Niet echt mee eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
blijft leuk al die mensen die direct denken aan anthene als het over dh int algemeen gaat. laat ik het zo zeggen, met alle gold en gear tot je beschikking is dh veruit het sterkst van alle classes. zo beter?
Ik zou zelfs eerst normal volledig uitspelen. Lekker op je gemakje doen, rustig alle scenes bekijken en dan kun je ook het verhaal een beetje volgen. Online skipt iedereen die filmpjes enzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Vanaf wanneer spelen jullie coop?
Ik zit nu pas begin Act 1 op normal hoor, dus ik denk er nog lang niet aan. Wil het eerst zodanig onder de knie krijgen voor ik online ga.
Wel leuk om al jullie stukjes door te lezen. Weet ik tenminste wat ik ga tegenkomen. Zie wel dat er volgens mij veel met DH of Barb spelen? Aangezien ik met Monky speel.
Ben al blij met een wapentje van 12,7 DPS haha.
Ik moest gisteren dus de download opnieuw doen. Daar had ik geen zin in, dus ik heb alleen geinstalleerd tot playable en niet helemaal. Dus de filmpjes stotteren enorm en skip ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:06 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik zou zelfs eerst normal volledig uitspelen. Lekker op je gemakje doen, rustig alle scenes bekijken en dan kun je ook het verhaal een beetje volgen. Online skipt iedereen die filmpjes enzo.
Vanaf nightmare gewoon co-op gaan wanneer je zin hebt.
Je kan geluk hebben met crafts maar ook behoorlijk tegenvallers..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik heb net dat poppetje geholpen en kan dus nu laten craften.
Hebben jullie daar veel aan besteed?
Ik heb hem nu 2 trainingen gegeven.
Okay dus het is een grote gok haha.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
Je kan geluk hebben met crafts maar ook behoorlijk tegenvallers..
Verkoop al je blue gear die je vindt tot lvl60, vanaf dan pas salvagen. Je kan blacksmith levelen zonder die dusts en meuk, kost je alleen maar stashruimte en je doet er uiteindelijk niets mee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik heb net dat poppetje geholpen en kan dus nu laten craften.
Hebben jullie daar veel aan besteed?
Ik heb hem nu 2 trainingen gegeven.
Wanneer is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Ja, en Jewelcrafter hetzelfde liedje een beetje alleen dan wachten totdat patch 1.0.3 uitkomt, wanneer voor de gem nr 2 - 8 alles goedkoper wordt.
Aaaah okay. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Verkoop al je blue gear die je vindt tot lvl60, vanaf dan pas salvagen. Je kan blacksmith levelen zonder die dusts en meuk, kost je alleen maar stashruimte en je doet er uiteindelijk niets mee.
Dus doe jezelf een plezier en begin pas aan BS op lvl60
Blacksmith wordt toch ook goedkoper? Dat is mijn hoop, want alle upgrades die ik van AH kan halen starten vanaf 500k. En met een beetje mazzel kan ik betere items craften. Maarja met die mazzel en de huidige prijzen ben ik waarschijnlijk 1,5m kwijt danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Ja, en Jewelcrafter hetzelfde liedje een beetje alleen dan wachten totdat patch 1.0.3 uitkomt, wanneer voor de gem nr 2 - 8 alles goedkoper wordt.
Heb de blacksmith al wel geupgrade, hoe mot ik anders van dat gold afkomen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Verkoop al je blue gear die je vindt tot lvl60, vanaf dan pas salvagen. Je kan blacksmith levelen zonder die dusts en meuk, kost je alleen maar stashruimte en je doet er uiteindelijk niets mee.
Dus doe jezelf een plezier en begin pas aan BS op lvl60
Blijven farmen. Echt, ik heb gisteren met 25k dps, 36k hp en 4300 armor als wizard act II geprobeerd. Het gat tussen Act I en Act II is zoooo groot, dat je beter op die nerf kunt wachten. Dat is wat ik ga doen althans. Oh ja, en Act I doe ik ook bijna op de manier zoals athene de butcher killde. Als een warme mes door boter (op een paar deaths door eigen domme fout na) ga ik door Act I heen maar Act II is totaal andere koek...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Blistering het volgende:
Barbs out here, waar kan ik het beste in investeren alvorens ik aan Act II Inferno begin? Ik farm Act I nog zonder problemen, maar krijg nogal shit drops voorlopig.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hier wat screentjes van m'n stats + 1h/shield. Heb ''maar'' 300k, dus wat is het advies? Blijven farmen, of nu al iets kopen en Act II proberen?
Ah, okay. Wel vreemd eigenlijk, gezien de stats vaak op gele items.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef Cornelis83 het volgende:
je kan zelfs grijze items op AH dumpen (er zijn zelfs idioten die dat doen) maar dat is gewoon kansloos.
met verkopen van blues tot lvl 60 bedoelt hij vendoren. Op AH raak je ze zelfs aan de straatstenen niet kwijt...
Saywhat? Welke act is dat? Bij bij begin van Act 3 nml al level 28 op normal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Welk level waren jullie toen jullie op normal in Heaven kwamen? Net Diablo zijn eerste 2 hulpjes bijzonder makkelijk verslagen. Ben nu level 29.
quote:Damaged items can now be sold on the auction house
Once sold, damaged items will be repaired automatically when moved from the purchasing player's Completed tab to their stash
Please note that unsold damage items will not be automatically repaired when returned to the seller's stash
Description messages for several auction house-related errors have been added
Ik zou voor charge gaan in plaats van 2 shouts. Behoud de shout met armor en doe resistance rune erop. Daarnaast is je resistance te laag. Ik zit zelf nu op 600+ met alles, rond de 700/800 shout. Act 1 kan ik nu vrijwel doorheen rennen met mijn ogen dicht bij wijze van. Act 2 is nog steeds vrij taai, maar het is nu wel redelijk te doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Blistering het volgende:
Barbs out here, waar kan ik het beste in investeren alvorens ik aan Act II Inferno begin? Ik farm Act I nog zonder problemen, maar krijg nogal shit drops voorlopig.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hier wat screentjes van m'n stats + 1h/shield. Heb ''maar'' 300k, dus wat is het advies? Blijven farmen, of nu al iets kopen en Act II proberen?
Ik heb 39k hp. Ik zal ze even switchen, thanks.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou voor charge gaan in plaats van 2 shouts. Behoud de shout met armor en doe resistance rune erop. Daarnaast is je resistance te laag. Ik zit zelf nu op 600+ met alles, rond de 700/800 shout. Act 1 kan ik nu vrijwel doorheen rennen met mijn ogen dicht bij wijze van. Act 2 is nog steeds vrij taai, maar het is nu wel redelijk te doen.
Hoeveel HP heb je? Ik zie dat je rond de 10k dps hebt, dat is opzich al een goed begin maar meer is welkom, ligt ook een beetje aan je HP
39k hp is wel netjes, zul je wel wat van gaan inleveren als je meer resi opbouwt (denk ik). Ik zit zelf op 30k volgens mij, in mijn resi gear.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb 39k hp. Ik zal ze even switchen, thanks.
En met Act I farmen is het toch de bedoeling dat je gewoon asap 5 stacks krijgt en dan gelijk naar Butcher gaat? Ik las dat sommige mensen alles clearen, maar dat duurt wel lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |