SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn broertje loopt op mn moeders hakken door het huis.
Deed ik vroeger ook wel eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk dat ieder kind dat vroeger weleens deed. Toen kwam je er ook nog gewoon mee weg.quote:
Daarom juist.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat ieder kind dat vroeger weleens deed. Toen kwam je er ook nog gewoon mee weg.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat topicquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wanneer werd jij voor het eerst ontmaagd? wats met die
mijn voeten zijn te grootquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die van mij zijn 2 maten te groot.quote:
Heb jij hakken?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh dan mag je wel een paartje van mij lenen..
Toen ik 14-15 was had ik een paar schoenen wat maat 35 was ofzo, die had ik zo lang dat ze waren uitgelopen tot maat 37quote:
Ik bedoel meer van ik heb maat 46 dus 2 maten groter dan die van jou. Snap je?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb jij hakken?
[..]
Toen ik 14-15 was had ik een paar schoenen wat maat 35 was ofzo, die had ik zo lang dat ze waren uitgelopen tot maat 37
Klopt het dat jij dit bent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Heb ik ook. Zullen we onze hakken uitwisselen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van ik heb maat 46 dus 2 maten groter dan die van jou. Snap je?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Klopt het dat jij dit bent?Dats mijn moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wattefak jongeh
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Klopt het dat jij dit bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OKquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Heb ik ook. Zullen we onze hakken uitwisselen?
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
Jawel maar moest ik er toevallig aan denkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van ik heb maat 46 dus 2 maten groter dan die van jou. Snap je?
Sry dat ik je tegenhoud, ik zal het uitmaken danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Worlflerds het is dat ik jan heb, maar anders wist ik het wel. Rawrrr.
JaloersPiraatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sry dat ik je tegenhoud, ik zal het uitmaken dan
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sry dat ik je tegenhoud, ik zal het uitmaken dan
helaaaaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eerst volgende week cosmo.even kijken wat dat gaat worden
Komt goed uit, ik heb eerst Flipsje nog volgende week. We zijn elkaars back-upquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Eerst volgende week cosmo.even kijken wat dat gaat worden
maar ik wil niet delenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ok dan zie je volgende week in de Hema om het officieel te maken
Peter is van mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is goed Peter.Volgende week nadat Jan het officieel uitgemaakt heeft?
Leuk leukquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is goed Peter.Volgende week nadat Jan het officieel uitgemaakt heeft?
Nee met mijquote:
En die verliest dan zn beste vriend omdat Ptr daarvan de ex isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij belandt uiteindelijk bij dralion.
De soap is weer compleet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En die verliest dan zn beste vriend omdat Ptr daarvan de ex is
En dan blijkt het dat ik zwanger ben van die exquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En die verliest dan zn beste vriend omdat Ptr daarvan de ex is
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef Furdinand het volgende:
heujj belastingterrrruggaaaffff eindelijk!
Dat ben ikquote:
Voetbal vriendquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zie ook dit soort berichten op Twitter, wat is er met Rusland?
Das nou 1 van de weinige spellen die ik niet hebquote:
want je vond mn tas niet mooi.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo, moet je nodig spreken binnenkort.
Hoi jijquote:
Al een beetje zin in de wedstrijd van vanavond?quote:
En daarna vakantie?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:49 schreef Maringo het volgende:
Ja goed! Druk bezig met leren voor mn bloktoets maandag en de laatste dingen voor het project wat volgende week zondag ingeleverd moet worden.
En met jou?
quote:
Lekker lui doen op de zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En daarna vakantie?Succes met de laatste dingen dan!
![]()
Met mij wel prima.Lig nog lekker in mn bed.
Jij bent gewoon de lekkerste chick van FOK!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En daarna vakantie?Succes met de laatste dingen dan!
![]()
Met mij wel prima.Lig nog lekker in mn bed.
[..]En ik dannnnnn
Tuurlijk! Al word die van vanavond lekker chill op de bank kijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al een beetje zin in de wedstrijd van vanavond?
Deze mening feit kan ik delen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de lekkerste chick van FOK!![]()
Een ware heldin!
Altijd lui doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lekker lui doen op de zaterdagmorgen![]()
Daarna inderdaad vakantie. Mag ook wel na zo'n jaar.
Van de week wel te horen gekregen dat ik mn P heb gehaald
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de lekkerste chick van FOK!![]()
Een ware heldin!
Ik ga bij Royco in de kroeg kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tuurlijk! Al word die van vanavond lekker chill op de bank kijken.
Jij ook al?
Ghehequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd lui doen.
Ahh, lekker!Super!! Gefeliciteerd!
Daarna word ie tweedejaars?
[..]![]()
. Neee, dit kan ik niet handelen stop hettt!
Hoe gaat het met jou?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ja perfect! Vlinders dit dat alles
Ah gezellig!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga bij Royco in de kroeg kijken![]()
Straks nog even laatste oranjedingen kopen
JAAAAAAAAAAAaquote:
Dankjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd lui doen.
Ahh, lekker!Super!! Gefeliciteerd!
Daarna word ie tweedejaars?
Die van woensdag durf ik niet in een kroeg te kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ah gezellig!
Ik ga woensdag wel naar de kroeg, die van volgende week zondag moet ik eerst zien of het project af is en ik daar tijd voor heb...
Ohh, slimmerd!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dankje
Ik doe een deeltijd opleiding en dus loopt het ietsjes anders. Ik ben nu al met een blok bezig die de voltijdstudenten pas als tweedejaars hebben.
Want het is een Duitse kroeg?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van woensdag durf ik niet in een kroeg te kijken
Ha! Dat heeft weinig met slim zijn te makenquote:
Gek op jouuuuuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ha! Dat heeft weinig met slim zijn te maken
De deeltijd mist een paar blokken waar wij vrijstelling van hebben omdat we naast school werken. Stage blokken en Orientatieblok bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gek op jouuuuuwupswupsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Én nog een vriendin én nog een tweejarige met energie teveel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nou dan nietslimmerd.
Ah, zo. Maar dan alsnog. Veel werken en dan ook nog ernaast studeren zou ik niet kunnen.
Ja, kijk dat bedoel ik! Goed bezig jij!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Én nog een vriendin én nog een tweejarige met energie teveel.
én nog tijd over houden om op Fok te posten
Dankjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Janneman.
[..]
Ja, kijk dat bedoel ik! Goed bezig jij!
Addertje in mijn broek.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wat zijn de addertjes onder de grassprietjes?
[..]
:Squote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dat is het enige waar jij aan denkt eh,
Joe viezerik joe
ov gaan we date?quote:
ook homo?quote:
kinkyquote:
hallo mag ook trio gr gr grquote:
racsist ;squote:
HAHAHA ECHT HIELARISH XDquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:32 schreef dralion13 het volgende:
hihi, Nederland komt niet eens voorbij de poulewedstrijden zo
Ik vind het mooi
sterfquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:32 schreef dralion13 het volgende:
hihi, Nederland komt niet eens voorbij de poulewedstrijden zo
Ik vind het mooi
quote:
Heeft niets met janken te maken. Het is gewoon triest dat er ieder toernooi van die mongooltjes zijn die Nederland er zo snel mogelijk uit willen hebben terwijl ze de rest van de tijd lopen te verkondigen hoe kut voetbal wel niet is.quote:
Ben absoluut geen voetbal fan, snap ook de liefde ervoor niet helemaal maar hier ben ik het toch wel mee eens.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heeft niets met janken te maken. Het is gewoon triest dat er ieder toernooi van die mongooltjes zijn die Nederland er zo snel mogelijk uit willen hebben terwijl ze de rest van de tijd lopen te verkondigen hoe kut voetbal wel niet is.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:50 schreef Zeroku het volgende:
Het is gewoon triest dat er ieder toernooi van die mongooltjes zijn die Nederland er zo snel mogelijk uit willen hebben terwijl ze de rest van de tijd lopen te verkondigen hoe kut voetbal wel niet is.
quote:
cool, ik moet mijne nog aanvragenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nou ik heb een collegekaart voor volgend jaar ontvangen. Ok?
Niet alleen in Syrië hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:50 schreef Beach het volgende:
Mensen sterven elke dag in Syrië en wij janken om één verloren wedstrijdje.
Das onbelangrijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:50 schreef Beach het volgende:
Mensen sterven elke dag in Syrië en wij janken om één verloren wedstrijdje.
Cossiemossie.quote:
Precies. Achterlijk kutland krijgt wat het verdient heeft, na alles wat ze Irak aangedaan hebben.quote:
Goed. Lekker vroeg klaar vandaag.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Cossiemossie.Hoeissut?
[..]
Precies. Achterlijk kutland krijgt wat het verdient heeft, na alles wat ze Irak aangedaan hebben.
wil wel mijn flesje in jou draaienquote:
hoe is het met jou tan?quote:
ik winquote:
Sukkelquote:Op zondag 10 juni 2012 08:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
trollie trollie pure liefde wat ik nu in mijn rechterhand heb
yvonne houdt van me en is voor vrijheid van meningsuiting. ik mag het noemen wat ik wil toch?quote:
als je me soep komt voeren wil ik dat zeker in overweging nemenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als je dan stikt in je soep wel, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |