Lastig... 150K?! Zelf verkoop ik dingen niet voor de hoofdprijs. Op dit moment ben ik nog geen lvl 60 dus geen ervaring met dergelijke items. Even vergelijken op de AC en alles wat je pakt is mooi toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef Blistering het volgende:
Wat zijn deze gloves ongeveer waard?(de rechter dus)
[ link | afbeelding ]
Ik moet nog naar hell toe. Net lvl 50 dus de volgende multi-player sessie met vrienden in hell aan de slag. Wel wat gear gekocht maar ben benieuwd of het genoeg is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Auction house not available? Ik wilde net op koopjesjacht omdat mijn gear het niet helemaal trekt op Hell.
Ik had gisteren in act2 op hell een mob met waller èn jailer. De meest irritante enchant vind ik nog reflect damage.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Heel act2 vind ik klote, al die springende , oppoppende shimmering flashteleportmobs
Het draait uiteindelijk om effective hitpoints.. Armor en resist maken je hitpoints effectief hoger.. Dus als je hoge armor en resists hebt win je meer door je hitpoints te verhogen. En als je al veel hitpoints hebt, heb je meer aan het verhogen van je armor & resists..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:32 schreef DemonRage het volgende:
Btw... wat is beter? een hogere armor rating ten koste van vitality of gewoon voor vitality gaan?
Inderdaad. Vooral als je op je DH net lekker een groep aan het kiten bent, je dropt wat van die OP rooie ballen erop en zonder dat je geraakt bent zit je opeens op 10% hpquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik had gisteren in act2 op hell een mob met waller èn jailer. De meest irritante enchant vind ik nog reflect damage.
De vraag is hoe effectief veel hoger? De rest ligt voor de hand.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het draait uiteindelijk om effective hitpoints.. Armor en resist maken je hitpoints effectief hoger.. Dus als je hoge armor en resists hebt win je meer door je hitpoints te verhogen. En als je al veel hitpoints hebt, heb je meer aan het verhogen van je armor & resists..
http://rubensayshi.github.com/d3-ehp-calculator/#introquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het draait uiteindelijk om effective hitpoints.. Armor en resist maken je hitpoints effectief hoger.. Dus als je hoge armor en resists hebt win je meer door je hitpoints te verhogen. En als je al veel hitpoints hebt, heb je meer aan het verhogen van je armor & resists..
Volgens mij is de vuistregel 1000 extra armor is 33% effective hitpoints meer.. dus in 't eerste geval 26.6k EHP en in 't 2e geval 23k EHP. 1e is dan dus beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De vraag is hoe effectief veel hoger? De rest ligt voor de hand.
Ga je bijvoorbeeld bij 20k hp en 1000 armor sneller af dan bij 15k hp en 1500 armor? (even resistance erbuiten gelaten)
Dat betekent als je 20k hp en 1000 armor hebt, en je hebt een item dat -1500 hp is maar wel meer armor, dan moet die op zijn minst +327 armor geven om op hetzelfde uit te komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij is de vuistregel 1000 extra armor is 33% effective hitpoints meer.. dus in 't eerste geval 26.6k EHP en in 't 2e geval 23k EHP. 1e is dan dus beter.
Nu begint het echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |