abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112988807
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:28 schreef richard_prf het volgende:
Als dat zo is dan ga ik dat te horen krijgen van de plastische chirurgen. Aan alle 3 ga ik de vraag voor leggen wat zij zouden veranderen aan mijn gezicht om het esthetisch aantrekkelijker te maken.

Het is risico's nemen of accepteren om alleen te blijven. Ik ga eerst mijn uiterlijk veranderen voordat ik me er volledig bij neerleg.
Succes ermee richard!!
pi_112993001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De ego is je grootste vijand om verder te groeien.
Ik denk dat je wat praktische dingen moet doen zodat je ego gestreeld wordt. hele egoistische dingen al zijn ze heel fout. ik ge er geen noemen. dat gepraat in jezelf keer op keer is maar vermoeiend.
pi_112993246
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:35 schreef Gray het volgende:

Echt?? Maar dat is toch nergens voor nodig? Alsof jij er wat aan kan doen dat je niet voldoet aan de norm? Je komt over als een vriendelijk persoon, en dat betekent in mijn ogen dat je er mag zijn! Ongeacht hoe je eruit ziet!
Leuk en aardig maar jij bent geen Weib.
  zondag 17 juni 2012 @ 02:20:14 #229
238453 hasjman
utter madness
pi_112993415
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 00:46 schreef LazyDave het volgende:
richard, kun je nog eens een foto plaatsen? Ik ben wel benieuwd wat er mis is eigenlijk.
De eerste reactie die je hebt is "is dit het nou???"

serieus, je verwacht een of ander monster, maar je krijgt gewoon een degelijke kerel te zien. De teleurstelling was bij mij echt gigantisch. :'(

ik bedoel, ik had tenminste een gedrocht verwacht, maar richard stelt je echt teleur....
pi_113035179
Ff een down momentje...

Met een heel stel vrienden ( En velen met aanhang ) net bij iemand thuis voetbal gekeken....

Tijdens de wedstrijd ging ik eens even met mijn ogen de rij af:

- Vriend 1 heeft al jaren lang een vaste vriendin
- Vriend 2 heeft echt talloze whatsapp/sms/scharrel contactjes waar hij ook regelmatig mee date/bij slaapt etc
- Vriend 3 komt net uit een beeindige relatie van 4 jaar, maar zat hier alweer met zijn nieuwe potentiele vriendin
- Vriend 4 heeft vorige week een meisje waarmee hij al heel lang bezig sinds vorige zomer van schiphol gehaald na 4 maanden stage en die zijn helemaal hotel de botel
- Vriend 5 is nogal actief bij zijn studentenvereniging en heeft daar echt al ontelbaar veel meisjes gehad
- Vriend 6 heeft ook al 2 jaar een relatie met een meisje van zijn werk.
- Vriend 7 zijn relatie is een half jaar geleden uitgegaan, maar heeft alweer een paar maanden heel leuk contact met een meisje die ik ook altijd wel zag zitten.

En toen kwam ik bij mezelf tot de conclusie dat ik eigenlijk al ruim 1.5 jaar geen persoonlijk contact met een meisje heb gehad, tenzij het voor school was, of het was mijn eigen zusje of een meisje van werk dat vroeg of ik voor haar kon invallen :')

Begin er toch wel een beetje mee te zitten. Ben echt niet de lelijkste van het stel, niet de domste en dat soort standaard zelfverdediging schiet er dan door mn kop.... Erg outgoing ben ik niet meer de laatste maanden, gewoon geen behoefte aan, maar dat zijn mijn meeste vrienden ook niet... Onderschat ik de geluksfactor, ben ik onbenaderbaar, wat is er toch aan de hand...

Oke dan heb ik vriend 8 en 9 buiten beschouwing gelaten, maar de eerste heeft zeker 30 kilo overgewicht en de tweede is licht autistisch en speelt de hele dag world of warcraft, dus of ik me daarmee wil vergelijken...
pi_113037214
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:41 schreef EiPet het volgende:
Ff een down momentje...

Met een heel stel vrienden ( En velen met aanhang ) net bij iemand thuis voetbal gekeken....

- Vriend 2 heeft echt talloze whatsapp/sms/scharrel contactjes waar hij ook regelmatig mee date/bij slaapt etc
- Vriend 3 komt net uit een beeindige relatie van 4 jaar, maar zat hier alweer met zijn nieuwe potentiele vriendin
- Vriend 4 heeft vorige week een meisje waarmee hij al heel lang bezig sinds vorige zomer van schiphol gehaald na 4 maanden stage en die zijn helemaal hotel de botel
- Vriend 5 is nogal actief bij zijn studentenvereniging en heeft daar echt al ontelbaar veel meisjes gehad
- Vriend 7 zijn relatie is een half jaar geleden uitgegaan, maar heeft alweer een paar maanden heel leuk contact met een meisje die ik ook altijd wel zag zitten.

En toen kwam ik bij mezelf tot de conclusie dat ik eigenlijk al ruim 1.5 jaar geen persoonlijk contact met een meisje heb gehad, tenzij het voor school was, of het was mijn eigen zusje of een meisje van werk dat vroeg of ik voor haar kon invallen :')

Begin er toch wel een beetje mee te zitten. Ben echt niet de lelijkste van het stel, niet de domste en dat soort standaard zelfverdediging schiet er dan door mn kop.... Erg outgoing ben ik niet meer de laatste maanden, gewoon geen behoefte aan, maar dat zijn mijn meeste vrienden ook niet... Onderschat ik de geluksfactor, ben ik onbenaderbaar, wat is er toch aan de hand...

Oke dan heb ik vriend 8 en 9 buiten beschouwing gelaten, maar de eerste heeft zeker 30 kilo overgewicht en de tweede is licht autistisch en speelt de hele dag world of warcraft, dus of ik me daarmee wil vergelijken...
Te herkenbaar :') hoe oud ben jij?
Ik zwaai naar dieren.
pi_113037748
quote:
Ff een down momentje...

En welke studentenstad gaat hier om?
ADHD-C
  maandag 18 juni 2012 @ 04:02:55 #233
364339 QuintonFortune
Living the life
pi_113038031
Ik vind weer iemand interessant ze zit op mijn school en ik zie haar alleen in de bus. Telkens maalt het door mijn hoofd of ik wat moet proberen of niet. Ik weet ook gewoon ook niet hoe het aan te pakken.
Verliefdheid is voor de dommen
pi_113038534
Mensen met overgewicht of (licht) autisme zijn ook gedoemd om alleen te blijven uiteraard..
pfff dat is de 2e x dat ik exact dezelfde opmerking voorbij zie schuiven maar van een andere user?
pi_113040350
quote:
Ff een down momentje...

Ja, dat zal allemaal wel, maar het is dus echt niet zo dat alle 'leuke' jongens per definitie een vriendin hebben. En dat je weinig vrouwen treft...daar kan je wat aan doen maar het lijkt me niet verstandig om activiteiten te gaan ondernemen met alleen maar de reden om vrouwen te ontmoeten terwijl je je depressief voelt over je vermeende falen.

Leer eerst maar eens schijt te hebben aan het feit dat je single bent. Ga gewoon iets leuks doen zonder voortdurend jezelf met anderen te vergelijken.
pi_113041491
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 07:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Mensen met overgewicht of (licht) autisme zijn ook gedoemd om alleen te blijven uiteraard..
pfff dat is de 2e x dat ik exact dezelfde opmerking voorbij zie schuiven maar van een andere user?
Nee dat niet, maar voor veel meiden is het wel een (grote) turn off... En ik heb het niet over overgewicht, maar over zwaar overgewicht...

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 09:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, dat zal allemaal wel, maar het is dus echt niet zo dat alle 'leuke' jongens per definitie een vriendin hebben. En dat je weinig vrouwen treft...daar kan je wat aan doen maar het lijkt me niet verstandig om activiteiten te gaan ondernemen met alleen maar de reden om vrouwen te ontmoeten terwijl je je depressief voelt over je vermeende falen.

Leer eerst maar eens schijt te hebben aan het feit dat je single bent. Ga gewoon iets leuks doen zonder voortdurend jezelf met anderen te vergelijken.
Ik heb daar echt heel lang schijt aan gehad, het is juist van de laatste 1/2 maanden dat ik er een beetje mee begin te zitten...

Doe trouwens verder genoeg leuke dingen, maar kom gewoon geen meiden tegen... Vorige week wezen karten met collega's, laatste weken voetbal kijken met vrienden, en toch nog uit daarna soms. Maar meiden gaan er niet echt mee, of het zijn zusjes van of vriendinnen van.... Als die vriendinnen van vrienden van mij op hun beurt nou ook eens een leuke vrijgezelle vriendin meenemen, maar dat doen ze nooit ;(
pi_113059041
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft officieel die diagnose, dus hij weet het.

Het ligt wel iets gecompliceerder natuurlijk, want het idee dat je ook BDD kan hebben terwijl je gewoon echt lelijk bent kan je achtervolgen. Maar zelfs al ben je echt lelijk, dan is er heel wat meer voor nodig om ook BDD te ontwikkelen. Daarom stoort het me zo dat hij het werkelijke probleem niet lijkt te erkennen. Da's wel weer typerend voor BDD natuurlijk, maar goed. Ik gun hem ook gewoon dat hij zonder kotsneigingen in de spiegel kan kijken, dat lijkt me in ieder geval een vereiste wil je het ook op het gebied van vrouwen wat beter doen. Wellicht dat hij er door plastische chirurgie inderdaad beter uit gaat zien, dat is niet ondenkbaar, maar dan verschuift de obsessie denk ik weer naar een andere imperfectie. Want die zullen er altijd zijn.

Verder is er weinig mis met een beugel, en een kaakoperatie vanuit medisch oogpunt. Met meer zelfvertrouwen en stylingadvies is er weinig op hem aan te merken. Als hij zich niet druk maakt is het gewoon een fijne persoon in de omgang, ook voor vrouwen. Die pikken dat onzekere en die neurotische dingetjes natuurlijk meteen op. Dat kan dan onterecht worden geïnterpreteerd als afwijzing op basis van uiterlijk. Het is niet voor niets dat hij op een avond stappen, toen Richard beter in z'n vel zat, gewoon een hele leuke meid had versierd.

Dus als je denkt dat je qua uiterlijk niet opvalt bij vrouwen, zijn er genoeg andere manieren waarop je wel hun positieve aandacht kan krijgen. Je op je gemak voelen is daarbij heel belangrijk, waar firefly mijns inziens dan wel geheel gelijk mee heeft. En dat kan pas als je jezelf accepteert.
Hoe verklaar je dan dat vrijwel iedereen met BDD een partner heeft of heeft gehad? Omdat de lelijkheid enkel in het hoofd zit maar voor andere mensen zijn ze leuk genoeg.
Ik erken het inderdaad niet, ik ben gewoon echt heel onaantrekkelijk en ik heb voldoende bewijs dat dat ook zo is.

En dat met dat versieren die avond... ik denk dat dat meisje was ingehuurd door Halcon om een toneelstukje op te voeren en te doen alsof ze geinteresseerd was.
pi_113059697
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef richard_prf het volgende:
En dat met dat versieren die avond... ik denk dat dat meisje was ingehuurd door Halcon om een toneelstukje op te voeren en te doen alsof ze geinteresseerd was.
:')_!
Ik denk dat jij een toneelstukje opvoert, en anders moet je nodig naar de psycholoog, want als je dat ben je denk ik lichtelijk paranoïde.
pi_113059778
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat vrijwel iedereen met BDD een partner heeft of heeft gehad? Omdat de lelijkheid enkel in het hoofd zit maar voor andere mensen zijn ze leuk genoeg.
Ik erken het inderdaad niet, ik ben gewoon echt heel onaantrekkelijk en ik heb voldoende bewijs dat dat ook zo is.
Omdat die misschien wel vrienden hebben, een kenissenkring, waarmee ze regelmatig afspreken en niet jarenlang WoW hebben gespeeld zonder enige contact met de buitenwereld. Nee, geen vriendin, maar wel ervaring met het andere geslacht. Alle bevestiging in de wereld is niet genoeg, dat werkt slechts tijdelijk als een boost. Als je een vriendin had gehad, had je dat op de een of andere manier ook wel weg gebagatelliseerd. Dat weet ik zeker.

quote:
Je bent vermoeiend. Je werkt mensen enorm tegen je in het harnas, op deze manier ook Halcon. Zelfs al komt daar door je stoornis, mag je er best wel bij stil staan dat het niet tof is om zo wantrouwend te doen naar mensen die het beste met je voor hebben en jou ook geen echte aanleiding hebben gegeven om daaraan te twijfelen.

quote:
Ff een down momentje...

Ik zou allereerst stoppen met jezelf met anderen vergelijken.
pi_113059922
Qua uiterlijk is er niet veel mis met richard. qua innerlijk echter .. maar negatieve aandacht is ook aandacht
pi_113060041
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als hij zich niet druk maakt is het gewoon een fijne persoon in de omgang, ook voor vrouwen.
Ik zeg altijd al dat ik nooit kansen kreeg om mijn innerlijk te tonen. Het is vaak recht in mijn gezicht gezegd door dames dat ik lelijk ben(bijvoorbeeld op vakantie toen ik 19 was) (sportschool toen ik 18 was) en ook de spiegel die er niet om liegt.
Geef mijn eens ongelijk om mezelf sterk te verbeteren dmv plastisch chirurgie zodat ik kansen krijg om mijn innerlijk te tonen.

Ik hoef niet zo nodig een vriendin maar het feit dat ik geen enkele kans maak bij niemand is wel vrij pijnlijk.
pi_113060048
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik zou allereerst stoppen met jezelf met anderen vergelijken.
Dat is typisch internet ideologie, iedereen vergelijkt zich met anderen, het is alleen de vraag hoe veel je je van anderen aantrekt..

Meestal doet het me eigenlijk niet eens zoveel, alleen heb soms van die buien zoals gisteravond.
pi_113060049
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 07:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Heel menselijk om zo te vergelijken he ;)

Mijn vrienden hebben allemaal geen relatie _O_ Op een paar na dan.
pi_113060155
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zeg altijd al dat ik nooit kansen kreeg om mijn innerlijk te tonen. Het is vaak recht in mijn gezicht gezegd door dames dat ik lelijk ben(bijvoorbeeld op vakantie toen ik 19 was) (sportschool toen ik 18 was) en ook de spiegel die er niet om liegt.
Geef mijn eens ongelijk om mezelf sterk te verbeteren dmv plastisch chirurgie zodat ik kansen krijg om mijn innerlijk te tonen.

Ik hoef niet zo nodig een vriendin maar het feit dat ik geen enkele kans maak bij niemand is wel vrij pijnlijk.
Je hebt je innerlijk al genoeg getoond aan sommige vrouwen... Zeg nou zelf, ze willen zelfs met je uit, dat komt niet door je aantreklijkheid zei je toch?

Blijkbaar kijken ze dus toch naar innerlijk en kan je dat prima tonen..
Rustig aan.
pi_113060178
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:

Je bent vermoeiend. Je werkt mensen enorm tegen je in het harnas, op deze manier ook Halcon. Zelfs al komt daar door je stoornis, mag je er best wel bij stil staan dat het niet tof is om zo wantrouwend te doen naar mensen die het beste met je voor hebben en jou ook geen echte aanleiding hebben gegeven om daaraan te twijfelen.

Nee het is juist tof van Halcon als hij dit zo heeft geregeld.
pi_113060211
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee het is juist tof van Halcon als hij dit zo heeft geregeld.
Je bent wel een bijzonder geval...
Luister naar de psychiater en geloof hem, hij spreekt de waarheid.
Rustig aan.
pi_113060831
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:50 schreef EiPet het volgende:

[..]

Dat is typisch internet ideologie, iedereen vergelijkt zich met anderen, het is alleen de vraag hoe veel je je van anderen aantrekt..

Meestal doet het me eigenlijk niet eens zoveel, alleen heb soms van die buien zoals gisteravond.
Ja, iedereen doet het. Maar er bewust zo mee bezig zijn is wat anders, zeker als je daarmee nog even je vrienden die wat mankeren (overgewicht & autisme) omlaag haalt. Immers, er zullen altijd mensen zijn die leuker, beter, succesvoller, rijker, knapper en slimmer zijn dan jij. Als je je minderwaardig gaat voelen door je met anderen te vergelijken ben je verkeerd bezig, hoe menselijk het misschien ook is.

Dat kan je dan een internet ideologie noemen, maar in de praktijk is het zeker wel mogelijk om je minder bezig te houden met hoe anderen het getroffen hebben. Het minste wat je kan proberen is om je gemoedstoestand er niet meer zodanig door te laten beïnvloeden, wat je nu wel doet. Als iedereen om je heen in een relatie zit, wordt die druk om zelf een relatie te krijgen wel vanzelfsprekend groter. Uiteraard. Maar jij staat er ook nog eens bewust bij stil en gaat je hier, hardop als het ware, op het forum afvragen wat die vrienden van je wel hebben wat jij niet hebt. En daar was mijn opmerking met name op gericht, niet op het vergelijken an sich wat iedereen wel bewust of onbewust doet. Kijk gewoon naar jezelf en je eigen situatie. En niet naar hoe anderen, met misschien minder moeite en in een compleet andere situatie, al wel datgene hebben wat jij graag wil.
pi_113060841
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je bent wel een bijzonder geval...
Luister naar de psychiater en geloof hem, hij spreekt de waarheid.
Dat zij mij heeft aangesproken die avond is al opvallend genoeg.
pi_113060937
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Raar man, dat iemand jou uberhaupt de moeite waard vindt om te leven... Ze zouden je verplicht moeten euthaniseren.....

Man man man.... Ik heb medelijden met je zelfbeeld en dat gebrek aan zelfrespect wat je hebt... Helemaal omdat het gewoon flauwekul is en je in een soort van 2e wereld leeft met jezelf.

Wat jij denkt is gewoon niet waar.... Je kan er zo naar kijken en erin geloven.... Maar ik zeg je 99% van de mensheid is het niet met je eens.
Rustig aan.
pi_113060985
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niks mis met een prima wingman toch? En als zij het saai had gevonden was ze echt snel weer verdwenen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')