SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Was al uit de TT, en ik was bezig met de OP te filterenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:01 schreef Muisraket het volgende:
Bdh, haal die Amsterdampropaganda even uit de TT, wil je?
Oké, thanks.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was al uit de TT, en ik was bezig met de OP te filteren
PM tux!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:03 schreef Muisraket het volgende:
Oh en iemand enig idee hoe ik nog 1 persoon boven de 50 zover kan krijgen dat diegene vragen over zijn/haar gezondheid (nogal persoonlijk, ook omdat er gevraagd wordt naar gewicht en zo) beantwoordt voor een opdracht van school?
Ja die wil dat ook echt beantwoorden voor me.quote:
Hm...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja die wil dat ook echt beantwoorden voor me.
Had dat nou wel gedaan jonge!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm...
ik wou eerst te zeggen: stuur mijn vriendin een mailtje. Maar ik vreesde dat iedereen zou happen
Stuur maar hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef Muisraket het volgende:
Btw, het is een beetje een gok, kan me goed voorstellen dat jullie het niet mijn zaken vinden, maar wil iemand anders (onder de 50 heb ik ook nog mensen nodig) vielleicht ook een vragenlijstje invullen? Is echt zo gedaan, want de vragen zijn doodsimpel en heel veel heeft (hopelijk) geen betrekking op jullie jonge levens, waarbij je dus gewoon 'nee' kan omcirkelen of overal een kruisje kan zetten bij nee.
Waaromquote:
Thanks dude!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stuur maar hoorAls het maar niet té persoonlijk is
[..]
Waarom
Komt goed. Stuur je een linkje of via hotmail of wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thanks dude!En dat mag je zelf beoordelen, ik vind het voor een wildvreemde op de markt te persoonlijk, maar voor iemand die ik beter ken, afgezien van gewicht en evt. ziektes/stoornissen die ik niet ken waar je je voor schaamt (waarvan ik er even vanuit ga dat je ze niet hebt), niet. Mocht je het niet in willen vullen, even goede vrienden.
Hotmail is goeie, momentje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt goed. Stuur je een linkje of via hotmail of wat?
Oké, dan vul ik 'm sowieso morgen in. Is dat goed?quote:
Helemaal prima.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oké, dan vul ik 'm sowieso morgen in. Is dat goed?
Als er maar geen vragen in staan over de lengte van mijn Willie Wonka ofzoquote:
Dat heeft ook zoveel te maken met je gezondheid.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als er maar geen vragen in staan over de lengte van mijn Willie Wonka ofzo
Wel met jouw gezondheid xD en ja, das waar!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat heeft ook zoveel te maken met je gezondheid.
Maar dat weet ik toch al lang?
Hier sluit ik me bij aan, prachtige OP, bdh!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:33 schreef DeJori het volgende:
OP
Moet ik je dingetje ook nog invullen, MR?
DMquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan, prachtige OP, bdh!
En dat zou heel fijn zijn!Heb je een e-mailadres waar ik het naartoe kan sturen?
Hi. Ga je vanavond dronken worden?quote:
Groot gelijk. Soms moet je dat gewoon doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee morgen werken
dan welheel erg dronken
Jij voelt mijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Groot gelijk. Soms moet je dat gewoon doen
Jammer dat je geen lekker wijf bentquote:
Inderdaad, doen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:07 schreef DeJori het volgende:
Bijdehand, gebruik deze avatar!
[ afbeelding ]
Lekker bruikbaar onderzoek hou je dan over. Stapelpraktijken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
MR, ik wil hem ook wel invullen.
En opzich ook wel wat meer, bedoel als je ze toch nodig hebt en ze zullen toch geen uur duren. Dan hoef je die mensen niet te gaan lopen werven ofzo.Of doen jullie dat soort geintjes op de universiteit niet meer?
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef Kutstudent het volgende:
In before bewegende negers battle met BB.
Deze UI is echt al ouder dan mijn account, maargoed.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kinzie kenner secret secretary spank op je ui![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja boeiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Deze UI is echt al ouder dan mijn account, maargoed.
Als je even je email (desnoods schoolmail) in een dm zet, mail ik het naar je toe.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
MR, ik wil hem ook wel invullen.
En opzich ook wel wat meer, bedoel als je ze toch nodig hebt en ze zullen toch geen uur duren. Dan hoef je die mensen niet te gaan lopen werven ofzo.Of doen jullie dat soort geintjes op de universiteit niet meer?
![]()
QFTquote:
Verkeerd gequote?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je even je email (desnoods schoolmail) in een dm zet, mail ik het naar je toe.Super bedankt alvast, ik denk dat ik het gewoon ga redden!
(Ook door een verjaardag morgen van een familielid, hoor het nu pas
).
[..]
QFT
Klopt, danke schön!quote:
Sehr güt, danke. Und dir?quote:
Mir geht's auch gut.quote:
Schwarze Barbara? Geweldig nummerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mir geht's auch gut.
Heb door jouw UI nu al de hele dat dat Duitse voetballied uit 2006 in mijn hoofd.
Deutschland!quote:
Watwat. Mooiste land. Mooiste voetbal.quote:
Nee, die ken ik niet, ik bedoelde (het overigens nogal saaie) nummer '54, '74, '90, 2006. Maar ik zal Schwarze Barbara eens opzoeken.quote:
Oh. Mein. Gott.quote:
Je moet 'm zo luisteren:quote:
Verklaar dit dan eens:quote:
quote:
Adoptie? Draagmoeder?quote:
quote:
Waarom help je haar? Ik dacht dat jij een mede Deutschlandfan wasquote:
Ben ik ook, maar ik ben een landverrader vrees ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom help je haar? Ik dacht dat jij een mede Deutschlandfan was
Sowieso jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik ben een landverrader vrees ik.
Pas maar op, dadelijk staat de Sturmabteilung nog bij je op de stoep!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar ik ben een landverrader vrees ik.
Ik vat dit op als een complimentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou en bdh sommige dingen hiervan nog doen ook?
Dan is het zaterdag.quote:
En wat gaat er dan gebeuren?quote:
Je bent toch niet jarig he?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je bent toch niet jarig he?
En deze opmerking levert een risico op dat KK morgen in een string bij je aan de deur staat.
Godnondeju, moet ik er nog aan gaan denken om je te feliciteren. Maar voor je verjaardag krijg je sowieso een mooie overwinning van Deutschland cadeauquote:
Ze mogen winnen, zolang ze de andere 2 maar verliezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Godnondeju, moet ik er nog aan gaan denken om je te feliciteren. Maar voor je verjaardag krijg je sowieso een mooie overwinning van Deutschland cadeau
Nopequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze mogen winnen, zolang ze de andere 2 maar verliezen
Hoop dat je geen gelijk gaat krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope
Nederland wint alleen van Denemarken als ze geluk hebben. Duitsland wint alles. Portugal ook, behalve tegen Duitsland. Eindstand:
1. Duitsland
2. Portugal
3. Nederland
4. Denemarken
Dat vond ik een kut verjaardag. 16 is cool, 17 is tof omdat je dan minder ver van de 18 af bent. 18 is natuurlijk cool. Maar als je 19 wordt besef je je dat je verjaardagen absoluut geen voordelen meer opleveren.quote:
En als je je dat al veel eerder beseft is 19 best tof, want dan ben je nog een puber, maar mag je toch al een jaar (theoretisch gezien), autorijden, sterke drank kopen, etc. etc.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat vond ik een kut verjaardag. 16 is cool, 17 is tof omdat je dan minder ver van de 18 af bent. 18 is natuurlijk cool. Maar als je 19 wordt besef je je dat je verjaardagen absoluut geen voordelen meer opleveren.
Hoezo? Door festivals?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
op mijn 17e baalde ik de hele dag dat ik geen 18 was, dusja
Ja juist! Fucking saai, niks gaat veranderen of mag ik ineens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat vond ik een kut verjaardag. 16 is cool, 17 is tof omdat je dan minder ver van de 18 af bent. 18 is natuurlijk cool. Maar als je 19 wordt besef je je dat je verjaardagen absoluut geen voordelen meer opleveren.
Nee hoor, want dan geef je er gewoon niks meer om. Verjaardagen zijn kut. Punt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:02 schreef BarrieButsers het volgende:
20 gaat denk ik veel kutter zijn, nooit meer een tiener enzo
Ja dat wel. Zie eerder op tegen morgenavond wanneer vriendinnen hierheen komen. Gewoon omdat ze hier thuis alle gesprekken mee kunnen aanhoren en ik daar weer vragen over ga krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee hoor, want dan geef je er gewoon niks meer om. Verjaardagen zijn kut. Punt.
Je kunt je vader/ouders niet naar boven'/wegsturen? Misschien een beetje flauw, maar dat doe ik wel altijd, precies om die reden. Heb geen zin om niets te kunnen zeggen of continu belachelijk gemaakt te worden op mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat wel. Zie eerder op tegen morgenavond wanneer vriendinnen hierheen komen. Gewoon omdat ze hier thuis alle gesprekken mee kunnen aanhoren en ik daar weer vragen over ga krijgen
Ze slapen beneden dus dan horen ze nog allesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je kunt je vader/ouders niet naar boven'/wegsturen? Misschien een beetje flauw, maar dat doe ik wel altijd, precies om die reden. Heb geen zin om niets te kunnen zeggen of continu belachelijk gemaakt te worden op mijn verjaardag.
top?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef DeJori het volgende:
Ik heb trouwens bevestigen gekregen dat ik (mits ik deze periode al m'n tentamens haal) mee mag doen aan TOP
Wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:12 schreef DeJori het volgende:
Ik heb trouwens bevestigen gekregen dat ik (mits ik deze periode al m'n tentamens haal) mee mag doen aan TOP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |