Moet bekennen dat ik hetzelfde beeld had als Henk. Misschien omdat je juist de minpuntjes duidelijk hier neerzet om jezelf erop te wijzen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ze een week niet aangeraakt en gisteren en eergisteren heb ik wel M&M's op.
Nu liggen er nog 3 zakken die niet open zullen gaan tot er een feestje is
Verder gaat het eigenlijk goed, apart dat je alleen dat soort one liners hebt gelezen.
Ik train 3x 1,5 uur per week en sinds een week hardloop ik ook weer 3x in de week.
Eten gaat redelijk, begrijp alleen niet waar dat snoepen nu vandaag kwam.
Kennelijk kan ik niet een handje nemen dus dan maar helemaal niets.
Ik ben ongeveer 2 kilo afgevallen maar als je de schommelingen moet geloven zit ik eerder rond de -4 (maar laten we niet te positief zijn).
Ja precies, dat zat ik mij nu ook te bedenken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik hetzelfde beeld had als Henk. Misschien omdat je juist de minpuntjes duidelijk hier neerzet om jezelf erop te wijzen?
Maar dan krijg je geen Brulliequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef Mini. het volgende:
Ik kocht weleens minizakjes M&M's, dan eet je tenminste een beperkte portie per keer.Zo'n zakje is nog steeds 100kcal ofzo, maar als je niet meer af hoeft te vallen kan dat best een keer.
Ik wist zonder te kijken van wie deze post was dat 'ie van jou wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:43 schreef Perruche het volgende:
[..]ja lekker zo'n hele plak feta zo bam! op je sla
Viz, ik heb volgens eetmetert 98 gram eiwit vandaag. Schouderklopje?
Zonder te kijken kun je helemaal niets lezenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist zonder te kijken van wie deze post was dat 'ie van jou was.
XM!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zonder te kijken kun je helemaal niets lezen
Waarom!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist zonder te kijken van wie deze post was dat 'ie van jou was.
Dat wil ook nog wel eens helpen idd.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef Mini. het volgende:
Ik kocht weleens minizakjes M&M's, dan eet je tenminste een beperkte portie per keer.Zo'n zakje is nog steeds 100kcal ofzo, maar als je niet meer af hoeft te vallen kan dat best een keer.
If anything dan mag mr. Dibi zich bij mij aansluiten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vanwege bam misschien? Jij moet je maar bij Tofik Dibi aansluiten![]()
.
Die zou bang voor je weglopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
If anything dan mag mr. Dibi zich bij mij aansluiten.
Dat is niet waarquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zonder te kijken kun je helemaal niets lezen
Hier!quote:
Daarin ben je niet alleenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die Brullie die mij trouwens helemaal niet charmant staat......
Dus Vik kan braille?quote:
Bijvoorbeeld.quote:
Dat is geen lezen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Of luisteren naar spraaksynthese / gesproken materiaal
Ik quote slechts de definitie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn klanten zijn het niet met je eens Perr.
Fotoquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die Brullie die mij trouwens helemaal niet charmant staat......
Ik moest ook googlenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Daarin ben je niet alleen
Wat is een Brullie
Ja, en dan krijg je tieten te zienquote:
Je niet-lezende klanten komen er toch niet achter hoe Perr denktquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn klanten zijn het niet met je eens Perr.
Al onze klanten lezen. En ook internet is te lezen heurquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Je niet-lezende klanten komen er toch niet achter hoe Perr denkt
Dat ja! Heb je speciale poeters voor, had een blind meiske met wie ik college volgde ook, zo kon ze ook de ppts van de docent volgenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Al onze klanten lezen. En ook internet is te lezen heur
geen snoep boks!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat wil ook nog wel eens helpen idd.
Alhoewel ik nu gewoon in de "geen snoep" fase zit.
Ging gister ook al goed.
Vandaag gaat me ook lukken.
Openbare commitment doen en dan iedere keer als je bijna iets lekkers koopt daaraan denken!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geen snoep boks!
Morgen moet ik vliegen, en dan is dat meestal wel een uitdaging. Eens kijken hoe ik het voor elkaar ga krijgen...
Ik heb onderweg en op reis altijd last van vreselijke honger/trek/suikerdips etc. en het is dan idd heel makkelijk om een snack of koek te kopen onderweg. De enige manier om dat te voorkomen is door altijd je eigen snacks mee te nemen. Ik heb dan bijv een zakje met gemengde noten en rozijnen bij me, een banaan, of wat hartigs als crackers met kaas, of een yoghurtje. Iedere keer als je dan trek of snaaizin hebt kan je het gewoon uit je tas halen in plaats van naar de eerste de beste kiosk te lopen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
geen snoep boks!
Morgen moet ik vliegen, en dan is dat meestal wel een uitdaging. Eens kijken hoe ik het voor elkaar ga krijgen...
Dat vind ik zo moeilijk hè... Als je onderweg bent, iets kopen wat én lekker én gezond is en liefst ook nog niet te duur en vega of biologisch, en dat terwijl je overal waar je kijkt lekkerdere maar ongezondere dingen ziet. Dan weet ik op gegeven moment echt niet meer wat ik moet kiezen en loop ik vast.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Openbare commitment doen en dan iedere keer als je bijna iets lekkers koopt daaraan denken!En vervolgens iets zoeken wat lekker EN gezond is
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B: 1.10 uur wandelen (regen! )
T: appel, peer, blokje choco
D: zuurkoolstamppot met spekjes, rookworst, ananas
T: kwark en vlaNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Pics!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:20 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
Ik had vroeger een groene leren broek met nepbont aan de onderkant...
omg!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:20 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
Ik had vroeger een groene leren broek met nepbont aan de onderkant...
Kunt niet alles hebbenquote:
15, 16? ik had ook blauw en paars haar en weigerde spijkerbroeken te dragen omdat het te mainstream was. Je moet watquote:
Maar toch wel van je groene leren broek met nepbontquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb echt geen foto's van al mijn kleding ofzo hoor.
Nee? Hij was wel een beetje grijsgroen hoor, niet fluor ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar toch wel van je groene leren broek met nepbont
Huh? die kleur zie ik zo niet voor me. Pics?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee? Hij was wel een beetje grijsgroen hoor, niet fluor ofzo.
Jongens het is 10 jaar geleden, ik heb daar geen foto's van hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Huh? die kleur zie ik zo niet voor me. Pics?
Ah! In die fase kleedde ik me supersletterigquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
15, 16? ik had ook blauw en paars haar en weigerde spijkerbroeken te dragen omdat het te mainstream was. Je moet wat
Want 10 jaar geleden hadden ze nog geen fototoestellenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jongens het is 10 jaar geleden, ik heb daar geen foto's van hoor
Hahahaha, sorry!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
God, ik zal nog eens iets zeggen zeg. Echt supervervelend
ja echt jeetje, alsof nog een "fotos!!!" post ineens een lade vol vergeten foto's doet vinden, ofzo? Maar goed, misschien ben ik de enige die dat geroep om foto's bij ieder wahetever raar vind.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha, sorry!Ga een rondje lopen, daar klaar je van op
.
Ow echt, ik had je jonger geschat, eerder rond 23 ofzoquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jongens het is 10 jaar geleden, ik heb daar geen foto's van hoor
Gisteren zei iemand ook al dat 'ie dacht dat ik 23 wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ow echt, ik had je jonger geschat, eerder rond 23 ofzo. Mag ik nu die stapel foto's zien die je geninjaedit hebt
Foto's van de blik op je gezicht hoe je het raar vind dat mensen vragen om foto's bij ieder whatever!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja echt jeetje, alsof nog een "fotos!!!" post ineens een lade vol vergeten foto's doet vinden, ofzo? Maar goed, misschien ben ik de enige die dat geroep om foto's bij ieder wahetever raar vind.
Ik ben engiszins gesteld op de weinige privacy die ik nog heb hierquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Foto's van de blik op je gezicht hoe je het raar vind dat mensen vragen om foto's bij ieder whatever!
Heb je daar foto's van?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ben engiszins gesteld op de weinige privacy die ik nog heb hier
Van mjin privacy?quote:
zeker op kleine vliegvelden. Morgen ben ik vanaf 4 tot 11 onderweg, dus moet wel ergens onderweg wat eten, en eten meenemen zit er logistiek gezien niet in denk ik...irritant!quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:58 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat vind ik zo moeilijk hè... Als je onderweg bent, iets kopen wat én lekker én gezond is en liefst ook nog niet te duur en vega of biologisch, en dat terwijl je overal waar je kijkt lekkerdere maar ongezondere dingen ziet. Dan weet ik op gegeven moment echt niet meer wat ik moet kiezen en loop ik vast.
In het echt ben je toch iets van 27? Wat maken die 4 jaar nou uit?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gisteren zei iemand ook al dat 'ie dacht dat ik 23 was
Ben ik zo jongerwets of ben ik zo kinderachtig
Ik heb een decennium aan foto's vernietigd, precies die tijd dat ik >80 kg woog. Als iemand later bronnenonderzoek naar mij doet ben ik nooit zwaarder dan 70kg geweest. Geschiedvervalsing op micro-niveau.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb een decennium aan foto's vernietigd, precies die tijd dat ik >80 kg woog. Als iemand later bronnenonderzoek naar mij doet ben ik nooit zwaarder dan 70kg geweest. Geschiedvervalsing op micro-niveau.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb een decennium aan foto's vernietigd, precies die tijd dat ik >80 kg woog. Als iemand later bronnenonderzoek naar mij doet ben ik nooit zwaarder dan 70kg geweest. Geschiedvervalsing op micro-niveau.
30 is niks. Peulenschil.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:33 schreef anna82 het volgende:
Ja wat is nu 4 jaar op 1 mensenleven? 5%! En bovendien ben ik al bijna 30!
Ik probeer aan het idee te wennen. Vandaar te pas en te onpas
vind jij ouder worden zo stom? judging by the photos doe je het iig zeker nie slecht niequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:47 schreef conleche het volgende:
[..]
30 is niks. Peulenschil.
31, da's pas kut, dan weet je dat het nog niet voorbij is, de ellende gaat namelijk door. En in een ieder jaar iets rapper tempo.
27 is zo'n beetje de beste leeftijd die er is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedacht me gister dat ik bijna 27 ben en dus bijna 30..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |