Je ziet het voetbal te statisch. Ozil komt tegenover De Jong trouwens. En die gaat (via een slechte MvB) CON-TI-NUE de aanval opzoeken.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij moet hij dan tegen Muller en daar heb ik best goed gevoel over. Muller heeft kut seizoen achter de rug en kan hem best hebben. Ozil komt tegen over MvB te staat en dat wordt dus kut.
Dat kan wel tegen een langzame Deen ja, nu tegen een van de snelste rechtsbuitens van het EK.quote:Maar als hij het heeft gecompenseerd met zijn snelheid dan is er toch niets aan de hand? En je kan moeilijk als verdediger iemand 100% tegenhouden, dus hij deed het gewoon goed.
Buiten het feit dat Heitinga CONTINUE te laat was en Vlaar zijn man niet kon laten staan. Zéér slim van Vlaar dus, EERST je eigen man dekken, DAN PAS een ander zijn shit opruimen.quote:Ze speelde met 3 aanvallers, dus dan kon 1 centrale verdediger rugdekking geven en dat moet dus Vlaar zijn.
Dat zeg ik toch ook, heb je faeces in je ogen?quote:Sneijder bal op Hunutelaar en Vlaar bal op De Jong. Dat zijn toch 2 verschillende passen?
Mag ook veel meer verwacht worden van linksback dan een CV hé? Verder eens, al zei ik dat al in mijn eerste postquote:Willems gaf ook gewoon paar crosspassen aan Robben en daar kwam gelijk een aanval uit.
quote:Ik las hier over heen, dus dat zei dus al.
Klopt. En dat is ook precies wat verwacht mag worden: een back heeft meer aanvallende impulsen, een CV mag 0,0 fouten in de verdediging maken.quote:Kortom:
Willems was aanvallend beter en verdedigend ging het 2 keer fout.
Vlaar was verdedigend beter (had niets te doen dus geen fouten) en aanvallend stelde het niets voor.
Ik vind de discussie interessant om te lezen, maar doe er zelf niet aan mee. Dat is toch niet erg? Verder was ik niet grappig, ik bedoelde het serieus.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dat zeg jij![]()
Niet meedoen met de discussie en dan wel grappig proberen te doen. Dat voegt lekker veel toe ja. Goed man.
Ze waren niet echt positief over Vlaar en wel over Willems. Perez en Van Halst waren in de nabeschouwing trouwens ook duidelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er waren er meer, lees de slowchat eens wat vaker. En nee, niet alleen Feijenoorders, ook Ajacieden.
[..]
Niet goed gekeken dus. Er werd helemaal niet gesproken over 'beste dit' en 'beste dat'. Enkel over dat Willems een 'aardige' wedstrijd speelde maar Rommedahl een aantal keer gevaarlijk werd.
Over Vlaar werd gezegd 'een beetje onzichtbaar [...] Ligt niet alleen aan hem [...] Had meer op moeten komen in de aanval zoals de linksback (Willems) [...] Maar heeft wel weer verdedigend geen enkele fout gemaakt, i.t.t. Willems die een aantal keer zijn man liet lopen'.
Geen onzin verkondigen he jochie.
Vlaar was gespannen in zijn optreden, niet onzeker want hij greep een aantal keren 'flink' in. Dat doe je niet als je onzeker bent.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb niks te zoeken in de slowchat man, waarom zou ik dat gaan lezen?![]()
Hebben ze ook iets gemeld over de onzekerheid die Vlaar uitstraalde? Aangezien ik met al mijn feyenoord vrienden heb gekeken, en zelfs zij mans genoeg waren toe te geven dat Vlaar heel onzeker was, in tegenstelling tot Willems.
Ja hoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind de discussie interessant om te lezen, maar doe er zelf niet aan mee. Dat is toch niet erg? Verder was ik niet grappig, ik bedoelde het serieus.
Als jij een post hier neergooit, denk je dan écht dat die typ diarree van je wat toevoegt?
HMF, hier maak je wel een foutje. Rommedahl langzaam, Muller supersnel?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
Dat kan wel tegen een langzame Deen ja, nu tegen een van de snelste rechtsbuitens van het EK.
Waarom liegenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze waren niet echt positief over Vlaar en wel over Willems.
Van Halst was juist aardig positiefquote:Perez en Van Halst waren in de nabeschouwing trouwens ook duidelijk.
Podolski staat daar schat. Niet Muller. En die kan dalijk gelijk doorpassen op een doorschuivende Ozil en Muller.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
HMF, hier maak je wel een foutje. Rommedahl langzaam, Muller supersnel?
Podolski staat op links dushi.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Podolski staat daar schat. Niet Muller.
Van Halst was erg positief over Willems ja, dat heb je goed gehoord. Hij vond Vlaar onzeker ogen. En ga jij nou klagen over mensen die de waarheid verdraaien? Lachwekkend zeg nadat je een paar dagen geleden met die onzin van Cabral en PSV kwam.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom liegen. Het enige waar ze negatief over waren staat er al. Wat haat ik mensen die de waarheid gewoon verdraaien terwijl iedereen het gezien heeft
[..]
Van Halst was juist aardig positief. Leer uit je doppen kijken.
Podolski is links.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Podolski staat daar schat. Niet Muller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Sorry hoor, maar dit vind ik altijd zo nep. Hij speelde gewoon goed/redelijk of hij nu 18 is of dat hij 27 was geweest.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:35 schreef GGMM het volgende:
Willems was wel aardig, bij nader inzien. Voor iemand van zijn leeftijd dan, helaas heb je daar bij het EK niks aan. het was blijkbaar Afellay die z'n man steeds liet lopen, waardoor WIllems 2 man op het af kreeg.
Werd overigens alsnog een paar keer door Rommedahl zoek gespeeld, wat gewoon niet moet kunnen.
Vlaar was ook wel aardig, deed verdedigend weinig fout, maar in de eerste minuten zag je al dat hij onder druk de verkeerde beslissingen neemt. Dat pakte niet verkeerd uit, meestal leverde hij de bal simpel in bij iemand die binnen 3 meter afstand stond, maar daaruit blijkt ook dat hij het niveau helaas niet aan kan.
Goed punt.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Geen enkele verdediger van oranje kan het EK niveau aan. Derhalve een redelijke non-discussie.
Heitinga zeker wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Geen enkele verdediger van oranje kan het EK niveau aan. Derhalve een redelijke non-discussie.
True.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:36 schreef Caland het volgende:
Dat vind ik dus niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik altijd zo nep. Hij speelde gewoon goed/redelijk of hij nu 18 is of dat hij 27 was geweest.
De Vrij en Vlaar bewijzen dat leeftijd er weinig toe hoeft te doenquote:
Usain Bolt poept al in z'n broek voor Khedira inderdaad. Geweldenaar op de 100 meter die man.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:36 schreef Helpmefok het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk Khedira
. En ja dat zullen jullie wel als excuus zien
. Maar serieus. Ik bedoelde Khedira.
Is logisch ook want Muller trekt veel naar binnen waardoor Khedira doorschuift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |