quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop het heel erg. Maar m'n gevoel zegt iets anders. Bad karma door die achterlijke huldiging twee jaar geleden. Of zo.
Ha! De gedachte alleen alquote:
Ja en nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ha! De gedachte alleen al
Maar dat was toch wel de meest achterlijke vertoning ooit, toch? Een huldiging en grachtentocht voor een kansloos verloren finale? Wat moet je doen als ze echt winnen? Een huldiging op de maan?
Dus ik hoef je niet te helpen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
Ha! Alles werkt nu bij DS! Oude free versie er af gemikt en nu doet ie het
Ja, iets oké, maar dit vond ik echt té erg. En m'n gevoel zegt dat ze nu nergens komen, maar nogmaals, hopelijk zit ik foutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee.
NL is echt al JAREN niet zover gekomen. Dus ik snap echt wel dat ze iets wilden doen. Maar idd, het is een beetje debiel, want een huldiging is voor nr 1, niet voor nr 2.
Mja, ergens snap ik je idee wel. Als ik kijk naar de afgelopen wedstrijden (oefen) ben ik bang dat ze er snel uit liggen. Maar goed, ik heb geen idee hoe dat 2 jaar terug zat, toen heb ik de oefen duels niet gekeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, iets oké, maar dit vond ik echt té erg. En m'n gevoel zegt dat ze nu nergens komen, maar nogmaals, hopelijk zit ik fout
Jaaaaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
Ha! Alles werkt nu bij DS! Oude free versie er af gemikt en nu doet ie het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |