In amerika zijn faggot en gay toch vrij populair hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is wel zo, in andere landen schelden ze daar minder mee. Ook wat minder met sexuele geaardheden o.a.
Het ergste dat ik ooit van een hongaar hoorde bleek na vertaling op "door Jezus in de kont geneukte aap" te zijn. Mijn gezicht was best wel een huillach.
UDOWUquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef Topiek het volgende:
Gaat UDOWU eigenlijk nog open in ONZ? Tante yvonne was boos daar
Wat doet die button dan? Hier werkt hij nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:14 schreef Ame_thyst het volgende:
http://wordlessweb.com/
Briljant, die moet iemand ff doen bij zijn collega als deze niet kijkt, kom op het is vrijdag.
[ afbeelding ]
Ik vraag het me gewoon af, verder de reeks is niks aan, alleen al die No-Live-Posters daarzoquote:
UDOWU is echt vadige kneuzen-SC. Niemand kijkt er (kom op zeg, dat topic heeft normaal evenveel views als reacties) en de users die er posten hebben geen zak te melden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef Topiek het volgende:
Gaat UDOWU eigenlijk nog open in ONZ? Tante yvonne was boos daar
die button naar je bookmarkbalk slepen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat doet die button dan? Hier werkt hij niet
Hij doet het wel hier. Je moet even Bookmark toolbar aanzetten. Die blauwe knop daarin slepen, naar andere website gaan. En op die knop drukken (in firefox dan)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat deed ik, maar hij werkte dus niet. Wat zou hij moeten doen dan>?
Top 50 posts per reeks van 13-04-2012 t/m 08-06-2012| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |