abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112568289
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:54 schreef GlenSpey het volgende:
Arcane enchanted zijn die paarse klote lasertjes die ronddraaien op de grond. ERG vervelend in combinatie met bijvoorbeeld waller (muurtjes). Molten geeft van die stukken lava op de grond waar je vooral niet in moet blijven staan. Chain betekent geloof ik dat de health van de mobs aan elkaar gelinked is ;)

En dan hebben we verder nog frozen (van die ijspegels die je char freezen). Fast die een vijandelijke mob veel sneller maakt. Jailers sluiten je op in een soort ring zodat je niet meer kan lopen. En zo zullen er nog wat zijn die ik vergeet :P
Chain is toch een vuurketting tussen de monsters? Waar je dan ook weer niet in moet gaan staan logischerwijs. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_112568345
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
Is er ergens een site die uitlegt wat rcane enchanted fire molten chain weet ik veel wat mobs nou precies doen ?

Ik zag toevallig net pas door dat bovenstaande filmpje an Belial dat die namen er onder staan :')
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
Is er ergens een site die uitlegt wat rcane enchanted fire molten chain weet ik veel wat mobs nou precies doen ?

Ik zag toevallig net pas door dat bovenstaande filmpje an Belial dat die namen er onder staan :')
Arcane Enhanced = Mobs die lazers casten
Molten = Lava plekken op de grond
Fire chain = de elite pack mobs hebben een "ketting" tussen hun in, als je daarbij in de buurt komt of in de buurt loopt krijg je damage. Als je de mobs heel ver uit elkaar trekt dan verdwijnt de chain, tot ze weer dichter bij elkaar zijn :)
Health Link = de elite pack mobs hebben een shared health pool
pi_112568369
Overigens is het een kwestie van even Googlen hè?
https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5573698161
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:59:30 #129
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_112568380
Arcane Enhanced, oh how I hate those :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_112568449
quote:
13s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:59 schreef Blistering het volgende:
Arcane Enhanced, oh how I hate those :(
Idd. En mortars :r :r ook zo verschrikkelijk
pi_112568472
Invulnarable minions vind ik als DH ook vreselijk irritant trouwens.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_112568522
Heb het 1x meegemaakt, maar vond het wel grappig :) een horde abomination champion. Oftewel, die dingen die exploderen wanneer ze dood gaan en alles om hun heen (ook hun eigen soort) dmg doen. En daar dan een hele hoop van bij elkaar. Dit was op inferno en ik weet niet meer wat ze verder hadden, maar leuk was het niet. Echter, ik kreeg er 1 zo low (en de rest had niet veel meer hp over) dat die nog net dood ging door de poison hydra vlak nadat ik dood ging. Dus de eerste explodeert, neemt 2 andere mee, die exploderen, nemen nog 3 mee en de champion mob hemzelf had nog 30% leven over :P Was wel grappig om te zien terwijl je wacht totdat je kunt ressen. Zijn van die weinige momenten dat het minder erg is om dood te gaan :P
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:02:55 #133
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_112568531
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:01 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Idd. En mortars :r :r ook zo verschrikkelijk
De truuk bij mortars is om short-range te gaan staan (indien mogelijk). En anders beweeg-schiet, beweeg-schiet, etc.. Je kunt 't juiste ritme vinden zodat je telkens weg bent zodra een mortar landt. Dit werkt trouwens niet goed in combinatie met waller/jailer :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_112568545
Ik zat al te kijken amonolith, maar zit op mijn tablet en werk tussendoor, ging dus niet zo snel.
Maar bedankt voor de info allemaal :)
pi_112568549
Ik denk toch echt dat ik als melee de grootste hekel heb aan Knockback en Nightmarish, de rest valt allemaal goed te ontwijken/handlen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:03:53 #136
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_112568577
Ik heb vandaag Diablo toch maar besteld. Bij Amazon: http://www.amazon.co.uk/D(...)id=1339073849&sr=8-1 voor ~43 euro, dus als het goed is komt hij volgende week een keer aan.
Mijn battle.net tag is Thormodo#2155 en ik begin waarschijnlijk met een Monk (of misschien de Demon Hunter), want die beviel me het meest in de open bèta. Hoewel dat waarschijnlijk niet zo veel zegt, aangezien het maar tot level 13 was.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:44 schreef Muffle het volgende:
Waar hebben jullie Diablo 3 besteld?
Ik bestel normaal alles op Bol.com, maar daar is nu 2-3 weken lever tijd.
Er is eigenlijk geen enkele reden om ooit games te bestellen bij Bol.com, die zijn altijd veel te duur. In het vervolg kun je beter hier kijken, scheelt je gemakkelijk een tientje per game: http://www.budgetgaming.nl/.

[ Bericht 24% gewijzigd door Thormodo op 07-06-2012 15:09:12 ]
pi_112568593
Arcane enchanted is gewoon een simpele test van je mario skills :P Enige lullige is arcane enchanted idd met wallers (en dan degene die 3 muren plaatsen ipv 1) en de jailers.

mortars is, zoals iemand al zei, ritme gevoel test.
pi_112568654
Grappig om te lezen dit, zie ik serieus nu pas en speel op hell :')

Normal - One affix per group
Nightmare - Two affixes per group
Hell - Three affixes per group
Inferno - Four affixes per group
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:07:27 #139
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_112568725
En (pre-patch iig) merk ik dat sommige mortar-beestjes niet goed mikken, zoals die chargende beesten in act 1.. die schieten (schoten?) altijd ver over je heen. Lijkt me een bug.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_112568728
En dat is meestal een extra affix :P Een mob die standaard al mortar doet bijv, die zal geen mortar krijgen maar altijd 4 uit de restererende affixes.

Oh, en tot voor kort hadden alle mobs bijna standaard nog een affix als je "geluk" had. Maar dat valt nu mee. Die affix zullen de meesten wel kennen als "lagspike".
pi_112568751
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:01 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Idd. En mortars :r :r ook zo verschrikkelijk
Uurgh, had een tijdje geleden iets als frozen jailer mortar. Heb het toen maar opgegeven. :@
pi_112568759
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:05 schreef So_Surreal het volgende:
Grappig om te lezen dit, zie ik serieus nu pas en speel op hell :')

Normal - One affix per group
Nightmare - Two affixes per group
Hell - Three affixes per group
Inferno - Four affixes per group
Dat is nu juist ook waarom het steeds moeilijker wordt. ;)
De meeste affixes zijn op zichzelf staand ook nog niet heel rampzalig, maar de combinaties (arcane enchanted / mortar icm waller / jailer, enz) worden vervelend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_112568814
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:07 schreef Perrin het volgende:
En (pre-patch iig) merk ik dat sommige mortar-beestjes niet goed mikken, zoals die chargende beesten in act 1.. die schieten (schoten?) altijd ver over je heen. Lijkt me een bug.
Als melee of als ranged bedoel je?
Mortieren zijn in het echt natuurlijk ook bedoeld om over een grotere afstand met een boogje iets te raken.
Dat ze je in melee range niet raken lijkt mij nou juist de bedoeling.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_112568878
Hier een betere uitleg, meer informatie en met plaatjes :D

http://www.diablowiki.net/Boss_Modifiers
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:12:15 #145
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112568883
Ik heb een paar van die 'dices' maar heb geen idee wat ik daar mee moet doen?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_112568900
quote:
5s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een paar van die 'dices' maar heb geen idee wat ik daar mee moet doen?
Je scoundrel kan ze aandoen.
pi_112568909
Die zijn voor je Scoundrel
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_112568920
quote:
13s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:59 schreef Blistering het volgende:
Arcane Enhanced, oh how I hate those :(
Zonder Wall/fast erbij valt het nog wel te kiten tenzij je in een grot zit of een gebied wat je nog moet clearen :')

Overigens had ik het meeste last van reflect damage als DH maar met Gloom valt dat nu wel enigszins te overzien.
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:18:00 #149
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_112569084
Net weer even gespeeld sinds ik 2 weken geleden pissig gekapt ben omdat mijn barbarian Hell niet kon overleven.
Nu maar met een wizard bezig omdat ik genoeg gear voor wizards heb verzameld, niet mijn favoriete class maar toch best vermakelijk. Met mijn barb ga ik wel verder na patch 1.0.3 of 1.1 wanneer er eindelijk was gebalanced wordt in de classes.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 7 juni 2012 @ 15:18:49 #150
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112569113
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:12 schreef Aleria het volgende:

[..]

Je scoundrel kan ze aandoen.
Ah oké, ik heb eigenlijk constant zo'n andere pop mee, die doet 't veel beter op het slachtveld.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')