abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112598248
Hallo all.

Ik zal het verhaal een beetje kort proberen uit te leggen.
Sinds een maandje of 2 heb ik nu een vriendin. Echter zijn we ong. 3-4 maanden echt met elkaar bezig. 1 maand voor die tijd hebben we 1 fikse ruzie gehad en heb ik een paar dagen het contact op een laag pitje gezet en gezegd dat ik er klaar mee was. (stom ja.. maar goed iedereen is wel eens boos) in die paar dagen had ze een feestje bij iemand thuis. Al die mensen daar ken ik maar ik was niet uitgenodigd door die gast omdat ik ruzie met me vriendin had en hij geilt op haar.. enfin. Nu hoorde ik dus gister na 2 maanden echt super gelukkig te zijn via via dat zij daar met een zeker persoon het bed heeft gedeeld. Niet echt het leukste wat je verwacht te horen maar goed. Ben flink boos geweest. Gister ontkende ze het allemaal en vandaag zegt ze het wel te hebben gedaan. Ze legde uit dat in in een periode was dat onze "relatie"(wat toen nog niet echt een relatie was) niet erg stevig op de fundering stond. Nou daar ben ik het aardig mee eens maar geen reden om een andere gehaktstaaf te bereiden lijkt mij. Jullie raden de vraag al.. Wat moet ik hier nu mee. Aan de ene kant zeg ik zelf dumpen die snol. Aan de andere kant ik heb afgelopen tijd een hele leuke tijd met haar gehad en ze was eigenlijk 24/7 bij me. Ze zegt dat ze niks wilt met die gozer en ook al een tijd niet heb gesproken. Maar moeilijk moeilijk. Brand los :)

Samenvatting: Vriendin heeft ander gebald toen TS alleen nog in de flow met haar zat, nadat TS en zij compleet overhoop lagen. (zaten wel een x aantal dagen tussen. Relatie was toen ronduit kut.)
pi_112598302
Ik zou ze dumpen. Ze zal het nog doen!
Cindy De Vuyst
  vrijdag 8 juni 2012 @ 02:12:30 #3
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112598306
"We were on a break"

(Ross en Rachel, Friends)

Het was nog geen echte relatie destijds en jij had zelf gezegd dat je er klaar mee was. Ik snap dat dit nu even hard aankomt maar het was geen vreemdgaan en als je een degelijke kerel bent geef je haar gewoon een kans.

Dat je haar op een forum al 'snol' roept is trouwens geen goed teken.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_112598318
Jij was er klaar mee zei je. Dus nee, geen vreemdgaan.
Al snap ik van jouw kant ook wel dat het nut is.
pi_112598319
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 02:13:46 #6
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112598330
pi_112598336
Daar heb je wel een sterk punt ja. Al met al ben ik natuurlijk wel boos want die gozer was een vriend van me en die wist ook van ons 2. Maar toch die dilemma's weer he
  vrijdag 8 juni 2012 @ 02:15:01 #8
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112598358
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:14 schreef Back2Me het volgende:
Daar heb je wel een sterk punt ja. Al met al ben ik natuurlijk wel boos want die gozer was een vriend van me en die wist ook van ons 2. Maar toch die dilemma's weer he
Je mag je er best even slecht over voelen ja. Maar ik zou haar er niet om dumpen.
pi_112598378
Maar waarom niet? Wie weet wat ze doet bij volgende aankomende ruzie's? Hoewel ze er wel echt spijt van heeft. En naar mijn stad is gereisd om er nog over te praten maar dan nog. Waarom een dag eerder erover liegen en zeggen dat het roddels zijn. En de volgende dag is het ineens wel waar terwijl ik haar alle kans gaf om het te vertellen
  vrijdag 8 juni 2012 @ 02:17:45 #10
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112598399
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:16 schreef Back2Me het volgende:
Maar waarom niet? Wie weet wat ze doet bij volgende aankomende ruzie's? Hoewel ze er wel echt spijt van heeft. En naar mijn stad is gereisd om er nog over te praten maar dan nog. Waarom een dag eerder erover liegen en zeggen dat het roddels zijn. En de volgende dag is het ineens wel waar terwijl ik haar alle kans gaf om het te vertellen
Zorg jij er dan maar voor dat je niet bij elke ruzie direct roept dat je er klaar mee bent. Dat was inderdaad onhandig van je.

En dat liegen, ach..eerste reactie, moet je nooit te serieus nemen. Dat is gewoon het schrikeffect. Wees blij dat ze van gedachten veranderde.
pi_112598423
Elke ruzie is overdreven :p
Maar goed danke voor de tips. Ga denk morgen toch maar weer een gesprek met haar aan.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 02:20:57 #12
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112598440
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:19 schreef Back2Me het volgende:
Elke ruzie is overdreven :p
Maar goed danke voor de tips. Ga denk morgen toch maar weer een gesprek met haar aan.
Doe dat en succes. Als jij je hier overheen kan zetten wordt de relatie misschien nog wel leuker omdat er nu een geheim weg is. Misschien maakt dat haar nog wat vrijer.
pi_112598476
Nja weet je wat het is. Vanaf het begin heb ik gezegd wees eerlijk tegen me mocht er wat gebeuren ofzo. Dit heb ik al verschillende keren gezegd en telkens zei ze ja. Nu na een tijd moet ik van andere horen dat er toch iets is gebeurd? Oke snap dat het een moeilijk onderwerp is en dat je eventueel bang kan zijn om iemand kwijt te raken. Maar toch erg jammer dat het via deze weg moet en niet via haar zelf
  vrijdag 8 juni 2012 @ 02:25:06 #14
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112598502
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:23 schreef Back2Me het volgende:
Nja weet je wat het is. Vanaf het begin heb ik gezegd wees eerlijk tegen me mocht er wat gebeuren ofzo. Dit heb ik al verschillende keren gezegd en telkens zei ze ja. Nu na een tijd moet ik van andere horen dat er toch iets is gebeurd? Oke snap dat het een moeilijk onderwerp is en dat je eventueel bang kan zijn om iemand kwijt te raken. Maar toch erg jammer dat het via deze weg moet en niet via haar zelf
Jullie relatie is nog heel pril. Als dit goed afloopt kan je er misschien over een paar jaar op terugkijken en dan zul je je realiseren dat alles nu nog zo nieuw was en jullie elkaar nog helemaal niet zo goed begrepen.
pi_112598543
Nou ja om heel eerlijk te zijn kennen we elkaar aardig goed, Begon allemaal met beste vrienden (friendzone -.-) maar daar toch nog uitgekomen. We hebben best een hoop mee gemaakt in korte tijd. Maar sowieso wil ik je bedanken voor toch wel wijze raad op deze vroege ochtend. Heeft mijn ogen ook weer een stukje geopend.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 02:28:28 #16
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112598551
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:27 schreef Back2Me het volgende:
Nou ja om heel eerlijk te zijn kennen we elkaar aardig goed, Begon allemaal met beste vrienden (friendzone -.-) maar daar toch nog uitgekomen. We best een hoop mee gemaakt in korte tijd. Maar sowieso wil ik je bedanken voor toch wel wijze raad op deze vroege ochtend. Heeft mijn ogen ook weer een stukje geopend.
Graag gedaan :) Het is sowieso handig om alles wat tijd te geven voor je drastische beslissingen neemt. Succes!
pi_112598575
Niemand die een beetje twijfels plaatst bij die 'vriend' :') ?
Vrienden hoeven voor mij niet perfect te zijn, maar je chick neuken is toch wel enorm laag. Zelfs als er iets van ruzie is.
pi_112598581
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Graag gedaan :) Het is sowieso handig om alles wat tijd te geven voor je drastische beslissingen neemt. Succes!
Die boze buien hebben we denk ik allemaal wel is denk ik :@ Haha zal proberen morgen te laten weten hoe het gelopen is :) Ik wens je nog een fijne aaf :Y
pi_112598585
Tja, ik zeg niet dat het jouw schuld is maar dan moet je zelf ook wel meehelpen aan een 'klimaat' waarin ze niet bang hoeft te zijn om ruzie te krijgen
  vrijdag 8 juni 2012 @ 02:31:48 #20
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_112598594
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:30 schreef Adames het volgende:
Vrienden hoeven voor mij niet perfect te zijn, maar je chick neuken is toch wel enorm laag. Zelfs als er iets van ruzie is.
Hij spreekt in verleden tijd over die vriend dus ik neem aan dat dat al afgesloten is.
pi_112598599
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:30 schreef Adames het volgende:
Klopt idd. Had het zelf ook niet verwacht. Is zoon WoW game geval. Dus opzich ook nog een deuk in mijn ego
pi_112599057
Flink door het stof laten gaan en indien ze daartoe niet bereid is: dumpen.
pi_112600153
Je riep dat je er klaar mee was. Dan is het in mijn inzien ook niet 'aan' geweest..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112600595
Als er niet eens echt van een relatie sprake is geweest dan moet je niet zeuren. Als je al jaren samen was geweest en de dag erop lag ze bij een ander in bed dan had je nog wel enig recht van spreken, maar hier is nooit iets geweest. Dan moet ze het toch lekker zelf weten?

Trouw in een relatie kan je alleen in een relatie bewijzen, maar die was er dus nooit.
pi_112601008
Jeetje, wat ben jij een aansteller.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:27:35 #26
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112601513
Nou ja, als jullie beiden vinden dat het nog niet een echte relatie is/was, is het nu een beetje laat om je aan te stellen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:50:05 #27
189961 ex
aperture science
pi_112604066
Het maakt niet uit wat de technische term is van wat er is gebeurd het gaat meer hoe jij je er mee om kan gaan. Als je dit slecht trekt kan je het maar beter uit maken. Ik heb hetzelfde mee gemaakt (en dat was nog niet eens seks, maar wel "gekut") en dat heeft 3 jaar toch in me achterhoofd gezeten tijdens de relatie tot dat het ontplofte. Daar heb ik redelijk veel van geleerd.

Het is heel simpel natuurlijk had je nog geen relatie maar ik vind dat als je elkaar leuk vind, dit elkaar laat blijken je ook stopt met rond kutten. Doe je dat namelijk niet dan vind je me niet leuk genoeg en ben je ook niet een persoon waar ik echt een relatie mee kan opbouwen. Vertrouwen begint al in die begin periode.

Ik adviseer je om zelf is goed na te denken of je dit trekt, en hoe je hier mee om kan gaan. Als dit je dus niet lukt is er maar een optie. Gaat het er deze week niet om uit dan backfired het wel over 2 jaar. En dan heb je een hoop tijd weg gegooid ;).
The cake is a lie!
pi_112606193

Jullie waren op dat moment niet bij elkaar, je kan hier nu een heet hangijzer van maken, maar het is voor jullie huidige relatie niet relevant of een bedreiging lijkt me. Pick your battles.

Het is misschien niet leuk, maar ook geen onoverkomelijk issue lijkt me.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_112607212
Ik zou mezelf in ieder geval laten testen op aids als ik jou was en haar de deur uitzetten met de boodschap dat ze een hoer is.
pi_112607853
Nog niet echt een relatie kun je reken tot het het er hebben van een. Ik zou haar dumpen, je moet het zelf weten hoor, maar ik hoef geen wijf wat zo even met een feestje bij een ander in bed duikt. Verder had ik die "vriend" een flinke klap verkocht. Er zijn genoeg lekkere meiden en ik denk niet dat dit nog gaat werken.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:23:08 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112607931
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:12 schreef Strani het volgende:
"We were on a break"

Whaha, ik moest ook meteen aan friends denken terwijl ik dat nooit echt veel heb gevolgd!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_112608133
Idd een typische ; We were on a break a la Ross en Rachel van Friends.

Jij hebt destijds zelf de knoop doorgehakt. Wees blij dat ze je nog een kans gaf nadat je haar zo aso hebt behandeld. En iemand die zijn vriendin waar hij zogenaamd gek op is een snol noemt....is volgens mij niet zo gek op haar....of iig respectloos.

Ik zou haar een plezier doen en het uitmaken.
hallo, kom hier vooral voor advies
  maandag 11 juni 2012 @ 12:03:20 #33
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_112731356
Verder niet bij nadenken, ik zou ook over de zeik zijn. Maar misschien is dat haar manier van gedachten verzetten terwijl jij door haar hoofd spookt, anders kan ik niet verzinnen.

PS: Wel lullig dat iemand anders gehaktstaaf berijd terwijl ze aan jou denkt :7
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 11 juni 2012 @ 16:11:56 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_112741491
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 03:23 schreef TimMer1981 het volgende:
Flink door het stof laten gaan en indien ze daartoe niet bereid is: dumpen.
Mocht Ts willen, hij roept zelf dattie er klaar meer was.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_112762229
Wat ik zo enorm kut vind eraan is dat ze niet gewoon eerlijk tegen je durft te zijn wanneer het belangrijk is.

Dat krijg je er nooit uit.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_112764249
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:12 schreef Strani het volgende:
"We were on a break"

Het was nog geen echte relatie destijds en jij had zelf gezegd dat je er klaar mee was. Ik snap dat dit nu even hard aankomt maar het was geen vreemdgaan en als je een degelijke kerel bent geef je haar gewoon een kans.

Dat je haar op een forum al 'snol' roept is trouwens geen goed teken.
Dit.
Er was geen relatie, dus mocht ze doen en laten wie ze wou.
I'm not a sinner.
  maandag 11 juni 2012 @ 22:38:03 #37
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_112764651
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef Plums het volgende:

[..]

Dit.
Er was geen relatie, dus mocht ze doen en laten wie ze wou.
Eens. Hoewel het niet echt van karakter getuigt als mevrouw -ook toen- nog oprecht geïnteresseerd was in een vervolg met TS.

[ Bericht 0% gewijzigd door AgLarrr op 11-06-2012 23:14:09 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_112765273
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Eens. Hoewel het niet echt van karakter getuigd als mevrouw -ook toen- nog oprecht geïnteresseerd was in een vervolg met TS.
Klopt. Wellicht moest mevrouw haar frustraties kwijt na die ruzie :') Seks is daar wel een goede voor :+
I'm not a sinner.
pi_112836283
'Gehaktstaaf bereiden' :')

wtf leer spellen :|W

verder; zeil niet of maak t uit. ja t is kut maar je had geen relatie. wil je haar als vriendin --> vergeef t, vind je haar een snol --> dump haar

simpel as it is :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:38:00 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_112836436
Ze is natuurlijk wel een behoorlijke sloerie als ze zogenaamd verliefd op jou is en dan iemand anders haar laat doorklieven. Maarja, alle vrouwen zijn kuthoeren voor een beetje aandacht, dus veel betere zul je ook niet vinden. Al met al niet iets om blij mee te zijn, maar aangezien jullie niet echt een relatie hadden ook niet iets om het voor uit te maken. Wel een fikse downer en genoeg om achterdochtig van te worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_112836917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:38 schreef speknek het volgende:
Ze is natuurlijk wel een behoorlijke sloerie als ze zogenaamd verliefd op jou is en dan iemand anders haar laat doorklieven. Maarja, alle vrouwen zijn kuthoeren voor een beetje aandacht, dus veel betere zul je ook niet vinden. Al met al niet iets om blij mee te zijn, maar aangezien jullie niet echt een relatie hadden ook niet iets om het voor uit te maken. Wel een fikse downer en genoeg om achterdochtig van te worden.
mannen zijn net zo erg; been there done that :)

maar dat betekent niet altijd het einde hoor :s)
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:52:59 #42
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_112840475
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:38 schreef speknek het volgende:
_O_ hehehehe so true
pi_112840591
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

_O_ hehehehe so true
jaaaa mannen zijn altijd braaf natuurlijk :') :|W
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:56:52 #44
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_112840692
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

jaaaa mannen zijn altijd braaf natuurlijk :') :|W
Nope, heb je mij niet horen zeggen..... Het verschil zit 'm alleen in het feit dat vrouwen zich altijd voordoen als schone brave engeltjes en met het vingertje wijzen naar de vieze altijd op seks beluste man... terwijl de vrouwtjes NET zo nasty zijn ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:57:36 #45
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_112840744
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 02:08 schreef Back2Me het volgende:
... Jullie raden de vraag al.. Wat moet ik hier nu mee. Aan de ene kant zeg ik zelf dumpen die snol. ...
Ik adviseer haar om jou keihard te dumpen. Wat een gebrek aan enig respect man, om je vriendin op een forum met snol aan te duiden. En jij hebt niet het excuus dat je even in een break zit met haar. Slappe hark.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_112840836
quote:
om een andere gehaktstaaf te bereiden
:')

Je had natuurlijk geen relatie en was nog aan de scharrel. Al vind ik het wel apart dat als het zodanig serieus was dat er een relatie uit voortvloeide zij haar grot liet uitwonen alsof het niets was.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:07:16 #47
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_112841285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:59 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

:')

Je had natuurlijk geen relatie en was nog aan de scharrel. Al vind ik het wel apart dat als het zodanig serieus was dat er een relatie uit voortvloeide zij haar grot liet uitwonen alsof het niets was.
Precies.

De meeste hebben natuurlijk wel gelijk dat er geen relatie was, maar er komt toch gevoel bij kijken en dan blijft zoiets kut om te horen. Persoonlijk zou ik zoiets moeilijk vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')