Erkenning is een deel van het verwerkingsproces. Het is al goed.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:01 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Omdat ik me verveelde.1000 maal excuses.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel iemand die dat durft toe te geven
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Da's ballen tonen ja, maar ik zou ook graag de achterliggende gedachte willen weten.
Dank jullie wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:10 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Erkenning is een deel van het verwerkingsproces. Het is al goed.
Mijn schoonzus postte vorige week een uitgebreid verhaal in het Engels, dat een vriend van haar te horen had gekregen dat hij kanker had. Je zou maar per ongeluk op "vind ik leuk" klikkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik haat het dat je op facebook nooit eens wat negatiefs mag zeggen...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:47 schreef wolferl het volgende:
Ik reageerde laatst ook op iemands maaltijd, ik vroeg daarbij of diens kat overgegeven had.
Resultaat was dat ik gelijk uit haar vrienden-lijst werd gebonjourd.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:24 schreef Jabberwocky het volgende:
In mijn ervaring zijn het vooral Aziaten die dat meerdere malen per week doen.
quote:Dylano (L)
11'10'10..! 3360 gram..!
05:02..! The best day ever!!
And I will never let you go!!
My proudes diamond on eard! (L)
Typerend dat het kind Dylano heet. Dat zegt meteen alles wat je moet weten over de ouders.quote:
Zo waar. Net als alle andere kinderen die Jayden en Damien heten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
Typerend dat het kind Dylano heet. Dat zegt meteen alles wat je moet weten over de ouders.
Niets mis meequote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef HSG het volgende:
Mensen die steeds foto's van hun maaltijd posten.
Mensen die daar de humor niet van inzienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:47 schreef wolferl het volgende:
Ik reageerde laatst ook op iemands maaltijd, ik vroeg daarbij of diens kat overgegeven had.
Resultaat was dat ik gelijk uit haar vrienden-lijst werd gebonjourd.
Sushi ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:02 schreef padlarf het volgende:
Je eten op Facebook zetten is acceptabel, maar onder 2 voorwaarden:
1. Heel belangrijk: niet te vaak! 1 keer per week is al te veel, eens in de 2 weken is echt het maximum en liever minder.
2. Er moet iets bijzonders gemaakt zijn. Een bordje met hamburger, broccoli en aardappelpuree is niet interessant, evenals een bordje pasta met tomatensaus.
Niet erg als ze het recept er bij posten. Zit je naar een tamelijk aangename dis te kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Een goede vriendin in Thailand zet 5 keer per dag een foto op FB met een berg vreetwerk erop.
En maar klagen dat ze der kleren niet meer past.
Waarop ik reageerde, dat ze maar eens gezonder moest gaan eten. In plaats van elke dag fastfood eten, maak een bord rauwkost.
Wat is Geak .Ik zou ook lijntjes zettenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:14 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Recent....en ja die lijntjes zijn echt door de personen neergezet.![]()
Als je niets te melden hebt, meld dan ook niets. Maar nee, we gaan tegenwoordig al lijntjes posten.
Godverdomme wat ??? Ik krijg hongerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:22 schreef magneetstrip het volgende:
1 op de 10 katten is geboren met bacon op hun rug. Ginger heeft een paar behandelingen gehad maar er is geen geneesmiddel. Deel deze foto of je hebt geen hart.
90 % van facebook scrollen verder, laat zien dat je geeft om katten met bacon op hun rug en dat je de 10 % bent die wel deelt.
Alleen een monster deelt dit niet, dit is een ware epidemie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |