Je mag je er best even slecht over voelen ja. Maar ik zou haar er niet om dumpen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:14 schreef Back2Me het volgende:
Daar heb je wel een sterk punt ja. Al met al ben ik natuurlijk wel boos want die gozer was een vriend van me en die wist ook van ons 2. Maar toch die dilemma's weer he
Zorg jij er dan maar voor dat je niet bij elke ruzie direct roept dat je er klaar mee bent. Dat was inderdaad onhandig van je.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:16 schreef Back2Me het volgende:
Maar waarom niet? Wie weet wat ze doet bij volgende aankomende ruzie's? Hoewel ze er wel echt spijt van heeft. En naar mijn stad is gereisd om er nog over te praten maar dan nog. Waarom een dag eerder erover liegen en zeggen dat het roddels zijn. En de volgende dag is het ineens wel waar terwijl ik haar alle kans gaf om het te vertellen
Doe dat en succes. Als jij je hier overheen kan zetten wordt de relatie misschien nog wel leuker omdat er nu een geheim weg is. Misschien maakt dat haar nog wat vrijer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:19 schreef Back2Me het volgende:
Elke ruzie is overdreven :p
Maar goed danke voor de tips. Ga denk morgen toch maar weer een gesprek met haar aan.
Jullie relatie is nog heel pril. Als dit goed afloopt kan je er misschien over een paar jaar op terugkijken en dan zul je je realiseren dat alles nu nog zo nieuw was en jullie elkaar nog helemaal niet zo goed begrepen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:23 schreef Back2Me het volgende:
Nja weet je wat het is. Vanaf het begin heb ik gezegd wees eerlijk tegen me mocht er wat gebeuren ofzo. Dit heb ik al verschillende keren gezegd en telkens zei ze ja. Nu na een tijd moet ik van andere horen dat er toch iets is gebeurd? Oke snap dat het een moeilijk onderwerp is en dat je eventueel bang kan zijn om iemand kwijt te raken. Maar toch erg jammer dat het via deze weg moet en niet via haar zelf
Graag gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:27 schreef Back2Me het volgende:
Nou ja om heel eerlijk te zijn kennen we elkaar aardig goed, Begon allemaal met beste vrienden (friendzone -.-) maar daar toch nog uitgekomen. We best een hoop mee gemaakt in korte tijd. Maar sowieso wil ik je bedanken voor toch wel wijze raad op deze vroege ochtend. Heeft mijn ogen ook weer een stukje geopend.
Die boze buien hebben we denk ik allemaal wel is denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Graag gedaanHet is sowieso handig om alles wat tijd te geven voor je drastische beslissingen neemt. Succes!
Hij spreekt in verleden tijd over die vriend dus ik neem aan dat dat al afgesloten is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:30 schreef Adames het volgende:
Niemand die een beetje twijfels plaatst bij die 'vriend'?
Vrienden hoeven voor mij niet perfect te zijn, maar je chick neuken is toch wel enorm laag. Zelfs als er iets van ruzie is.
Klopt idd. Had het zelf ook niet verwacht. Is zoon WoW game geval. Dus opzich ook nog een deuk in mijn egoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:30 schreef Adames het volgende:
Niemand die een beetje twijfels plaatst bij die 'vriend'?
Vrienden hoeven voor mij niet perfect te zijn, maar je chick neuken is toch wel enorm laag. Zelfs als er iets van ruzie is.
Whaha, ik moest ook meteen aan friends denken terwijl ik dat nooit echt veel heb gevolgd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:12 schreef Strani het volgende:
"We were on a break"
(Ross en Rachel, Friends)
Mocht Ts willen, hij roept zelf dattie er klaar meer was.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 03:23 schreef TimMer1981 het volgende:
Flink door het stof laten gaan en indien ze daartoe niet bereid is: dumpen.
Dit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:12 schreef Strani het volgende:
"We were on a break"
(Ross en Rachel, Friends)
Het was nog geen echte relatie destijds en jij had zelf gezegd dat je er klaar mee was. Ik snap dat dit nu even hard aankomt maar het was geen vreemdgaan en als je een degelijke kerel bent geef je haar gewoon een kans.
Dat je haar op een forum al 'snol' roept is trouwens geen goed teken.
Eens. Hoewel het niet echt van karakter getuigt als mevrouw -ook toen- nog oprecht geïnteresseerd was in een vervolg met TS.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef Plums het volgende:
[..]
Dit.
Er was geen relatie, dus mocht ze doen en laten wie ze wou.
Klopt. Wellicht moest mevrouw haar frustraties kwijt na die ruziequote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Eens. Hoewel het niet echt van karakter getuigd als mevrouw -ook toen- nog oprecht geïnteresseerd was in een vervolg met TS.
mannen zijn net zo erg; been there done thatquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:38 schreef speknek het volgende:
Ze is natuurlijk wel een behoorlijke sloerie als ze zogenaamd verliefd op jou is en dan iemand anders haar laat doorklieven. Maarja, alle vrouwen zijn kuthoeren voor een beetje aandacht, dus veel betere zul je ook niet vinden. Al met al niet iets om blij mee te zijn, maar aangezien jullie niet echt een relatie hadden ook niet iets om het voor uit te maken. Wel een fikse downer en genoeg om achterdochtig van te worden.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:38 schreef speknek het volgende:
Ze is natuurlijk wel een behoorlijke sloerie als ze zogenaamd verliefd op jou is en dan iemand anders haar laat doorklieven. Maarja, alle vrouwen zijn kuthoeren voor een beetje aandacht, dus veel betere zul je ook niet vinden. Al met al niet iets om blij mee te zijn, maar aangezien jullie niet echt een relatie hadden ook niet iets om het voor uit te maken. Wel een fikse downer en genoeg om achterdochtig van te worden.
jaaaa mannen zijn altijd braaf natuurlijkquote:
Nope, heb je mij niet horen zeggen..... Het verschil zit 'm alleen in het feit dat vrouwen zich altijd voordoen als schone brave engeltjes en met het vingertje wijzen naar de vieze altijd op seks beluste man... terwijl de vrouwtjes NET zo nasty zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaa mannen zijn altijd braaf natuurlijk![]()
Ik adviseer haar om jou keihard te dumpen. Wat een gebrek aan enig respect man, om je vriendin op een forum met snol aan te duiden. En jij hebt niet het excuus dat je even in een break zit met haar. Slappe hark.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:08 schreef Back2Me het volgende:
... Jullie raden de vraag al.. Wat moet ik hier nu mee. Aan de ene kant zeg ik zelf dumpen die snol. ...
quote:om een andere gehaktstaaf te bereiden
Precies.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:59 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]![]()
Je had natuurlijk geen relatie en was nog aan de scharrel. Al vind ik het wel apart dat als het zodanig serieus was dat er een relatie uit voortvloeide zij haar grot liet uitwonen alsof het niets was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |