Gewoon winnen! Djokovic wint het ook niet. Dan maar Federer die verliest.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:17 schreef Norrage het volgende:
please Fedje win alstjeblieft niet...je gaat er dan zo kansloos af tegen rafa
Paar jaar geleden had ik je meteen gelijk gegeven, maar ik moet zeggen dat Federer weer goed in vorm is. Het zal er om spannen imo (als hij door gaat naar de finale).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:17 schreef Norrage het volgende:
please Fedje win alstjeblieft niet...je gaat er dan zo kansloos af tegen rafa
Misschien een stomme vraag, maar zou Federer het minder erg vinden om in de finale te verliezen dan om in de halve finale te verliezen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gewoon winnen! Djokovic wint het ook niet. Dan maar Federer die verliest.
jezus is dit de eerste pot van het toernooi die je kijkt ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had ik je meteen gelijk gegeven, maar ik moet zeggen dat Federer weer goed in vorm is. Het zal er om spannen imo (als hij door gaat naar de finale).
Dit toernooi? Dit millennium.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
jezus is dit de eerste pot van het toernooi die je kijkt ofzo?
Nee. Gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had ik je meteen gelijk gegeven, maar ik moet zeggen dat Federer weer goed in vorm is. Het zal er om spannen imo (als hij door gaat naar de finale).
Liever de finale denk ik. Dat zorgt ervoor dat hij geen ranking punten verliest en ik neem aan dat hij toch heel graag nog een keer 3 weken op nr. 1 zou staan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar zou Federer het minder erg vinden om in de finale te verliezen dan om in de halve finale te verliezen?
Dan wil ik wel een weddenschap met je afsluiten als Federer de finale haalt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alvast om te oefenen voor als hij tegen Nadal speelt.
Gewoon 4-4.quote:
quote:
Jantje is een baas.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:33 schreef Szura het volgende:
Ik hoor nu Siemerink voor het eerst dit toernooi maar die trapt ook alleen maar open deuren in of niet
Betfair ook niet: backodds Djokovic inmiddels 1.29.quote:
Nee, Fed slaat juist veel winners. Lekker vanuit kansloze posities boemen omdat je de rally niet durft aan te gaan en je punt goed wilt opbouwen. Vet stoer winners slaan. Hoog niveau is dit!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:37 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee, Fed slaat juist veel winners. Lekker vanuit kansloze posities boemen omdat je de rally niet durft aan te gaan en je punt goed wilt opbouwen. Vet stoer winners slaan. Hoog niveau is dit!
Zelfs vanuit kansrijke positie ramt hij ze uit of in het netquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:37 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nee, Fed slaat juist veel winners. Lekker vanuit kansloze posities boemen omdat je de rally niet durft aan te gaan en je punt goed wilt opbouwen. Vet stoer winners slaan. Hoog niveau is dit!
Nou ja, hij ging er in Rome ook al af tegen Nole. Sindsdien is ie niet beter geworden, dat klopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:40 schreef Norrage het volgende:
Ik snap niks van Fed. Tot aan RG was zijn vorm echt fantastisch, en nu is volledig drama..hele toernooi lang al.
QFTquote:
Een gerust hard?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:47 schreef truedestiny het volgende:
Kan ik wel met een gerust hard tennissen, nu Fedje voor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |