quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
me dunkt, hoe vaak is het voorgekomen dat twee spelers zo vaak tegenover elkaar stonden in de finale van 1 toernooi? Volgens mij zelfs dat al nooit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:01 schreef jojomen4 het volgende:
Federer heeft in z'n carriere een hoop records verbroken. Heeft hij ook het record te pakken van het meest aantal verloren finales op 1 toernooi tegen de zelfde tegenstander?
Ik zag het op wiki niet staan bij de carreer statistics.
Misschien moet je het even toevoegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:01 schreef jojomen4 het volgende:
Federer heeft in z'n carriere een hoop records verbroken. Heeft hij ook het record te pakken van het meest aantal verloren finales op 1 toernooi tegen de zelfde tegenstander?
Ik zag het op wiki niet staan bij de carreer statistics.
Nou, die missers van Federer vind ik erger, want die dubbele break was wel prettig geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:04 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Wat een misser van Djokovic zojuist
Nou, wel heel leuk, maar fantastisch - daar worden er te veel fouten voor gemaakt vind ik. En Federer laat veel kansen liggen.quote:
Absoluut waar, ik zit me kapot te ergeren..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, die missers van Federer vind ik erger, want die dubbele break was wel prettig geweest.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:16 schreef Morthill het volgende:
je zult maar kaarten hebben gekocht voor vandaagdan baal je
WTF. Federer heeft dus in anderhalve set al meer winners geslagen dan Nadal in het hele toernooi.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Theorie van Theo Bakker: positief saldo, dus hij speelt goed.
en ook meer foutenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
WTF. Federer heeft dus in anderhalve set al meer winners geslagen dan Nadal in het hele toernooi.
Dan Nadal op RG sinds 2005 (met uitzondering van 2009).quote:
Inderdaad, nadal staat geen winners toe, die slaat gewoon alles terug..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:18 schreef luckass het volgende:
Pff, die finale wordt echt drie keer niks.
Nou, Federer-Djokovic en Murray zijn ook vrij goed in het voorkomen van winners (oftewel het halen van schijnbaar onmogelijke ballen).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:19 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Inderdaad, nadal staat geen winners toe, die slaat gewoon alles terug..
Ik dacht dat dit een grap was en dat je onnodige fouten bedoeldequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, Federer-Djokovic en Murray zijn ook vrij goed in het voorkomen van winners (oftewel het halen van schijnbaar onmogelijke ballen).
Ik wilde gaan voor minder saai dan Nadal.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef jojomen4 het volgende:
Zullen we weer eens roepen dat het zo'n geweldig niveau is.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een grap was en dat je onnodige fouten bedoelde
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:24 schreef Morthill het volgende:
hij heeft nu 4 keer een break voorsprong verprutst, dat is al een prestatie op zich
Ja.quote:
Klopt, tussen het falen door slaan ze mooie ballen.quote:
Ik vind het behoorlijk constant. Hij heeft al vier keer op rij zijn service ingeleverd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:25 schreef Morthill het volgende:
ja, Fed is niet in staat ook maar enigszins constant te spelen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk constant. Hij heeft al vier keer op rij zijn service ingeleverd.
Dubbele fout.![]()
![]()
quote:
Ja.quote:
Door een blessure van Delpoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:29 schreef Morthill het volgende:
setpoints. Federer, gast, hoe heb je de 1/2 finale gehaald
Vier keer toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:30 schreef Morthill het volgende:
Federerdrie keer breaken in een set en dan nog verliezen
Kamke - Ungur - Mahut - Goffin - Del Potro( die na 2-0 voor te staan instortte....).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:29 schreef Morthill het volgende:
setpoints. Federer, gast, hoe heb je de 1/2 finale gehaald
met zijn huidige spel had hij van veel van die spelers kunnen verliezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Kamke - Ungur - Mahut - Goffin - Del Potro( die na 2-0 voor te staan instortte....).
Moeilijk om dat te verliezen.
Maar tegen al die spelers heeft hij een enorm psychologisch voordeel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
met zijn huidige spel had hij van veel van die spelers kunnen verliezen
Hij speelt nu precies zoals ie het hele toernooi speelde: slechtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Juist van een technische speler zou je denken dat het minder belangrijk zou zijn. Ik snap dat hij fysiek minder is, maar ik heb het idee dat hij "normale" ballen ook niet meer raakt zoals 4 jaar geleden. Met normale ballen bedoel ik ballen die niet in de uiterste hoeken gebeukt worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:32 schreef Morthill het volgende:
mjah, Fed is 5 jaar ouder, dat verschil begint nu gewoon duidelkijk te worden
Hij breakt de nummer 1 van de wereld 4 keer in 2 sets, dan is het niet zo vreemd dat hij de halve finale haalt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij wordt zes keer gebroken in twee sets... Dat Djokovic net zo goed matig speelt praat het spel van Federer niet goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hij breakt de nummer 1 van de wereld 4 keer in 2 sets, dan is het niet zo vreemd dat hij de halve finale haalt.
Nee hoor, dat ook weer niet. Nogmaals, Kamke, Ungur, Mahut op gravel, Federer fanboy Goffin, Del Potro die maar 2 sets echt kon spelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je hebt bij het tennis een top 3, dan heel lang niets, dan weer heel lang niets, dan nog steeds heel lang niets en dan de rest. Dus niet zo gek dat hij de halve finale haalt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij wordt zes keer gebroken in twee sets... Dat Djokovic net zo goed matig speelt praat het spel van Federer niet goed
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt bij het tennis een top 3, dan heel lang niets, dan weer heel lang niets, dan nog steeds heel lang niets en dan de rest. Dus niet zo gek dat hij de halve finale haalt.
Daarom verloor Djokovic net neit van Tsonga? Zowel Ferrer als Murray had ik ook wel zien winnen van deze Federer in hooguit 4 sets. Del Potro had als hij fit was het ook in 3 sets gedaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:36 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt bij het tennis een top 3, dan heel lang niets, dan weer heel lang niets, dan nog steeds heel lang niets en dan de rest. Dus niet zo gek dat hij de halve finale haalt.
Die wellicht wel ja, hoewel Ferrer-Federer ook geen H2H is om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarom verloor Djokovic net neit van Tsonga? Zowel Ferrer als Murray had ik ook wel zien winnen van deze Federer in hooguit 4 sets. Del Potro had als hij fit was het ook in 3 sets gedaan.
Nee, maar die H2H is niet gebaseerd op Federer in zijn huidige vormquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die wellicht wel ja, hoewel Ferrer-Federer ook geen H2H is om over naar huis te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |