Wederom ga je weer niet op de inhoud in, maar reageer je met een persoonlijk aanval.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:45 schreef wapi het volgende:
[..]
"Begrijpend lezen" is een term die tot in het lager middelbaar onderwijs gebruikt wordt. Ben jij dan echt niet verder geraakt?
Nee de troll vindt dat je hem vals test omdat je geen oprecht en eerlijk antwoord wil op een specifieke case. Dus gooit hij dat er maar in, net zoals hij willens en wetens mijn opmerking over bergen in de koran negeert omdat dat gelijk zijn waanbeeld ingooit volgens zijn eigen regeltjes.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En hier mee wil je zeggen dat... het wel allemaal duidelijk is?
Dat is een mislukte poging van jou tot "selective enforcement". Dat lukt niet, hoor, want ik ben totaal ongevoelig voor de opvattingen van het plebs. Zeg trouwens maar 'hallo' aan die goedkopere Chinees die nu tegenwoordig jouw dom werk verder doet. Met elke bijkomende fabriek die er naar China verhuist, gaat het gepeupel -- tot mijn grote satisfactie -- verder op de bek.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef DustPuppy het volgende:
Wederom ga je weer niet op de inhoud in, maar reageer je met een persoonlijk aanval.
Alweer een persoonlijke aanval en geen inhoudelijke reactie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:47 schreef wapi het volgende:
[..]
Dat is een mislukte poging van jou tot "selective enforcement". Dat lukt niet, hoor, want ik ben totaal ongevoelig voor de opvattingen van het plebs. Zeg trouwens maar 'hallo' aan die goedkopere Chinees die nu tegenwoordig jouw dom werk verder doet. Met elke bijkomende fabriek die er naar China verhuist, gaat het gepeupel -- tot mijn grote satisfactie -- verder op de bek.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:47 schreef wapi het volgende:
[..]
Dat is een mislukte poging van jou tot "selective enforcement". Dat lukt niet, hoor, want ik ben totaal ongevoelig voor de opvattingen van het plebs. Zeg trouwens maar 'hallo' aantegen die goedkopere Chinees die nu tegenwoordig jouw domdomme werk verder doet. Met elke bijkomendenieuwe fabriek die er naar China verhuist, gaat het gepeupel -- tot mijn grote satisfactiegenoegen -- verder op de bek.
Ik wens jouw alvast veel plezier in Guantanamo wanneer je de onvermijdelijke stap neemt je haatbaardgedachtengoed in de praktijk te brengen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:47 schreef wapi het volgende:
[..]
Dat is een mislukte poging van jou tot "selective enforcement". Dat lukt niet, hoor, want ik ben totaal ongevoelig voor de opvattingen van het plebs. Zeg trouwens maar 'hallo' aan die goedkopere Chinees die nu tegenwoordig jouw dom werk verder doet. Met elke bijkomende fabriek die er naar China verhuist, gaat het gepeupel -- tot mijn grote satisfactie -- verder op de bek.
Tja, je rukt die persoonlijk aanval wel uit zijn context, nietwaar? Ik ben daar echt niet gevoelig voor, hoor. Jouw mening heeft maar gewicht in de mate dat je een expert bent op het vlak waarop je opmerkingen maakt. Er is helemaal geen reden om te geloven dat jij dat bent. Bijgevolg, negeer ik jouw opvattingen, net zoals ik altijd de opvattingen van het gepeupel negeer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:48 schreef DustPuppy het volgende:
Alweer een persoonlijke aanval en geen inhoudelijke reactie.
Groot gelijk. Hou jij je maar bij een kameel of muilezel. Waarom van voertuig veranderen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:35 schreef wapi het volgende:
Het herschrijven van morele regels brengt alleen maar ellende met zich mee. Wat is trouwens de motivatie daar gewoonlijk voor?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:56 schreef wapi het volgende:
[..]
Tja, je rukt die persoonlijk aanval wel uit zijn context, nietwaar? Ik ben daar echt niet gevoelig voor, hoor. Jouw mening heeft maar gewicht in de mate dat je een expert bent op het vlak waarop je opmerkingen maakt. Er is helemaal geen reden om te geloven dat jij dat bent. Bijgevolg, negeer ik jouw opvattingen, net zoals ik altijd de opvattingen van het gepeupel negeer.
Bergen ontstaan juist door platentektoniek en het inherent instabiel zijn van de aardkost en spelen geen ENKELE rol in de stabiliteit vd aarde.quote:En Hij heeft in de aarde onwrikbare bergen geslagen dat zij niet met jullie zou wankelen en rivieren en wegen opdat jullie wellicht je zouden laten rechtleiden (Surah 16 : Ayah 15)
Jij begrijpt er dus helemaal niets van. Ik vind die provocaties niet alleen leuk, maar ook volstrekt noodzakelijk. Alleen zijn ze niet erg genoeg. Vandaar dat het helaas nog niet tot een globale woedeuitbarsting is gekomen. Zoals ik al eerder zei, krijg ik de moslims zelf niet in actie. Ik kan alleen maar wachten totdat er eindelijk ergens een imbeciel van jouw kaliber, zoals Wilders ofzo, op de goeie plek zit, om voor de provocatie te zorgen die eindelijk wat schot in de zaak zal brengen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef TerryStone het volgende:
Ik wens jouw alvast veel plezier in Guantanamo wanneer je de onvermijdelijke stap neemt je haatbaardgedachtengoed in de praktijk te brengen.
En weet je waarom hij een geldstuk moest vragen en er zelf geen had ? Niet uit armoe hoor, maar omdat er de beeltenis van een ' god-keizer ' op stond. Dit bij zich dragen zou blasfemie zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:42 schreef wapi het volgende:
Ze stuurden enkele farizeeën en herodianen naar hem toe om hem een ongeoorloofde uitspraak te ontlokken. Toen ze bij hem gekomen waren, zeiden ze tegen hem: ‘Meester, we weten dat u oprecht bent en dat u zich aan niemand iets gelegen laat liggen. U kijkt niemand naar de ogen, maar geeft in alle oprechtheid onderricht over de weg van God. Is het toegestaan belasting te betalen aan de keizer of niet? Moeten we betalen of niet?’ Maar omdat hij hun huichelarij doorzag, antwoordde hij: ‘Waarom stelt u me op de proef? Laat me eens een geldstuk zien.’
Dus niet alleen meeloper maar ook nog eens een lafbek.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef wapi het volgende:
[..]
Jij begrijpt er dus helemaal niets van. Ik vind die provocaties niet alleen leuk, maar ook volstrekt noodzakelijk. Alleen zijn ze niet erg genoeg. Vandaar dat het helaas nog niet tot een globale woedeuitbarsting is gekomen. Zoals ik al eerder zei, krijg ik de moslims zelf niet in actie. Ik kan alleen maar wachten totdat er eindelijk ergens een imbeciel van jouw kaliber, zoals Wilders ofzo, op de goeie plek zit, om voor de provocatie te zorgen die eindelijk wat schot in de zaak zal brengen.
Je drukt je nogal abstract uit. Waar hoop je nou op? Op een soort 'heilige oorlog' waarbij de moslims het ongelovige tuig gaan uitroeien? Zijn dat nou die superieure morele regels?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef wapi het volgende:
[..]
Jij begrijpt er dus helemaal niets van. Ik vind die provocaties niet alleen leuk, maar ook volstrekt noodzakelijk. Alleen zijn ze niet erg genoeg. Vandaar dat het helaas nog niet tot een globale woedeuitbarsting is gekomen. Zoals ik al eerder zei, krijg ik de moslims zelf niet in actie. Ik kan alleen maar wachten totdat er eindelijk ergens een imbeciel van jouw kaliber, zoals Wilders ofzo, op de goeie plek zit, om voor de provocatie te zorgen die eindelijk wat schot in de zaak zal brengen.
En dan verliezen jullie, zoals altijd, het conflict schromelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef wapi het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet beweren dat ze het aan de universiteit met jou over 'begrijpend lezen' hebben gehad? Je bent daar dus nooit geraakt. Als je het alsmaar over 'begrijpend lezen' hebt, dan praat je uit jouw laatste schoolervaring, en over het enige dat jou is bijgebleven uit de brugklas, namelijk, de opmerkingen van jouw klasjesleraar, die jou vroeg waarom je op de leeftijd van achttien nog altijd niet even goed 'begrijpend kon lezen' als jouw twaalfjarige klasgenootjes. Maar dat is natuurlijk niet jouw eigen schuld. Dat ligt uiteraard aan jouw thuissituatie en aan het feit dat elk kind daar een verschillend onbekende vader had. Jij kan er natuurlijk zelf niets aan doen dat je in een dierentuin bent grootgebracht.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo gepeupel dat je d'r bent, je hele koran gefalsificeerd ...
Ik heb de woorden 'begrijpend lezen' niet geschreven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:09 schreef wapi het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet beweren dat ze het aan de universiteit met jou over 'begrijpend lezen' hebben gehad? Je bent daar dus nooit geraakt. Als je het alsmaar over 'begrijpend lezen' hebt, dan praat je uit jouw laatste schoolervaring, en over het enige dat jou is bijgebleven uit de brugklas, namelijk, de opmerkingen van jouw klasjesleraar, die jou vroeg waarom je op de leeftijd van achttien nog altijd niet even goed 'begrijpend kon lezen' als jouw twaalfjarige klasgenootjes. Maar dat is natuurlijk niet jouw eigen schuld. Dat ligt uiteraard aan jouw thuissituatie en aan het feit dat elk kind daar een verschillend onbekende vader had. Jij kan er natuurlijk zelf niets aan doen dat je in een dierentuin bent grootgebracht.
Ik heb geen vat op die situatie. Ik heb daar helemaal geen controle over. Ik kan alleen proberen van te berekenen wat de tendenzen zijn. De spelers die controle uitoefenen in dit spel, die de collectieve bewegingen controleren, zijn zelfs geen mensen. De controle-organen ervan maken duidelijk deel uit van de ideëenwereld. Dat zijn dus geen fysieke dingen. Hoe het verder in mekaar zit, weet ik ook niet. Wie er wat gaat doen, weet ik ook niet. Je kan alleen de tendenzen in de gaten houden en daar dan lustig over speculeren. Dat is een beetje zoals met de beurs. Je kunt technische analyses doen of fundamentele analyses, maar in werkelijkheid blijft het in belangrijke mate koffiedik kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef Jigzoz het volgende:
Je drukt je nogal abstract uit. Waar hoop je nou op? Op een soort 'heilige oorlog' waarbij de moslims het ongelovige tuig gaan uitroeien? Zijn dat nou die superieure morele regels?
Tja, als je dat als serieuze optie ziet en de islamitische wereld denkt echt aan een wereldoorlog tegen het westen te moeten beginnen... Doe dan maar. Ik denk dat die oorlog na drie dagen voorbij is. De islam dan trouwens ook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:29 schreef wapi het volgende:
[..]
Ik heb geen vat op die situatie. Ik heb daar helemaal geen controle over. Ik kan alleen proberen van te berekenen wat de tendenzen zijn. De spelers die controle uitoefenen in dit spel, die de collectieve bewegingen controleren, zijn zelfs geen mensen. De controle-organen ervan maken duidelijk deel uit van de ideëenwereld. Dat zijn dus geen fysieke dingen. Hoe het verder in mekaar zit, weet ik ook niet. Wie er wat gaat doen, weet ik ook niet. Je kan alleen de tendenzen in de gaten houden en daar dan lustig over speculeren. Dat is een beetje zoals met de beurs. Je kunt technische analyses doen of fundamentele analyses, maar in werkelijkheid blijft het in belangrijke mate koffiedik kijken.
Bijzonder hoor, je hangt een geloof aan dat zegt dat het vrede is en je zit met een beeld in je hoofd dat alle ongelovigen kwaadaardig zijn, terwijl je niet door hebt dat jij zelf de vrede tegenwerkt door eventueel Jihadist te willen zijn (van de kleine Jihad). Dit soort dingen geven mij alleen maar meer het idee dat als God en de duivel bestaan dat geloof van de duivel komt en niet van God, en allee goede ethische regels in het geloof zijn zijn ultieme misleiding.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:29 schreef wapi het volgende:
[..]
Ik heb geen vat op die situatie. Ik heb daar helemaal geen controle over. Ik kan alleen proberen van te berekenen wat de tendenzen zijn. De spelers die controle uitoefenen in dit spel, die de collectieve bewegingen controleren, zijn zelfs geen mensen. De controle-organen ervan maken duidelijk deel uit van de ideëenwereld. Dat zijn dus geen fysieke dingen. Hoe het verder in mekaar zit, weet ik ook niet. Wie er wat gaat doen, weet ik ook niet. Je kan alleen de tendenzen in de gaten houden en daar dan lustig over speculeren. Dat is een beetje zoals met de beurs. Je kunt technische analyses doen of fundamentele analyses, maar in werkelijkheid blijft het in belangrijke mate koffiedik kijken.
Ik snap nog steeds niet dat hier nog niet eerder is ingegrepen. Die haatbaard heeft al lang de wet overtreden en ook zijn eigen geloofsrichtlijnen. Dit geeft moslims echt een slechte naam.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:56 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Wauw. Ik vind het wel bijzonder dat er een nederlandse jihadist gewoon op het FOK! forum zit! Ik denk dat we hem moeten koesteren. Zo kunnen we de gedachtegangen van mensen die onze rechtstaat willen vernietigen leren kennen. En zo kunnen we daar weer van leren. En dan weten we op wie we de Unit Speciale Interventies af kunnen sturen eventueel.
wie is dat ook alweerquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dan verliezen jullie, zoals altijd, het conflict schromelijk.
Je doet me beetje hieraan denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |