Ja hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
Nippie, onze tekeningen dalen een beetje qua niveau he?
quote:
Dat was niet zo handig van haarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja mwah....en mn schoonmoeder belde me per ongeluk wakker om 7 uur...schrok me de pleuris
ik ga er om 15.00 uur naar toe en zal hem straks bellen...Voor nu ga ik afsluiten, douchen en andere dingen doen...drukdrukdrukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was niet zo handig van haar![]()
Heb je al iets gehoord?
Heeft hij rbc's gehad?
Gaat het met jou net weer wat beter, begint die kerel van je weer![]()
Stel van de eeuw![]()
Yups. En elke keer zet ik het heupwiegend in en krijg ik een tets voor mijn hasses hier in huis. Ik krijg het gewoon niet uit mijn kopquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:28 schreef Greys het volgende:
Elies, ik zit mobiel en luisteren gaat ff niet handig, maar is dat het liedje waarmee elke nieuwe ronde bingo werd ingeluid?
Ik hoop voor je dat het gaat sneeuwen. Heul hard sneeuwen. En zo niet: veel sterktequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Slimme Biet
En slimme Greys
Ik heb meneer I. beloofd dat ik vandaag met hem zou mountainbiken
Ik kijk ook al heel verwachtingsvol of we al zijn ingesneeuwdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het gaat sneeuwen. Heul hard sneeuwen. En zo niet: veel sterkte
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:09 schreef Oognip het volgende:
Jezus Q
[ afbeelding ]wat ben jij gestoord
Daar heb je nu zeker spijt vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Slimme Biet
En slimme Greys
Ik heb meneer I. beloofd dat ik vandaag met hem zou mountainbiken
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:09 schreef Oognip het volgende:
Jezus Q
[ afbeelding ]wat ben jij gestoord
he gets arm dingquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef tombolafan het volgende:
krijg net een sms van mn vader dat zn kat is doodgereden...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:32 schreef tombolafan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |