SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Was al uit de TT, en ik was bezig met de OP te filterenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:01 schreef Muisraket het volgende:
Bdh, haal die Amsterdampropaganda even uit de TT, wil je?
Oké, thanks.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was al uit de TT, en ik was bezig met de OP te filteren
PM tux!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef Muisraket het volgende:
Oh en iemand enig idee hoe ik nog 1 persoon boven de 50 zover kan krijgen dat diegene vragen over zijn/haar gezondheid (nogal persoonlijk, ook omdat er gevraagd wordt naar gewicht en zo) beantwoordt voor een opdracht van school?
Ja die wil dat ook echt beantwoorden voor me.quote:
Hm...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja die wil dat ook echt beantwoorden voor me.
Had dat nou wel gedaan jonge!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm...
ik wou eerst te zeggen: stuur mijn vriendin een mailtje. Maar ik vreesde dat iedereen zou happen
Stuur maar hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef Muisraket het volgende:
Btw, het is een beetje een gok, kan me goed voorstellen dat jullie het niet mijn zaken vinden, maar wil iemand anders (onder de 50 heb ik ook nog mensen nodig) vielleicht ook een vragenlijstje invullen? Is echt zo gedaan, want de vragen zijn doodsimpel en heel veel heeft (hopelijk) geen betrekking op jullie jonge levens, waarbij je dus gewoon 'nee' kan omcirkelen of overal een kruisje kan zetten bij nee.
Waaromquote:
Thanks dude!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stuur maar hoorAls het maar niet té persoonlijk is
[..]
Waarom
Komt goed. Stuur je een linkje of via hotmail of wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks dude!En dat mag je zelf beoordelen, ik vind het voor een wildvreemde op de markt te persoonlijk, maar voor iemand die ik beter ken, afgezien van gewicht en evt. ziektes/stoornissen die ik niet ken waar je je voor schaamt (waarvan ik er even vanuit ga dat je ze niet hebt), niet. Mocht je het niet in willen vullen, even goede vrienden.
Hotmail is goeie, momentje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt goed. Stuur je een linkje of via hotmail of wat?
Oké, dan vul ik 'm sowieso morgen in. Is dat goed?quote:
Helemaal prima.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oké, dan vul ik 'm sowieso morgen in. Is dat goed?
Als er maar geen vragen in staan over de lengte van mijn Willie Wonka ofzoquote:
Dat heeft ook zoveel te maken met je gezondheid.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als er maar geen vragen in staan over de lengte van mijn Willie Wonka ofzo
Wel met jouw gezondheid xD en ja, das waar!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat heeft ook zoveel te maken met je gezondheid.
Maar dat weet ik toch al lang?
Hier sluit ik me bij aan, prachtige OP, bdh!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:33 schreef DeJori het volgende:
OP
Moet ik je dingetje ook nog invullen, MR?
DMquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan, prachtige OP, bdh!
En dat zou heel fijn zijn!Heb je een e-mailadres waar ik het naartoe kan sturen?
Hi. Ga je vanavond dronken worden?quote:
Groot gelijk. Soms moet je dat gewoon doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee morgen werken
dan welheel erg dronken
Jij voelt mijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Groot gelijk. Soms moet je dat gewoon doen
Jammer dat je geen lekker wijf bentquote:
Inderdaad, doen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:07 schreef DeJori het volgende:
Bijdehand, gebruik deze avatar!
[ afbeelding ]
Lekker bruikbaar onderzoek hou je dan over. Stapelpraktijken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
MR, ik wil hem ook wel invullen.
En opzich ook wel wat meer, bedoel als je ze toch nodig hebt en ze zullen toch geen uur duren. Dan hoef je die mensen niet te gaan lopen werven ofzo.Of doen jullie dat soort geintjes op de universiteit niet meer?
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Kutstudent het volgende:
In before bewegende negers battle met BB.
Deze UI is echt al ouder dan mijn account, maargoed.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kinzie kenner secret secretary spank op je ui![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja boeiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Deze UI is echt al ouder dan mijn account, maargoed.
Als je even je email (desnoods schoolmail) in een dm zet, mail ik het naar je toe.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
MR, ik wil hem ook wel invullen.
En opzich ook wel wat meer, bedoel als je ze toch nodig hebt en ze zullen toch geen uur duren. Dan hoef je die mensen niet te gaan lopen werven ofzo.Of doen jullie dat soort geintjes op de universiteit niet meer?
![]()
QFTquote:
Verkeerd gequote?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je even je email (desnoods schoolmail) in een dm zet, mail ik het naar je toe.Super bedankt alvast, ik denk dat ik het gewoon ga redden!
(Ook door een verjaardag morgen van een familielid, hoor het nu pas
).
[..]
QFT
Klopt, danke schön!quote:
Sehr güt, danke. Und dir?quote:
Mir geht's auch gut.quote:
Schwarze Barbara? Geweldig nummerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mir geht's auch gut.
Heb door jouw UI nu al de hele dat dat Duitse voetballied uit 2006 in mijn hoofd.
Deutschland!quote:
Watwat. Mooiste land. Mooiste voetbal.quote:
Nee, die ken ik niet, ik bedoelde (het overigens nogal saaie) nummer '54, '74, '90, 2006. Maar ik zal Schwarze Barbara eens opzoeken.quote:
Oh. Mein. Gott.quote:
Je moet 'm zo luisteren:quote:
Verklaar dit dan eens:quote:
quote:
Adoptie? Draagmoeder?quote:
quote:
Waarom help je haar? Ik dacht dat jij een mede Deutschlandfan wasquote:
Ben ik ook, maar ik ben een landverrader vrees ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom help je haar? Ik dacht dat jij een mede Deutschlandfan was
Sowieso jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik ben een landverrader vrees ik.
Pas maar op, dadelijk staat de Sturmabteilung nog bij je op de stoep!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik ben een landverrader vrees ik.
Ik vat dit op als een complimentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou en bdh sommige dingen hiervan nog doen ook?
Dan is het zaterdag.quote:
En wat gaat er dan gebeuren?quote:
Je bent toch niet jarig he?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je bent toch niet jarig he?
En deze opmerking levert een risico op dat KK morgen in een string bij je aan de deur staat.
Godnondeju, moet ik er nog aan gaan denken om je te feliciteren. Maar voor je verjaardag krijg je sowieso een mooie overwinning van Deutschland cadeauquote:
Ze mogen winnen, zolang ze de andere 2 maar verliezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Godnondeju, moet ik er nog aan gaan denken om je te feliciteren. Maar voor je verjaardag krijg je sowieso een mooie overwinning van Deutschland cadeau
Nopequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze mogen winnen, zolang ze de andere 2 maar verliezen
Hoop dat je geen gelijk gaat krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope
Nederland wint alleen van Denemarken als ze geluk hebben. Duitsland wint alles. Portugal ook, behalve tegen Duitsland. Eindstand:
1. Duitsland
2. Portugal
3. Nederland
4. Denemarken
Dat vond ik een kut verjaardag. 16 is cool, 17 is tof omdat je dan minder ver van de 18 af bent. 18 is natuurlijk cool. Maar als je 19 wordt besef je je dat je verjaardagen absoluut geen voordelen meer opleveren.quote:
En als je je dat al veel eerder beseft is 19 best tof, want dan ben je nog een puber, maar mag je toch al een jaar (theoretisch gezien), autorijden, sterke drank kopen, etc. etc.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat vond ik een kut verjaardag. 16 is cool, 17 is tof omdat je dan minder ver van de 18 af bent. 18 is natuurlijk cool. Maar als je 19 wordt besef je je dat je verjaardagen absoluut geen voordelen meer opleveren.
Hoezo? Door festivals?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
op mijn 17e baalde ik de hele dag dat ik geen 18 was, dusja
Ja juist! Fucking saai, niks gaat veranderen of mag ik ineens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat vond ik een kut verjaardag. 16 is cool, 17 is tof omdat je dan minder ver van de 18 af bent. 18 is natuurlijk cool. Maar als je 19 wordt besef je je dat je verjaardagen absoluut geen voordelen meer opleveren.
Nee hoor, want dan geef je er gewoon niks meer om. Verjaardagen zijn kut. Punt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:02 schreef BarrieButsers het volgende:
20 gaat denk ik veel kutter zijn, nooit meer een tiener enzo
Ja dat wel. Zie eerder op tegen morgenavond wanneer vriendinnen hierheen komen. Gewoon omdat ze hier thuis alle gesprekken mee kunnen aanhoren en ik daar weer vragen over ga krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan geef je er gewoon niks meer om. Verjaardagen zijn kut. Punt.
Je kunt je vader/ouders niet naar boven'/wegsturen? Misschien een beetje flauw, maar dat doe ik wel altijd, precies om die reden. Heb geen zin om niets te kunnen zeggen of continu belachelijk gemaakt te worden op mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat wel. Zie eerder op tegen morgenavond wanneer vriendinnen hierheen komen. Gewoon omdat ze hier thuis alle gesprekken mee kunnen aanhoren en ik daar weer vragen over ga krijgen
Ze slapen beneden dus dan horen ze nog allesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je kunt je vader/ouders niet naar boven'/wegsturen? Misschien een beetje flauw, maar dat doe ik wel altijd, precies om die reden. Heb geen zin om niets te kunnen zeggen of continu belachelijk gemaakt te worden op mijn verjaardag.
top?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef DeJori het volgende:
Ik heb trouwens bevestigen gekregen dat ik (mits ik deze periode al m'n tentamens haal) mee mag doen aan TOP
Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef DeJori het volgende:
Ik heb trouwens bevestigen gekregen dat ik (mits ik deze periode al m'n tentamens haal) mee mag doen aan TOP
Soort van honoursprogramma. Talent Ontwikkeling Programma van de academie van gezondheidszorgquote:
Wtf, dat ze dan niet gaan is nogal stom ja. En dat laatste ook trouwens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze slapen beneden dus dan horen ze nog allesWegsturen zou kunnen maar dan heb ik ruzie denk ik. Ze hebben ook een verjaardag maar gaan er niet heen omdat ik jarig ben. Wtf ga ofzo
En die wedstrijd is ook nog eens om een kuttijd waardoor ik daarna ook nog thuis moet zitten.
Netjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Soort van honoursprogramma. Talent Ontwikkeling Programma van de academie van gezondheidszorg
Kutgrieken kosten mij alleen maar geldquote:
Ik ook. Beetje jammer wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kutgrieken kosten mij alleen maar geldik had 2-0 staan.
Ik zou het niet durven zeggen. Bij het honours programma en in een of ander vaag blaadje stond van wel, maar dat zijn niet echt goede bronnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:29 schreef DeJori het volgende:
Weet iemand van jullie eigenlijk of zo'n programma nog goed is voor je CV? Ik neem aan dat het wel goed is, maar is het echt van invloed?
Tuurlijk. Al ligt het er natuurlijk heel erg aan voor wat voor baan je straks gaat solliciteren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:29 schreef DeJori het volgende:
Weet iemand van jullie eigenlijk of zo'n programma nog goed is voor je CV? Ik neem aan dat het wel goed is, maar is het echt van invloed?
Niet zo zeer een baan. Ik wil hierna een master doen waarvoor ik een soort sollicitatiegesprek moet voeren (+motivatiebrief en essay over zorgvraagstukken).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Tuurlijk. Al ligt het er natuurlijk heel erg aan voor wat voor baan je straks gaat solliciteren.
Op internet kan ik het zo 1-2-3 niet vinden, maar ik neem aan dat het voor een master een enorm goed punt is in je motivatiebrief/CV, aangezien dat laat zien dat je (als het goed is) sowieso een heel gedreven student bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet zo zeer een baan. Ik wil hierna een master doen waarvoor ik een soort sollicitatiegesprek moet voeren (+motivatiebrief en essay over zorgvraagstukken).
Ach, ik wil het sowieso gaan doen omdat het interessant is. Misschien dat ik ook nog wat modules erbij ga doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Op internet kan ik het zo 1-2-3 niet vinden, maar ik neem aan dat het voor een master een enorm goed punt is in je motivatiebrief/CV, aangezien dat laat zien dat je (als het goed is) sowieso een heel gedreven student bent.
Ik zou het gewoon proberen idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, ik wil het sowieso gaan doen omdat het interessant is. Misschien dat ik ook nog wat modules erbij ga doen
Ik ga hier afsluiten, tijd voor le grande party de papa
Barrie! Gefeliciteerd!quote:
Dit!quote:
Hand, gebruik eens die UI die ik voor je had gemaaktquote:
LOL Stel ik straks inquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hand, gebruik eens die UI die ik voor je had gemaakt
[ afbeelding ]
Gezellig hoor. Ik hou alleen niet zo van verjaardagenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
LOL Stel ik straks in![]()
Hoe was het gister?
Haha, ik heb daar nooit van gehoudenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gezellig hoor. Ik hou alleen niet zo van verjaardagen
Ba zim bo kom wu wuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:56 schreef bijdehand het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
Hoi barriequote:
Afstraffen die handelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:43 schreef Muisraket het volgende:
Mensen die niet snappen dat het helemaal niet raar is om te zeggen dat je iets (nog) niet kan omdat je gewoon niet weet hoe je het goed aan moet pakken/de techniek (als in combinatie kennis + uitvoering( er niet voor hebt, waardoor oefenen zonder instructies geen zin heeft.
Kan ik er iets aan doen?quote:
Oh. Ik heb trouwens iets stoms gedaanquote:
Namelijk?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh. Ik heb trouwens iets stoms gedaan
Jij weet watquote:
Wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh. Ik heb trouwens iets stoms gedaan
quote:
quote:
Is vruchtbaar.quote:
Waar de wijnrank des levens bloeit tot aan den hemelenquote:
Straks eerst Die Mannschaft kijkenquote:
Die Frauschaftquote:
Hell yeahquote:
Alleen nederlanders noemen het mannschaftquote:
quote:Het Duits voetbalelftal (Duits Fußball-Nationalmannschaft) is een team van voetballers dat Duitsland vertegenwoordigt in internationale wedstrijden. In het Nederlands wordt het meestal als die Mannschaft aangeduid, de werkelijke bijnaam is echter die Nationalelf.
Ja, maar wij hebben toch gewoon het Nationale Voetbal Elftal? Zij hebben dat gewoon in het Duits, wij nemen alleen een ander woord uit die term zeg maarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alleen nederlanders noemen het mannschaft
hehequote:K., dit zal niet de eerste keer zijn dat Duitsland Nederland binnen anderhalf uur in het stof laat bijten hoor...
Ik sprak je ook niet tegen, al kwam het wel zo over.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben toch gewoon het Nationale Voetbal Elftal? Zij hebben dat gewoon in het Duits, wij nemen alleen een ander woord uit die term zeg maar
Correctie: jij spreekt mij nooit tegen. En ik jou ook niet. Daarom is ons geregistreerde partnerschap ook zo goedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik sprak je ook niet tegen, al kwam het wel zo over.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Correctie: jij spreekt mij nooit tegen. En ik jou ook niet. Daarom is ons geregistreerde partnerschap ook zo goed
Denemarken was gewoon beter.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:35 schreef Kutstudent het volgende:
Denemarken verovert 2e Europese handbaltitel
Aarrrrrrrquote:
Oranje had veel meer kwaliteit, het pasen van de denen bijvoorbeeld was af en toe dramatisch, maar door dat gefaal van onze verdedigers kwamen ze daar mee weg. Denemarken heeft alleen gewoon omdat ze het ontzettend slim hebben gespeeld, maar ze waren absoluut niet beter.quote:
Behalve de laatste tien minuten van de eerste helft en het eerste half uur van de tweede helft.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oranje had veel meer kwaliteit, het pasen van de denen bijvoorbeeld was af en toe dramatisch, maar door dat gefaal van onze verdedigers kwamen ze daar mee weg. Denemarken heeft alleen gewoon omdat ze het ontzettend slim hebben gespeeld, maar ze waren absoluut niet beter.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar dat kwam dus ook door onze verdedigers. Elke keer die bal niet wegkrijgen waardoor de Denen druk konden blijven zetten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Behalve de laatste tien minuten van de eerste helft en het eerste half uur van de tweede helft.
Komt door van Bommel/ de Jong. (niet de spelers maar de opstelling) Geen aansluiting tussen de aanval en de verdediging. NL elftal speelt met een aanval en verdediging, maar zonder middenveld.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar dat kwam dus ook door onze verdedigers. Elke keer die bal niet wegkrijgen waardoor de Denen druk konden blijven zetten.
Al met al een trieste zaak.
quote:
Sneijder zou wat verder naar achteren kunnen spelen. Zou best eens kunnen werken, met zijn kwaliteit kan hij prima op tijd weer in de aanval staan. Hij heeft ook altijd een perfect overzicht van het veld en een fenomenale voorzet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Komt door van Bommel/ de Jong. (niet de spelers maar de opstelling) Geen aansluiting tussen de aanval en de verdediging. NL elftal speelt met een aanval en verdediging, maar zonder middenveld.
Of gewoon 4-3-3 gaan spelen met de punt naar achteren...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sneijder zou wat verder naar achteren kunnen spelen. Zou best eens kunnen werken, met zijn kwaliteit kan hij prima op tijd weer in de aanval staan.
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Of gewoon 4-3-3 gaan spelen met de punt naar achteren...
Even kijken of dit gaat lukkenquote:
Zo zou ik het doen. Van Persie en de Hunter samen werkt niet, en van Persie moet je ook echt niet op de vleugel hebben. Nooit fan geweest van Heitinga, die vent is veel te klein en verliest ook bijna altijd zijn man. Vlaar heeft het opvallend goed gedaan vandaag vond ik dus die mag dan wel op de plek van Mathijssen, en Mathijssen naar Heitinga's plek.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:18 schreef DeJori het volgende:
Affelay.........Huntelaar.......Robben
.........Vd Vaart.......... Sneijder
..................van Bommel
Willems....Vlaar....Mathijssen....Vd Wiel
................Stekelenburg
Er vanuit gaande dat mathijssen weer fit is.
Heitinga is Nederlands beste verdediger op dit moment imho, dus daar ben ik het sowieso niet met je eens.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo zou ik het doen. Van Persie en de Hunter samen werkt niet, en van Persie moet je ook echt niet op de vleugel hebben. Nooit fan geweest van Heitinga, die vent is veel te klein en verliest ook bijna altijd zijn man. Vlaar heeft het opvallend goed gedaan vandaag vond ik dus die mag dan wel op de plek van Mathijssen, en Mathijssen naar Heitinga's plek.
Eigenlijk hebben we gewoon een man nodig als![]()
Jaap Stam
![]()
.
Alternatief mogen ze dit wel eens proberen van mij:
.........Huntelaar.......Van Persie
Affelay...........Sneijder.......... Robben
..................van Bommel
Willems....Vlaar....Mathijssen....Vd Wiel
................Stekelenburg
Affelay en Robben zijn allebei snel genoeg en goed genoeg om ruimte te creëren op de flanken, en vervolgens speel je met 2 spitsen, waardoor er (eventueel via Sneijder) altijd wel een man beschikbaar is. Van Bommel coördineert samen met Sneijder het middenveld, en als het nodig is valt Sneijder dus mee terug.
Het nadeel hiervan is dat een counter via de vleugels redelijk makkelijk is, en ik denk niet dat Willems en Vd Wiel daartegen opgewassen zijn.
Narsingh dan. Hell, al zet 'ie michel Vorm op rechtsbuiten, als appelvlaai maar wegblijftquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:34 schreef Kutstudent het volgende:
Kuyt.Ik waardeer dat hij zo hard werkt enzo, maar nee, toch maar niet. Dan zou ik eerder Robben op links en Narsingh op rechts zetten.
Ik vind 'm eerlijk gezegd niet echt lijkenquote:
Ach, het klinkt wel tof, en je herkent wel wat hij er mee bedoeltquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind 'm eerlijk gezegd niet echt lijken
Amper. Maar de fingering technique wil ik ook nog beter leren!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, het klinkt wel tof, en je herkent wel wat hij er mee bedoelt
Met dat soort nagels zou ik daar niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Amper. Maar de fingering technique wil ik ook nog beter leren!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat waren die Duitsers op het veld aan het gooien?
quote:
quote:
QFT!quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Amper. Maar de fingering technique wil ik ook nog beter leren!
Holy shit inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Met dat soort nagels zou ik daar niet aan beginnen.
Aww.quote:
Jaquote:Op zondag 10 juni 2012 09:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww.Was je verjaardag achteraf toch nog leuk geworden?
Fijn dat het toch nog leuk was!quote:Op zondag 10 juni 2012 10:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
JaNu alleen een gruwelijke kater
WTF idd.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Er was zo'n man in de kroeg en die zat de hele tijd zijn telefoon van de vergrendeling te halen. Daardoor zag je die achtergrond. Gewoon expres enzo. Was dat een fucking lul. Wtf
Haha, het lijkt me dat je tot 12 juni 23:59 kunt inleveren, maar misschien moet je even een mailtje sturen voor de zekerheid.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:09 schreef Muisraket het volgende:
Oké, domme vraag waarschijnlijk, maar here goes:
"voor 12 juni middernacht". Normaal is bij ons de deadline bijv. 23 november, waarbij het bestand dus uiterlijk tot 23:59 op 23 november ingeleverd kan worden. Bedoelt deze docent ook zoiets, of 11 juni 23:59? Ik weet het niet zeker namelijk.
Ik vind het altijd zo stom om docenten te mailen, vooral bij zulke domme vragen of dingen die gewoon op te zoeken zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 12:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, het lijkt me dat je tot 12 juni 23:59 kunt inleveren, maar misschien moet je even een mailtje sturen voor de zekerheid.
Als je het nou niet doet, en je bent te laat, zegt dezelfde leraar die je vertelt dat het domme vraag is waarschijnlijk dat je had moeten mailen. Je doet het dus nooit goedquote:Op zondag 10 juni 2012 12:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo stom om docenten te mailen, vooral bij zulke domme vragen of dingen die gewoon op te zoeken zijn(*kijkt in haar hoofd haar jaargenoten aan*)... Maar goed, je zal wel gelijk hebben inderdaad. Ik neem aan dat ik het gewoon ruim op tijd red, indien mijn voorspelling verandert, zal ik het wel even navragen ja.
Dat is waar. Maar zoals ik al zei: als ik het ruim voor morgennacht af krijg, ga ik niet mailen. Is er een kans dat ik dat niet ga redden, dan mail ik hem wel even of spreek ik hem morgen aan tijdens college.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als je het nou niet doet, en je bent te laat, zegt dezelfde leraar die je vertelt dat het domme vraag is waarschijnlijk dat je had moeten mailen. Je doet het dus nooit goed
Hij was je subtiele hints aan het geven.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Er was zo'n man in de kroeg en die zat de hele tijd zijn telefoon van de vergrendeling te halen. Daardoor zag je die achtergrond. Gewoon expres enzo. Was dat een fucking lul. Wtf
Dat bedoelt ie, want het 12 juni middernacht is 12 juni, 00:00. Voor middernacht is dus op zijn laatst 11 juni, 23:59.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:09 schreef Muisraket het volgende:
Oké, domme vraag waarschijnlijk, maar here goes:
"voor 12 juni middernacht". Normaal is bij ons de deadline bijv. 23 november, waarbij het bestand dus uiterlijk tot 23:59 op 23 november ingeleverd kan worden. Bedoelt deze docent ook zoiets, of 11 juni 23:59? Ik weet het niet zeker namelijk.
Dat heb je dan niet goed gehoordquote:
Het is dat we geen mensen meer mogen wegjagen.quote:
Blijkbaar niet, want het is al opgehelderd en dat wees het tegendeel uit.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie, want het 12 juni middernacht is 12 juni, 00:00. Voor middernacht is dus op zijn laatst 11 juni, 23:59.
Dan faalt je leraar gewoon.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het is al opgehelderd en dat wees het tegendeel uit.
Wat dat punt betreft wel ja, ben ik het mee eens. Voor de rest niet: wat een baas.quote:
Idd!quote:
Goed te horen dat je het naar je zin hebt gehad, AT.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar afgezien van de jankmodus vandaag, was het een mooie week
Best een leuk land om eens naar toe te gaan eigenlijk, kom er zeker nog een keertje terug!
Het weer was jammer genoeg wel erg nederlands, dus net zoveel regen als zon gehad. Maar dat schijnt er bij te horen daar
Al met al, mooi land (vooral de westkust) en leuke mensen in de (meeste) hostels.
Wel even wennen om met links te schakelen
Ik heb zo geen idee, kom er niet zo vaak, maar in het centrum daar zitten wel wat restaurantjes op het plein bij het gemeentehuis.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:44 schreef Mirel het volgende:
Iemand op m'n stage vraagt naar leuke restaurants in Waalwijk omdat z'n oma 80 is en ze dat ergens willen vieren. Weet iemand hier wat?
Nice, ik wil er ook nog een keer heenquote:Op maandag 11 juni 2012 08:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Best een leuk land om eens naar toe te gaan eigenlijk, kom er zeker nog een keertje terug!
Het weer was jammer genoeg wel erg nederlands, dus net zoveel regen als zon gehad. Maar dat schijnt er bij te horen daar
Al met al, mooi land (vooral de westkust) en leuke mensen in de (meeste) hostels.
Flikker op met je Assassins Creed, ik heb tentamens en door dit soort filmpjes wil ik gamen GVDquote:
Ik weet wel dat daar een topzaak zit voor herenmode, maar daar houdt het ook mee op.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb zo geen idee, kom er niet zo vaak, maar in het centrum daar zitten wel wat restaurantjes op het plein bij het gemeentehuis.
Dit dus. Waalwijkquote:Op maandag 11 juni 2012 12:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Sowieso niks boven 's-Hertogenbosch.
Fijn dat je het leuk hebt gehad!quote:Op maandag 11 juni 2012 08:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
quote:
Nope, alles helemaal heel gehoudenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk hebt gehad!Wel balen van het weer, maar inderdaad, dat is niet zo vreemd voor Ierland nee.
En geen auto-ongelukken veroorzaakt dus?
Dan moet je een automaat hurenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nope, alles helemaal heel gehouden. Vooral de eerste dag is nogal wennen. Dan wil je snel met rechts de versnellingspook pakken, maar grijp je dus in de deur
.
Ook wel een luxeprobleem om vandaag in mijn eigen relatief ouderwetse auto (uit 2001) te stappen. Die huurauto had nog maar 4.000km op de teller, bijna gloedjenieuw
In de deur grijpen, lol.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nope, alles helemaal heel gehouden. Vooral de eerste dag is nogal wennen. Dan wil je snel met rechts de versnellingspook pakken, maar grijp je dus in de deur
.
Ook wel een luxeprobleem om vandaag in mijn eigen relatief ouderwetse auto (uit 2001) te stappen. Die huurauto had nog maar 4.000km op de teller, bijna gloedjenieuw
Sarcasme?quote:
Dat dacht ik ook, maar automaat was bijna 300eu duurder voor een weekjequote:Op maandag 11 juni 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan moet je een automaat hurenVerder wel tof allemaal, ik wil ook nog een keer naar Ierland. Ben een groot fan van de IRA
Duh. Al kan ik ze ergens wel begrijpenquote:
Nee het druppelt hier wat maar niet zo veelquote:Op maandag 11 juni 2012 15:50 schreef Muisraket het volgende:
Valt het bij jullie ook met bakken uit de hemel?
Tering da's wel veel geld jaquote:Op maandag 11 juni 2012 15:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar automaat was bijna 300eu duurder voor een weekje
Van dat geld kon ik ook wel andere leuke dingen doen
Nee, wel uit de luchtquote:Op maandag 11 juni 2012 15:50 schreef Muisraket het volgende:
Valt het bij jullie ook met bakken uit de hemel?
Serieus? Hier regende het net écht heel hard, maar het neemt al af.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duh. Al kan ik ze ergens wel begrijpen
[..]
Nee het druppelt hier wat maar niet zo veel
Heb in londonderry nog een paar foto's geschoten van locaties waar tijdens de 'troubles' flink wat opstanden en confrontaties met de politie zijn geweest. Veel herdenkings'monumenten' waar IRA-leden worden herdacht omdat ze door de 'engelse moordenaars' zijn doodgeschoten. Best bizar om te zien.. En dan aan de andere kant van de stad juist muurschilderingen van loyalisten, die stellen 'zich nooit over te zullen geven aan die ierse terroristen'.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan moet je een automaat hurenVerder wel tof allemaal, ik wil ook nog een keer naar Ierland. Ben een groot fan van de IRA
Raar he? De ene kant van de stad zal dan katholiek zijn en de andere kant protestantquote:Op maandag 11 juni 2012 15:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb in londonderry nog een paar foto's geschoten van locaties waar tijdens de 'troubles' flink wat opstanden en confrontaties met de politie zijn geweest. Veel herdenkings'monumenten' waar IRA-leden worden herdacht omdat ze door de 'engelse moordenaars' zijn doodgeschoten. Best bizar om te zien.. En dan aan de andere kant van de stad juist muurschilderingen van loyalisten, die stellen 'zich nooit over te zullen geven aan die ierse terroristen'.
Ja, ik weet wel iets van die geschiedenis, maar niet alles. Niet dat ik alles wil wetenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Yep, hoewel het hele probleem aardig wat gecompliceerder is dan alleen protestant vs katholiek werd mij door een aantal Noord-Ieren verteld.
Sowieso merk je nog bij heel veel dingen in heel Ierland dat ze blij zijn onder het Britse juk uit te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |