskamer brandschoon (stofzuigen, dweilen, ramen gewassen, beeldscherm TV afgenomen, tafels schoon).
7. Alle drankwaren staan ruim van te voren goed gekoeld in de koelkast.
8. Tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal zorg je ervoor dat er minimaal twee keer een bittergarnituur geserveerd wordt.
9. In geen enkele vorm zal je (jouw naam) tegenspreken, algemene vragen stellen of überhaupt ergens over discussiëren.
10. Je respecteert alle vormen van communicatie in het huis en doe wat (jouw naam) je beveelt/opdraagt.
11. Je voert alle opdrachten naar eer en geweten en eigen goeddunken uit. Kritiek of op- en aanmerkingen neem je serieus en zal je gebruiken om jezelf te verbeteren in dienstverlening van (jouw naam)
12. Als op welk gewenst moment dan ook wordt verzocht om het huis even te verlaten, zal je dit terstond doen.
13. Je zal netjes gekleed en met een verzorgd uiterlijk tijdens de wedstrijd avond servicen.
14. Tijdens de rust zal je zorg dragen dat het toilet continue fris en schoon blijft, zonder er geld voor te vragen.
15. ’s-Ochtends na de wedstrijd zal de krant ongelezen worden klaargelegd op de tafel met een glas water en een vers gezet kopje koffie.
* Aan dit contract kan door (jouw vriendin) geen enkel recht ontleend worden.
Aldus overeengekomen te (woonplaats) op (datum).
Handtekening (jouw vriendin)
(voor akkoord...............................)
Handtekening (jij)
(voor akkoord................................)
4 jaar geleden wel ja, toen keken we bij de TU, en gingen we daarna maar even naar de stad, DVM had een Russische vlag op d'r ene wang, en een Nederlandse op de andere. Kwamen we in de stad, echt totale chaos, overal knokken en MEquote:
Het zal me werkelijk jeuken of NL van de allerbeste kan winnen. Ik heb liever dat ze enkel zwakke tegenstanders treffenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:16 schreef Greys het volgende:
Nee maar serieus, waarom niet dan?
Ik bedoel, ze waren goed gister, Rusland. Maar je bent pas echt een EK kampioen als je ook van de goeien kunt winnen, toch?
Duitsland gaat op zijn kloten krijgen en ligt er in de poule fase uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Dus we moeten gewoon eerste worden, dan treffen we Polen, Griekenland of Tsjechië, dan kan je de Russen pas in de finale tegenkomen.
Sowieso best aanzienlijke kans dat je in de kwartfinale Rusland treft, in de halve finale Spanje, en in de finale weer Duitsland
Natuurlijk, das zo'n mooie dooddoener, je moet van iedereen (kunnen) winnen als je kampioen wil/kan worden. Maar ff een 'rustigere' kwartfinale (op papier, je weet het natuurlijk nooit) van Polen, Griekenland, of Tsjechië en dan tegen een halve finalist die waarschijnlijk een topper heeft gespeeld is toch net ff wat lekkerder.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:16 schreef Greys het volgende:
Nee maar serieus, waarom niet dan?
Ik bedoel, ze waren goed gister, Rusland. Maar je bent pas echt een EK kampioen als je ook van de goeien kunt winnen, toch?
mijn meningquote:
Mwah ze gaan wel verder denk ik, maar ik denk dat niemand in onze poule 9 punten pakt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duitsland gaat op zijn kloten krijgen en ligt er in de poule fase uit.
/wishfull thinking
Ik had juist altijd het idee dat Oranje veel beter speelt tegen 'goede' tegenstanders dan tegen mindere tegenstanders. Heeft niets met dooddoener te maken, maar dat was toch altijd zo? Of de laatste jaren niet meer?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, das zo'n mooie dooddoener, je moet van iedereen (kunnen) winnen als je kampioen wil/kan worden. Maar ff een 'rustigere' kwartfinale (op papier, je weet het natuurlijk nooit) van Polen, Griekenland, of Tsjechië en dan tegen een halve finalist die waarschijnlijk een topper heeft gespeeld is toch net ff wat lekkerder.
Je moet ook gewoon geluk hebben hoor, we hebben in de poule al enigszins mazzel dat we 'rustig' beginnen, en Portugal en Duitsland flink aan de bak moeten meteen.
Ik heb voor vandaag 3-1, staan voor NL - DE en 3-2 voor Dui - Porquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah ze gaan wel verder denk ik, maar ik denk dat niemand in onze poule 9 punten pakt.
Portugal kan als ze een goede dag hebben best wat puntjes stelen van NL/DE, en ook Denemarken moet je niet onderschatten, staan volgens mij wel gewoon in de top 10 van de FIFA-ranking. Dus als t balletje een beetje gunstig rolt () voor ze, dan slepen ze er tegen NL/DE/POR ook heus een keer een gelijkspelletje uit, zo niet meer.
/glazenbol
Ik heb altijd heel graag bier willen lusten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn mening
ik vind andere dingen lekker
Ik in het begin ook niet. Te ranzig voor woorden. Maar bier moet je echt leren drinken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel graag bier willen lusten.
Ook voor het gemak "Doe mij maar 6 bier en een cola".
Maar ik krijg het echt niet weg
Valt tegenwoordig wel mee, vorige EK hebben ze in groepsfase Frankrijk en Italie overtuigend opzij gezet, op het WK volgens mij de volle mep ook in de groepsfase (goed, daar zaten niet echt top ploegen tussen), daarna wel Brazilie en Uruguay opzij gezet...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had juist altijd het idee dat Oranje veel beter speelt tegen 'goede' tegenstanders dan tegen mindere tegenstanders. Heeft niets met dooddoener te maken, maar dat was toch altijd zo? Of de laatste jaren niet meer?
Het was toch altijd zo dat ze met de hakken over de sloot de eerste ronde door kwamen, ook als ze tegen mindere goden moesten... en pas tegen de echte toppers goed gingen spelen?
Nee, ik zag dat ze het tijdje terug voor een spotprijsje per krat bij de AH hadden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:25 schreef Qwea het volgende:
Hey Ll, hejje amstel blond 4.0 al gehad? Goed te pruimen
OMG ja...... Braziliequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig wel mee, vorige EK hebben ze in groepsfase Frankrijk en Italie overtuigend opzij gezet, op het WK volgens mij de volle mep ook in de groepsfase (goed, daar zaten niet echt top ploegen tussen), daarna wel Brazilie en Uruguay opzij gezet...
Maar in theorie moet Nederland het hebben van gewoon echt kunnen 'voetballen', dus als een tegenstander met 11 man voor het doel gaat staan hebben ze het lastig. Tref je een team wat zelf ook gewoon speelt voor de winst komt er meer ruimte, dus loopt het lekkerder.
6 euroquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik zag dat ze het tijdje terug voor een spotprijsje per krat bij de AH hadden?
Nou dat was dus mijn leken-reden dat ik 'tegen Rusland' niet erg zou vinden, omdat ze dan volgens mij tien keer beter gaan spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig wel mee, vorige EK hebben ze in groepsfase Frankrijk en Italie overtuigend opzij gezet, op het WK volgens mij de volle mep ook in de groepsfase (goed, daar zaten niet echt top ploegen tussen), daarna wel Brazilie en Uruguay opzij gezet...
Maar in theorie moet Nederland het hebben van gewoon echt kunnen 'voetballen', dus als een tegenstander met 11 man voor het doel gaat staan hebben ze het lastig. Tref je een team wat zelf ook gewoon speelt voor de winst komt er meer ruimte, dus loopt het lekkerder.
Das wel zo hoor, ben benieuwd dus, maar als je Rusland gisteren zag spelen, ze waren aanvallend echt erg snel en goed. En laten we wel zijn, de NL verdediging is normaal al B-niveau in vergelijk met de rest van het team, en nu zijn er dan nog twee van afwezig...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat was dus mijn leken-reden dat ik 'tegen Rusland' niet erg zou vinden, omdat ze dan volgens mij tien keer beter gaan spelenMaar nogmaals, wat weet ik er nou van, ik had dat idee gewoon dat Oranje dan veel beter speelt, idd tegen Frankrijk en Brazilië enzo, van die 'gedoodverfde winnaars'.
Joh, Rusland tikt nl suf. Dat gaan we niet winnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel zo hoor, ben benieuwd dus, maar als je Rusland gisteren zag spelen, ze waren aanvallend echt erg snel en goed. En laten we wel zijn, de NL verdediging is normaal al B-niveau in vergelijk met de rest van het team, en nu zijn er dan nog twee van afwezig...
Komende 3 weken is ALLES VBL SC.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:33 schreef tombolafan het volgende:
kunnen jullie niet in de VBL SC gaan zitten?
Nee, gewoon mijn flesje. Hallo, kratten zatquote:
Nou dat was mijn bier.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, waar liggen de roots van DVJ dan?
Getuige haar achternaam lijkt Tjietsehutseflytseradiel me zeer onwaarschijnlijk
Moskouquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ll, waar liggen de roots van DVJ dan?
Getuige haar achternaam lijkt Tjietsehutseflytseradiel me zeer onwaarschijnlijk
Oeh!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moskou
Stukken makkelijker dan Tjietsehutseflytseradiel
Nee, ik vraag toch netjes toestemming, kutjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:49 schreef Qwea het volgende:
GREYS GEEN MISBRUIK VAN DE "ooh ze zit toch aan het bier dus ze is toch losjes" SITUATIE MAKEN MET JE FOTO
Ga Len maar vragen, wedden dat je een Ja krijgtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik vraag toch netjes toestemming, kutje
Zal ik even aan een nuchter iemand vragen per DM of ze je er nou echt zo rot op vinden staan?
Op die foto's bij Elies staan wij allebei als een stel aftandse mongolen, deze is gewoon leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:57 schreef Qwea het volgende:
En ja, ik sta er idd op als een aftandse mongool
Sta ik bij elies in het mapje? What the fuck?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Op die foto's bij Elies staan wij allebei als een stel aftandse mongolen, deze is gewoon leuk
Ja, beter te vroeg dan te laat, tntpost kennendequote:
Ll, geen woord aan gelogen.quote:Valt toch reuze meehij is wel schattig!
godverdommequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:59 schreef Greys het volgende:
Reactie Ll op onze foto:
[..]
Ll, geen woord aan gelogen.
Wat leuk!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geboren, deels getogen, tot ze een jaartje of 13/14 was ofzo
Serieus?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van dat we daar waren, dat ik je bij je tieten greep![]()
Neeeeheeeee, in de photobucketquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus?Staat die op dr facebook?
![]()
![]()
Ik kan hem niet vinden
Die was wel epic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |