Wow! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik had toch dat gesprek vorige week over mijn contract? Net een telefoontje dat ik een vast contract voor onbepaalde tijd heb gekregen!![]()
Pijn in de rug, rugpijn...quote:
Oh wauw!!!! Wat super!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik had toch dat gesprek vorige week over mijn contract? Net een telefoontje dat ik een vast contract voor onbepaalde tijd heb gekregen!![]()
Maar hoe komt datquote:
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Jeeh!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Wooohooooooo!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Was ook behoorlijk gammel na een jaar klussen, het is niet gezond die combi.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:
HPKW
Zo'n beetje 5 weken doordeweeks gewoon 40uur achter een bureau zitten en de rest van de tijd klussen.
Ben dan wel 27 en volgens sommigen dus op m'n hoogtepunt qua fysieke gesteldheid, maar lang zijn en niet helemaal genoeg slaap krijgen zijn niet echt bevorderlijk er voor.
Daar doe ik het voor.quote:
Het is de eentonige beweging, het brakke eten, te weinig slapen. Herkenbaar hoor.quote:Zo'n beetje 5 weken doordeweeks gewoon 40uur achter een bureau zitten en de rest van de tijd klussen.
Ben dan wel 27 en volgens sommigen dus op m'n hoogtepunt qua fysieke gesteldheid, maar lang zijn en niet helemaal genoeg slaap krijgen zijn niet echt bevorderlijk er voor.
Die ene al gebeld? Bij afwijzing nummer 2 nemen en je suf netwerken.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:56 schreef Probability het volgende:
Pff ik weet echt niet wat ik moet kiezen. Ben er gewoon een beetje misselijk van
Herkenbaar...quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:53 schreef Probability het volgende:
Ik dacht net goh: eindelijk slapen!
En daarna, huh waarom is het licht?
O ik heb al geslapen
Deceptie
Dat is ook een jompel waardquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
Tof GB!![]()
Ik heb ook gister gehoord dat mn contract met een jaar verlengd wordt. Toch best fijn ook
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:58 schreef Novem het volgende:
Goed nieuws GB!
En Nallie! Dus toch wel, mooi!
Ik dacht dat je al wist dat je eruit moest?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
Tof GB!![]()
Ik heb ook gister gehoord dat mn contract met een jaar verlengd wordt. Toch best fijn ook
Ze hadden gezegd dat iedereen met een tijdelijk contract eruit moest jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al wist dat je eruit moest?Wat fijn!
Die ene heeft nog niet gebeld en ik heb die andere nog niet gebeld. Pffquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Die ene al gebeld? Bij afwijzing nummer 2 nemen en je suf netwerken.
Als dit advies je niet aanstaat, weet je dat je die in the middle of nowhere moet doen.
Ja of 50 gramquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! Goed nieuws Nallster!
Precies, Ml, en normaal als ik last heb dan is een paar dagen lang genoeg slapen wel voldoende, maar dat krijg ik de laatste tijd ook niet echt
In bed liggen woelen en constant maar bedenken wat je voor werk nog moet doen, voor het klussen, man straks blij als het weer rustiger is
Nee, Billy, nee...
Is dat nou een 100grams dumbell?
Mooi zo, zeker met je nieuwe huis fijn om die zekerheid te hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
Tof GB!![]()
Oh, dan zijn ze wel echt blij met je!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze hadden gezegd dat iedereen met een tijdelijk contract eruit moest jamaar een van de scholen waar ik werk heeft flink voor me gelobbyed. Met succes dus
Heb je al pro-con lijstje gemaakt?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:13 schreef Probability het volgende:
Middle of nowhere is 10 minuutjes van m'n ouders en 45 van mijn huis (deur tot deur) of 20 minuutjes met de auto.
En die andere 2 van het grote bedrijf is 25 minuutjes van deur tot deur.
Wie houdt je tegen? Bel om een uur of 13, na de lunch.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Die ene heeft nog niet gebeld en ik heb die andere nog niet gebeld. Pff
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! Goed nieuws Nallster!
Precies, Ml, en normaal als ik last heb dan is een paar dagen lang genoeg slapen wel voldoende, maar dat krijg ik de laatste tijd ook niet echt
In bed liggen woelen en constant maar bedenken wat je voor werk nog moet doen, voor het klussen, man straks blij als het weer rustiger is
Nee, Billy, nee...
Is dat nou een 100grams dumbell?
Dat is ook zeker goed nieuws!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
Tof GB!![]()
Zou die in the middle of nowhere bellen voor de lunchquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie houdt je tegen? Bel om een uur of 13, na de lunch.
fijn man!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:46 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dit is een goede week voor mij!![]()
Dankjulliewel!
Oehquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
en ook voor Nallie![]()
![]()
Ik verlaat Zweden vandaag voor minstens 2 maanden, gek gevoel! En als ik terug kom is mijn huis ons huis, ook vreemd. Wel tof. Vanavond fijn knuffelen met de Duutser!
Oe! spannend!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
en ook voor Nallie![]()
![]()
Ik verlaat Zweden vandaag voor minstens 2 maanden, gek gevoel! En als ik terug kom is mijn huis ons huis, ook vreemd. Wel tof. Vanavond fijn knuffelen met de Duutser!
De trap op 't werk bied uitkomst, ik hang geregeld evenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]voor Nallie.
V1z denk dat een nacht slaap ook niet helpt, het is een combi van ongewone beweging en zitten. Op de juiste manier bewegen verhelpt het eerder dan liggen. Al aan een rekstok gehangen?
Eindelijk!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
en ook voor Nallie![]()
![]()
Jawel hoor, maar nu samenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:35 schreef V1z0R het volgende:
Leuk Jagar!
Zal wel even wennen zijn, maar hoef je tenminste niet het hele jaar door tussen Zweden, Duitsland en Nederland te pendelen
Doh!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze hadden gezegd dat iedereen met een tijdelijk contract eruit moest jamaar een van de scholen waar ik werk heeft flink voor me gelobbyed. Met succes dus
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Ach ja, het is ook gewoon puber-eigen om zulke dingen over docenten te denken of te zeggen, dat deed ik zelf ook. Maar ik hoef dat nu als docent niet te weten - ik ben erachter gekomen dat ik daar blijkbaar niet zo goed op reageer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..].
[..].
[..].
@DaD: over mij werden en worden ook heel nare dingen gezegd hoor. In t begin trok ik t me nog erg aan dat ik "een dikke bitch was die geen ander werk kon vinden" en "the fattest woman in the world" en allerlei andere haattweets, maar ik heb het leren relativeren. Wat ik zelf vroeger over docenten zei (buiten internet) loog er ook niet om. En ik was echt überbraaf en had helemaal geen hekel aan ze.
Soms kun je lachend terugkijken laterquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..].
[..].
[..].
@DaD: over mij werden en worden ook heel nare dingen gezegd hoor. In t begin trok ik t me nog erg aan dat ik "een dikke bitch was die geen ander werk kon vinden" en "the fattest woman in the world" en allerlei andere haattweets, maar ik heb het leren relativeren. Wat ik zelf vroeger over docenten zei (buiten internet) loog er ook niet om. En ik was echt überbraaf en had helemaal geen hekel aan ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Yay, feli!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Whoohooquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:49 schreef Nallie het volgende:
Tof GB!![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Soms kun je lachend terugkijken laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Daar is toch niks vreemds aan!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach ja, het is ook gewoon puber-eigen om zulke dingen over docenten te denken of te zeggen, dat deed ik zelf ook. Maar ik hoef dat nu als docent niet te weten - ik ben erachter gekomen dat ik daar blijkbaar niet zo goed op reageer.. Ze kwamen met die opmerking in mijn privéleven, bij mij als mens en niet langer als docent, en dat vond ik pijnlijk (ik vraag mezelf ook nog regelmatig af hoe het kan dat ik een vriend heb, dus ze raakten een gevoelige snaar).
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
(ik vraag mezelf ook nog regelmatig af hoe het kan dat ik een vriend heb).
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:25 schreef Goodbye het volgende:
Co, ben jij ook al weer naar dit seizoen van The Bachelorette aan het kijken?![]()
Bij mij is het vreemd genoeg niet eens het idee dat ik niet leuk bén, want ik vind mezelf op zich best leuk, maar ik heb het gevoel dat het er niet uit komt en dat vriendje dat dus op basis van mijn gedrag van de afgelopen tijd onmogelijk ook kan vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:24 schreef conleche het volgende:
Verder eens met GB over de gedachtenkronkels! Niet goed hoor, om zo laag over jezelf te denken!
Ja, maar dat wisten we natuurlijk al van dat seizoen met Brad. Ik vind het zo geinig dat zij zo kan lopen zeggen dat ze wil trouwen en kindjes krijgen en dat die mannen niet allemaal gillend wegrennen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel een beetje een saaie muts. En hoewel het een plaatje is om te zien kan ik alleen maar naar die TANDEN kijken. Waarom zo groot? Waarom zo wit?![]()
En Arie is de enige die om aan te zien is. Dus dat maakt het niet heel spannend tot nog toe.
Het wordt wel steeds beter, hoor! Baardmans geeft me ook eigenlijk weinig reden om nog te twijfelen.quote:
Goede vent, die Baardmans!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds beter, hoor! Baardmans geeft me ook eigenlijk weinig reden om nog te twijfelen..
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds beter, hoor! Baardmans geeft me ook eigenlijk weinig reden om nog te twijfelen..
Gelukkig, het leven is veel te leuk om zoiets te denken!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kende het programma niet, maar da's gewoon de zoon van Arie Luyendijk!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat wisten we natuurlijk al van dat seizoen met Brad. Ik vind het zo geinig dat zij zo kan lopen zeggen dat ze wil trouwen en kindjes krijgen en dat die mannen niet allemaal gillend wegrennen.Oh en die tanden zijn wel heel Amerikaans, ja.
Ik vind die ene gast met die stierennek zo'n sukkel. Arie is leuk ja, maar da's dus (een halve?) Nederlander!
Ja, hij is jr. Geen idee wie sr. is thoughquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik kende het programma niet, maar da's gewoon de zoon van Arie Luyendijk!
Hahahaha, herkenbaar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:30 schreef Mini. het volgende:
[..]
Bij mij is het vreemd genoeg niet eens het idee dat ik niet leuk bén, want ik vind mezelf op zich best leuk, maar ik heb het gevoel dat het er niet uit komt en dat vriendje dat dus op basis van mijn gedrag van de afgelopen tijd onmogelijk ook kan vinden.Weird hè...
Op inhoud en begeleiding en niet op naam. Doe ik met mijn afstudeerstage wel.quote:
Een beroemde coureur in de VS, twee keer Indy 500 gewonnen onder andere.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hij is jr. Geen idee wie sr. is though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |