Ergonomische problemen van de luchtvaart? je bedoelt de kleine stoeltjes in economy? RSI door het afscheuren van incheckkaarten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef tornadomirakel het volgende:
Hoe associatief kunnen we toch zijn?! Op mijn website staat een Nomenclatuurlijstje!
Wat zou "educatief opblazen" toch anders voor kunnen stellen, dan mensen op een dergelijke wijze opblazen, dat dit anderen tot lering kan strekken, zodat ze er niet direct achteraan hoeven te gaan of zodanig dat er een nog betwistbaar defect voor een patent kan worden aangetoond?!
Per slot van rekening hoeven alleen vuile "Bijlmerrampspoedige" gekken niet achter de defecten en ergonomische problemen van de luchtvaart te komen, terwijl zoveel mensen daar ook op de grond het slachtoffer van kunnen worden.
Je hebt het over een 'exploded view' zoals de geprepareerde lichamen op de tentoonstelling Body Worlds?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef tornadomirakel het volgende:
Hoe associatief kunnen we toch zijn?! Op mijn website staat een Nomenclatuurlijstje!
Wat zou "educatief opblazen" toch anders voor kunnen stellen, dan mensen op een dergelijke wijze opblazen, dat dit anderen tot lering kan strekken, zodat ze er niet direct achteraan hoeven te gaan of zodanig dat er een nog betwistbaar defect voor een patent kan worden aangetoond?!
Per slot van rekening hoeven alleen vuile "Bijlmerrampspoedige" gekken niet achter de defecten en ergonomische problemen van de luchtvaart te komen, terwijl zoveel mensen daar ook op de grond het slachtoffer van kunnen worden.
Ecologie, ergonomie, je lijkt niet te weten wat die termen betekenen en geeft er gewoon maar je eigen betekenis aan. Dat maakt het erg lastig om te lezen wat je bedoelt, nog maar niet te spreken over je jaren 30 polygoon journaal stijl van schrijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:37 schreef tornadomirakel het volgende:
Er zijn meer ergonomische problemen met het gebruik van vliegtuigen dan allen die van technische aard, en dan hebben we het over het veilig gebruik van het instrumentarium in de cocpit. Sociaalpsychologische problemen schijnen ook een serieuze rol te kunnen spelen, zoals Peter van Greenaway met zijn boek the Medusa Touch uit 1973 reeds beschreef, en dat maakt ook zulke psychotornadotests met vliegtuigen mogelijk vrees ik.
Bij een noodzakelijk gebleken strategische aanpak van de problemen worden deze eerst zo goed mogelijk experimenteel geanalyseerd en gedemonstreerd, om escalatie een halt toe te kunnen roepen. Dit stamt uit militaire acties uit het verleden, zoals de koloniale acties in Nederlands Indië.
Zijn we er nog steeds van overtuigd, dat hier geen tornado's voorkomen bijvoorbeeld?!
http://www.zie.nl/video/a(...)ontfort/m1fze10favga
De verhalen van Jules Verne werden na anderhalve eeuw toch ook min of meer werkelijkheid, en na dertig jaar kwam er een identieke ontwikkeling en vliegrampenclimax voor met 9/11 en ineenstorting van de materialistische wereld als in the Medusa Touch van Peter van Greenaway. Je ziet de overeenkomst of niet!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef Copycat het volgende:
The Medusa Touch is en blijft fictie, in film- en boekvorm. Onzinnig om je aannames (deels) met fictie te verantwoorden.
Oh ja, als de verhalen van Jules Verne later min of meer werkelijkheid werden, dan kan hnet niet anders dan dat dit ook het geval is met The Medusa Touch.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef tornadomirakel het volgende:
De verhalen van Jules Verne werden na anderhalve eeuw toch ook min of meer werkelijkheid, en na dertig jaar kwam er een identieke ontwikkeling en vliegrampenclimax voor met 9/11 en ineenstorting van de materialistische wereld als in the Medusa Touch van Peter van Greenaway. Je ziet de overeenkomst of niet!
Dat is mij ook bekend, en het begint bij ons juist stevig te waaien. Het zou een normaal mens echter wel op horen te vallen, dat je bij een tornado ook nog op de juiste plek en de juiste tijd kunt zijn om een defect voor iemands pas verkregen patent aan te tonen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef .SP. het volgende:
Lang leve Wikipedia!
Nogmaals, niemand ontkent het bestaan van windohozen en dergelijke. Alleen het ietwat vreemde verband dat getrokken wordt met vliegtuigen en de stoutheid van mensen is nogal uit de lucht gegrepen en door geen enkele aanwijzing ondersteund.
Het bevreemd me dat een potentiele vlioegtuigontwerpen niet het verschil tussen wind shear, pilootfouten en tornado's kan zien.
Het is echt een kwestie van 'De hele wereld is gek, behalve ik. Zei de gek.'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef tornadomirakel het volgende:
Het zou een normaal mens echter wel op horen te vallen, dat je bij een tornado ook nog op de juiste plek en de juiste tijd kunt zijn om een defect voor iemands pas verkregen patent aan te tonen!
Welk defect van iemands pas verkregen patent refereer je naar?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef tornadomirakel het volgende:
[..]
Dat is mij ook bekend, en het begint bij ons juist stevig te waaien. Het zou een normaal mens echter wel op horen te vallen, dat je bij een tornado ook nog op de juiste plek en de juiste tijd kunt zijn om een defect voor iemands pas verkregen patent aan te tonen!
Dat is toch onmogelijk? Je weet toch niet dat daar op dat moment een tornado plaats gaat vinden? Laat staan dat je er dan op tijd bij bent of de kans krijgt om iemand een patent van wat dan ook te tonen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef tornadomirakel het volgende:
[..]
Dat is mij ook bekend, en het begint bij ons juist stevig te waaien. Het zou een normaal mens echter wel op horen te vallen, dat je bij een tornado ook nog op de juiste plek en de juiste tijd kunt zijn om een defect voor iemands pas verkregen patent aan te tonen!
Als je niet weet dat er zoiets gaat plaatsvinden kun je toch niet verzaken, laat staan voorkomen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:57 schreef tornadomirakel het volgende:
Applaus voor Lavenderr! Dat is inderdaad onmogelijk, tenzij iemand het nodig vond om de vliegramp te organiseren om deze aan een bij elkaar gemanipuleerde tornado bloot te stellen, om zo toch nog een defect aan te tonen, waartoe windtunnels niet in staat zijn!
Uiteraard zou iemand ook nog kunnen hebben ontdekt, dat er vliegrampen werden georganiseerd, als mensen hun vliegrampen verzaakten te voorkomen, en van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt om zo'n defect voor diens patent aan te tonen!
Zijn aardbevingen ook bedoeld om defecten in huizen aan te tonen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:57 schreef tornadomirakel het volgende:
Applaus voor Lavenderr! Dat is inderdaad onmogelijk, tenzij iemand het nodig vond om de vliegramp te organiseren om deze aan een bij elkaar gemanipuleerde tornado bloot te stellen, om zo toch nog een defect aan te tonen, waartoe windtunnels niet in staat zijn!
Uiteraard zou iemand ook nog kunnen hebben ontdekt, dat er vliegrampen werden georganiseerd, als mensen hun vliegrampen verzaakten te voorkomen, en van de gelegenheid gebruik hebben gemaakt om zo'n defect voor diens patent aan te tonen!
Dat zou een rigoreus middel zijn zegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zijn aardbevingen ook bedoeld om defecten in huizen aan te tonen?
Ja, het uit de lucht wervelen van een vliegtuig vol mensen ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou een rigoreus middel zijn zeg
Dat zeg ik: rigoreus. Wel grondig , dat welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ja, het uit de lucht wervelen van een vliegtuig vol mensen ook.
Vulkaanuitbarsting? Alleen maar daar om de brandveiligheid van huizen te testen.
Overstroming? Check om te zien of alle bootjes wel waterdicht zijn.
Lawine? Check of de deuren van huizen we goed dicht zitten.
Tsunami? Kerncentrale controle.
Waaruit zou dan wel moeten blijken, dat het slechts een waanidee van mij zou zijn geweest, en wat als het toch waar gebeurd is, en we onze Bijlmerrampspoedige ogen open hadden moeten zien te krijgen?! Gokken of iets waar is of niet, is wel een staatsmisdrijf en een misdrijf tegen de mensheid in zo'n geval!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef ATuin-hek het volgende:
"Sinds 6 oktober 1981 schijnt het mogelijk te zijn om vliegtuigen vermoedelijk met de "tornadoterugslag" van onze milieuvervuiling in volle vlucht educatief op te blazen! "
Het schijnt dat dat enkel in jouw denkwereld het geval is
De Bijlmerramp heeft niets met tornado's te maken gehad dus ik snap niet waar je je wat dat betreft zo opwindt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:05 schreef tornadomirakel het volgende:
[..]
Waaruit zou dan wel moeten blijken, dat het slechts een waanidee van mij zou zijn geweest, en wat als het toch waar gebeurd is, en we onze Bijlmerrampspoedige ogen open hadden moeten zien te krijgen?! Gokken of iets waar is of niet, is wel een staatsmisdrijf en een misdrijf tegen de mensheid in zo'n geval!
Zouden we in zware overtreding kunnen zijn, als we alleen maar wereldwijd met Bijlmerrampen op hoofdsteden staan te gokken, dat iets niet waar gebeurd zou zijn?!
Zouden we net als die rechters zelfs nog wereldwijd gezochte misdadigers kunnen zijn geworden, die dienen te worden vervolgd voor dergelijke misdaden tegen de mensheid, die nimmer verjaren?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |