In de roman die je aan het schrijven bent?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:01 schreef CoolStoryBro het volgende:
Mensen die denken dat Djokovic ook maar enige kans heeft tegen Nadal zondag
quote:
Wat ik niet snap aan de odds is, het gaat toch om de vorm van de dag? Er spelen zoveel factoren mee (die niet relevant zijn als Nadal speelt tegen een subtopper maar wel als hij speelt tegen een zo goed als gelijke): het weer, de vorm van de dag, eventuele kleine blessures, de kwaliteit van de baan (die weer te maken heeft met het weer), de spanning die beiden hebben omdat ze een record kunnen verbreken; volgens mij zou Djokovic de eerste persoon aller tijden zijn die een Non-Calendar Grand Slam wint; en Nadal kan de eerste worden met 7 RG-titels.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Jawel hoor. Nadal is zeker ruim favoriet, maar het is niet alsof we het over Federer hebben hier. Djokovic zal beter moeten spelen dan hij in lange tijd gedaan heeft, maar een kansje heeft hij wel.
Hij heeft niet voor niets 3 GS finales op rij van Nadal gewonnen...
Ja, als je bereid bent veel geld inzetten is dat een goede graadmeter van hoe zeker je van je zaak bent.quote:Nadal heeft odds van 1.33, lijkt me makkelijk geld verdiend als je er 100% zeker van bent.
quote:Regen bedreigt Nadal-Djokovic
De kans bestaat dat de tennisfinale tussen Novak Djokovic en Rafael Nadal op Roland Garros niet zondag maar maandag wordt gespeeld. Dat vermoeden sprak vrijdag toernooidirecteur Gilbert Ysern uit. De weersverwachtingen voor zondag zijn slecht.
Zaterdag staan Maria Sjarapova en Sara Errani tegenover elkaar. „Er is geen probleem voor de vrouwenfinale”, zei Ysern. „Maar zondag wordt er veel regen voorspeld, vooral 's morgens en in de vroege middag. We zijn voorbereid op een verplaatsing naar de maandag. In dat geval zullen we vroeg in de middag beginnen.” De laatste keer dat de finale niet op zondag plaatsvond was in 1973 toen er pas op dinsdag gespeeld kon worden.
Bedankt, veiligheidshalve neem ik, net als bij Wimbledon, ook altijd de derde maandag en de derde dinsdag vrij.quote:
E rwordt sowieso een historische prestatie geleverd, maar dat maakt de wedstrijd zelf nog niet legendarisch.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:14 schreef Norrage het volgende:
Ligt het aan mij, of is er de laatste jaren echt vaak een verregende finale? :/ Kut-klimaat verandering
Maar...tsja, het affiche, de stakes, de wedstrijd, alles is al legendarisch voordat de wedstrijd begint...Maar toch wordt dit een 7-5 6-1 6-4 ofzo voor Rafa....
Ja, zeg dat. Zonder Nadal had Federer misschien al vier keer een Calendar Grand Slam gewonnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:26 schreef Morthill het volgende:
Nadal, de zak die van twee spelers voorkomt dat ze alle slams achter elkaar winnen
En in 2008 dan, toen was hij toch helemaal weergaloos? Niet dat ik vind dat hij nu beter speelt, maar is het niet even goed? Vooral - en dat zei hij zelf ook - zijn backhand gaat goed. Hij slaat hem met veel overtuiging en diep, ook als hij cross slaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:52 schreef Norrage het volgende:
Nadal is gewoon fantastisch om te zien als hij zo speelt als hij nu speelt. Dit is echt het beste dat ik hem ooit gezien heb, dit toernooi
Ik vond hem in 2008 niet zo goed als nu. Toen kreeg ie ook erg weinig tegenstand. Niet dat hij nu zoveel tegenstand krijgt hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ik toen niet zo onder de indruk was als nu.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En in 2008 dan, toen was hij toch helemaal weergaloos? Niet dat ik vind dat hij nu beter speelt, maar is het niet even goed? Vooral - en dat zei hij zelf ook - zijn backhand gaat goed. Hij slaat hem met veel overtuiging en diep, ook als hij cross slaat.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond hem in 2008 niet zo goed als nu. Toen kreeg ie ook erg weinig tegenstand. Niet dat hij nu zoveel tegenstand krijgt hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ik toen niet zo onder de indruk was als nu.
Hij is inderdaad top. En als hij in de finale nog beter speelt dan in de partijen hiervoor (nog minder fouten) wordt het wel heel erg zwaar vor Djokovic. Aan de andere kant is Djokovic wel de enige speler die redelijkerwijs van Nadal kan winnen in een RG-finale. Hoop wel dat ze de finale gewoon morgen kunnen spelen. Zo suf dat ze geen dak hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:18 schreef Morthill het volgende:
Zoals ik Nadal nu zie spelen, volgens mij is hij fysiek en technisch echt op de top van zijn kunnen. Djokovic moet echt in de vorm van zijn leven zijn om hier een vijfsetter uit te kunnen slepen.
vanmiddag bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:37 schreef moonwalker27 het volgende:
Dat wordt morgen maar weer het geluidsvolume vd tv omlaag zetten ;-)
Hopelijk wordt het een mooie wedstrijd, maar dat gekreun, damn echt vreselijk.
Edberg-fanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef Federer-fan het volgende:
Het is trouwens jammer dat er geen FOK! was in de tijd toen Edberg speelde. Ik was namelijk altijd een enorme fan van Edberg en ook echt alleen van hem. Dat gezwalk tussen verschillende favorieten had ik toen helemaal niet.
Al jarenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:06 schreef CoolStoryBro het volgende:
Is het prijzengeld bij de mannen/vrouwen nu helemaal recht getrokken?
Beetje raar aangezien de mannen normaliter een veel grote inspanning leveren en veel langer op de baan staan. Anyway go Sharapovaquote:
Over oude koeien gesprokenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:08 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Beetje raar aangezien de mannen normaliter een veel grote inspanning leveren en veel langer op de baan staan. Anyway go Sharapova
Idd. Ik twijfel eraan dat het Seles wel wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |