Moet bekennen dat ik hetzelfde beeld had als Henk. Misschien omdat je juist de minpuntjes duidelijk hier neerzet om jezelf erop te wijzen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ze een week niet aangeraakt en gisteren en eergisteren heb ik wel M&M's op.
Nu liggen er nog 3 zakken die niet open zullen gaan tot er een feestje is
Verder gaat het eigenlijk goed, apart dat je alleen dat soort one liners hebt gelezen.
Ik train 3x 1,5 uur per week en sinds een week hardloop ik ook weer 3x in de week.
Eten gaat redelijk, begrijp alleen niet waar dat snoepen nu vandaag kwam.
Kennelijk kan ik niet een handje nemen dus dan maar helemaal niets.
Ik ben ongeveer 2 kilo afgevallen maar als je de schommelingen moet geloven zit ik eerder rond de -4 (maar laten we niet te positief zijn).
Ja precies, dat zat ik mij nu ook te bedenken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik hetzelfde beeld had als Henk. Misschien omdat je juist de minpuntjes duidelijk hier neerzet om jezelf erop te wijzen?
Maar dan krijg je geen Brulliequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef Mini. het volgende:
Ik kocht weleens minizakjes M&M's, dan eet je tenminste een beperkte portie per keer.Zo'n zakje is nog steeds 100kcal ofzo, maar als je niet meer af hoeft te vallen kan dat best een keer.
Ik wist zonder te kijken van wie deze post was dat 'ie van jou wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:43 schreef Perruche het volgende:
[..]ja lekker zo'n hele plak feta zo bam! op je sla
Viz, ik heb volgens eetmetert 98 gram eiwit vandaag. Schouderklopje?
Zonder te kijken kun je helemaal niets lezenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist zonder te kijken van wie deze post was dat 'ie van jou was.
XM!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zonder te kijken kun je helemaal niets lezen
Waarom!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist zonder te kijken van wie deze post was dat 'ie van jou was.
Dat wil ook nog wel eens helpen idd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef Mini. het volgende:
Ik kocht weleens minizakjes M&M's, dan eet je tenminste een beperkte portie per keer.Zo'n zakje is nog steeds 100kcal ofzo, maar als je niet meer af hoeft te vallen kan dat best een keer.
If anything dan mag mr. Dibi zich bij mij aansluiten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanwege bam misschien? Jij moet je maar bij Tofik Dibi aansluiten![]()
.
Die zou bang voor je weglopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
If anything dan mag mr. Dibi zich bij mij aansluiten.
Dat is niet waarquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zonder te kijken kun je helemaal niets lezen
Hier!quote:
Daarin ben je niet alleenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die Brullie die mij trouwens helemaal niet charmant staat......
Dus Vik kan braille?quote:
Bijvoorbeeld.quote:
Dat is geen lezen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Of luisteren naar spraaksynthese / gesproken materiaal
Ik quote slechts de definitie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn klanten zijn het niet met je eens Perr.
Fotoquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die Brullie die mij trouwens helemaal niet charmant staat......
Ik moest ook googlenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Daarin ben je niet alleen
Wat is een Brullie
Ja, en dan krijg je tieten te zienquote:
Je niet-lezende klanten komen er toch niet achter hoe Perr denktquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn klanten zijn het niet met je eens Perr.
Al onze klanten lezen. En ook internet is te lezen heurquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Je niet-lezende klanten komen er toch niet achter hoe Perr denkt
Dat ja! Heb je speciale poeters voor, had een blind meiske met wie ik college volgde ook, zo kon ze ook de ppts van de docent volgenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Al onze klanten lezen. En ook internet is te lezen heur
geen snoep boks!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat wil ook nog wel eens helpen idd.
Alhoewel ik nu gewoon in de "geen snoep" fase zit.
Ging gister ook al goed.
Vandaag gaat me ook lukken.
Openbare commitment doen en dan iedere keer als je bijna iets lekkers koopt daaraan denken!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geen snoep boks!
Morgen moet ik vliegen, en dan is dat meestal wel een uitdaging. Eens kijken hoe ik het voor elkaar ga krijgen...
Ik heb onderweg en op reis altijd last van vreselijke honger/trek/suikerdips etc. en het is dan idd heel makkelijk om een snack of koek te kopen onderweg. De enige manier om dat te voorkomen is door altijd je eigen snacks mee te nemen. Ik heb dan bijv een zakje met gemengde noten en rozijnen bij me, een banaan, of wat hartigs als crackers met kaas, of een yoghurtje. Iedere keer als je dan trek of snaaizin hebt kan je het gewoon uit je tas halen in plaats van naar de eerste de beste kiosk te lopen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geen snoep boks!
Morgen moet ik vliegen, en dan is dat meestal wel een uitdaging. Eens kijken hoe ik het voor elkaar ga krijgen...
Dat vind ik zo moeilijk hè... Als je onderweg bent, iets kopen wat én lekker én gezond is en liefst ook nog niet te duur en vega of biologisch, en dat terwijl je overal waar je kijkt lekkerdere maar ongezondere dingen ziet. Dan weet ik op gegeven moment echt niet meer wat ik moet kiezen en loop ik vast.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Openbare commitment doen en dan iedere keer als je bijna iets lekkers koopt daaraan denken!En vervolgens iets zoeken wat lekker EN gezond is
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B: 1.10 uur wandelen (regen! )
T: appel, peer, blokje choco
D: zuurkoolstamppot met spekjes, rookworst, ananas
T: kwark en vlaNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Pics!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:20 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
Ik had vroeger een groene leren broek met nepbont aan de onderkant...
omg!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:20 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
Kunt niet alles hebbenquote:
15, 16? ik had ook blauw en paars haar en weigerde spijkerbroeken te dragen omdat het te mainstream was. Je moet watquote:
Maar toch wel van je groene leren broek met nepbontquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb echt geen foto's van al mijn kleding ofzo hoor.
Nee? Hij was wel een beetje grijsgroen hoor, niet fluor ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar toch wel van je groene leren broek met nepbont
Huh? die kleur zie ik zo niet voor me. Pics?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee? Hij was wel een beetje grijsgroen hoor, niet fluor ofzo.
Jongens het is 10 jaar geleden, ik heb daar geen foto's van hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Huh? die kleur zie ik zo niet voor me. Pics?
Ah! In die fase kleedde ik me supersletterigquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
15, 16? ik had ook blauw en paars haar en weigerde spijkerbroeken te dragen omdat het te mainstream was. Je moet wat
Want 10 jaar geleden hadden ze nog geen fototoestellenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jongens het is 10 jaar geleden, ik heb daar geen foto's van hoor
Hahahaha, sorry!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
God, ik zal nog eens iets zeggen zeg. Echt supervervelend
ja echt jeetje, alsof nog een "fotos!!!" post ineens een lade vol vergeten foto's doet vinden, ofzo? Maar goed, misschien ben ik de enige die dat geroep om foto's bij ieder wahetever raar vind.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, sorry!Ga een rondje lopen, daar klaar je van op
.
Ow echt, ik had je jonger geschat, eerder rond 23 ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jongens het is 10 jaar geleden, ik heb daar geen foto's van hoor
Gisteren zei iemand ook al dat 'ie dacht dat ik 23 wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ow echt, ik had je jonger geschat, eerder rond 23 ofzo. Mag ik nu die stapel foto's zien die je geninjaedit hebt
Foto's van de blik op je gezicht hoe je het raar vind dat mensen vragen om foto's bij ieder whatever!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja echt jeetje, alsof nog een "fotos!!!" post ineens een lade vol vergeten foto's doet vinden, ofzo? Maar goed, misschien ben ik de enige die dat geroep om foto's bij ieder wahetever raar vind.
Ik ben engiszins gesteld op de weinige privacy die ik nog heb hierquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Foto's van de blik op je gezicht hoe je het raar vind dat mensen vragen om foto's bij ieder whatever!
Heb je daar foto's van?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ben engiszins gesteld op de weinige privacy die ik nog heb hier
Van mjin privacy?quote:
zeker op kleine vliegvelden. Morgen ben ik vanaf 4 tot 11 onderweg, dus moet wel ergens onderweg wat eten, en eten meenemen zit er logistiek gezien niet in denk ik...irritant!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:58 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat vind ik zo moeilijk hè... Als je onderweg bent, iets kopen wat én lekker én gezond is en liefst ook nog niet te duur en vega of biologisch, en dat terwijl je overal waar je kijkt lekkerdere maar ongezondere dingen ziet. Dan weet ik op gegeven moment echt niet meer wat ik moet kiezen en loop ik vast.
In het echt ben je toch iets van 27? Wat maken die 4 jaar nou uit?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand ook al dat 'ie dacht dat ik 23 was
Ben ik zo jongerwets of ben ik zo kinderachtig
Ik heb een decennium aan foto's vernietigd, precies die tijd dat ik >80 kg woog. Als iemand later bronnenonderzoek naar mij doet ben ik nooit zwaarder dan 70kg geweest. Geschiedvervalsing op micro-niveau.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb een decennium aan foto's vernietigd, precies die tijd dat ik >80 kg woog. Als iemand later bronnenonderzoek naar mij doet ben ik nooit zwaarder dan 70kg geweest. Geschiedvervalsing op micro-niveau.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb een decennium aan foto's vernietigd, precies die tijd dat ik >80 kg woog. Als iemand later bronnenonderzoek naar mij doet ben ik nooit zwaarder dan 70kg geweest. Geschiedvervalsing op micro-niveau.
30 is niks. Peulenschil.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:33 schreef anna82 het volgende:
Ja wat is nu 4 jaar op 1 mensenleven? 5%! En bovendien ben ik al bijna 30!
Ik probeer aan het idee te wennen. Vandaar te pas en te onpas
vind jij ouder worden zo stom? judging by the photos doe je het iig zeker nie slecht niequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
30 is niks. Peulenschil.
31, da's pas kut, dan weet je dat het nog niet voorbij is, de ellende gaat namelijk door. En in een ieder jaar iets rapper tempo.
27 is zo'n beetje de beste leeftijd die er is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedacht me gister dat ik bijna 27 ben en dus bijna 30..
^ Kan niet anders dan beamen. Allen worden rocksterren nooit ouder dan 27.. Dus mijn dagen zijn geteld..quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef loveli het volgende:
[..]
27 is zo'n beetje de beste leeftijd die er is.
eh? 'we few, we happy few, we band of brothers'?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aanstellers
En ik was ook een van de 'happy few' net volgens mevrouw Van Gent. Maar weer thuis nu.
Wat is er zo geweldig aan 27?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef loveli het volgende:
[..]
27 is zo'n beetje de beste leeftijd die er is.
http://www.lbv.nl/index.p(...)id=1:nieuws&Itemid=9quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
eh? 'we few, we happy few, we band of brothers'?
Qua lichaam ben je dan op je best, daarna sterft het langzaam afquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan 27?
Ik heb dat ook, Maria! Als er nu leeftijdsgenoten gaan trouwen denk ik 'jeetje, nu al?' terwijl ik altijd had gedacht nu wel getrouwd te zijn en kinderen te hebben..
Volgens mij heb ik die top al lang gehad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Qua lichaam ben je dan op je best, daarna sterft het langzaam af
Een zogenaamde linkse rakker?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:20 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
Nee hoor! Het valt echt wel mee. Maar dat van die 30 en 31 kan ik me nog goed herinneren. Dat ik niet begreep waar al die fuss nou om was, tot ik 31 werd en dacht: oh ja, het is niet alsof het nu stopt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
vind jij ouder worden zo stom? judging by the photos doe je het iig zeker nie slecht nie
Goed man!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Goodbye het volgende:
vanochtend -5 kilo op de weegschaal t.o.v. afgelopen februari!
![]()
Minder sjiek lijstje vandaag, maar gezeik & gedoe en lief vriendinnetje kwam met wat lekkers te kanen.![]()
O: half bakje magere kwark met muesli (vriendlief is ook om naar de kwark![]()
)
T: appel, banaan
L: 2 volkoren boterhammen eiersalade
T: brownie
D: volkoren macaroni met rundergehakt, thaise wokgroente, pastasaus en parmezaanse kaas
T: denk nog wat kwark.. komt zeker nog wat bij, want de macaroni is al op
Nee, ben nog niet tevreden (al merk ik wel dat dat strakkere lichaam fijn aanvoelt)! Kwam van een niet zo leuk punt, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed man!Bist du nu tevreden of wil je nog meer?
Ieder zijn smaak natuurlijk, ik luisterde dit nummer en ik werd vrolijk van dit muziekje. Wat is normaal je muzieksmaak?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:18 schreef conleche het volgende:
Is er geen tussenweg? Moet het per se bagger of parel zijn?Ik vind het wat niksig.
Maar bagger is a too strong a word.
Oh, die is echt héél breed. Van Joni Mitchel tot Snow Patrol, van zero 7 tot Fleetwood Mac, van David Bowie tot Placebo. Van Paul Weller tot de RHCP. En ik ben wel erg van de singer/songwriters.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak natuurlijk, ik luisterde dit nummer en ik werd vrolijk van dit muziekje. Wat is normaal je muzieksmaak?
Damn you happy woman!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb tot nu toe iedere leeftijd mijn fijnsteleeftijd gevonden
Ok, wel meer aan de 'rockkant' zeg maar. Wel een vet nummer trouwens. Als je dit leuk vindt, dan kun je the naked and famous ook vast wel waarderen. Ze hebben wel wat bekendere nummer gehad, maar dit is een redelijk onbekend nummer, maar wel mooi..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, die is echt héél breed. Van Joni Mitchel tot Snow Patrol, van zero 7 tot Fleetwood Mac, van David Bowie tot Placebo. Van Paul Weller tot de RHCP. En ik ben wel erg van de singer/songwriters.
Vandaag zat ik een ep. van GA te kijken en kwam het volgende nummer tegen, dat staat dan zo'n 10 x op repeat:
Dat heb ik ook last van. Moest me voorstellen. <naam> *denken denken denken 31? 32? 32 toch? of toch 31?* Ben toen maar ergens anders over begonnen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:45 schreef LieLie het volgende:
Ik moest laatst zeggen hoe oud ik was en ik wist toch echt even niet zeker of het 22, 23 of 24 moest zijn
juist, dat ja. gek is dat!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan 27?
Ik heb dat ook, Maria! Als er nu leeftijdsgenoten gaan trouwen denk ik 'jeetje, nu al?' terwijl ik altijd had gedacht nu wel getrouwd te zijn en kinderen te hebben..
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:59 schreef Probability het volgende:
Hoi
Ik weet niet wat ik moet doen. Keuze stress. Pfff
Dus geen afwijzing gehad? Zelf achteraan bellen, je naam weer even onder hun aandacht brengen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:02 schreef Probability het volgende:
Oké ik moet blij zijn dat 2 stages mij willen maar 1 heeft niet gebeld en die wil ik graag.. Pff!
Klopt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus geen afwijzing gehad? Zelf achteraan bellen, je naam weer even onder hun aandacht brengen.
Omdat ik mijn 2e stage in het buitenland wil doen en nog maar een paar dagen heb.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waarom ga je niet voor een buitenlandse stage Billy?
De rest van de wereld is veranderd, ik ben nog dezelfde!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik draag nog steeds graag wijde broeken...![]()
Parkietje, ik zie de laatste tijd veel '' langskomen bij je, feisty bui of hield je je eerst in?
Jaaah tuinbroeken! Wit met zwart gebloktquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:34 schreef anna82 het volgende:
Ik heb een tuinbroeken periode gehad, nou ja, ik had er twee. Wat best veel is voor tuinbroeken. Eronder droeg ik strakke polootjes. Sexy heur
Ja, die vind ik wel leuk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ok, wel meer aan de 'rockkant' zeg maar. Wel een vet nummer trouwens. Als je dit leuk vindt, dan kun je the naked and famous ook vast wel waarderen. Ze hebben wel wat bekendere nummer gehad, maar dit is een redelijk onbekend nummer, maar wel mooi..
Nee totaaaaal niet. Ik was eigenlijk helemaal niet bezig met mode en trok iets aan als ik het cool vond!quote:
Ik ben zondag al geweest,kijk anders ff op FBquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:45 schreef Perruche het volgende:
klinkt superleuk aurum! wanneer ga je naar de grand canyon?
Verse vijgenquote:
Wat goed, -5 kg!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Goodbye het volgende:
vanochtend -5 kilo op de weegschaal t.o.v. afgelopen februari!
![]()
Minder sjiek lijstje vandaag, maar gezeik & gedoe en lief vriendinnetje kwam met wat lekkers te kanen.![]()
O: half bakje magere kwark met muesli (vriendlief is ook om naar de kwark![]()
)
T: appel, banaan
L: 2 volkoren boterhammen eiersalade
T: brownie
D: volkoren macaroni met rundergehakt, thaise wokgroente, pastasaus en parmezaanse kaas
T: denk nog wat kwark.. komt zeker nog wat bij, want de macaroni is al op
Mooi hoor! Hoe vond je de shake?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:08 schreef Perruche het volgende:
Mijnes:
O: kefir met muesli
T: 40 gr noten
L: romige groentensoep met 1 bth, salade met rauwe ham, tomaat, komkommer en half gekookt ei
T: 150 gr kwark met aardbeien
T: koffie verkeerd met pakje sultana (150 kcal)
B: 40 min fietsen
D: omelet van 1 ei, 3 paprika's gebakken, 6 cherrytomaatjes
T: 2 vijgen en 2 blokjes chocolade
S: Warming up, bodypump
T: eiwitshake met banaan en sojamelk
1900 kcal. Niet slecht, ondanks de sultana
GB
Met zo'n outfit had ik natuurlijk wel raak kunnen zittenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee totaaaaal niet. Ik was eigenlijk helemaal niet bezig met mode en trok iets aan als ik het cool vond!
Ik ga over 19 minuten naar de pump en daarna ga ik hem verorberen... ben benieuwd!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mooi hoor! Hoe vond je de shake?
Envoor GB! Voel je je ook lekkerder?
Sterkte Henk!
Stoer! Succesquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Idd!voor de 5 kg van Goodbye!
![]()
Ik ga even een rondje Urbanathlonnen.Zal wat foto's maken onderweg.
Zeker niet slecht, zo'n schande is die sultana nou ook weer niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:08 schreef Perruche het volgende:
Mijnes:
O: kefir met muesli
T: 40 gr noten
L: romige groentensoep met 1 bth, salade met rauwe ham, tomaat, komkommer en half gekookt ei
T: 150 gr kwark met aardbeien
T: koffie verkeerd met pakje sultana (150 kcal)
B: 40 min fietsen
D: omelet van 1 ei, 3 paprika's gebakken, 6 cherrytomaatjes
T: 2 vijgen en 2 blokjes chocolade
S: Warming up, bodypump
T: eiwitshake met banaan en sojamelk
1900 kcal. Niet slecht, ondanks de sultana
GB
Ja, voel me een stuk lekkerder in mijn kleding, sowieso. En verder voel ik me over het algemeen ook beter, komt denk ik ook omdat ik echt genoeg sport/beweeg nu.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mooi hoor! Hoe vond je de shake?
Envoor GB! Voel je je ook lekkerder?
Sterkte Henk!
Ohnee, de aftakeling is reeds ingezet en ik heb er niet eens extra van genoten op mijn top, want ik wist niet dat ik toen op mijn best wasquote:
Hoe zit het nu relatiegewijs bij jou op dit moment?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:29 schreef Mini. het volgende:
Wat goed GB!
Herkenbaar, van die leeftijdsgenoten die gaan trouwen...
Fijn dat de weegschaal meeviel!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Gooooeeedenavond!
Wow gb -5, dat is niet mis!! good work!
Ik heb een supersonische weegschaal gekocht en volgens dat ding heb ik 25,nogwat %vet en 41,iets %spier, lijkt mij wel erg positief, zo atletisch ben ik niet
Maar het gewicht viel me alles mee en ik ga er vanuit dat dát wel klopt![]()
Ook hier mag er nog genoeg vanaf,maar ik had de schade erger verwacht zullen we maar zeggen.
Ik heb ook een lijstje![]()
O: volkoren beschuit met eiersalade
T: melkliga
L: restje pasta met kip, broccoli () en pesto (best een goede portie trouwens)
T: nog een melkliga bij gebrek aan beter in huis. ohja en een blokje pure chocolade met chili![]()
S: SPARTACUS work out![]()
D: aubergine met geitenkaas en tomaat(ga ik nu gauw maken, maag rommelt)
oke oke, de melkliga had verantwoorder gekund, maar verder ben ik eigenlijk tevreden. Nog tips?
Over 10 jaar gaat >50% scheiden /circleoflifequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:29 schreef Mini. het volgende:
Wat goed GB!
Herkenbaar, van die leeftijdsgenoten die gaan trouwen...
Nieuw vriendje, sinds 2,5 maand.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe zit het nu relatiegewijs bij jou op dit moment?
Ik houd het allemaalniet meer bij.. Zal wel komen omdat ik in die aftakelingsfase zit, dan gaat alles achteruit he![]()
Nieuwe liefdesquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nieuw vriendje, sinds 2,5 maand.
Laatst hoorde ik ergens dat je bij 35 pas op je top zit.
ik hoorde pas dat het echte leven pas begint als je net voorbij je top bent !quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nieuwe liefdes
Word volgend maan 36 dus tja![]()
En al gescheiden![]()
Mensch ben helemaal afgeschreven, doet u mij maar 6 plankjes ...
Oeehh wat leuk zeg!! gefelicteerd met je nieuwe liefdequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nieuw vriendje, sinds 2,5 maand.
Laatst hoorde ik ergens dat je bij 35 pas op je top zit.
Volkorenbeschuit 1 stuks (10gr)quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:29 schreef _Calimero_ het volgende:
Gooooeeedenavond!
Wow gb -5, dat is niet mis!! good work!
Ik heb een supersonische weegschaal gekocht en volgens dat ding heb ik 25,nogwat %vet en 41,iets %spier, lijkt mij wel erg positief, zo atletisch ben ik niet
Maar het gewicht viel me alles mee en ik ga er vanuit dat dát wel klopt![]()
Ook hier mag er nog genoeg vanaf,maar ik had de schade erger verwacht zullen we maar zeggen.
Ik heb ook een lijstje![]()
O: volkoren beschuit met eiersalade
T: melkliga
L: restje pasta met kip, broccoli () en pesto (best een goede portie trouwens)
T: nog een melkliga bij gebrek aan beter in huis. ohja en een blokje pure chocolade met chili![]()
S: SPARTACUS work out![]()
D: aubergine met geitenkaas en tomaat(ga ik nu gauw maken, maag rommelt)
oke oke, de melkliga had verantwoorder gekund, maar verder ben ik eigenlijk tevreden. Nog tips?
Je krijgt er vast iets voor terug.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben dus ook al aan het aftakelen op m'n 28e. Klopt natuurlijk ook wel, want straks heb ik een kind en is m'n leven over.
Precies. Ga je je haar afknippen en in joggingbroek en fleecetrui naar het schoolplein.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben ook al aan het aftakelen op m'n 28e. Klopt natuurlijk ook wel, want straks heb ik een kind en is m'n leven over.
*maakt alvast een afspraak bij de kappert*quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Precies. Ga je je haar afknippen en in joggingbroek en fleecetrui naar het schoolplein.
Wat lief dat je het hebt uitgerekend!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Volkorenbeschuit 1 stuks (10gr)
Eiersalade 1 voor 1 snee (30gr)
Broccoli, gekookt... 4 opscheplepel (50gr)
Pesto 2 eetlepel (20ml)
Kipfilet, bereid met zout 1 stukje (100gr)
Pasta, gekookt met zout 1 opscheplepel (50gr)
Kipfilet, bereid met zout 1 stukje (100gr)
Subtotaal Lunch
Aubergine, gekookt 4 opscheplepel (60gr)
Verse geitenkaas 4 voor 1 snee (15gr)
Merci 2 staafje (10gr)
Liga MilkBreak 2 pakje (45gr)
Kcal 1412
Dat is veel te weinig vooral met sport
Je bent net geweest, spaar dat geld nu maar voor een luiertas!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
*maakt alvast een afspraak bij de kappert*
HOu eens even op hierquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben dus ook al aan het aftakelen op m'n 28e. Klopt natuurlijk ook wel, want straks heb ik een kind en is m'n leven over.
Dat is precies waarom ik het ook nooit wilde en ik vind dat nog steeds zo. Alleen hoor ik soms wel iets rammelen als ik baby's van bekenden ziequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:15 schreef conleche het volgende:
Maaaaaaaaarrrrrrrr, het was wel 1 van mijn belangrijkste argumenten om geen kinderen te willen. Dat je leven dan wel heel anders wordt. Ik zie om me heen dat ouders zielsveel van hun kinderen houden en ze natuurlijk nooit meer kwijt zouden willen, maar hun eigen leven is wel van ondergeschikt belang geworden en alles staat in het teken van de kinderen en dat moet je wel willen/kunnen opbrengen.
Oh maar dat is goed! dan kom je daar weer als herboren uit en voel je je weer helemaal jong enzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HOu eens even op hier![]()
Ik begin me met de minuut ouder en afgetakelder te voelen en zit al in mijn midelifecrisis
Dat is waar ja. En soms vervelend. Maar het heeft zeker ook voordelen. Impulsieve types zoals ik worden er een stuk minder impulsief van.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:15 schreef conleche het volgende:
Maaaaaaaaarrrrrrrr, het was wel 1 van mijn belangrijkste argumenten om geen kinderen te willen. Dat je leven dan wel heel anders wordt. Ik zie om me heen dat ouders zielsveel van hun kinderen houden en ze natuurlijk nooit meer kwijt zouden willen, maar hun eigen leven is wel van ondergeschikt belang geworden en alles staat in het teken van de kinderen en dat moet je wel willen/kunnen opbrengen.
Is natuurlijk wel een beetje zo. Spontaan iets ondernemen is lastiger straks en ik lever voornamelijk in op vakanties. Maar ik vind het niet erg, er kunnen nog genoeg dingen wel. Het zal anders zijn, maar niet per se minder leuk. Nou ja, jullie horen het wel tztquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:15 schreef conleche het volgende:
Ik hoop maar dat je gelijk hebt, want je kan 'em niet meer terugstoppen straks he!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een beetje zo. Spontaan iets ondernemen is lastiger straks en ik lever voornamelijk in op vakanties. Maar ik vind het niet erg, er kunnen nog genoeg dingen wel. Het zal anders zijn, maar niet per se minder leuk. Nou ja, jullie horen het wel tzt
Het gaat niet alleen om het iets ondernemen, of uitgaan ofzo. Je hele leven komt in het teken van je kind(eren) te staan. Bij iedere beslissing, van wat je gaat eten tot waar je gaat wonen, werken en met wie, sta je stil bij het belang van je kind(eren). Je eigen wensen staan hoogstens gelijk aan het welzijn van je kind, maar komen nog vaker op het tweede plan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel een beetje zo. Spontaan iets ondernemen is lastiger straks en ik lever voornamelijk in op vakanties. Maar ik vind het niet erg, er kunnen nog genoeg dingen wel. Het zal anders zijn, maar niet per se minder leuk. Nou ja, jullie horen het wel tzt
Aww, niet nodig! Jij bent juist een voorbeeld van hoe dingen ook kunnen. Als iemand bewezen heeft dat je leven met kinderen over is, ben jij het welquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik begin me met de minuut ouder en afgetakelder te voelen en zit al in mijn midelifecrisis
Ik denk ook dat jij de norm bent en ik de uitzondering hoor! Gelukkig maar, anders was het snel afgelopen met de mensheid.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Overweeg je al een toyboy?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ha!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Aww, niet nodig! Jij bent juist een voorbeeld van hoe dingen ook kunnen. Als iemand bewezen heeft dat je leven met kinderen over is, ben jij het wel
Ik quote m ffquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Aww, niet nodig! Jij bent juist een voorbeeld van hoe dingen ook kunnen. Als iemand bewezen heeft dat je leven met kinderen over is, ben jij het wel
En nog maar even een keerquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, wrijf 'm nog even inquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Geeft nier hoor, we gebruiken 'em binnenkort wel tegen je.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:26 schreef Phaidra het volgende:
Fuck, typen en tv-kijken tegelijk, I'm doing it wrong![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Beetje jammer dat ik al op mn plaat ging bij het eerste muurtje waar ik vanaf wilde stappen en nu dus een blauwe plek op mn scheenbeen heb.
Ik, maar ze zeggen dat je niet moet praten over dingen waar je geen verstand van hebtquote:
Ik moest lachen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik leef nog!
Alhoewel ik net lees dat mn leven eigenlijk al over is.
Ik wacht trouwens nog steeds op die rammelende eierstokken. binnenkort weer eens op kraamvisite, eens kijken of ik dan het "aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" gevoel krijg.
Ik ga eens proberen wat foto's van mn telefoon af te krijgen en up te loaden.
Het was best tof.
Beetje jammer dat ik al op mn plaat ging bij het eerste muurtje waar ik vanaf wilde stappen en nu dus een blauwe plek op mn scheenbeen heb.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Die van mij zei vandaag dat hij langs zou komen in Frankrijk. Dus dan zouden we de sequel krijgen. Maar weet nog niet zeker of ik dat een goed idee vind.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nallie.. Ach jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gun je zo een gezond lijf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Nallie.. Ach jaOh nee, niet weer! Wat ontzettend vervelend voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Tijd om te testen dus : Pquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik, maar ze zeggen dat je niet moet praten over dingen waar je geen verstand van hebt
Nallie.. Ach jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Wanneer ga je naar Frankrijk? Een sequel in La Douce France klinkt nog niet zo gek, of wel?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Die van mij zei vandaag dat hij langs zou komen in Frankrijk. Dus dan zouden we de sequel krijgen.
The story continues.... in France! (diepe voiceover stem..quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Frankrijk? Een sequel in La Douce France klinkt nog niet zo gek, of wel?
Ook? Alweer?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef loveli het volgende:
[..]
*handiger met auto's is*
en daar heb ik er pas ook alweer 1 van gesloopt
^^quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:36 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat ontzettend vervelend XM! Hopelijk voel je je snel weer iets beter.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:34 schreef Nallie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Over een dag of 10. Tja, ik weet niet. Maar het is niet alsof ik iets anders spannends gaande heb en ik ben erg op hem gesteld. Nou ja, misschien één weekje van de twee of zo?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Frankrijk? Een sequel in La Douce France klinkt nog niet zo gek, of wel?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Helaas zijn de kaarten in het leven niet op een eerlijke manier verdeeld. Karma my ass, je hebt gewoon een krakkemikkig lijf gekregen en dat sucks....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
The story continues.... in France! (diepe voiceover stem..)
Ja jij. Bedoelde eigenlijk de date. Of is je not so stranger in not so Paris je wraak vrouwelijke reactie?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat moet morgen. Of had je het niet tegen mij? *kijkt over haar schouder*
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Helaas zijn de kaarten in het leven niet op een eerlijke manier verdeeld. Karma my ass, je hebt gewoon een krakkemikkig lijf gekregen en dat sucks....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Ik bedoel maar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:52 schreef Probability het volgende:
Aah ik weet het niet meer! Ik ging naar de winkel voor chocolade maar ben toen maar thuis gekomen met een hele makreel, want daar kun je beter van nadenken of zo. En ik eet niet eens dieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik bedoel maar!
Afijn, een rondje urbanathlonnen. In een spoiler, want lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Had je nog mensen die verbaasd keken naar wat je nou allemaal aan het doen was in die klimrekken enzo?
Stay with me, let's just breathe.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:52 schreef Probability het volgende:
Aah ik weet het niet meer! Ik ging naar de winkel voor chocolade maar ben toen maar thuis gekomen met een hele makreel, want daar kun je beter van nadenken of zo. En ik eet niet eens dieren
Oh de date van de ex? Die is nu. En nee, ik geloof niet dat het een (wraak)actie is? Hij weet al lang van T. en dat vond hij niet bijzonder leuk, maar hij zag wel in dat dat onredelijk was. Net als dat ik onredelijk was laatst.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja jij. Bedoelde eigenlijk de date. Of is je not so stranger in not so Paris je wraak vrouwelijke reactie?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Snap ik heel goed en ik zou niet in je schoenen willen staan, want ik zou de rest van mijn leven zwaar gefrustreerd zijn denk ik.. Het viel me gewoon op dat ik het naar vond dat je het dan óók nog naar jezelf toe trekt, alsof je dit verdiend hebt..! dat is in mijn optiek namelijk bullSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent een hartstikke tof en lekker wijf!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Viel wel mee geloof ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Had je nog mensen die verbaasd keken naar wat je nou allemaal aan het doen was in die klimrekken enzo?
Aangepast, dankquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
zo. bedtijd.
En voor de linkedinners onder ons: hebben jullie er aan gedacht je paswoord aan te passen? Linkedin is gehackt en de paswoorden liggen op straat.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef slacker_nl het volgende:
Mijn lijstje van vandaag, vind 'm best wel netjes eik
O: 4 eieren, 2 casselrib, 2x toast met pindakaas, water met glutamine, chocomelk
T: peer, koffie
L: salade, broodje eiersalade
T: 100 a 150 gram noten, koffie
T: 80g tonijn
S: 7.2km intervaltraining, 250ml aquarius/water
T: wheyshake met creatine/glutamine/dextrose
D: aardappelen met spinazie en slavink
T: water met glutamine
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik bedoel maar!
Afijn, een rondje urbanathlonnen. In een spoiler, want lang.GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:00 schreef conleche het volgende:
Trusten XM en for what's it worth: ik zag foto's voorbij komen op FB en daar zag je er mooi en niet mollig of dik uit.![]()
Ik vroeg me wel af of je daar de macarena aan het dansen was.
^^quote:Op donderdag 7 juni 2012 03:22 schreef anna82 het volgende:
Die van mij niet, dus waarom heb ik nog niet geslapen? slaap ik niet meer?
http://www.gezondheidsnet(...)w-door-chocolademelkquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:38 schreef Perruche het volgende:
[..]kap nou es met die chocolademelk! Verder lijk je weinig groente te eten maar misschien heb ik het mis.
NA het sporten. Hij dronk het bij zijn ontbijtquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsnet(...)w-door-chocolademelk
Aww, wat leuk zeg!quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:02 schreef kwakz0r het volgende:
mijn maandelijkse twitter-check op mijn achternaam levert me deze keer tweets op van een leerling die zegt dat ik zijn held ben, omdat ik hem help en de enige ben die in hem gelooft, en dat hij er bijna van moest huilen. dat soort dingen, daar doe ik het allemaal voor![]()
en nee, hij weet niet dat ik af en toe op mijn naam zoek
en nou moet ik maar eens gaan slapen (morgen vrijmaar dat had ik al drie keer gezegd)
Oh das echt matig! Zou me dan best wel shit voelenquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, wat leuk zeg!. Ik kijk niet meer op Twitter sinds ik dingen vond als 'niet te geloven dat zij een vriend heeft' van m'n lieve brugklassertjes vorig jaar.
. Ignorance is bliss.
Thanksquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:21 schreef Vlierbloesem het volgende:
Ik vind het een mooi lijstje Novem.
Ja, dat deed ik ook wel. Het spookt nog regelmatig door m'n hoofd, ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:30 schreef Novem het volgende:
[..]
Oh das echt matig! Zou me dan best wel shit voelen
Ook last van mijn keel, zal wel weer heersen!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:02 schreef kwakz0r het volgende:
mijn maandelijkse twitter-check op mijn achternaam levert me deze keer tweets op van een leerling die zegt dat ik zijn held ben, omdat ik hem help en de enige ben die in hem gelooft, en dat hij er bijna van moest huilen. dat soort dingen, daar doe ik het allemaal voor![]()
en nee, hij weet niet dat ik af en toe op mijn naam zoek
en nou moet ik maar eens gaan slapen (morgen vrijmaar dat had ik al drie keer gezegd)
Maar wel een lange rit met een heeeeeeele leuke bestemmingquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Sjaap, daar hebben ze toch ook wel gezond eten?
Awww, DaD
En brugklassers zijn toch maar kut!
Wel snel in slaap gevallen
Maar was een korte nacht dus nu straalt de rugpijn lekker door in m'n benen. Die lange rit van 't weekend zal wel een ramp worden
Now we feast, on shrimp!
Rugpijn?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:24 schreef V1z0R het volgende:
Sjaap, daar hebben ze toch ook wel gezond eten?
Awww, DaD
En brugklassers zijn toch maar kut!
Wel snel in slaap gevallen
Maar was een korte nacht dus nu straalt de rugpijn lekker door in m'n benen. Die lange rit van 't weekend zal wel een ramp worden
Now we feast, on shrimp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |