Whot?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Recent....en ja die lijntjes zijn echt door de personen neergezet.![]()
Als je niets te melden hebt, meld dan ook niets. Maar nee, we gaan tegenwoordig al lijntjes posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan tientallen likes krijgenquote:[naam] past perfect bij Taylor Lautner.
Welke beroemdheid past bij mij?
zo hee lekkerding zullen we private fok meet houden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:00 schreef ChatGirl het volgende:
Weer een nieuwe app:
[..]
En dan tientallen likes krijgen
Mijn lijst met geblokkeerde apps staat nu al op meer dan 80
WAT IZ DEZE??/ .______________________________________________.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niets te melden hebt, meld dan ook niets. Maar nee, we gaan tegenwoordig al lijntjes posten.
Vast wel ja door Facebook. So wot?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Wordt trouwens allemaal gelogd hè, waar je wanneer wat hebt aangeklikt en bekeken enzo.
kun je uit zettenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb in mijn lijst godzijdank niemand die van die semi-sentimentele plaatjes post of wil dat je dingen gaat sharen tegen kanker ofzo. Wat ik echter WEL heb, zijn mensen die Spotify of Last.fm hebben gekoppeld aan Facebook, waardoor er om een paar minuten een statusupdate wordt gepost waarin staat welk nummer ze op dat moment luisteren. En dat is wel irritant
\\_________quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen jolig in het oranjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:56 schreef RadioSlut het volgende:
Nu zit de helft van mijn 'vrienden' zo van: jaaaa ik ben klaar voor de wedstrijd
Niks mis met foetjebal, maar dit is wel heel nutteloos.
?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Niet het woordje jolig misbruiken he
Ja ik zag net een baby voorbijkomen in het oranje, met als onderschrift"... is er ook helemaal klaar voor"quote:
"We zijn los" heb ik ook al een paar keer voorbij zien komen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:56 schreef RadioSlut het volgende:
Nu zit de helft van mijn 'vrienden' zo van: jaaaa ik ben klaar voor de wedstrijd
Niks mis met foetjebal, maar dit is wel heel nutteloos.
Wat kansloos zeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:49 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja ik zag net een baby voorbijkomen in het oranje, met als onderschrift"... is er ook helemaal klaar voor"
Ohjee, volgens mij is geen goede wedstrijd aan de interessante reacties te zien;quote:
Jaa, de bedroefde foto's komen al hahaha.quote:
Ja, maar als iemand zoiets heeft van 'Die Federer-fan wil ik nog graag op Facebook' vind ik het neit zo erg. Maar binnenkort delete ik denk ik maar de helft als ik die mogelijkheid niet kan vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |