Ja, daar heb ik ook last van gehadquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Inferno is echt niet goed voor mijn bloeddruk zit gewoon hardop te kankeren in mijn kamer
Haha daarom zit mijn monk ook alvast op 53 in hell act 1 voor het geval mijn barb dat dalijk overkomtquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:50 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik had ook ~40 uur geen last, maar toen opeens
hmmm eigenlijk minimaal 2 characters dus lvllen...quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha daarom zit mijn monk ook alvast op 53 in hell act 1 voor het geval mijn barb dat dalijk overkomt
Ik heb ook geen problemen gehad met lag. De characters die ik tot nu toe kwijt ben geraakt, waren allemaal domme foutjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:50 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik had ook ~40 uur geen last, maar toen opeens
Dat overkomt me gelukkig nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:10 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen gehad met lag. De characters die ik tot nu toe kwijt ben geraakt, waren allemaal domme foutjes.
Ergste tot nu toe was op lvl 30 bij Azmodan. Lekker tussen die zwarte vlekken blijven staan. Was dus in 1 klap dood.
Zonder dat ik het speel nog, had ik al gelezen dat ik inderdaad daar heeeeeeel ver weg moest blijven. Is toch Black Death ofzo? Dat je HP -1 gaat voor altijdquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:10 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen gehad met lag. De characters die ik tot nu toe kwijt ben geraakt, waren allemaal domme foutjes.
Ergste tot nu toe was op lvl 30 bij Azmodan. Lekker tussen die zwarte vlekken blijven staan. Was dus in 1 klap dood.
Ik heb de laatste tijd een redelijk stabiele verbinding, maar 2-3 weken terug had ik doodleuk om de paar minuten lagspikes die 20-30 seconden duurden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:51 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Nee een lag spike is wanneer je verbinding heel kort (2-3 seconde) wegvalt door drukte of andere oorzaken. Het effect dat je dan krijgt is dat op je beeld alles stil staat want er is immers geen verbinding. Helaas gaat alles op de server wel gewoon door, dus die mobs blijven jou gewoon aanvallen. Echter zie jij dat niet en je kunt er al helemaal niet op reageren (ook al probeer je wel te lopen) want alle communicaties (alles wat je tegen de server "zegt") komt niet aan. Gevolg: mobs kunnen jou simpelweg dood maken zonder dat jij er uberhaubt iets kan doen. En daarom zijn lagspikes zo vreselijk gehaat en erg dodelijk.
Haha, dat overkomt mij inderdaad ook regelmatig (bovendien boeit doodgaan op SC niets gezien die paar 100 gold die het je hooguit kost).quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Op hardcore zou ik al kapot zijn op de eerste molten elite pack ik ben zo lootgeil schijnbaar dat ik er keer op keer blijf intrappen oh en Act 2 die beesten... ARGGGGGGGGGHHHHHHHHH
Molten Elite pack? En lootgeil ben ik ook haha is dat erg danquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Op hardcore zou ik al kapot zijn op de eerste molten elite pack ik ben zo lootgeil schijnbaar dat ik er keer op keer blijf intrappen oh en Act 2 die beesten... ARGGGGGGGGGHHHHHHHHH
Molten zorgt ervoor dat er een bolletje achterblijft nadat de monsters dood zijn, dat vervolgens een paar seconden later explodeert. Als je dan dus doodleuk naar je loot toe rent, word je opgeblazen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Molten Elite pack? En lootgeil ben ik ook haha is dat erg dan
Waaaah goed dat je het zegt hahaha ik zie mijzelf dat ook al zooooo vaak doen hahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Molten zorgt ervoor dat er een bolletje achterblijft nadat de monsters dood zijn, dat vervolgens een paar seconden later explodeert. Als je dan dus doodleuk naar je loot toe rent, word je opgeblazen.
Wel als je 2x op de zelfde pack nota bene erin traptquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Molten Elite pack? En lootgeil ben ik ook haha is dat erg dan
Bart Smit gehaald.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef Muffle het volgende:
Waar hebben jullie Diablo 3 besteld?
Ik bestel normaal alles op Bol.com, maar daar is nu 2-3 weken lever tijd.
Op Bol is de prijs hetzelfde als online bij Blizzard, kan je hem net zo goed daar halen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef Muffle het volgende:
wat deze meneer/mevrouw zegtquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Op Bol is de prijs hetzelfde als online bij Blizzard, kan je hem net zo goed daar halen.
Chain is toch een vuurketting tussen de monsters? Waar je dan ook weer niet in moet gaan staan logischerwijs.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:54 schreef GlenSpey het volgende:
Arcane enchanted zijn die paarse klote lasertjes die ronddraaien op de grond. ERG vervelend in combinatie met bijvoorbeeld waller (muurtjes). Molten geeft van die stukken lava op de grond waar je vooral niet in moet blijven staan. Chain betekent geloof ik dat de health van de mobs aan elkaar gelinked is
En dan hebben we verder nog frozen (van die ijspegels die je char freezen). Fast die een vijandelijke mob veel sneller maakt. Jailers sluiten je op in een soort ring zodat je niet meer kan lopen. En zo zullen er nog wat zijn die ik vergeet
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
Is er ergens een site die uitlegt wat rcane enchanted fire molten chain weet ik veel wat mobs nou precies doen ?
Ik zag toevallig net pas door dat bovenstaande filmpje an Belial dat die namen er onder staan
Arcane Enhanced = Mobs die lazers castenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
Is er ergens een site die uitlegt wat rcane enchanted fire molten chain weet ik veel wat mobs nou precies doen ?
Ik zag toevallig net pas door dat bovenstaande filmpje an Belial dat die namen er onder staan
De truuk bij mortars is om short-range te gaan staan (indien mogelijk). En anders beweeg-schiet, beweeg-schiet, etc.. Je kunt 't juiste ritme vinden zodat je telkens weg bent zodra een mortar landt. Dit werkt trouwens niet goed in combinatie met waller/jailerquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Idd. En mortars![]()
ook zo verschrikkelijk
Er is eigenlijk geen enkele reden om ooit games te bestellen bij Bol.com, die zijn altijd veel te duur. In het vervolg kun je beter hier kijken, scheelt je gemakkelijk een tientje per game: http://www.budgetgaming.nl/.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef Muffle het volgende:
Uurgh, had een tijdje geleden iets als frozen jailer mortar. Heb het toen maar opgegeven.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Idd. En mortars![]()
ook zo verschrikkelijk
Dat is nu juist ook waarom het steeds moeilijker wordt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:05 schreef So_Surreal het volgende:
Grappig om te lezen dit, zie ik serieus nu pas en speel op hell
Normal - One affix per group
Nightmare - Two affixes per group
Hell - Three affixes per group
Inferno - Four affixes per group
Als melee of als ranged bedoel je?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:07 schreef Perrin het volgende:
En (pre-patch iig) merk ik dat sommige mortar-beestjes niet goed mikken, zoals die chargende beesten in act 1.. die schieten (schoten?) altijd ver over je heen. Lijkt me een bug.
Je scoundrel kan ze aandoen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een paar van die 'dices' maar heb geen idee wat ik daar mee moet doen?
Zonder Wall/fast erbij valt het nog wel te kiten tenzij je in een grot zit of een gebied wat je nog moet clearenquote:
Ah oké, ik heb eigenlijk constant zo'n andere pop mee, die doet 't veel beter op het slachtveld.quote:
Kan het zijn dat ze jezelf wel eens polymorphed? Ik word soms zelf opeens een kipquote:
Nee, bedoel echt ranged. Ze mikken ongeveer 2x te ver lijkt het. Heb 't alleen opgemerkt bij die chargende grote koeien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als melee of als ranged bedoel je?
Mortieren zijn in het echt natuurlijk ook bedoeld om over een grotere afstand met een boogje iets te raken.
Dat ze je in melee range niet raken lijkt mij nou juist de bedoeling.
Hmm, kan zijn dat de minimum range gebaseerd is op de grootte van de mob misschien?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, bedoel echt ranged. Ze mikken ongeveer 2x te ver lijkt het. Heb 't alleen opgemerkt bij die chargende grote koeien.
Met mijn stuiterende fireballs krijg ik geen reflect damagequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder Wall/fast erbij valt het nog wel te kiten tenzij je in een grot zit of een gebied wat je nog moet clearen
Overigens had ik het meeste last van reflect damage als DH maar met Gloom valt dat nu wel enigszins te overzien.
Oh dat zou erg goed kunnen! Zijn joekels van beesten idd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hmm, kan zijn dat de minimum range gebaseerd is op de grootte van de mob misschien?
Hysteria works by increasing attack of your character and the Scoundrel by 10% for 3 seconds whenever you or the Scoundrel strike a critical hit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:21 schreef Monolith het volgende:
Gebruikt er iemand scoundrel eigenlijk, en zo ja, waarvoor?
Templar gebruik ik soms als tank / healer en enchantress voor de CC.
Hoe actueel en correct is die lijst? Er staat bijvoorbeeld dat mortar is verwijderd en vervangen door grenadier. Dat klopt niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:12 schreef So_Surreal het volgende:
Hier een betere uitleg, meer informatie en met plaatjes
http://www.diablowiki.net/Boss_Modifiers
Die mortars voorspellen ook nog eens goed waar ze moeten terechtkomen, afhankelijk van welke richting je looptquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oh dat zou erg goed kunnen! Zijn joekels van beesten idd.
Enchantress mee? Die is idd wel prettig als follower, vooral als je haar charm geeft. Al een paar keer gehad dat ze gewoon keihard charm cast op de elite... elite hakt dan fijn zijn eigen mob in elkaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah oké, ik heb eigenlijk constant zo'n andere pop mee, die doet 't veel beter op het slachtveld.
Nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ze jezelf wel eens polymorphed? Ik word soms zelf opeens een kip.
Je wordt wel ge1shot door elk beest op Inferno met zo weinig HP lijkt me?quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:28 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn char inmiddels.
Vanavond maar weer eens wat farmen, mis nog goede bracers/boots/helm/gloves.
[ afbeelding ]
Tsja, op mijn DH werd ik met 40k hp geoneshot, dus kan ik (en wizards) net zo goed 10k hp hebben maar meer dpsquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je wordt wel ge1shot door elk beest op Inferno met zo weinig HP lijkt me?
Yup! Gebeurde mij net, samen met mijn fetish army en... zichzelf.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ze jezelf wel eens polymorphed? Ik word soms zelf opeens een kip.
DH met 50K en shield werd nog vaak geoneshot in Act 1 Inferno.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Tsja, op mijn DH werd ik met 40k hp geoneshot, dus kan ik (en wizards) net zo goed 10k hp hebben maar meer dps
Dat is wel extreem hoor, ik kon act 1 met 26k en redelijk wat resis/armor wel een hit nemen van meeste mobs en butchers's hook / chain hook dingie.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
DH met 50K en shield werd nog vaak geoneshot in Act 1 Inferno.
Heeft mij wel eens het leven gekost, doordat ik een kip werd en fijn de pan in gehakt werd. Heb haar daarna gelijk die ability unlearned, klotespell...quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
De belachelijke damage spikes willen ze toch ook wat afvlakken in inferno met in aankomende patch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:16 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat is wel extreem hoor, ik kon act 1 met 26k en redelijk wat resis/armor wel een hit nemen van meeste mobs en butchers's hook / chain hook dingie.
Act 2 / 3 wordt 't echt debiel
Waarom is dat mij nog nooit overkomen danquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:24 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Heeft mij wel eens het leven gekost, doordat ik een kip werd en fijn de pan in gehakt werd. Heb haar daarna gelijk die ability unlearned, klotespell...
Mages hebben toch zo'n armor waardoor ze maar 35% van hun maxhp kunnen krijgen als dmg per klap?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je wordt wel ge1shot door elk beest op Inferno met zo weinig HP lijkt me?
Ja bij mij dus ook, daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:24 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Heeft mij wel eens het leven gekost, doordat ik een kip werd en fijn de pan in gehakt werd. Heb haar daarna gelijk die ability unlearned, klotespell...
Dan word je ge-4-shotquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:30 schreef Brambeer69 het volgende:
[..]
Mages hebben toch zo'n armor waardoor ze maar 35% van hun maxhp kunnen krijgen als dmg per klap?![]()
Sinds een hotfix van vorige week ofzo is damage van 100% max hp, of meer, nog altijd fataal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:30 schreef Brambeer69 het volgende:
[..]
Mages hebben toch zo'n armor waardoor ze maar 35% van hun maxhp kunnen krijgen als dmg per klap?![]()
Kunst is om gewoon het hele gevecht 0 keer geraakt te wordenquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn gear is te slecht voor Belial op InfernoMet mijn 2 level 60 items.
Als je dps te laag ligt krijg je hem niet snel genoeg in phase 2 waardoor ik er als demon hunter teveel adds bij krijg. Straks maar ff aan de skills sleutelen maar nu nog de 5 extra loot buffquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:58 schreef Baszh het volgende:
[..]
Kunst is om gewoon het hele gevecht 0 keer geraakt te worden
Hoge dps is wel vereist om die adds snel te killen
Mijn Wizard heeft 38k HP, en wordt eigenlijk niet ge1shot. Met name door Force Armor. Dan wordt je alleen ge1shot als iets meer dan 76k damage per hit doet. En dat zijn er niet veel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Tsja, op mijn DH werd ik met 40k hp geoneshot, dus kan ik (en wizards) net zo goed 10k hp hebben maar meer dps
Nee, dat is generfed. Er wordt nu maximaal je totale HP geweerd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:30 schreef Brambeer69 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook niet. Alleen een klap van 200% je HP is direct fataal. Een klap van 100% komt niet eens door.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:44 schreef Aleria het volgende:
[..]
Sinds een hotfix van vorige week ofzo is damage van 100% max hp, of meer, nog altijd fataal.
Ah kijk, en ook nog eens int stacken -> stuk meer resis dan dhquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn Wizard heeft 38k HP, en wordt eigenlijk niet ge1shot. Met name door Force Armor. Dan wordt je alleen ge1shot als iets meer dan 76k damage per hit doet. En dat zijn er niet veel.
Ik heb 5600 armor (met energy armor actief) en 24k DPS (1204 intel met 1k dps - 2h weapon). En 38k HP.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef Cornelis83 het volgende:
Die armor is toch poep (ook voor de hotfix) en aan de screenshot te zien gebruikt hij die niet. De armor spell die hij wel gebruikt (en ik ook trouwens) verhoogt je armor met 65% en met de rune die ik gebruik ook nog eens al je resistances met 40%. Zijn base armor is ongeveer 4300 (geen zin om omhoog te scrollen voor de juiste aantal). Dat is wat ik ook heb mét armor en dan block ik bijna 60% van de physical dmg. Ik ben erg benieuwd hoeveel hij blockt als hij die armor aan heeft.
Overigens ben ik ook benieuwd naar de dmg op de wapen (en andere dmg bronnen). Want de int van hem en die van mij verschilt nauwlijks, maar hij heeft wel 15k dps meer...
Alle classes zijn makkelijk, dus daar zou ik het niet van laten afhangenquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga me aan een HC character wagen. Zat te denken aan een wizard. Is dat een beetje een geschikte class voor HC? Of maak ik het mezelf heel moeilijk?
Ik ben geen liefhebber van veel farmen dus ik heb liever een wat makkelijkere class, stat/gearwise.
als je niet van farmen houd kan je dit spel beter overslaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga me aan een HC character wagen. Zat te denken aan een wizard. Is dat een beetje een geschikte class voor HC? Of maak ik het mezelf heel moeilijk?
Ik ben geen liefhebber van veel farmen dus ik heb liever een wat makkelijkere class, stat/gearwise.
Barb is sterkst zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
De bingo-kaart erbij pakken!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
gvd!
probeer nu te installeren, krijg ik steeds bij 40% de fout met code 108!
wat is dat? moet ik nu opnieuw downloaden
goh moet ik nu blij zijn hahahaquote:
niet als je de gear hebquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Barb? Ik dacht dat die juist het zwakst waren....
Meeste dmg reducing zooi voor hardcorequote:Op donderdag 7 juni 2012 18:12 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Barb? Ik dacht dat die juist het zwakst waren....
Als je de gear hebt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |