Wow! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik had toch dat gesprek vorige week over mijn contract? Net een telefoontje dat ik een vast contract voor onbepaalde tijd heb gekregen!![]()
Pijn in de rug, rugpijn...quote:
Oh wauw!!!! Wat super!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik had toch dat gesprek vorige week over mijn contract? Net een telefoontje dat ik een vast contract voor onbepaalde tijd heb gekregen!![]()
Maar hoe komt datquote:
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Jeeh!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Wooohooooooo!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Was ook behoorlijk gammel na een jaar klussen, het is niet gezond die combi.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:
HPKW
Zo'n beetje 5 weken doordeweeks gewoon 40uur achter een bureau zitten en de rest van de tijd klussen.
Ben dan wel 27 en volgens sommigen dus op m'n hoogtepunt qua fysieke gesteldheid, maar lang zijn en niet helemaal genoeg slaap krijgen zijn niet echt bevorderlijk er voor.
Daar doe ik het voor.quote:
Het is de eentonige beweging, het brakke eten, te weinig slapen. Herkenbaar hoor.quote:Zo'n beetje 5 weken doordeweeks gewoon 40uur achter een bureau zitten en de rest van de tijd klussen.
Ben dan wel 27 en volgens sommigen dus op m'n hoogtepunt qua fysieke gesteldheid, maar lang zijn en niet helemaal genoeg slaap krijgen zijn niet echt bevorderlijk er voor.
Die ene al gebeld? Bij afwijzing nummer 2 nemen en je suf netwerken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:56 schreef Probability het volgende:
Pff ik weet echt niet wat ik moet kiezen. Ben er gewoon een beetje misselijk van
Herkenbaar...quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:53 schreef Probability het volgende:
Ik dacht net goh: eindelijk slapen!
En daarna, huh waarom is het licht?
O ik heb al geslapen
Deceptie
Dat is ook een jompel waardquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
Tof GB!![]()
Ik heb ook gister gehoord dat mn contract met een jaar verlengd wordt. Toch best fijn ook
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:58 schreef Novem het volgende:
Goed nieuws GB!
En Nallie! Dus toch wel, mooi!
Ik dacht dat je al wist dat je eruit moest?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
Tof GB!![]()
Ik heb ook gister gehoord dat mn contract met een jaar verlengd wordt. Toch best fijn ook
Ze hadden gezegd dat iedereen met een tijdelijk contract eruit moest jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al wist dat je eruit moest?Wat fijn!
Die ene heeft nog niet gebeld en ik heb die andere nog niet gebeld. Pffquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Die ene al gebeld? Bij afwijzing nummer 2 nemen en je suf netwerken.
Als dit advies je niet aanstaat, weet je dat je die in the middle of nowhere moet doen.
Ja of 50 gramquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! Goed nieuws Nallster!
Precies, Ml, en normaal als ik last heb dan is een paar dagen lang genoeg slapen wel voldoende, maar dat krijg ik de laatste tijd ook niet echt
In bed liggen woelen en constant maar bedenken wat je voor werk nog moet doen, voor het klussen, man straks blij als het weer rustiger is
Nee, Billy, nee...
Is dat nou een 100grams dumbell?
Mooi zo, zeker met je nieuwe huis fijn om die zekerheid te hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
Tof GB!![]()
Oh, dan zijn ze wel echt blij met je!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze hadden gezegd dat iedereen met een tijdelijk contract eruit moest jamaar een van de scholen waar ik werk heeft flink voor me gelobbyed. Met succes dus
Heb je al pro-con lijstje gemaakt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:13 schreef Probability het volgende:
Middle of nowhere is 10 minuutjes van m'n ouders en 45 van mijn huis (deur tot deur) of 20 minuutjes met de auto.
En die andere 2 van het grote bedrijf is 25 minuutjes van deur tot deur.
Wie houdt je tegen? Bel om een uur of 13, na de lunch.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Die ene heeft nog niet gebeld en ik heb die andere nog niet gebeld. Pff
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! Goed nieuws Nallster!
Precies, Ml, en normaal als ik last heb dan is een paar dagen lang genoeg slapen wel voldoende, maar dat krijg ik de laatste tijd ook niet echt
In bed liggen woelen en constant maar bedenken wat je voor werk nog moet doen, voor het klussen, man straks blij als het weer rustiger is
Nee, Billy, nee...
Is dat nou een 100grams dumbell?
Dat is ook zeker goed nieuws!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
Tof GB!![]()
Zou die in the middle of nowhere bellen voor de lunchquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie houdt je tegen? Bel om een uur of 13, na de lunch.
fijn man!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:46 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dit is een goede week voor mij!![]()
Dankjulliewel!
Oehquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
en ook voor Nallie![]()
![]()
Ik verlaat Zweden vandaag voor minstens 2 maanden, gek gevoel! En als ik terug kom is mijn huis ons huis, ook vreemd. Wel tof. Vanavond fijn knuffelen met de Duutser!
Oe! spannend!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
en ook voor Nallie![]()
![]()
Ik verlaat Zweden vandaag voor minstens 2 maanden, gek gevoel! En als ik terug kom is mijn huis ons huis, ook vreemd. Wel tof. Vanavond fijn knuffelen met de Duutser!
De trap op 't werk bied uitkomst, ik hang geregeld evenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]voor Nallie.
V1z denk dat een nacht slaap ook niet helpt, het is een combi van ongewone beweging en zitten. Op de juiste manier bewegen verhelpt het eerder dan liggen. Al aan een rekstok gehangen?
Eindelijk!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
en ook voor Nallie![]()
![]()
Jawel hoor, maar nu samenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Leuk Jagar!
Zal wel even wennen zijn, maar hoef je tenminste niet het hele jaar door tussen Zweden, Duitsland en Nederland te pendelen
Doh!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze hadden gezegd dat iedereen met een tijdelijk contract eruit moest jamaar een van de scholen waar ik werk heeft flink voor me gelobbyed. Met succes dus
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Ach ja, het is ook gewoon puber-eigen om zulke dingen over docenten te denken of te zeggen, dat deed ik zelf ook. Maar ik hoef dat nu als docent niet te weten - ik ben erachter gekomen dat ik daar blijkbaar niet zo goed op reageer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..].
[..].
[..].
@DaD: over mij werden en worden ook heel nare dingen gezegd hoor. In t begin trok ik t me nog erg aan dat ik "een dikke bitch was die geen ander werk kon vinden" en "the fattest woman in the world" en allerlei andere haattweets, maar ik heb het leren relativeren. Wat ik zelf vroeger over docenten zei (buiten internet) loog er ook niet om. En ik was echt überbraaf en had helemaal geen hekel aan ze.
Soms kun je lachend terugkijken laterquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..].
[..].
[..].
@DaD: over mij werden en worden ook heel nare dingen gezegd hoor. In t begin trok ik t me nog erg aan dat ik "een dikke bitch was die geen ander werk kon vinden" en "the fattest woman in the world" en allerlei andere haattweets, maar ik heb het leren relativeren. Wat ik zelf vroeger over docenten zei (buiten internet) loog er ook niet om. En ik was echt überbraaf en had helemaal geen hekel aan ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Yay, feli!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Whoohooquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
Tof GB!![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Soms kun je lachend terugkijken laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Daar is toch niks vreemds aan!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach ja, het is ook gewoon puber-eigen om zulke dingen over docenten te denken of te zeggen, dat deed ik zelf ook. Maar ik hoef dat nu als docent niet te weten - ik ben erachter gekomen dat ik daar blijkbaar niet zo goed op reageer.. Ze kwamen met die opmerking in mijn privéleven, bij mij als mens en niet langer als docent, en dat vond ik pijnlijk (ik vraag mezelf ook nog regelmatig af hoe het kan dat ik een vriend heb, dus ze raakten een gevoelige snaar).
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
(ik vraag mezelf ook nog regelmatig af hoe het kan dat ik een vriend heb).
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:25 schreef Goodbye het volgende:
Co, ben jij ook al weer naar dit seizoen van The Bachelorette aan het kijken?![]()
Bij mij is het vreemd genoeg niet eens het idee dat ik niet leuk bén, want ik vind mezelf op zich best leuk, maar ik heb het gevoel dat het er niet uit komt en dat vriendje dat dus op basis van mijn gedrag van de afgelopen tijd onmogelijk ook kan vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:24 schreef conleche het volgende:
Verder eens met GB over de gedachtenkronkels! Niet goed hoor, om zo laag over jezelf te denken!
Ja, maar dat wisten we natuurlijk al van dat seizoen met Brad. Ik vind het zo geinig dat zij zo kan lopen zeggen dat ze wil trouwen en kindjes krijgen en dat die mannen niet allemaal gillend wegrennen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel een beetje een saaie muts. En hoewel het een plaatje is om te zien kan ik alleen maar naar die TANDEN kijken. Waarom zo groot? Waarom zo wit?![]()
En Arie is de enige die om aan te zien is. Dus dat maakt het niet heel spannend tot nog toe.
Het wordt wel steeds beter, hoor! Baardmans geeft me ook eigenlijk weinig reden om nog te twijfelen.quote:
Goede vent, die Baardmans!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds beter, hoor! Baardmans geeft me ook eigenlijk weinig reden om nog te twijfelen..
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds beter, hoor! Baardmans geeft me ook eigenlijk weinig reden om nog te twijfelen..
Gelukkig, het leven is veel te leuk om zoiets te denken!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kende het programma niet, maar da's gewoon de zoon van Arie Luyendijk!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat wisten we natuurlijk al van dat seizoen met Brad. Ik vind het zo geinig dat zij zo kan lopen zeggen dat ze wil trouwen en kindjes krijgen en dat die mannen niet allemaal gillend wegrennen.Oh en die tanden zijn wel heel Amerikaans, ja.
Ik vind die ene gast met die stierennek zo'n sukkel. Arie is leuk ja, maar da's dus (een halve?) Nederlander!
Ja, hij is jr. Geen idee wie sr. is thoughquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kende het programma niet, maar da's gewoon de zoon van Arie Luyendijk!
Hahahaha, herkenbaar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:30 schreef Mini. het volgende:
[..]
Bij mij is het vreemd genoeg niet eens het idee dat ik niet leuk bén, want ik vind mezelf op zich best leuk, maar ik heb het gevoel dat het er niet uit komt en dat vriendje dat dus op basis van mijn gedrag van de afgelopen tijd onmogelijk ook kan vinden.Weird hè...
Op inhoud en begeleiding en niet op naam. Doe ik met mijn afstudeerstage wel.quote:
Een beroemde coureur in de VS, twee keer Indy 500 gewonnen onder andere.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hij is jr. Geen idee wie sr. is though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.davidlebovitz.com/2008/10/cheesecake-brownies/quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:16 schreef Novem het volgende:
Linkje naar receptjes van beide brownies toevallig? (zal je vast al 10 keer gepost hebben)
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:45 schreef Siral het volgende:
Dit maakt mijn dag heulmaal goed![]()
Jum! Ik heb ook sperzieboontjes op met de lunch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ff naar kantoor.
Voorlopig lijstje:
O: volkorenbrood met boter en cervelaat, gekookt ei en thee met melk
T: volkorenworteltjescake en thee met melk
L: Sperzieboontjes, rode ui, champignons met kruiden en Parmezaanse kaas, een gekookt ei
T: weyshake
D: Ik denk een (soep) wokje met veel groenten en kip
T: thee en stukje pure chocolade
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
http://www.davidlebovitz.com/2008/10/cheesecake-brownies/
http://www.davidlebovitz.com/2006/06/dulce-de-leche/
En als bonus:
http://www.kokenmetkarin.nl/gebak/chocotaart.html
De appeltaart kan ik even niet vinden.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Soms kun je lachend terugkijken laterHahaha, grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ook onprofessioneel: die vrouw had er gewoon boven moeten staan
. Zei ik vorige keer ook al
.
Bwuh, ik voel me een beetje brak. Vanavond gelukkig geen plannen, dus als ik thuis kom, plof ik op de bank neer en doe ik niets anders dan Game of Thrones kijken en de rest van m'n sushi opeten.
En op tijd slapen!Niet meer actief op Fok!
is mr ribfluweel nu officieel je mr, dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hahahaha, herkenbaar.
Ik ben nog steeds een beetje bang de stalkende psycho bitch uit te hangen.
Ik vind het zo zonde om overgebleven eten weg te gooien, en al helemaal groente en vlees. Dus ik eet gewoon vaak kliekjes van groente bij mijn lunchquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Jum! Ik heb ook sperzieboontjes op met de lunch.Zo ff naar kantoor.
Voorlopig lijstje:
O: volkorenbrood met boter en cervelaat, gekookt ei en thee met melk
T: volkorenworteltjescake en thee met melk
L: Sperzieboontjes, rode ui, champignons met kruiden en Parmezaanse kaas, een gekookt ei
T: weyshake
D: Ik denk een (soep) wokje met veel groenten en kip
T: thee en stukje pure chocolade
Tof, gaat het verder goed met je studie?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:15 schreef Probability het volgende:
Ik heb dus een stageen nu doe ik dus per ongeluk mee aan het honours programma zag ik haha !
Gewoon doen wat voor jou goed voelt/waar jij behoefte aan hebt, want als je dat niet bij iemand kwijt kunt zit je sowieso al verkeerd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hahahaha, herkenbaar.
Ik ben nog steeds een beetje bang de stalkende psycho bitch uit te hangen.
Ik heb m nog staan:quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En als bonus:
Langs gaanquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:20 schreef Siral het volgende:
Ze zoeken trouwens verkoopsters bij een modezaak hier in de buurt, net cv en foto en motivatie naartoe gemaild
Er stond dat je moest mailen.. heb het net in een blaadje gelezenquote:
Ja, eerst mailen en daarna langs gaan!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Er stond dat je moest mailen.. heb het net in een blaadje gelezenKan het maar alvast gedaan hebben!
Juustquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, eerst mailen en daarna langs gaan!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, eerst mailen en daarna langs gaan!
Ik doe niet aan officieel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is mr ribfluweel nu officieel je mr, dan?
Dat doe ik ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Gewoon doen wat voor jou goed voelt/waar jij behoefte aan hebt, want als je dat niet bij iemand kwijt kunt zit je sowieso al verkeerd.
Hou ik mezelf tenminste voor.
Dat zijn ze ook.quote:Je baksels klinken goed trouwens!
Ja!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb m nog staan:
[ afbeelding ]
Heel erg de moeite waard
Gezonder: ik heb net geluncht met salade van rode kool, witte kool, wortel, appel, rozijnen en dressing met 2 kleine samosa's
Hmm, ik ben nu wel alles goed aan het regelen dat scheelt al 80%quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tof, gaat het verder goed met je studie?
Ja, het was eigenlijk ook meer een advies aan mezelf dan aan jou.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En als bonus:
En Ewelina minder...quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:28 schreef Nallie het volgende:
Heel leuk Henk
Valt me net ineens op dat Moblo tijdje niet gepost heeft.. was ze t even zat ofzo? Heb ik gemist denk ik.
Ja Joh, ik had een keer een dag met alleen maar brood enzo en wat fruit en beleg en toen waren al mijn metertjes groen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:50 schreef Nallie het volgende:
Pff heb ik zo'n mooie eetdag met superveel veggies, zegt voedingscentrum dat ik teveel vet hebJa vet in de vorm van olijfolie, avocado en kokos! Hoax
Haha ja das altijd beetje suf. Maar ik weet dat ik goed functioneer op vetjes dus I don't carequote:Op donderdag 7 juni 2012 14:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja Joh, ik had een keer een dag met alleen maar brood enzo en wat fruit en beleg en toen waren al mijn metertjes groen.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:50 schreef Nallie het volgende:
Pff heb ik zo'n mooie eetdag met superveel veggies, zegt voedingscentrum dat ik teveel vet hebJa vet in de vorm van olijfolie, avocado en kokos! Hoax
quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja Joh, ik had een keer een dag met alleen maar brood enzo en wat fruit en beleg en toen waren al mijn metertjes groen.
Leuke dingen zijn dat, helemaal als het gewoon je eigen provider betreft.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:35 schreef loveli het volgende:
Leuk, foontje van m'n internetprovider dat ik een nieuw modem krijg. En of ik tegen actieprijs wil verlengen. En dan vervolgens dat modem dat ik toch al krijg als verkoopargument gebruiken. En dan vergeten te melden dat dat nieuwe contract 2 jaar gaat duren en erachter komen als je de voorwaarden aan het opnemen bent. En er doorheen praten als ik de tarieven van de concurrent aan het vergelijken ben. Kneus..
Oh, dat is balen! Maar niet opnemen is niet zo handig, mocht je er ná je studie ooit nog mee / bij willen werkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:08 schreef Probability het volgende:
Shit nu belt die knakker toch wel! Van die stage die ik eerst het liefste wilde.
Net nadat ik besloten heb!
Nu weet ik niet of het met goed of slecht nieuws was want ik heb niet opgenomen
Wauw, wat tof!! Het geregel iets minder, maar ik ga duimen dat het jullie lukt! Mag je daar trouwens niet met id-kaart heen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
GB
Wij hebben EK kaarten gewonnen voor Ned.-Duitsland woensdag in de Oekraine maar nu moeten we paspoorten aanvragen, gemeente is morgen dicht ivm personeelsfeest, pas maandag spoedpaspoorten klaar maar wij moeten de nummers voor maandag 9 uur doorgeven anders gaan het niet door.
En nu ben ik zenuwachtig t/m maandag want de gemeente wil niet zeggen of ze voor 9 uur klaar zijn
quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
GB
Wij hebben EK kaarten gewonnen voor Ned.-Duitsland woensdag in de Oekraine maar nu moeten we paspoorten aanvragen, gemeente is morgen dicht ivm personeelsfeest, pas maandag spoedpaspoorten klaar maar wij moeten de nummers voor maandag 9 uur doorgeven anders gaan het niet door.
En nu ben ik zenuwachtig t/m maandag want de gemeente wil niet zeggen of ze voor 9 uur klaar zijn
Best wel schandalig!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
GB
Uniek staat op je vijanden-lijst!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:14 schreef Viking84 het volgende:
Wat raar! Ik zie die post van uniek niet? Pas toen ie gekwoot was.
quote:
Kun je niet op id kaart daarheen? Is toch eu?quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
GB
Nou, ik vind het wel raar dat ze helemaal gesloten zijn voor een personeelsdag, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:21 schreef Viking84 het volgende:
Maar het is niet de schuld van de gemeente dat jullie geen paspoorten hebben natuurlijk. Hoop wel dat het lukt, zou vet zijn!
. Wordt alles betaald?
^^ zeker in vakantietijd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel raar dat ze helemaal gesloten zijn voor een personeelsdag, eerlijk gezegd.
Dat is waar, had ik even overheen gelezenquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel raar dat ze helemaal gesloten zijn voor een personeelsdag, eerlijk gezegd.
Nope.quote:
Nee klopt! Maar ik wil eerst een goed verhaal hebben..quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh, dat is balen! Maar niet opnemen is niet zo handig, mocht je er ná je studie ooit nog mee / bij willen werken.
Ik zou gewoon eerlijk zijn en uitleggen waarom je die keuze hebt gemaakt. Kan je nog switchen eventueel?quote:
Krachttraining.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:38 schreef dynamiet het volgende:
Ik ben best slank (192 en 75kg) maar toch heb ik een laagje vet op mijn buik, hoe krijg ik dit laagje vet weg zonder verder af te vallen? Ik heb het namelijk wel is geprobeerd door 70kg te gaan wegen maar toen kreeg ik van iedereen commentaar dat ik zo dun was en dan wat zwaarder er een stuk beter uit zag.
Heb ik ook!quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Krachttraining.
Over krachttraining gesproken: is het raar dat mijn linkerarm minder sterk is dan mijn rechterarm?
Merkte het vooral met dumbell curls enzo, rechts gaat dat makkelijker.
Idd: bijna iedereen heeft wel een voorkeurshand, die kant is vaak sterker. Bij mij was het verschil altijd best groot omdat ik met een arm altijd dienbladen tildequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Schrijf je ook met rechts, Henk? Volgens mij is het normaal dat de hand waarmee je schrijft wat sterker is.
Een 8 pack ja?!quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:43 schreef bang_bros het volgende:
Toen ik 12 was voetbalde ik al een tijdje, en nu ik 16 ben wil ik een 8 pack krijgen.
Ik wil mijn borst nog groter maken en mijn rugspieren verder trainen.
Mag ik ook een foto plaatsen van mezelf?![]()
Wat ik eet per dag:
's ochtends:
4 plakken brood met kalkoenfilet
100 gr kwark met noten
200 ml magere melk
's middags
2 plakken brood met kalkoenfilet
200 ml magere melk
's avonds
wat me moeder klaarmaakt
cracker met kwark erop en muesli
1 banaan
1 appel
1 peer
en gedurende dag nog 1,5 liter water erdoor gieten
Ik zit al op een ander forum met een trainingsschema en zo krijg ik voldoende eiwitten binnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Een 8 pack ja?!
Ik denk dat je beter ff kan kijken in het bodybuild topic voor trainings tips.
Qua eten ben je redelijk goed op weg denk ik.
Vind je ontbijt wat veel vergeleken met je lunch alleen.
Heb je je BMR/onderhoud al berekend?
Eierkoeken weg. Meer eiwitten eten; vlees/noten/kip/kwark en met 3630 (wat me wat overdreven lijkt) mag je wel een stuk meer pasta e.d. eten. Eventueel wheyshakes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:51 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Ik zit al op een ander forum met een trainingsschema en zo krijg ik voldoende eiwitten binnen.
BMR berekenen zal natuurlijk nooit precies zijn, maar volgens een website is die 1815
Mijn gewicht op peil houden moet met 3630 per dag.
Ik eet ook veel noten en eierkoeken als tussendoortje
Ja het is ook via een website berekent dus er zal ook wel niks van kloppen, maar ik zie wel duidelijk verschil. En de eierkoeken moeten blijven anders krijg ik niet voldoende vet binnenquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:53 schreef Nallie het volgende:
[..]
Eierkoeken weg. Meer eiwitten eten; vlees/noten/kip/kwark en met 3630 (wat me wat overdreven lijkt) mag je wel een stuk meer pasta e.d. eten. Eventueel wheyshakes.
Je moet goede vetten eten. Eierkoeken zijn gewoon suiker.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Ja het is ook via een website berekent dus er zal ook wel niks van kloppen, maar ik zie wel duidelijk verschil. En de eierkoeken moeten blijven anders krijg ik niet voldoende vet binnen
uhu, maar een foto plaatsen is dus toegestaan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je moet goede vetten eten. Eierkoeken zijn gewoon suiker.
Vis, vlees, noten zijn ook vetten.
Je komt toch voor voedingsadvies of niet? Wat moet ik met een foto?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:01 schreef bang_bros het volgende:
[..]
uhu, maar een foto plaatsen is dus toegestaan?
Kwijlen. Ik denk dat je moet kwijlen, Nallie!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:01 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je komt toch voor voedingsadvies of niet? Wat moet ik met een foto?
dan verbrand ik niet meer voldoende koolhydraten en worden die koolhydraten opgeslagen als vetquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:04 schreef Novem het volgende:
Brosje
Maar goed, als je vet binnen moet krijgen eet dan vette vis, zuivel, vlees, noten, avocado. Geen eierkoeken.
^^quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:01 schreef Nallie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:07 schreef bang_bros het volgende:
[..]
dan verbrand ik niet meer voldoende koolhydraten en worden die koolhydraten opgeslagen als vet
Jij bent wel van de jonge mannen hèquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Kwijlen. Ik denk dat je moet kwijlen, Nallie!
Nou hop met die geit, kom maar door met die foto!
Ik denk dat mijn voedingsadvies wel goed zitquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:01 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zou het echt zo werken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:07 schreef bang_bros het volgende:
[..]
dan verbrand ik niet meer voldoende koolhydraten en worden die koolhydraten opgeslagen als vet
http://www.caloriedagboek.nl/voedingswaarden/koolhydraten/quote:
Als je teveel eet ja. Je zegt net dat je 3860 kcal per dag moet hebben. Zonder vetten wordt dat lastig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:10 schreef bang_bros het volgende:
[..]
http://www.caloriedagboek.nl/voedingswaarden/koolhydraten/
"Overtollige koolhydraten kunnen worden opgeslagen als vet. Bij een overmaat aan calorieën door het eten van veel koolhydraten, zal het lichaam de koolhydraten opslaan in de vorm van vet in het vetweefsel."
Netjesquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:13 schreef Perruche het volgende:
Die foto is vet groot![]()
Tot nu toe aan mijn lijstje gehoudenniet eens echt gesnaaid op deze drukke dag! Zometeen hardlopen en dan NIETS Meer...
http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.phpquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als je teveel eet ja. Je zegt net dat je 3860 kcal per dag moet hebben. Zonder vetten wordt dat lastig.
Je weet wel t verschil tussen koolhydraten en vetten he?
Hangt ervan af he..quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je bent pas 16???![]()
Val je op oudere vrouwen?
Dan zou ik maar eens zoveel mogelijk gezonde dingen naar binnen gaan proppen.quote:
hoezo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens zoveel mogelijk gezonde dingen naar binnen gaan proppen.
Ik hoop dat je een troll bent, ik hoop het zo...quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:31 schreef bang_bros het volgende:
[..]
zeg het maar, anders zou ik het niet vragen toch
phoe! goed geregeld, hopelijk gaat het goed komenquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Net naar gemeentehuis geweest, toffe dame hadden we aan de balie.
Maandagochtend zijn de nieuw paspoorten er ongeveer om 9 uur, dat wordt nog spannend.
Ze heeft voor al haar collega's een briefje geschreven dat ze gelijk ons moeten bellen met paspoortnummer.
Het GAAT gewoon lukken (met een kwartierjte speling)
Hmm ik heb de pit al in de prullenbak gegooid........... was wel van plan om hem dan morgen op te eten.. doe ik hem smiddags weer op brood en de helft die ik dan nog heb bij het avondeten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:41 schreef conleche het volgende:
Pit erin laten iig en besprenkelen met citroensap tegen verkleuring. Zou hem wel morgen eten. Of vanavond nog: lekker uitlepelen met peper, zout en heel fijn gesneden ui.
Ja had ik nu ook gedaan, ongeveer het gemiddelde genomen.. uitgaande van 25/30 gram per boterham ofzo, 50/60 kcal per boterham. Kan wel kloppen toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:49 schreef Novem het volgende:
Volgens mij zit een medium avocado zo rond 400 kcals, dus plusminus 200 per 100 gram.
Tenminste, dat hou ik altijd maar aan.
Ja eigenlijk is het ook niet echt iets wat je op de calorie hoeft uit te rekenen. Het is gewoon kei gezond, en ik eet het ook niet elke dag!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk er nooit bij na. Ik mag gewoon avocado van mezelf eten, ondanks wat ik de rest van de dag heb gegeten. Maar goed, ik vind het ook wel zo machtig dat ik niet meer dan een halve op zou kunnen, denk ik.
Kijk eens naar mijn andere postsquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:34 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een troll bent, ik hoop het zo...
Waarom is gezond eten goed voor je? Je krijgt alle benodigde voedingsstoffen binnen, waardoor je fitter en gezonder wordt en beter kan sporten bijvoorbeeld. Zo zijn er nog wel meer redenen.
Tuulks wel!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:55 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn andere posts
Natuurlijk eet ik dat ook, maar ik ben 16.
Ik ga toch niet ergens op de dag broccoli klaarmaken en opeten
Maar wat heeft dat er verder mee te maken?
Ik heb dat helemaal niet nodig, ik heb ook nog avond etenquote:
Ik eet zo een hele avocado op en eet het ook best vaak, dus ik hou er maar een beetje rekening meequote:Op donderdag 7 juni 2012 18:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk er nooit bij na. Ik mag gewoon avocado van mezelf eten, ondanks wat ik de rest van de dag heb gegeten. Maar goed, ik vind het ook wel zo machtig dat ik niet meer dan een halve op zou kunnen, denk ik.
Vraag anders je moeder om broccoli te maken!quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:55 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn andere posts
Natuurlijk eet ik dat ook, maar ik ben 16.
Ik ga toch niet ergens op de dag broccoli klaarmaken en opeten
Maar wat heeft dat er verder mee te maken?
ja ik eet vreselijk veel tijdens het avond eten, maar ik neem ook nog wel meer tussendoortjesquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef the85mc het volgende:
Net stagevoorstel afgerond, had vorige week al concept gestuurd. Word ik morgen bij de directeur van het bedrijf verwachtIk neem aan met goed nieuws haha!
En bangbros (wat een nick btw..) je eet te weinig.. Ik heb zelfde lengte, maar iets zwaarder en ik eet meer dan jij en ik val ermee af. Of je moet als avond eten echt veel schaften..
We eten sowieso altijd gezond.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vraag anders je moeder om broccoli te maken!
Heb net de rest van de ene helft die ik had aangebroken maar opgegeten hahaquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:59 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik eet zo een hele avocado op en eet het ook best vaak, dus ik hou er maar een beetje rekening mee
waarom ga je kracht training doen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:10 schreef LieLie het volgende:
Ik ga zo nog even een rondje krachttraining doen.
Als ik mezelf van de bank af krijg, that is..
Waarom denk je?quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:11 schreef bang_bros het volgende:
[..]
waarom ga je kracht training doen?
Omdat ik niet zo goed kan breien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:11 schreef bang_bros het volgende:
[..]
waarom ga je kracht training doen?
Nou als ze het zou doen om vet te verbranden zou ze ook kunnen gaan dansen, en dan kom je misschien makkelijker van de bank afquote:
haha, das echt zo'n onzinquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:22 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Nou als ze het zou doen om vet te verbranden zou ze ook kunnen gaan dansen, en dan kom je misschien makkelijker van de bank af
Nou, goed, een echt antwoord dan. Ik ga krachttraining doen om 'strakker' te worden en mijn spieren te trainen (want sterke spieren verbranden meer). Om vet te verbranden doe ik daar in de sportschool cardio bij. Nu wat minder omdat ik weer ben begonnen met hardlopen en naar mijn werk fiets 4 keer per week, dus in de sportschool kan cardio wel wat minder.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:22 schreef bang_bros het volgende:
[..]
Nou als ze het zou doen om vet te verbranden zou ze ook kunnen gaan dansen, en dan kom je misschien makkelijker van de bank af
quote:
ik maak echt geen grap hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:28 schreef An24 het volgende:
[..]
uhuh...je kan natuurlijk ook in het bodybuildtopic gaan trollen....of in dieet
Zou wel leuk zijn als je het eventuele teveel van jezelf ook zo makkelijk in laagjes kon afpellenquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:28 schreef LieLie het volgende:
[..]Ik kom 10 x liever van de bank om krachttraining te doen dan om te gaan dansen. Ik heb de moves van een ui
quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als je het eventuele teveel van jezelf ook zo makkelijk in laagjes kon afpellen![]()
echt nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:30 schreef conleche het volgende:
Het is (de (klein)zoon van) Tong80; hij sluit ook al zijn posts af met een![]()
O haiquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je bent pas 16???![]()
Val je op oudere vrouwen?
Tnxquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Dan is het helemaal goed van je Novem!! Trots op jezelf wezen
Bizar he! ?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:11 schreef LieLie het volgende:
Nu wist ik best dat witte pitabroodjes niet briljant gezond zijn en zo, dus die hebben we zeker niet als gezonde keuze meegenomen vandaag. Maar allemachtig, dat ze 200 kcal per stuk zijn had ik me ook even niet gerealiseerd
Ik had ze wel ingecalculeerd als zijnde slechte keuze, maar als ik beter gekeken had waren ze niet meegegaanquote:
Maar ze kunnen zo lekker zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had ze wel ingecalculeerd als zijnde slechte keuze, maar als ik beter gekeken had waren ze niet meegegaan
Nouja, volgende keer beter, beetje zonde van de kcal dit
200kcal? Wow, bulkvoedselquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:11 schreef LieLie het volgende:
Nu wist ik best dat witte pitabroodjes niet briljant gezond zijn en zo, dus die hebben we zeker niet als gezonde keuze meegenomen vandaag. Maar allemachtig, dat ze 200 kcal per stuk zijn had ik me ook even niet gerealiseerd
Ja, dat wel. Eigenlijk het lekkerste als je ze zelf maakt. Dan zijn ze zachter en luchtigerquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Maar ze kunnen zo lekker zijn![]()
Ik wil ook sportenhele week nog niet gedaan. Morgen proberen, want mijn knieschijf zit te los
Knieschijven?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Eigenlijk het lekkerste als je ze zelf maakt. Dan zijn ze zachter en luchtiger
Nouja, ik eet tijdens m'n ontbijt ook rond de 900kcal, dus zo'n pitading bij m'n avondeten is ook niet erg...quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja! En dan eet je natuurlijk ook niet 1 zo'n broodje
Ja klopt. ga ik binnenkort maar even doen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Eigenlijk het lekkerste als je ze zelf maakt. Dan zijn ze zachter en luchtiger
Nallie jij ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:14 schreef Novem het volgende:
Weer een mooi lijstje VB! As usual![]()
Bramen, zo lekker!
Le hihi!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef An24 het volgende:
Slaap lekker MI![]()
Lekker lijstje vlierbloesem!
Mijn lijstje is gelijk gebleven, minus de chocolade.
[maria] HA! [/maria]
Maar vergeet niet dat je nu nog tot meer dan 12 uur lang meer calorieën verbrand dan je gedaan zou hebben zonder Jillianquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Even languit bijkomen van jillian.
Bij elkaar compenseert het waarschijnlijk nog niet eens voor de 1,5 chocorijstwafel en peerijs die er nog bij kwamen
Getsie, beterschap! En succes alvast voor t examenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Helleu! Niet bijgelezen, sinds gisteravond in/op bed gelegen met een enorme migraine, begon pas eind van de middag wat af te zwakken en nu is gelukkig niet meer dan een zeurende hoofdpijn.
Anyhoo, morgen heb ik mijn CPE (Certificate of Proficiency in English) oral exam. Zenuwen! Hoop dat mijn hoofdpijn dan helemaal weg is en ik goed uitgerust ben. Maar vooral: ieks, zenuwen!
Mgoed, ga nu slapen. Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |