De enige wereld revolutie die we kunnen verwachten is er 1 naar meer kennis en vrijheid.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef wapi het volgende:
[..]
Jij begrijpt er dus helemaal niets van. Ik vind die provocaties niet alleen leuk, maar ook volstrekt noodzakelijk. Alleen zijn ze niet erg genoeg. Vandaar dat het helaas nog niet tot een globale woedeuitbarsting is gekomen. Zoals ik al eerder zei, krijg ik de moslims zelf niet in actie. Ik kan alleen maar wachten totdat er eindelijk ergens een imbeciel van jouw kaliber, zoals Wilders ofzo, op de goeie plek zit, om voor de provocatie te zorgen die eindelijk wat schot in de zaak zal brengen.
Zo ingewikkeld zitten dat soort mensen niet in elkaar, hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:56 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Wauw. Ik vind het wel bijzonder dat er een nederlandse jihadist gewoon op het FOK! forum zit! Ik denk dat we hem moeten koesteren. Zo kunnen we de gedachtegangen van mensen die onze rechtstaat willen vernietigen leren kennen. En zo kunnen we daar weer van leren. En dan weten we op wie we de Unit Speciale Interventies af kunnen sturen eventueel.
Misschien is er daarom niet ingegrepen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:13 schreef ATON het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat hier nog niet eerder is ingegrepen. Die haatbaard heeft al lang de wet overtreden en ook zijn eigen geloofsrichtlijnen. Dit geeft moslims echt een slechte naam.
Je zegt zo iets...quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien is er daarom niet ingegrepen?
De ultieme vrijheid bestaat erin dat je je enkel aan de wetten van de Schepper dient te houden. Al het overige mag je eruit trappen, en vooral de uitvindsels van het gepeupel moeten grondig worden ingedijkt. De vraag is nu hoe we die vrijheid kunnen verwezenlijken? Want uiteindelijk kan je geen omelet maken zonder eieren te breken. Met andere woorden, van wie kunnen we gebruik maken om die eieren te breken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De enige wereld revolutie die we kunnen verwachten is er 1 naar meer kennis en vrijheid.
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 14 juni 2012 03:03 schreef wapi het volgende:
... bla bla bla ... de Schepper ... bla bla bla ...
quote:Op donderdag 14 juni 2012 03:03 schreef wapi het volgende:
[..]
Ik vind dat de ultieme vrijheid bestaat erin dat je je enkel aan de wetten van de Schepper dient te houden. Al het overige mag je eruit trappen, en vooral de uitvindsels van het gepeupel moeten grondig worden ingedijkt. De vraag is nu hoe we die vrijheid kunnen verwezenlijken? Want uiteindelijk kan je geen omelet maken zonder eieren te breken. Met andere woorden, van wie kunnen we gebruik maken om die eieren te breken?
Als je in verband met het joods concept naar de joden kijkt, dan zie ik gewoon een piepklein groepje staan. Als die het ooit aan de stok krijgen met één van de grotere groepen -- en dat zou niet de eerste keer zijn -- dan loopt het naar alle waarschijnlijkheid slecht af. Je kan dat soort van dingen echt niet via een klein privé-clubje waarmaken, vind ik. Als het puntje bij het paaltje komt, moet je immers een voldoende grote getalsterkte in slagorde kunnen opstellen. Ik ga mij dus niet bij dat kleine groepje zetten, want dat is eigenlijk gevaarlijk, en ze moeten alsmaar geluk hebben om het toch nog verder te kunnen uithouden. Ik vind dat echt geen bezigheid, hoor. Je moet dat joods concept dus op één of andere manier met een grotere groep doen, vind ik dan.
Als ik dan naar de christenen kijk, dan zie ik hoe die groep wel heel groot is geworden, zeg maar 35% 30 % van de wereldbevolking, maar ook dat die volledig verteerd wordt door een soort van totale vertwijfeling. Ze zijn voortdurend bezig hun opvattingen te "moderniseren", wat een eufemisme is voor het voortdurend aanpassen van hun opvattingen aan de voorkeuren en grillen van de goddelozen, dat vind ik. Hoe kan ik nou mijn opvattingen aan passen aan de uitvindsels van de goddelozen? En dat terwijl mijn favoriete hobby erin bestaat van te schelden op de goddelozen! Nee, hoor. Ik neem niet deel aan die capitulatie.
Zelfs als ik alleen maar via eliminatie te werk ga, blijft er volgens mij steeds maar één groep over die aan alle voorwaarden voldoet. De moslims houden goed vast aan een zeer correcte variante van dat originele joodse concept. Ze zijn ook 25% ca. 21% van de wereldbevolking. Daarenboven, spreken ze helemaal niet van capitulatie. Integendeel. De groep waartoe ik behoor scheldt ook met plezier op de goddelozen! Met andere woorden, ik heb hier het ideale instrument gevonden om mee in het offensief te gaan tegen de uitvindsels van dat goddeloze gepeupel.
Dat goddeloos gepeupel vormt trouwens maar 2.5% van de wereldbevolking. Zo moeilijk zal het dus nooit worden om daar grondig komaf mee te maken. (Het niet islamitsch gepeupel vormt helaas wel 79% van de wereldbevolking)
En dus ja, het ultieme doel ligt echt wel in het verschiet, ik droom namelijk dat we de hoogste vorm van vrijheid zullen kunnen bereiken, omdat we enkel zullen moeten gehoorzamen aan de wetten van de Schepper, terwijl we alle uitvindsels van dat goddeloze gepeupel in de vuilbak zullen kunnen kieperen.
Ja maar, het gaat niet over het niet-islamitisch gedeelte van de wereldbevolking, hoor. Ten eerste bestaat er een belangrijk onderscheid tussen de ahl al-kitab, namelijk, de eveneens gedocumenteerde godsdiensten en de mushrikuun, de ongedocumenteerde veelgodendom afgodendienaars samen met de goddelozen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 05:27 schreef Supertolll het volgende:
... Het niet islamitsch gepeupel vormt helaas wel 79% van de wereldbevolking ...
Nou stoere wanabe, hier is er 1. Wanneer gaan we los?quote:Op donderdag 14 juni 2012 05:49 schreef wapi het volgende:
[..]
Ja maar, het gaat niet over het niet-islamitisch gedeelte van de wereldbevolking, hoor. Ten eerste bestaat er een belangrijk onderscheid tussen de ahl al-kitab, namelijk, de eveneens gedocumenteerde godsdiensten en de mushrikuun, de ongedocumenteerde veelgodendom afgodendienaars samen met de goddelozen.
Om het gestelde doel te verwezenlijken is er helemaal geen conflict nodig met de ahl al-kitab. Al diegenen die zoiets toch beweren, proberen niet alleen een volstrekt onhaalbare kaart te trekken, maar op de koop toe, gaat die opvatting in tegen de richtlijnen in de koran. Ik sta dus persoonlijk negatief ten aanzien van moslims die weigeren van het onderscheid te handhaven tussen de ahl al-kitab en de mushrikuun. Wat voor nieuw uitvindsel is dat trouwens?
Ten tweede, staat de koran inderdaad wel negatief tegenover het ongedocumenteerde veelgodendom, maar we moeten wel vaststellen dat we er op dit ogenblik geen last van hebben. Met andere woorden, in de plaats van nu nog verder energie te verspillen aan de weinige ongedocumenteerde heidenen te verspillen, die je trouwens gemakkelijk kan negeren, vind ik dat de aandacht nu uitsluitend moet gaan naar het conflict met de goddelozen, want die zijn wel gevaarlijk, en die werken wel op onze zenuwen.
Dus neen, het conflict betreft dus helemaal niet 79% van de wereldbevolking, maar uitsluitend de 2.5% die met veel fanfare hun goddeloze uitvindsels aan anderen proberen op te dringen. Trouwens, ik verwerp het standpunt van bepaalde moslims die het conflict groter willen zien. Ik vind dat ze trouwens contraproductief bezig zijn. Ik doe dus niet mee aan een oorlog tegen de ahl al-kitab. Ik ben alleen geïnteresseerd in maatregelen tegen het gevaarlijke gedeelte van de mushrikuun.
Non sequitur. Door er voor te kiezen moslim te zijn kies je er bewust voor jezelf tot onderworpene of minderwaardig te verklaren. Inferieur. Gepeupel om jouw woord te gebruiken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 05:49 schreef wapi het volgende:
Dus neen, het conflict betreft dus helemaal niet 79% van de wereldbevolking, maar uitsluitend de 2.5% die met veel fanfare hun goddeloze uitvindsels aan anderen proberen op te dringen.
ja dat zou ik ook wel eens willen weten...quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:59 schreef Jigzoz het volgende:
Terug naar het punt dan maar: waarom heeft God niet meer geschreven dan de Bijbel/Koran.
En om het iets sterker te stellen: wat maakt het geloofwaardig dat God inderdaad inspraak heeft gehad bij het opstellen van die teksten?
..vandaar de fossiele schelpen in sommige hooggebergten.quote:En Hij heeft in de aarde onwrikbare bergen geslagen dat zij niet met jullie zou wankelen en rivieren en wegen opdat jullie wellicht je zouden laten rechtleiden (Surah 16 : Ayah 15)
De moslims zeggen alleen maar dat er een Umma is, dat iedereen de Islam op dezelfde manier interpreteert, maar dat is een leugen. En vooral moslism in Wersterse landen zijn voor 90% half seculier.quote:Op donderdag 14 juni 2012 03:03 schreef wapi het volgende:
Zelfs als je alleen maar via eliminatie te werk gaat, blijft er steeds maar één groep over die aan alle voorwaarden voldoet. De moslims houden goed vast aan een zeer correcte variante van dat originele joodse concept. Ze zijn ook 25% van de wereldbevolking. Daarenboven, spreken ze helemaal niet van capitulatie. Integendeel. Ze schelden ook met plezier op de goddelozen! Met andere woorden, we hebben hier het ideale instrument gevonden om mee in het offensief te gaan tegen de uitvindsels van dat goddeloze gepeupel.
Jouw Schepper is door mensen uitgevonden, flikker hem maar weg.quote:Dat goddeloos gepeupel vormt trouwens maar 2.5% van de wereldbevolking. Zo moeilijk zal het dus nooit worden om daar grondig komaf mee te maken.
En dus ja, het ultieme doel ligt echt wel in het verschiet, namelijk dat we de hoogste vorm van vrijheid zullen kunnen bereiken, omdat we enkel zullen moeten gehoorzamen aan de wetten van de Schepper, terwijl we alle uitvindsels van dat goddeloze gepeupel in de vuilbak zullen kunnen kieperen.
Ja erg onwrikbaar die bergen he.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:33 schreef hoatzin het volgende:
Op woensdag 13 juni 2012 15:56 schreef wapi het volgende:
[..]
..vandaar de fossiele schelpen in sommige hooggebergten.
Ja maar, jij begrijpt er ook niets van. Het is op dit ogenblik niet toegelaten om er een zaak van individuen van te maken. Jij zult zoals wij allemaal ook moeten wachten totdat er eindelijk een globale woedeuitbarsting komt, die vervolgens de mogelijkheid biedt om allerhande schermutselingen op te zetten. Als niet iedereen tegelijk begint, lukt het ook niet, hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 06:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou stoere wanabe, hier is er 1. Wanneer gaan we los?
Pfft lafbek.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:09 schreef wapi het volgende:
[..]
Ja maar, jij begrijpt er ook niets van. Het is op dit ogenblik niet toegelaten om er een zaak van individuen van te maken. Jij zult zoals wij allemaal ook moeten wachten totdat er eindelijk een globale woedeuitbarsting komt, die vervolgens de mogelijkheid biedt om allerhande schermutselingen op te zetten. Als niet iedereen tegelijk begint, lukt het ook niet, hoor.
Ik ben de slaaf van iets dat volgens jou zelfs niet bestaat en ik mag geen enkele andere meester erkennen. Hoe kan een mens nou vrijer zijn dan dat?quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:16 schreef MisterSqueaky het volgende:
Door er voor te kiezen moslim te zijn kies je er bewust voor jezelf tot onderworpene of minderwaardig te verklaren. Inferieur. Gepeupel om jouw woord te gebruiken.
Ik ga toch niet in tegen mijn superieur, de volgens jou zelfs niet bestaande Schepper? Ik mag zelfs geen andere superieuren erkennen dan hem. Zeker niet als ze wel bestaan.quote:Je eigen redenering volgend mag het gepeupel niet tegen de superieuren ingaan.
De goddelozen zijn erin geslaagd van de controle over het staatsapparaat in bepaalde landen zoals Nederland van de christenen over te nemen. Dat betekent ook dat de goddelozen moeite zullen hebben om de plaatselijke christenen in slagorde op te stellen om die controle ten voordele van de goddelozen te verdedigen. Ik vermoed dat je op hen dus niet al te veel moet rekenen. Trouwens, ik ben er voorstander van om het met de niet- "gemoderniseerde" christenen en joden op een politiek akkoordje te gooien. Jouw bluf hangt dus vooral af van hoeveel goddelozen je bereid zult vinden om voor de vreemde idee van de goddeloosheid te sneuvelen. De telling ziet er niet goed uit, hoor. Jij houdt dat niet vol.quote:Dus wat voor recht heeft het moslimgepeupel om zich te verzetten tegen hun superieuren, de ongelovigen die geen goddelijk toezicht nodig hebben om te kunnen leven ?
wat bedoel je precies met goddelozen? Mijn moeder beschouwt alles wat niet christelijk is als goddeloos.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:20 schreef wapi het volgende:
[..]
Ik ben de slaaf van iets dat volgens jou zelfs niet bestaat en ik mag geen enkele andere meester erkennen. Hoe kan een mens nou vrijer zijn dan dat?
[..]
Ik ga toch niet in tegen mijn superieur, de volgens jou zelfs niet bestaande Schepper? Ik mag zelfs geen andere superieuren erkennen dan hem. Zeker niet als ze wel bestaan.
[..]
De goddelozen zijn erin geslaagd van de controle over het staatsapparaat in bepaalde landen zoals Nederland van de christenen over te nemen. Dat betekent ook dat de goddelozen moeite zullen hebben om de plaatselijke christenen in slagorde op te stellen om die controle ten voordele van de goddelozen te verdedigen. Ik vermoed dat je op hen dus niet al te veel moet rekenen. Trouwens, ik ben er voorstander van om het met de niet- "gemoderniseerde" christenen en joden op een politiek akkoordje te gooien. Jouw bluf hangt dus vooral af van hoeveel goddelozen je bereid zult vinden om voor de vreemde idee van de goddeloosheid te sneuvelen. De telling ziet er niet goed uit, hoor. Jij houdt dat niet vol.
In het christendom heb je de "heidenen" (niet-christenen) waaronder de "goddelozen" (erkennen geen Schepper). Dat is dus niet hetzelfde. In het christendom bestaat er evenwel geen onderscheid tussen de andere monothëisten en het veelgodendom. Dat onderscheid bestaat wel in de islam.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef hoatzin het volgende:
wat bedoel je precies met goddelozen? Mijn moeder beschouwt alles wat niet christelijk is als goddeloos.
Ha ha ha. Jij begrijpt niets van politiek. De christenen hoeven helemaal niet mee te vechten tegen de goddelozen. Het is al meer dan genoeg dat ze bereid gevonden worden om zich afzijdig te houden, opdat jullie lot bezegeld zou zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als jij denkt dat christenen aan de zijde van fundi moslims gaan vechten om hun buren ed af te maken dan ben je nog gestoorder dan ik dacht
Ja christenen laten fundi moslims hun gang gaan met het uitroeien van hun medelandersquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef wapi het volgende:
[..]
Ha ha ha. Jij begrijpt niets van politiek. De christenen hoeven helemaal niet mee te vechten tegen de goddelozen. Het is al meer dan genoeg dat ze bereid gevonden worden om zich afzijdig te houden, opdat jullie lot bezegeld zou zijn.
Wie sprak er nou van "uitroeien"? We zorgen er gewoon voor dat de goddelozen niets meer in de pap te brokken hebben, en dat ze hun goddeloze uitvindels alleen nog maar aan mekaar kunnen opdringen. Het grootste probleem is inderdaad dat de christenen bereid moeten zijn om even de andere kant op te kijken. Maar dat is gewoon een klassiek politiek probleem. Volgens mij vinden we daar wel iets op.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja christenen laten fundi moslims hun gang gaan met het uitroeien van hun medelanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |