ik heb het solo gedaan in act 1 (zag achieve staan wist niet eens dat ik het had!)quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zelfs met een level 60 red je het op normal bijna niet in een uur. Ik had al 45 minuten nodig tot aan de spider queen. En dan heb je nog maar 15 minuten om door alle halls en the Butcher te komen.
Ik denk dat het alleen lukt in co-op met 4 spelers.
Ik heb het gister geprobeerd met een lvl 35 char op normal..Uiteraard gefaald.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zelfs met een level 60 red je het op normal bijna niet in een uur. Ik had al 45 minuten nodig tot aan de spider queen. En dan heb je nog maar 15 minuten om door alle halls en the Butcher te komen.
Ik denk dat het alleen lukt in co-op met 4 spelers.
Level 30 ongeveer. Level 51 Nightmare, level 60 Hell.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Welk level waren jullie toen jullie op normal in Heaven kwamen? Net Diablo zijn eerste 2 hulpjes bijzonder makkelijk verslagen. Ben nu level 29.
Nice. Dan heb je wel gelukg gehad met alles snel te vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb het solo gedaan in act 1 (zag achieve staan wist niet eens dat ik het had!)
Oh prima.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Level 30 ongeveer. Level 51 Nightmare, level 60 Hell.
Je saved automatisch wanneer je de tekst *checkpoint* voorbij ziet komen. Handmatig is niet mogelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
kan je het spel ook tussen door saven en zo ja...hoe?
hmm das kut want ik wil niet door spelen maar wel saven haha nou ja ok bedankquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je saved automatisch wanneer je de tekst *checkpoint* voorbij ziet komen. Handmatig is niet mogelijk.
Kiek em goanquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha mijn pop is echt stervenslelijk. Maar wel net in één keer Diablo verslagen op normal. Level 30 nu.
[ afbeelding ]
Zie hier de reden dat ik gestopt ben met barb nadat ik op inferno kwam.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:15 schreef Baszh het volgende:
Maar even pants gekocht voor 100k![]()
[ afbeelding ]
Doe normaal. DH en Wiz steken met kop en schouder boven de rest uit.quote:
Zal toch wel generfed worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:06 schreef kort het volgende:
[..]
Doe normaal. DH en Wiz steken met kop en schouder boven de rest uit.
Barb stelt niks voor op inferno, zelfs met de juiste gear moet je in A2,3 en 4 heel erg offensive spelen.
Blijft leuk al die classes die geen DH spelen en daarom met de hype meegaan dat DH er zo doorheen wandelen en gewoon voor het gemak vergeten dat die Athene een oneindige bron van gold had en werkelijk alles maxed out was.quote:
blijft leuk al die mensen die direct denken aan anthene als het over dh int algemeen gaat. laat ik het zo zeggen, met alle gold en gear tot je beschikking is dh veruit het sterkst van alle classes. zo beter?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft leuk al die classes die geen DH spelen en daarom met de hype meegaan dat DH er zo doorheen wandelen en gewoon voor het gemak vergeten dat die Athene een oneindige bron van gold had en werkelijk alles maxed out was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |