Nadalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Funel het volgende:
voor wie zijn jullie eigenlijk? ik Nadal
Nadal: 1
Ferrer: 0
Ik ben voor Kirilenko.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Funel het volgende:
Ik ben eigenlijk voor Ferrer en de reden is dat ik denk dat de finale nauwelijks spannend wordt als Nadal in de finale staat. Federer en Djokovic winnen denk ik vrij makkelijk van Ferrer, maar op dit moment zie ik liever Federer en zelfs liever Djokovic winnen dan Nadal, omdat het bijna een robot lijkt die alles goed doet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Funel het volgende:
Verre van belachelijk. Het scheelt 3.000 rotaties per minuut denk ik. Heeft wel degelijk zin lijkt me. Anders kun je je uberhaupt afvragen wat het nut is van een (door)zwaai nadat de bal je racket heeft verlaten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die zwaai van Nadal blijft belachelijk. Wat heeft het voor nu om je arm over je hoofd terug te halen
Dat doe ik ook wel is, maar dan alleen met korte ballen waar je niet goed bij kan en veel topspin moet slaan. Met die greep van Nadal zal het wel fijner zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die zwaai van Nadal blijft belachelijk. Wat heeft het voor nu om je arm over je hoofd terug te halen
Waar denk je dat die topspin vandaan komt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik snap hoe het werkt, maar dat komt volgens mij uit het eerste deel van z'n zwaai. Daarna haalt hij z'n racket over z'n hoofd terug naar de linkerkant van z'n lichaam. Dat heeft weinig nut.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waar denk je dat die topspin vandaan komt?
Komt echt door de greep op z'n racket lijkt mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik snap hoe het werkt, maar dat komt volgens mij uit het eerste deel van z'n zwaai. Daarna haalt hij z'n racket over z'n hoofd terug naar de linkerkant van z'n lichaam. Dat heeft weinig nut.
Begint dat zo vroeg dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef Szura het volgende:
Als het zo doorgaat zijn we dadelijk alsnog voor Polen - Griekenland klaar
Je weet dat de meeste spelers niet verder komen dan 2.000 rotaties per minuut en dat Nadal er 5.000 per minuut heeft. Het lijkt me dat het te maken heeft met die zwaai, die blijkbaar zo uitkomt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik snap hoe het werkt, maar dat komt volgens mij uit het eerste deel van z'n zwaai. Daarna haalt hij z'n racket over z'n hoofd terug naar de linkerkant van z'n lichaam. Dat heeft weinig nut.
Dat komt uit zijn hele zwaai. Doordat hij echt van onder naar boven gaat met zo'n kracht moet hij boven zijn hoofd die zwaai terug maken. Anders moet dat in zijn gezicht. Andere spelers hebben niet zo'n spel waardoor ze gewoon hun terugzwaai hebben rond borst/nek hoogte.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die beweging waarmee hij aanzet is zo zijwaarts in plaats van voorwaarts dat als hij die doorzwaai niet bewust naar achter zijn kop doet hij waarschijnlijk regelmatig zijn kop raakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef XL het volgende:
[..]
Die beweging waarmee hij aanzet is zo zijwaarts in plaats van voorwaarts dat als hij die doorzwaai niet bewust naar achter zijn kop doet hij waarschijnlijk regelmatig zijn kop raakt.
Dat heeft hij vroeger waarschijnlijk heel vaak gedaan en daarom kan hij nu nog steeds geen engels.
Ik moest hardop lachen. In mijn eentje. In de trein.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef XL het volgende:
[..]
Die beweging waarmee hij aanzet is zo zijwaarts in plaats van voorwaarts dat als hij die doorzwaai niet bewust naar achter zijn kop doet hij waarschijnlijk regelmatig zijn kop raakt.
Dat heeft hij vroeger waarschijnlijk heel vaak gedaan en daarom kan hij nu nog steeds geen engels.
Wat dan, heeft ze voor het eerst in veertien jaar haar service ingeleverd?quote:
Dus die bal van Nadal maakt meer dan 80 rotaties per seconde, terwijl de rest niet boven de 30 uitkomt? de tering zeg...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste spelers niet verder komen dan 2.000 rotaties per minuut en dat Nadal er 5.000 per minuut heeft. Het lijkt me dat het te maken heeft met die zwaai, die blijkbaar zo uitkomt.
Nee ze liet de bal 2 keer stuiteren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat dan, heeft ze voor het eerst in veertien jaar haar service ingeleverd?
Was je naast de chauffeur en de conducteur de enige in de trein?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. In mijn eentje. In de trein.
6-0 6-0 in de finale gewonnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat dan, heeft ze voor het eerst in veertien jaar haar service ingeleverd?
Ik bestuur die trein.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was je naast de chauffeur en de conducteur de enige in de trein?
Ja, zie bijvoorbeeld dit artikel. (Eve zoeken in de tekst op 'rotations').quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus die bal van Nadal maakt meer dan 80 rotaties per seconde, terwijl de rest niet boven de 30 uitkomt? de tering zeg...
Mijn hemel. Doen ze dan nog een prijsuitreiking of krijgt ze die prijs al van tevoren?quote:
Je maakt een grapje.quote:
Das bijna niet te bevatten, zeker als je weet hoe kort de bal eigenlijk contact heeft met de snaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zie bijvoorbeeld dit artikel. (Eve zoeken in de tekst op 'rotations').
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |