Weet het niet eerlijk gezegd, heb maar 4 mensen in m'n lijst staanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hmm, ik heb jou toch in mijn lijst? Niet via FOK! volgens mij
Ben er pas vanaf 8 uur i.v.m. werk, zal dan ook meteen even voor een shield kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:43 schreef Blistering het volgende:
Top, heb je geadd. En die shield zijn ook best prijzig.
pots, gems, reagents and books enzo werkt niet op het moment, is vbekend. Als het gear is gewoon nog eens proberen te repairenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Men, probeer wat shit op AH te dumpen en krijg alleen maar geerror..
dat werkte alweer gewoon hoor maar zou me niets verbazen als het weer down is...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
pots, gems, reagents and books enzo werkt niet op het moment, is vbekend. Als het gear is gewoon nog eens proberen te repairen
Die beertjes kunnen nog wel eens irritant zijn, de paardjes daarintegen zijn wel heel erg easy;quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Friday12 het volgende:
pony land inferno met zijn invulnerable minions/mortar beertjes
Verschilt nogal. Kun je beter even op AH kijken naar de beste stats van die gloves (int, vita en resistance) en het iets onder de laagste prijs van AH zetten. Mijn ervaring is dat het dan vaak wel verkocht wordt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef Blistering het volgende:
Wat zijn deze gloves ongeveer waard?(de rechter dus)
[ link | afbeelding ]
yup en kan je ook makkelijk je MF gear aan doen bij die paardenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
Die beertjes kunnen nog wel eens irritant zijn, de paardjes daarintegen zijn wel heel erg easy;
Je cleared de map, kom je paardjes tegen zet je ze ff ergens neer voor later. Als je bij het clearen van de map het "icoontje" van de kat/poes tegenkomt op de map haal je die elite paardjes op en lokt ze erheen. De paardjes zitten dan helemaal vast daar en je kan ranged blijven knallen wat je wilt
Moet je alsnog niet te dichtbij komen als ze b.v. molten of mortar hebben want die zijn flinke range
[..]
Verschilt nogal. Kun je beter even op AH kijken naar de beste stats van die gloves (int, vita en resistance) en het iets onder de laagste prijs van AH zetten. Mijn ervaring is dat het dan vaak wel verkocht wordt.
Inderdaad! 5 stacks van tevoren, clearen, MF aan -> paardjes -> wolkjes. Kan niet makkelijkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
yup en kan je ook makkelijk je MF gear aan doen bij die paarden
Nu wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmmm ik sta nog niet in de OP.
Mla1483#2151
Thanks!
Hm, welke class speel je dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
Weet het niet eerlijk gezegd, heb maar 4 mensen in m'n lijst staan
Kan je me trouwens in de OP adden?
Sinds wanneer, gisteravond nog niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat werkte alweer gewoon hoor maar zou me niets verbazen als het weer down is...
sinds de patch van de week kon je gems/plans etc kopenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:31 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Sinds wanneer, gisteravond nog niet.
Dat is juist niet het probleem, gewoon mint gear die geloot is dumpen, lukt gewoon niet. Ik probeer het vanavond nog wel een keer..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:18 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
pots, gems, reagents and books enzo werkt niet op het moment, is vbekend. Als het gear is gewoon nog eens proberen te repairen
Nu wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik sta verdorie ook nog niet in de OP.
Darkeangelus#2948
Wizard. Ups, Battletag is Xeno#2274quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hm, welke class speel je dan?
En ja, wat moet ik adden?
Lastig... 150K?! Zelf verkoop ik dingen niet voor de hoofdprijs. Op dit moment ben ik nog geen lvl 60 dus geen ervaring met dergelijke items. Even vergelijken op de AC en alles wat je pakt is mooi toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef Blistering het volgende:
Wat zijn deze gloves ongeveer waard?(de rechter dus)
[ link | afbeelding ]
Ik moet nog naar hell toe. Net lvl 50 dus de volgende multi-player sessie met vrienden in hell aan de slag. Wel wat gear gekocht maar ben benieuwd of het genoeg is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Auction house not available? Ik wilde net op koopjesjacht omdat mijn gear het niet helemaal trekt op Hell.
Ik had gisteren in act2 op hell een mob met waller èn jailer. De meest irritante enchant vind ik nog reflect damage.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heel act2 vind ik klote, al die springende , oppoppende shimmering flashteleportmobs
Het draait uiteindelijk om effective hitpoints.. Armor en resist maken je hitpoints effectief hoger.. Dus als je hoge armor en resists hebt win je meer door je hitpoints te verhogen. En als je al veel hitpoints hebt, heb je meer aan het verhogen van je armor & resists..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:32 schreef DemonRage het volgende:
Btw... wat is beter? een hogere armor rating ten koste van vitality of gewoon voor vitality gaan?
Inderdaad. Vooral als je op je DH net lekker een groep aan het kiten bent, je dropt wat van die OP rooie ballen erop en zonder dat je geraakt bent zit je opeens op 10% hpquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik had gisteren in act2 op hell een mob met waller èn jailer. De meest irritante enchant vind ik nog reflect damage.
De vraag is hoe effectief veel hoger? De rest ligt voor de hand.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het draait uiteindelijk om effective hitpoints.. Armor en resist maken je hitpoints effectief hoger.. Dus als je hoge armor en resists hebt win je meer door je hitpoints te verhogen. En als je al veel hitpoints hebt, heb je meer aan het verhogen van je armor & resists..
http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#introquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het draait uiteindelijk om effective hitpoints.. Armor en resist maken je hitpoints effectief hoger.. Dus als je hoge armor en resists hebt win je meer door je hitpoints te verhogen. En als je al veel hitpoints hebt, heb je meer aan het verhogen van je armor & resists..
Volgens mij is de vuistregel 1000 extra armor is 33% effective hitpoints meer.. dus in 't eerste geval 26.6k EHP en in 't 2e geval 23k EHP. 1e is dan dus beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De vraag is hoe effectief veel hoger? De rest ligt voor de hand.
Ga je bijvoorbeeld bij 20k hp en 1000 armor sneller af dan bij 15k hp en 1500 armor? (even resistance erbuiten gelaten)
Dat betekent als je 20k hp en 1000 armor hebt, en je hebt een item dat -1500 hp is maar wel meer armor, dan moet die op zijn minst +327 armor geven om op hetzelfde uit te komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij is de vuistregel 1000 extra armor is 33% effective hitpoints meer.. dus in 't eerste geval 26.6k EHP en in 't 2e geval 23k EHP. 1e is dan dus beter.
Nu begint het echtquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef Ferdii het volgende:
jeej in halve dag 1-60 op HC gedaan
lvlen stelt ook niks meer voor in deze game
Da's wel heel erg snelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef Ferdii het volgende:
Kulle in da house!quote:
Welke prep dan?quote:
Zultun kulle boostquote:
levels grinden zuigt op lvl 60 begint het pasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:59 schreef Stranger het volgende:
Mag ik vragen waarom je dat in hemelsnaam zou doen?
Ik zie de lol er niet van in om je zo omhoog te werken zonder iets van je class te leren. Als je het niet leuk vindt om het spel te spelen, waarom speel je het dan?
Wat doe je dan op lvl 60?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
levels grinden zuigt op lvl 60 begint het pas
Eh, Belial?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Inferno act II gehaald. Butcher in 3 keer neer.
Jeujquote:
Ahh, zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij heeft act I gecleared en is nu bij act II
Stats?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Eind van act 4 op inferno, barb all the way
gzquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:21 schreef Stranger het volgende:
Net trouwens mijn eerste set item drop gekregen en kon hem nog gebruiken ook
[ afbeelding ]
Ik ook net mijn eerste tal'rasha's wrappings chest. Helaas niet heel bijzonderquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:21 schreef Stranger het volgende:
Net trouwens mijn eerste set item drop gekregen en kon hem nog gebruiken ook
[ afbeelding ]
Heb je nog hulp nodig?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:45 schreef baggerbart het volgende:
Iemand die mee wilt helpen met Diablo op Hell
ondertussen dood,quote:
Ok, have funquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:55 schreef baggerbart het volgende:
[..]
ondertussen dood,
gaan zo inferno proberen
je mag mee doen als je wilt.quote:
Wel slim dit. Ik doe het op een andere manier, dan is 60 haalbaar in ~8 uurtjes als je je best doet. Heb je maar 3 keer iemand voor nodig voor 10 seconden (en 2 keer voor Diablo). Dus 95% kan je alleen doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zultun kulle boost
Oftewel lvl 60 opent game, jij joint samen met aantal anderen. De lvl 60 gast naar zultun kulle, iedereen cancelt de q. Lvl 60 molt vervolgens de baas en pakt de soulstone.
Iedereen behalve de lvl 60 leaved vervolgens de game zonder de q in te leveren.
Vervolgens maak je een eigen game waar je de q inlevert en op hell 84k exp krijgt. Daarna game weer leaven en de eerste game weer joinen. Als iedereen weer in de originele game is leaved de lvl 60 en leveren de andere 3 de q in. Weer 84k erbij. De lvl 60 maakt ondertussen weer een nieuwe game aan en de rest joined die game. Daarna weer inleveren en hop weer 84k erbij
Oftewel voor 1 kill 3x exp voor de qdaarnaast kan je ook nog afspreken dat je elkaars game joined na je eigen game. Als je met z'n 4e speelt kan er dus 1 5x exp krijgen en 1 4x En 1 3x exp per kill
Zo ben je dus heel snel 60
Trukje werk op normal, nm en hell
Ik had voor Diablo nog wel wat tijd gemaakt maar Inferno act 1 kan ik ondertussen wel dromenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 02:58 schreef baggerbart het volgende:
[..]
je mag mee doen als je wilt.
Heel toevallig nog tips waar op te letten bij het kopen van een DH wapen (1h of 2h)?
quote:
ziet er netjes uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:12 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net Diablo geprobeerd, kwam tot midden shadow phase, mijn wapen moet ik wellicht upgraden om Diablo te kunnen killen, maar denk dat mijn equipment verder opzich voldoet.
Vergeet niet dat mijn belt alleen al 19% (!) reduced damage from melee attacks geeft.
Haha ik zit op level 54 en heb 33kquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:36 schreef Afwazig het volgende:
Zo... met mijn Witch Doctor naar Inferno gegaan met een monk maatje van me. Heb even voor 400k geshopt op AH, DPS unbuffed van 9k naar 28k gegaan. Hoe dan. Heb nog wel wat meer vit nodig, zit op 28k hp, te weinig nog.
Mooie resist stats man, ik moet daar ook even aan werkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 03:12 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net Diablo geprobeerd, kwam tot midden shadow phase, mijn wapen moet ik wellicht upgraden om Diablo te kunnen killen, maar denk dat mijn equipment verder opzich voldoet.
Vergeet niet dat mijn belt alleen al 19% (!) reduced damage from melee attacks geeft.
Zo dus:quote:
Ah gossie. Dit soort spelers zijn de grootste whiners van allen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef Ferdii het volgende:
Nou, hij zegt terecht dat levelen niets meer voorstelt. Wat een gewhine!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah gossie. Dit soort spelers zijn de grootste whiners van allen.
Dit zijn ook de spelers die roepen dat alles te makkelijk is, en het allemaal veel te kort is en zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Nou, hij zegt terecht dat levelen niets meer voorstelt. Wat een gewhine!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |