Chain is toch een vuurketting tussen de monsters? Waar je dan ook weer niet in moet gaan staan logischerwijs.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:54 schreef GlenSpey het volgende:
Arcane enchanted zijn die paarse klote lasertjes die ronddraaien op de grond. ERG vervelend in combinatie met bijvoorbeeld waller (muurtjes). Molten geeft van die stukken lava op de grond waar je vooral niet in moet blijven staan. Chain betekent geloof ik dat de health van de mobs aan elkaar gelinked is
En dan hebben we verder nog frozen (van die ijspegels die je char freezen). Fast die een vijandelijke mob veel sneller maakt. Jailers sluiten je op in een soort ring zodat je niet meer kan lopen. En zo zullen er nog wat zijn die ik vergeet
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
Is er ergens een site die uitlegt wat rcane enchanted fire molten chain weet ik veel wat mobs nou precies doen ?
Ik zag toevallig net pas door dat bovenstaande filmpje an Belial dat die namen er onder staan
Arcane Enhanced = Mobs die lazers castenquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
Is er ergens een site die uitlegt wat rcane enchanted fire molten chain weet ik veel wat mobs nou precies doen ?
Ik zag toevallig net pas door dat bovenstaande filmpje an Belial dat die namen er onder staan
De truuk bij mortars is om short-range te gaan staan (indien mogelijk). En anders beweeg-schiet, beweeg-schiet, etc.. Je kunt 't juiste ritme vinden zodat je telkens weg bent zodra een mortar landt. Dit werkt trouwens niet goed in combinatie met waller/jailerquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Idd. En mortars![]()
ook zo verschrikkelijk
Er is eigenlijk geen enkele reden om ooit games te bestellen bij Bol.com, die zijn altijd veel te duur. In het vervolg kun je beter hier kijken, scheelt je gemakkelijk een tientje per game: http://www.budgetgaming.nl/.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef Muffle het volgende:
Waar hebben jullie Diablo 3 besteld?
Ik bestel normaal alles op Bol.com, maar daar is nu 2-3 weken lever tijd.
Uurgh, had een tijdje geleden iets als frozen jailer mortar. Heb het toen maar opgegeven.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Idd. En mortars![]()
ook zo verschrikkelijk
Dat is nu juist ook waarom het steeds moeilijker wordt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:05 schreef So_Surreal het volgende:
Grappig om te lezen dit, zie ik serieus nu pas en speel op hell
Normal - One affix per group
Nightmare - Two affixes per group
Hell - Three affixes per group
Inferno - Four affixes per group
Als melee of als ranged bedoel je?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:07 schreef Perrin het volgende:
En (pre-patch iig) merk ik dat sommige mortar-beestjes niet goed mikken, zoals die chargende beesten in act 1.. die schieten (schoten?) altijd ver over je heen. Lijkt me een bug.
Je scoundrel kan ze aandoen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een paar van die 'dices' maar heb geen idee wat ik daar mee moet doen?
Zonder Wall/fast erbij valt het nog wel te kiten tenzij je in een grot zit of een gebied wat je nog moet clearenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |