Thumbs up if you agreequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik ga schrijven over hoezo jij zo'n kutte jungler bent
KANKERSTOMME KANKERUPDATESquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Kanker is stom, kanker is slecht. LIKE DIT EN DEEL DIT ALS JE TEGEN KANKER BENT!!!!"
.
.
.
.
"WTF JIJ LAS MIJN BERICHT MAAR DEELDE HEM NIET??? BEN JIJ SOMS VOOR KANKER JIJ KNEUS??!!?! "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar men met ziektes scheld.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Wow dat zijn een heleboel spellingsfouten en kromme vertalingenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Drop dead stupid cancer hooker
http://www.insults.net/html/swear/dutch.html
In amerika zijn faggot en gay toch vrij populair hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is wel zo, in andere landen schelden ze daar minder mee. Ook wat minder met sexuele geaardheden o.a.
Het ergste dat ik ooit van een hongaar hoorde bleek na vertaling op "door Jezus in de kont geneukte aap" te zijn. Mijn gezicht was best wel een huillach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |