quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:01 schreef Robijn48 het volgende:
Naamtopics zijn toch verboden? (en niet voor niets)
Topic voor Robijn48: naamtopics zijn niet verbodenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:01 schreef Robijn48 het volgende:
Naamtopics zijn toch verboden? (en niet voor niets)
Ow, dacht altijd te zien dat ze dan gesloten werden. Maar jij zal het wel weer beter weten he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Topic voor Robijn48: naamtopics zijn niet verboden
Ze ziet eruit als elke andere bakvis met een beugel...quote:
Klopt, dus lijkt het me verstandig als je vanaf nu niet meer van die domme opmerkingen maakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:05 schreef Robijn48 het volgende:
Maar jij zal het wel weer beter weten he?
Nee, jij weet niet alles beter. Je denkt dat je alles beter weet. En dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Klopt, dus lijkt het me verstandig als je vanaf nu niet meer van die domme opmerkingen maakt.
Hoe dacht jij dan dat ze eruit zietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als elke andere bakvis met een beugel...
Je moet niet gaan proberen voor mij te denken voordat je zelf wat beter hebt leren nadenken.quote:
Ten opzichte van jou heeft iedereen wel gelijk. Dat is wel vaker gebleken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, jij weet niet alles beter. Je denkt dat je alles beter weet. En dat is heel wat anders.
Ze heeft cup B. Jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:10 schreef Toradora het volgende:
Bij Meloewa denk ik aan een lekker wijf met een grote voorgevel. Het filmpje was dus 1 grote teleurstelling
Mens, ga een ander vervelen. De mensen bij TRU ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je moet niet gaan proberen voor mij te denken voordat je zelf wat beter hebt leren nadenken.
Period alert.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mens, ga een ander vervelen. De mensen bij TRU ofzoVoor mij ben je oninteressant. Dag dag.
Mwah, eerder de overgang denk ik, omdat ze waarschijnlijk óf in 1948 geboren is óf 48(+) jaar oud is.quote:
Dan komt waarschijnlijk omdat Meloewa je aan meloenen doet denken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:10 schreef Toradora het volgende:
Bij Meloewa denk ik aan een lekker wijf met een grote voorgevel. Het filmpje was dus 1 grote teleurstelling
Make that the cat wisequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Meloewa het volgende:
Moest lachen, maaruhhh zoowwww hé praaajth ick niehuttt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |