abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112556978
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_112557065
-0,2kg vanochtend! We zakken rustig terug naar fijne getallen ;)
pi_112557150
Hallo :W
Worry is a misuse of imagination
pi_112557314
Ik had toch dat gesprek vorige week over mijn contract? Net een telefoontje dat ik een vast contract voor onbepaalde tijd heb gekregen! :o *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112557340
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik had toch dat gesprek vorige week over mijn contract? Net een telefoontje dat ik een vast contract voor onbepaalde tijd heb gekregen! :o *O*
Wow! Gefeliciteerd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112557345
*O* GB!
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Rugpijn?
Pijn in de rug, rugpijn...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112557383
quote:
Oh wauw!!!! Wat super!! *O*
pi_112557389
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:42 schreef V1z0R het volgende:
*O* GB!

[..]

Pijn in de rug, rugpijn...
Maar hoe komt dat :P
pi_112557401
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wow! Gefeliciteerd!
Thanks! :D Ik had eigenlijk niet zulke hoge verwachtingen, onbepaalde tijd is in deze tijd ook niet iets vanzelfsprekends.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112557408
Morning :W
Begonnen met een bakje yoghut + lijnzaad.
Voor de rest van de dag heb ik nog geen planning maar moet mijn koelkast een beetje leeg gaan maken (witlof, tomaat, bloemkool, radijsjes).
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:45:23 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112557414
*O* *O* *O* voor Goodbye! Wat ontzettend fijn nieuws! O+
Niet meer actief op Fok!
pi_112557416
*O* voor GB! *O*
Alweer! :D
Goed bezig joh! *O*

Hoe komt het dat je last hebt van je rug V1z0r?
En heb je gezien dat ik gister gewoon 140 gram eiwitten naar binnen heb gewerkt? Zonder daar shakes of andere meuk voor te gebruiken? *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112557438
Ja hoi :)

Fijn GB!
pi_112557449
GB wat een goed nieuws!! *O* *O* In deze tijd zeker niet vanzelfsprekend.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112557456
Ja, dit is een goede week voor mij! :D

Dankjulliewel! O+
  Vis een optie? donderdag 7 juni 2012 @ 09:48:27 #16
70532 loveli
N
pi_112557496
quote:
*O* Goed bezig!
crap in = crap out
pi_112557511
Tof GB! w/

Ik heb ook gister gehoord dat mn contract met een jaar verlengd wordt. Toch best fijn ook :)
Be someone that makes you happy
pi_112557517
quote:
Jeeh! *O* Feli!
pi_112557539
quote:
Wooohooooooo!
pi_112557558
:D HPKW ^O^

Zo'n beetje 5 weken doordeweeks gewoon 40uur achter een bureau zitten en de rest van de tijd klussen.
Ben dan wel 27 en volgens sommigen dus op m'n hoogtepunt qua fysieke gesteldheid, maar lang zijn en niet helemaal genoeg slaap krijgen zijn niet echt bevorderlijk er voor.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112557608
Ik dacht net goh: eindelijk slapen!
En daarna, huh waarom is het licht?

O ik heb al geslapen -O-

Deceptie :P
pi_112557630
Gefeliciteerd GB! *O*

En respect voor HPKW en een knuffel voor XM! :*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_112557719
Pff ik weet echt niet wat ik moet kiezen. Ben er gewoon een beetje misselijk van :o
pi_112557755
Goed nieuws GB!

En Nallie! Dus toch wel, mooi!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_112557769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:

Zo'n beetje 5 weken doordeweeks gewoon 40uur achter een bureau zitten en de rest van de tijd klussen.
Ben dan wel 27 en volgens sommigen dus op m'n hoogtepunt qua fysieke gesteldheid, maar lang zijn en niet helemaal genoeg slaap krijgen zijn niet echt bevorderlijk er voor.
Was ook behoorlijk gammel na een jaar klussen, het is niet gezond die combi.

Wil ik net mijn PV opvragen van maandag... moet dat via een speciaal overheidsorgaan en kost het geld :')
pi_112557806
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Daar doe ik het voor. B-)
quote:
Het is de eentonige beweging, het brakke eten, te weinig slapen. Herkenbaar hoor. :)
Ben je wel bijna klaar met klussen? :)
Doe wat je niet durft.
pi_112557809
Is het erg dat ik moet lachen om deze foto :P

'Working out'
  Vis een optie? donderdag 7 juni 2012 @ 10:01:52 #28
70532 loveli
N
pi_112557849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:56 schreef Probability het volgende:
Pff ik weet echt niet wat ik moet kiezen. Ben er gewoon een beetje misselijk van :o
Die ene al gebeld? Bij afwijzing nummer 2 nemen en je suf netwerken.

Als dit advies je niet aanstaat, weet je dat je die in the middle of nowhere moet doen.
crap in = crap out
pi_112557889
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:53 schreef Probability het volgende:
Ik dacht net goh: eindelijk slapen!
En daarna, huh waarom is het licht?

O ik heb al geslapen -O-

Deceptie :P
Herkenbaar... :D

Zo, nog even een lijstje en dan ga ik werken. O-)
O: yoghurt met muesli en noten, koffie met melk
T: koffie verkeerd, banaan
L: 2 sneeën brood met soep
T: worteltjes, restje tortellini met groente en kaassaus
S: fitness
S: half uur fietsen
D: grote wrap met zalm, sour cream en courgette/radijs/bosui/limoensap, misschien nog een snee brood
T: misschien een drankje
Everything has changed
pi_112557907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
Tof GB! w/

Ik heb ook gister gehoord dat mn contract met een jaar verlengd wordt. Toch best fijn ook :)
Dat is ook een jompel waard *O* Met alle bezuinigingen had je er niet echt meer op gerekend, toch?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112557934
Oeh! Goed nieuws Nallster!

Precies, Ml, en normaal als ik last heb dan is een paar dagen lang genoeg slapen wel voldoende, maar dat krijg ik de laatste tijd ook niet echt :{
In bed liggen woelen en constant maar bedenken wat je voor werk nog moet doen, voor het klussen, man straks blij als het weer rustiger is :)

Nee, Billy, nee :') ...
Is dat nou een 100grams dumbell? :D
pi_112557941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:58 schreef Novem het volgende:
Goed nieuws GB!

En Nallie! Dus toch wel, mooi!
:Y

Planning:
O: havermout met banaan, dadels, kokos
T: koffie verkeerd, appel
L: 1 speltbh met pindakaas, kliekje van gister: aubergine/tomaat/kikkererwten/ui/courgette/chorizo prutje
T: halve avocado, tomaat en wat pijnboompitjes, gekookt ei
D: bij vriendinnetje eten (gezond ;))
S: rustdag :)
pi_112558051
quote:
Tof GB! w/

Ik dacht dat je al wist dat je eruit moest? :o Wat fijn! *O*
Everything has changed
pi_112558086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:09 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik dacht dat je al wist dat je eruit moest? :o Wat fijn! *O*
Ze hadden gezegd dat iedereen met een tijdelijk contract eruit moest ja :Y maar een van de scholen waar ik werk heeft flink voor me gelobbyed. Met succes dus :)
pi_112558112
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Die ene al gebeld? Bij afwijzing nummer 2 nemen en je suf netwerken.

Als dit advies je niet aanstaat, weet je dat je die in the middle of nowhere moet doen.
Die ene heeft nog niet gebeld en ik heb die andere nog niet gebeld. Pff
pi_112558123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:05 schreef V1z0R het volgende:

Precies, Ml, en normaal als ik last heb dan is een paar dagen lang genoeg slapen wel voldoende, maar dat krijg ik de laatste tijd ook niet echt :{
In bed liggen woelen en constant maar bedenken wat je voor werk nog moet doen, voor het klussen, man straks blij als het weer rustiger is :)

Ja of 50 gram :D Nee is 500 gram of 250 denk ik
  Vis een optie? donderdag 7 juni 2012 @ 10:12:23 #37
70532 loveli
N
pi_112558125
quote:
Tof GB! w/

Mooi zo, zeker met je nieuwe huis fijn om die zekerheid te hebben.
crap in = crap out
pi_112558129
En jeeeej voor Nallie!
pi_112558142
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ze hadden gezegd dat iedereen met een tijdelijk contract eruit moest ja :Y maar een van de scholen waar ik werk heeft flink voor me gelobbyed. Met succes dus :)
Oh, dan zijn ze wel echt blij met je! :)
Everything has changed
pi_112558148
Middle of nowhere is 10 minuutjes van m'n ouders en 45 van mijn huis (deur tot deur) of 20 minuutjes met de auto.

En die andere 2 van het grote bedrijf is 25 minuutjes van deur tot deur.
pi_112558182
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:13 schreef Probability het volgende:
Middle of nowhere is 10 minuutjes van m'n ouders en 45 van mijn huis (deur tot deur) of 20 minuutjes met de auto.

En die andere 2 van het grote bedrijf is 25 minuutjes van deur tot deur.
Heb je al pro-con lijstje gemaakt?
Ik weet vaak qua gevoel wel welke ik moet kiezen. Als je de keuze in je hoofd maakt, dan voel je meteen wel of het de goede is of niet!
  Vis een optie? donderdag 7 juni 2012 @ 10:16:37 #42
70532 loveli
N
pi_112558244
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Die ene heeft nog niet gebeld en ik heb die andere nog niet gebeld. Pff
Wie houdt je tegen? Bel om een uur of 13, na de lunch.
crap in = crap out
pi_112558251
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:05 schreef V1z0R het volgende:

*O* voor Nallie.

V1z denk dat een nacht slaap ook niet helpt, het is een combi van ongewone beweging en zitten. Op de juiste manier bewegen verhelpt het eerder dan liggen. Al aan een rekstok gehangen?
pi_112558328
quote:
Tof GB! w/

Dat is ook zeker goed nieuws! *O*

En Prob, ik zou inderdaad even bellen naar die laatste en dan een keuze maken. Komt wel goed schatje ;)
pi_112558342
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Wie houdt je tegen? Bel om een uur of 13, na de lunch.
Zou die in the middle of nowhere bellen voor de lunch
pi_112558357
w/ voor nieuwe contracten! Gefeliciteerd!

Wat een suck-tweet DaD, slaat helemaal nergens op. Mijn puberbrein heeft zich volgens mij ook nooit gerealiseerd dat leraren naast leraar nog ouder, broer, zus, partner, vriend etc etc konden zijn en een gevoelsleven oid hadden. Lieve bruggers zijn best beperkt ;)
pi_112558379
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:46 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dit is een goede week voor mij! :D

Dankjulliewel! O+
fijn man! *O*
pi_112558430
en ook voor Nallie *O* *O*

Ik verlaat Zweden vandaag voor minstens 2 maanden, gek gevoel! En als ik terug kom is mijn huis ons huis, ook vreemd. Wel tof. Vanavond fijn knuffelen met de Duutser!
pi_112558510
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik verlaat Zweden vandaag voor minstens 2 maanden, gek gevoel! En als ik terug kom is mijn huis ons huis, ook vreemd. Wel tof. Vanavond fijn knuffelen met de Duutser!
Oeh *O*
pi_112558528
Spannend, Jag! O+ *O*
pi_112558629
quote:

Oe! spannend! *O*
pi_112558713
Leuk, Jag! O+.
pi_112558717
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*O* voor Nallie.

V1z denk dat een nacht slaap ook niet helpt, het is een combi van ongewone beweging en zitten. Op de juiste manier bewegen verhelpt het eerder dan liggen. Al aan een rekstok gehangen?
De trap op 't werk bied uitkomst, ik hang geregeld even :)
Eerste gedeelte van een pull-up uit stilstand kan ik sowieso nog :7
Verhelpt het wel gedeeltelijk hoor, lang genoeg rusten zorgt dat de wervels goed los komen. Ben 's ochtends dan ook een cm langer dan 's avonds.
  Vis een optie? donderdag 7 juni 2012 @ 10:32:54 #54
70532 loveli
N
pi_112558721
quote:

Eindelijk! *O*
crap in = crap out
pi_112558757
Lijkt me inderdaad raar, Jagar! Maar alvast veel plezier met de Duutser! *O*

Weird, ik heb 2 uur geleden ontbeten en ik heb nu alweer honger. :') Dan nu maar vast brood en misschien iets extra's als lunch.
Everything has changed
pi_112558789
Leuk Jagar!
Zal wel even wennen zijn, maar hoef je tenminste niet het hele jaar door tussen Zweden, Duitsland en Nederland te pendelen :D
  Vis een optie? donderdag 7 juni 2012 @ 10:37:21 #57
70532 loveli
N
pi_112558836
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Leuk Jagar!
Zal wel even wennen zijn, maar hoef je tenminste niet het hele jaar door tussen Zweden, Duitsland en Nederland te pendelen :D
Jawel hoor, maar nu samen :+
crap in = crap out
pi_112559001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar nu samen :+
Doh!

Maar waarschijnlijk niet zo vaak meer als nu :)
pi_112559472
Hey nallie wat fijn! Gefeliciteerd!!
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:57:37 #60
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112559521
quote:
*O*.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

*O*.
quote:
*O*.

@DaD: over mij werden en worden ook heel nare dingen gezegd hoor. In t begin trok ik t me nog erg aan dat ik "een dikke bitch was die geen ander werk kon vinden" en "the fattest woman in the world" en allerlei andere haattweets, maar ik heb het leren relativeren. Wat ik zelf vroeger over docenten zei (buiten internet) loog er ook niet om. En ik was echt überbraaf en had helemaal geen hekel aan ze.
Kwak
pi_112559605
Nog een *O* voor Nallie ook! Wat fijn! *O*

Hier staan de eerste 2 taarten in de oven. *)
Nog 2 te gaan. :D
En dan moet ik ook nog tussendoor werken. En sporten.
Jemig, ik heb het er maar druk mee. :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 7 juni 2012 @ 11:02:05 #62
70532 loveli
N
pi_112559704
Coca cola light-break :')
crap in = crap out
pi_112559734
Auto total loss, dagwaarde tussen de 9 en 10.

Vanavond proefrijden :+ /positive thinking.
pi_112559960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

*O*.

[..]

*O*.

[..]

*O*.

@DaD: over mij werden en worden ook heel nare dingen gezegd hoor. In t begin trok ik t me nog erg aan dat ik "een dikke bitch was die geen ander werk kon vinden" en "the fattest woman in the world" en allerlei andere haattweets, maar ik heb het leren relativeren. Wat ik zelf vroeger over docenten zei (buiten internet) loog er ook niet om. En ik was echt überbraaf en had helemaal geen hekel aan ze.
Ach ja, het is ook gewoon puber-eigen om zulke dingen over docenten te denken of te zeggen, dat deed ik zelf ook. Maar ik hoef dat nu als docent niet te weten - ik ben erachter gekomen dat ik daar blijkbaar niet zo goed op reageer. :+. Ze kwamen met die opmerking in mijn privéleven, bij mij als mens en niet langer als docent, en dat vond ik pijnlijk (ik vraag mezelf ook nog regelmatig af hoe het kan dat ik een vriend heb, dus ze raakten een gevoelige snaar).
pi_112559969
Mogge! :)

Lijstje. Heb weer es een avocado gekocht :Y)

O: havermout, sojamelk, kleine banaan, nectarine
L: twee boterhammen met avocado en tomaat, sperziebonen, groene thee
T: magere kwark
T: mueslireepje
D: sperziebonen, kipfilet, notenrijst, beetje chilisaus
S: 60 min RPM
T: magere kwark, gemengde noten

[ Bericht 0% gewijzigd door Siral op 07-06-2012 12:46:47 ]
pi_112559978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

*O*.

[..]

*O*.

[..]

*O*.

Soms kun je lachend terugkijken later :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112559983
Taart :9 Cola light :9

Balen van je auto Ml! Wel leuk een nieuwe :+

Eindelijk een goede dag deze week *O* tot nu toe in elk geval ;)
pi_112560058
quote:
Yay, feli! :D

quote:
Tof GB! w/

Whoohoo :D Ook feli!
pi_112560088
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Soms kun je lachend terugkijken later :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_112560111
Die blijft leuk V1z :D

En idd Nallie, ik denk er ook maar zo over :P
pi_112560324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ach ja, het is ook gewoon puber-eigen om zulke dingen over docenten te denken of te zeggen, dat deed ik zelf ook. Maar ik hoef dat nu als docent niet te weten - ik ben erachter gekomen dat ik daar blijkbaar niet zo goed op reageer. :+. Ze kwamen met die opmerking in mijn privéleven, bij mij als mens en niet langer als docent, en dat vond ik pijnlijk (ik vraag mezelf ook nog regelmatig af hoe het kan dat ik een vriend heb, dus ze raakten een gevoelige snaar).
Daar is toch niks vreemds aan! :* Je bent hartstikke leuk!
Verder is het wel herkenbaar hoor...
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 7 juni 2012 @ 11:18:05 #72
70532 loveli
N
pi_112560345
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
(ik vraag mezelf ook nog regelmatig af hoe het kan dat ik een vriend heb).
o|O
Wij vragen ons dat totaal niet af.
crap in = crap out
pi_112560428
Meisjes toch, wat een rare gedachtenkronkels! :o :*
pi_112560538
Haha, die is leuk Vaiz! Ik hoop dat er ook nog eens zo iets langs komt met mijn basisschool. Dikke middelvinger naar al mijn pesterikken :+
pi_112560598
Een *O* voor GB en Nallie, gefeliciteerd! w/

Verder eens met GB over de gedachtenkronkels! Niet goed hoor, om zo laag over jezelf te denken!

Tevens schrik ik pas net een kwartier geleden wakker. Not good. :N
pi_112560650
Co, ben jij ook al weer naar dit seizoen van The Bachelorette aan het kijken? :D
pi_112560697
Ik heb gisteren een flesje Dr Pepper gehad trouwens :@
Was heerlijk! :9

I <3 Dr Pepper!

En was dus geen broodje met bacon en ei, maar red pepper brood met kip, dressing en rode paprika :9
pi_112560775
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:25 schreef Goodbye het volgende:
Co, ben jij ook al weer naar dit seizoen van The Bachelorette aan het kijken? :D
Ja. :@ :7 O-)

Ik vind het wel een beetje een saaie muts. En hoewel het een plaatje is om te zien kan ik alleen maar naar die TANDEN kijken. Waarom zo groot? Waarom zo wit? ;(

En Arie is de enige die om aan te zien is. Dus dat maakt het niet heel spannend tot nog toe.
pi_112560863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:24 schreef conleche het volgende:

Verder eens met GB over de gedachtenkronkels! Niet goed hoor, om zo laag over jezelf te denken!
Bij mij is het vreemd genoeg niet eens het idee dat ik niet leuk bén, want ik vind mezelf op zich best leuk, maar ik heb het gevoel dat het er niet uit komt en dat vriendje dat dus op basis van mijn gedrag van de afgelopen tijd onmogelijk ook kan vinden. :+ Weird hè...
Everything has changed
pi_112560962
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja. :@ :7 O-)

Ik vind het wel een beetje een saaie muts. En hoewel het een plaatje is om te zien kan ik alleen maar naar die TANDEN kijken. Waarom zo groot? Waarom zo wit? ;(

En Arie is de enige die om aan te zien is. Dus dat maakt het niet heel spannend tot nog toe.
Ja, maar dat wisten we natuurlijk al van dat seizoen met Brad. Ik vind het zo geinig dat zij zo kan lopen zeggen dat ze wil trouwen en kindjes krijgen en dat die mannen niet allemaal gillend wegrennen. _O- Oh en die tanden zijn wel heel Amerikaans, ja.

Ik vind die ene gast met die stierennek zo'n sukkel. Arie is leuk ja, maar da's dus (een halve?) Nederlander! :D
pi_112561191
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham
L: ijsbergsalade met tonijnsalade
T: volle kwark/citroen/zoetstof
T: wodka, knabbelbacon
D: tartaartje met gebakken champignons en uien en eitje op een berg snijboontjes. Likje mayo.
T: volle kwark/citroen/zoetstof
T: décafé met scheut slagroom met zoetstof.
T: plakje kaas
T: nog wat tonijnsalade

(1500 +300 :( (2,6))
Nu denk ik dus ineens dat champignons de boosdoener zijn, want die had ik de vorige keer dat ik aankwam ook gegeten en dat maakt ook redelijke sense, aangezien het een soort sponsjes zijn. Dus dan zal het inderdaad vocht zijn. Had ik de osseworst niet in de vriezer hoeven gooien dus. :P

Vandaag:
O: roerei met ui en tomaat
L: sla, spekjes, geitenkaas, ui, tomaat, dressing
T: eiwitkaaskoekjes met boter en kaas
T: wodka
D: zalm met chinese groenten in alufolie
T: volle kwark/citroen/zoetsof
pi_112561201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:18 schreef loveli het volgende:

[..]

o|O
Wij vragen ons dat totaal niet af.
Het wordt wel steeds beter, hoor! Baardmans geeft me ook eigenlijk weinig reden om nog te twijfelen. O+.
pi_112561228
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het wordt wel steeds beter, hoor! Baardmans geeft me ook eigenlijk weinig reden om nog te twijfelen. O+.
Goede vent, die Baardmans! :Y
pi_112561331
quote:

[..]

Gelukkig maar. O+
Everything has changed
pi_112561399
quote:

[..]

Gelukkig, het leven is veel te leuk om zoiets te denken!
pi_112561716
Ik heb gekozen :P
pi_112561768
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar dat wisten we natuurlijk al van dat seizoen met Brad. Ik vind het zo geinig dat zij zo kan lopen zeggen dat ze wil trouwen en kindjes krijgen en dat die mannen niet allemaal gillend wegrennen. _O- Oh en die tanden zijn wel heel Amerikaans, ja.

Ik vind die ene gast met die stierennek zo'n sukkel. Arie is leuk ja, maar da's dus (een halve?) Nederlander! :D
Ik kende het programma niet, maar da's gewoon de zoon van Arie Luyendijk! :o
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:55:08 #88
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_112561812
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:52 schreef Probability het volgende:
goedzo. wat wordt het?
Kwak
  Vis een optie? donderdag 7 juni 2012 @ 11:55:50 #89
70532 loveli
N
pi_112561834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:52 schreef Probability het volgende:
Jij doet een Ewelina'tje.
crap in = crap out
pi_112562101
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik kende het programma niet, maar da's gewoon de zoon van Arie Luyendijk! :o
Ja, hij is jr. Geen idee wie sr. is though :@.
pi_112562264
Goed nieuws voor GB en Nallie! *O* Wat fijn!

Waar heb je voor gekozen Prob?
pi_112562272
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:30 schreef Mini. het volgende:

[..]

Bij mij is het vreemd genoeg niet eens het idee dat ik niet leuk bén, want ik vind mezelf op zich best leuk, maar ik heb het gevoel dat het er niet uit komt en dat vriendje dat dus op basis van mijn gedrag van de afgelopen tijd onmogelijk ook kan vinden. :+ Weird hè...
Hahahaha, herkenbaar. :D
Ik ben nog steeds een beetje bang de stalkende psycho bitch uit te hangen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_112562352
Owja, en taart nummer 4 staat in de oven. *)
Met taarten bakken loop ik voor op schema. Nu de rest nog. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_112562377
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

goedzo. wat wordt het?
Op inhoud en begeleiding en niet op naam. Doe ik met mijn afstudeerstage wel.

De stage in the middle of nowhere!
pi_112562404
Taart! :9

Ik heb vreselijke honger, al een uur ofzo, bijna nasi-time :9
pi_112562477
Ik heb Cheesecake brownies, Dulce de leche brownies, chocoladetaart met framboos en boterkoek met appel.
Paar verjaardagen dit weekend. :D
Doe wat je niet durft.
pi_112562544
Hello!
Niet bijgelezen! Wel gisteren leuke dag gehad in wijnegem (oid)
Veel gegeten haha
~ Bonito La Risa ~
pi_112562575
Linkje naar receptjes van beide brownies toevallig? (zal je vast al 10 keer gepost hebben :@ )
pi_112562674
Zag gisteravond weer die knakker op de Belg, en zag er weer lekker uit wat 'ie aan het maken was.
*site met recepten bookmarkt*
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, hij is jr. Geen idee wie sr. is though :@.
Een beroemde coureur in de VS, twee keer Indy 500 gewonnen onder andere.
pi_112563558
Dit maakt mijn dag heulmaal goed *O* *O*

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')