Hij is echt zo relaxtquote:
OMGquote:
Boe is zooooo makkelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG
Ik deed hier nog een poging wat van die meuk op de krabpaal te zetten, maar daar trappen ze niet in, in 2010 was het wel gelukt, maar toen keken ze niet zo gelaten![]()
Ahquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef tombolafan het volgende:
krijg net een sms van mn vader dat zn kat is doodgereden...
Ik heb : Hoedje, oranje shirt, Oranje vlag, Schmink en buttonsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus
Ik trek mn Oranje polo'tje wel aan en ik geloof t welWe hebben wel zo'n doos met echt de meest idiote oranje zooi, je krijgt er ook ieder jaar weer een berg bij
maar eerst maar eens kijken of we de poule overleven
Ik zie je bedroevende lijst welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nou iets vanuit Spotify gedeeld op Facebook, maar dat werkt volgens mij ook voor geen meter?ik zie het in ieder geval niet op het nieuwsoverzicht?
JA BEN JIJ OOOK VOOR NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDERLAAAAAAAAAAAAAAND, NEEM DAN DEZE IN JE HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDquote:
Misschien moet je een lekker muziekje opzettenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat was ik om 6 uur al
Zal weer ff moed verzamelen om de kamert te poetsen en alvast hapjes maken
Zoooo geen zin
Ach wat ergquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef tombolafan het volgende:
krijg net een sms van mn vader dat zn kat is doodgereden...
Yeah babyquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien moet je een lekker muziekje opzetten![]()
Muse komt ook weer deze kant op hé
Jup, bloedirritantquote:
Nicequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Yeah baby
Ik heb al 2 kaarten gepre-ordered, de 13e hoor ik of ik erdoor ben!
Duh, denk je dat ik hem voor janlul zo aangekleed heb?quote:
Is dat diezelfde planner geweest die ook een vergadering plande tijdens het Eurovisie Songfestival waarin Nederland moest?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er nog helemaal niet zo'n zin in of zo..... en ik kwam erachter dat ik woensdag tijdens de wedstrijd een vergadering heb. HOE DOM KUN JE ZIJN?
Vind ie dat wat dan, in een volgestampte kroeg tussen krijsende dronken mensen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duh, denk je dat ik hem voor janlul zo aangekleed heb?
Dat daar nou niet echt rekening mee gehouden wordt kan ik me dan best wel weer voorstellen hoor, dat gaat toch grotendeels aan een hoop volk voorbijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat diezelfde planner geweest die ook een vergadering plande tijdens het Eurovisie Songfestival waarin Nederland moest?
Maar MD baalde daar als songfestival ook erg van, daarom vraag ik hetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat daar nou niet echt rekening mee gehouden wordt kan ik me dan best wel weer voorstellen hoor, dat gaat toch grotendeels aan een hoop volk voorbij
Nee, dit is een extra vergadering. Waar ik de uitnodiging voor heb doorgestuurd notabene ook nogquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat diezelfde planner geweest die ook een vergadering plande tijdens het Eurovisie Songfestival waarin Nederland moest?
En jullie krijgen daar geen afzeggingen voor van mensen die toch echt andere plannen hebben op die avond? Ik snap serieus niet dat ze dat soort dingen op zo'n avond plannenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dit is een extra vergadering. Waar ik de uitnodiging voor heb doorgestuurd notabene ook nog![]()
Maar het is bij iemand thuis, hier verderop in de straat toevallig, dus we nemen gewoon bier en bitterballen mee en ik hoop dat we dan van 20.00 tot 20.45 vergaderen en dan gaan kijken
Dat is begrijpelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar MD baalde daar als songfestival ook erg van, daarom vraag ik het
Wat zieligquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef tombolafan het volgende:
Ja t is sneu, gelukkig was mn vader net terug van vakantie en heeft ie haar nog levend gezien. zusje is nu mee naar crematorium.
Eentje maar. We hebben de afspraak gemaakt toen we met z'n allen aanwezig waren, op twee mensen na. Een daarvan zegde af met het argument voetbal (en toen dacht ik: k#t!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En jullie krijgen daar geen afzeggingen voor van mensen die toch echt andere plannen hebben op die avond? Ik snap serieus niet dat ze dat soort dingen op zo'n avond plannen
Sarcasme Greys, sarcasmequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ie dat wat dan, in een volgestampte kroeg tussen krijsende dronken mensen?
Arme Boe
Saaiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ik vanavond lekker alléén kijken, geen zin in kroeg ofzo
Ik zou echt loeihard afzeggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En jullie krijgen daar geen afzeggingen voor van mensen die toch echt andere plannen hebben op die avond? Ik snap serieus niet dat ze dat soort dingen op zo'n avond plannen
Ik kijk ook gewoon heel mutsering met mijn kont op de bank, yeah!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ik vanavond lekker alléén kijken, geen zin in kroeg ofzo
DAN MIS JE DE 1ste helft!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eentje maar. We hebben de afspraak gemaakt toen we met z'n allen aanwezig waren, op twee mensen na. Een daarvan zegde af met het argument voetbal (en toen dacht ik: k#t!) en die ander is een vrouw die niet weet wat voetbal is, volgens mij. Dus
Maar we hebben wel vaker voetbal gekeken bij hem toen we moesten vergaderen, dus tja, hopelijk doen we dat nu weer. En anders vertrek ik na de eerste helft, ben met 2 minuten thuis.
We moeten gaan henken met voetbalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk ook gewoon heel mutsering met mijn kont op de bank, yeah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |