Ja, daar heb ik ook last van gehadquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Inferno is echt niet goed voor mijn bloeddruk zit gewoon hardop te kankeren in mijn kamer
Haha daarom zit mijn monk ook alvast op 53 in hell act 1 voor het geval mijn barb dat dalijk overkomtquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:50 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik had ook ~40 uur geen last, maar toen opeens
hmmm eigenlijk minimaal 2 characters dus lvllen...quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha daarom zit mijn monk ook alvast op 53 in hell act 1 voor het geval mijn barb dat dalijk overkomt
Ik heb ook geen problemen gehad met lag. De characters die ik tot nu toe kwijt ben geraakt, waren allemaal domme foutjes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:50 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik had ook ~40 uur geen last, maar toen opeens
Dat overkomt me gelukkig nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:10 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen gehad met lag. De characters die ik tot nu toe kwijt ben geraakt, waren allemaal domme foutjes.
Ergste tot nu toe was op lvl 30 bij Azmodan. Lekker tussen die zwarte vlekken blijven staan. Was dus in 1 klap dood.
Zonder dat ik het speel nog, had ik al gelezen dat ik inderdaad daar heeeeeeel ver weg moest blijven. Is toch Black Death ofzo? Dat je HP -1 gaat voor altijdquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:10 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen gehad met lag. De characters die ik tot nu toe kwijt ben geraakt, waren allemaal domme foutjes.
Ergste tot nu toe was op lvl 30 bij Azmodan. Lekker tussen die zwarte vlekken blijven staan. Was dus in 1 klap dood.
Ik heb de laatste tijd een redelijk stabiele verbinding, maar 2-3 weken terug had ik doodleuk om de paar minuten lagspikes die 20-30 seconden duurden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:51 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Nee een lag spike is wanneer je verbinding heel kort (2-3 seconde) wegvalt door drukte of andere oorzaken. Het effect dat je dan krijgt is dat op je beeld alles stil staat want er is immers geen verbinding. Helaas gaat alles op de server wel gewoon door, dus die mobs blijven jou gewoon aanvallen. Echter zie jij dat niet en je kunt er al helemaal niet op reageren (ook al probeer je wel te lopen) want alle communicaties (alles wat je tegen de server "zegt") komt niet aan. Gevolg: mobs kunnen jou simpelweg dood maken zonder dat jij er uberhaubt iets kan doen. En daarom zijn lagspikes zo vreselijk gehaat en erg dodelijk.
Haha, dat overkomt mij inderdaad ook regelmatig (bovendien boeit doodgaan op SC niets gezien die paar 100 gold die het je hooguit kost).quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Op hardcore zou ik al kapot zijn op de eerste molten elite pack ik ben zo lootgeil schijnbaar dat ik er keer op keer blijf intrappen oh en Act 2 die beesten... ARGGGGGGGGGHHHHHHHHH
Molten Elite pack? En lootgeil ben ik ook haha is dat erg danquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Op hardcore zou ik al kapot zijn op de eerste molten elite pack ik ben zo lootgeil schijnbaar dat ik er keer op keer blijf intrappen oh en Act 2 die beesten... ARGGGGGGGGGHHHHHHHHH
Molten zorgt ervoor dat er een bolletje achterblijft nadat de monsters dood zijn, dat vervolgens een paar seconden later explodeert. Als je dan dus doodleuk naar je loot toe rent, word je opgeblazen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Molten Elite pack? En lootgeil ben ik ook haha is dat erg dan
Waaaah goed dat je het zegt hahaha ik zie mijzelf dat ook al zooooo vaak doen hahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Molten zorgt ervoor dat er een bolletje achterblijft nadat de monsters dood zijn, dat vervolgens een paar seconden later explodeert. Als je dan dus doodleuk naar je loot toe rent, word je opgeblazen.
Wel als je 2x op de zelfde pack nota bene erin traptquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Molten Elite pack? En lootgeil ben ik ook haha is dat erg dan
Bart Smit gehaald.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef Muffle het volgende:
Waar hebben jullie Diablo 3 besteld?
Ik bestel normaal alles op Bol.com, maar daar is nu 2-3 weken lever tijd.
Op Bol is de prijs hetzelfde als online bij Blizzard, kan je hem net zo goed daar halen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef Muffle het volgende:
Waar hebben jullie Diablo 3 besteld?
Ik bestel normaal alles op Bol.com, maar daar is nu 2-3 weken lever tijd.
wat deze meneer/mevrouw zegtquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Op Bol is de prijs hetzelfde als online bij Blizzard, kan je hem net zo goed daar halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |