verkopen als in vendoren. Alleen toptier op de AH zetten, low buy, high buyout.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb de blacksmith al wel geupgrade, hoe mot ik anders van dat gold afkomen?
Verkopen bedoel je in de auction house (kan dat uberhaubt met blauwe items? Nog geen ervaring mee nml) of gewoon aan een merchant? Sowieso op normal wel vreemd dat alle zaken die de blacksmith voor je kan forgen, slechter zijn dan de gemiddelde drops.Net zo vreemd als dat de gele drops vaak slechter zijn dan de blauwe. Ik weet niet of dit boven Normal niveau wat meer balanced wordt allemaal?
Ah, dan start ik een quest te laat? Ik start ''The Imprisoned Angel'', dan is Warden al dood. Kan dus beter iets eerder starten zodat ik Warden mee kan pakken?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
39k hp is wel netjes, zul je wel wat van gaan inleveren als je meer resi opbouwt (denk ik). Ik zit zelf op 30k volgens mij, in mijn resi gear.
Ik heb veel Butcher runs gedaan. Gisteren binnen 20 minuten klaar met 4 man, wel 5 stacks uiteraard. Ik zou ervoor zorgen dat je voor Warden al 5 stacks hebt, aangezien die ook 3 rares kan droppen. Voordat je bij Warden bent kun je al 6-7 packs zijn tegengekomen. Alles clearen is niet echt nodig, kan wel ja.
Jep, quest 9 deel 1 beginnenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah, dan start ik een quest te laat? Ik start ''The Imprisoned Angel'', dan is Warden al dood. Kan dus beter iets eerder starten zodat ik Warden mee kan pakken?
Wat wordt er bedoeld met stacks?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb 39k hp. Ik zal ze even switchen, thanks.
En met Act I farmen is het toch de bedoeling dat je gewoon asap 5 stacks krijgt en dan gelijk naar Butcher gaat? Ik las dat sommige mensen alles clearen, maar dat duurt wel lang
Top, thanksquote:
Nephalem stacks, als je een champion pack killed krijg je 1 stack, en word je MF hoger. Dit kan tot 5 stacken wat dus de kans op goede loot verhoogt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoeld met stacks?
Bosses killen zonder stacks is waardeloos, geen kans op rares volgens mij. Waarschijnlijk wel als je redelijke MF gear hebt maar daar loop ik niet vaak inquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Top, thanks
[..]
Nephalem stacks, als je een champion pack killed krijg je 1 stack, en word je MF hoger. Dit kan tot 5 stacken wat dus de kans op goede loot verhoogt.
okay thanks. Denk omdat ik nog maar halverwege Act I op normal ben, dat ik nog heeeeel veel niet begrijpquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Top, thanks
[..]
Nephalem stacks, als je een champion pack killed krijg je 1 stack, en word je MF hoger. Dit kan tot 5 stacken wat dus de kans op goede loot verhoogt.
Waarom niet proberen wat zooi te verkopen op AH zolang je geen lvl 60 char hebt. Ik heb al meerdere items voor een 5k gold verkocht. Is toch winst..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef Cornelis83 het volgende:
je kan zelfs grijze items op AH dumpen (er zijn zelfs idioten die dat doen) maar dat is gewoon kansloos.
met verkopen van blues tot lvl 60 bedoelt hij vendoren. Op AH raak je ze zelfs aan de straatstenen niet kwijt...
En alleen op Inferno toch? of ook op Hell?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je krijgt pas Nephalem stacks vanaf lvl60 trouwens
ik verkoop ze weleens voor 50kquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
Waarom niet proberen wat zooi te verkopen op AH zolang je geen lvl 60 char hebt. Ik heb al meerdere items voor een 5k gold verkocht. Is toch winst..
requirement is lvl 60 maakt niet uit welke diff.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
En alleen op Inferno toch? of ook op Hell?
Ik start al bij Khazra barricade(?) omdat vaak die Watchtower te vinden is linksboven in 't open veld met de geitjes.. Dat is echt een lootfest, met bijna altijd een resplendent.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah, dan start ik een quest te laat? Ik start ''The Imprisoned Angel'', dan is Warden al dood. Kan dus beter iets eerder starten zodat ik Warden mee kan pakken?
Probeer een shield te vinden met wat meer block %, denk aan ~18-20% block. Heb ze zelf regelmatig zien vallen bij A1 inferno runs.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Blistering het volgende:
Barbs out here, waar kan ik het beste in investeren alvorens ik aan Act II Inferno begin? Ik farm Act I nog zonder problemen, maar krijg nogal shit drops voorlopig.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hier wat screentjes van m'n stats + 1h/shield. Heb ''maar'' 300k, dus wat is het advies? Blijven farmen, of nu al iets kopen en Act II proberen?
Dus je kan zorgen dat je op normal de buffs haalt en daarna op inferno de boss killt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
requirement is lvl 60 maakt niet uit welke diff.
Als je de game verlaat verlies je de buffsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:46 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dus je kan zorgen dat je op normal de buffs haalt en daarna op inferno de boss killt?
ik heb nog wel een monk die moet lvlenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mensen voor een rondje straks?Act III, Hell.
Prima, we kunnen ook ergens eerder beginnen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een monk die moet lvlen
ik ga eerst even wat eten dus ben over 30 min wel weer terugquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Prima, we kunnen ook ergens eerder beginnen hoor.
Hmm, ik heb jou toch in mijn lijst? Niet via FOK! volgens mijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:32 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
Probeer een shield te vinden met wat meer block %, denk aan ~18-20% block. Heb ze zelf regelmatig zien vallen bij A1 inferno runs.
Een veel beter wapen ga je daar niet vinden, bij Acts 3 en 4 vind je pas weapons rond de 1k dps.
Doe vanavond weer wat Wyrmshire runs met m'n DH maat, ik zou zeggen add me even (Xeno#2274) en dan heb ik straks waarschijnlijk wat beters voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |