quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:01 schreef Robijn48 het volgende:
Naamtopics zijn toch verboden? (en niet voor niets)
Topic voor Robijn48: naamtopics zijn niet verbodenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:01 schreef Robijn48 het volgende:
Naamtopics zijn toch verboden? (en niet voor niets)
Ow, dacht altijd te zien dat ze dan gesloten werden. Maar jij zal het wel weer beter weten he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Topic voor Robijn48: naamtopics zijn niet verboden
Ze ziet eruit als elke andere bakvis met een beugel...quote:
Klopt, dus lijkt het me verstandig als je vanaf nu niet meer van die domme opmerkingen maakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:05 schreef Robijn48 het volgende:
Maar jij zal het wel weer beter weten he?
Nee, jij weet niet alles beter. Je denkt dat je alles beter weet. En dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Klopt, dus lijkt het me verstandig als je vanaf nu niet meer van die domme opmerkingen maakt.
Hoe dacht jij dan dat ze eruit zietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als elke andere bakvis met een beugel...
Je moet niet gaan proberen voor mij te denken voordat je zelf wat beter hebt leren nadenken.quote:
Ten opzichte van jou heeft iedereen wel gelijk. Dat is wel vaker gebleken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, jij weet niet alles beter. Je denkt dat je alles beter weet. En dat is heel wat anders.
Ze heeft cup B. Jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:10 schreef Toradora het volgende:
Bij Meloewa denk ik aan een lekker wijf met een grote voorgevel. Het filmpje was dus 1 grote teleurstelling
Mens, ga een ander vervelen. De mensen bij TRU ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je moet niet gaan proberen voor mij te denken voordat je zelf wat beter hebt leren nadenken.
Period alert.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mens, ga een ander vervelen. De mensen bij TRU ofzoVoor mij ben je oninteressant. Dag dag.
Mwah, eerder de overgang denk ik, omdat ze waarschijnlijk óf in 1948 geboren is óf 48(+) jaar oud is.quote:
Dan komt waarschijnlijk omdat Meloewa je aan meloenen doet denken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:10 schreef Toradora het volgende:
Bij Meloewa denk ik aan een lekker wijf met een grote voorgevel. Het filmpje was dus 1 grote teleurstelling
Make that the cat wisequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Meloewa het volgende:
Moest lachen, maaruhhh zoowwww hé praaajth ick niehuttt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |