abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112546389

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?

Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.

quote:
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.

Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.

Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
Ja doei.
pi_112546429
.. die een nieuw topic vergeten ;)
Ja doei.
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:56:15 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112546501
2 topics in 5 uur tijd :')

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:47 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

gewoon mee terug gaan, een goede hardloopzaak zou ze moeten vervangen als ze je aangemeten hebben
Heb 'goedkope' schoenen gekocht, omdat ik eerst wilde uitproberen of ik hardlopen wel leuk vond :P En op zich zitten ze wel goed, maar door de blaren die nog pijnlijk zijn voel ik nog altijd niet of ze bij de hakken nou goed zitten of niet.
pi_112546543
Ah joh, in Slank ging dat ook wel eens zo hard, 't is een fase.
Ja doei.
pi_112546578
Ik ga zo maar naar bed :W Oant moarnnnn
pi_112546598
Ik dacht bijgelezen te zijn, maar zie dat ik een heel topic gemist heb haha heb ik wat te doen morgen
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:57:32 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112546604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ah joh, in Slank ging dat ook wel eens zo hard, 't is een fase.
Dat zei oma ook over d'r lesbische kleindochter... We zijn inmiddels 7 jaar en een bruiloft verder :+ :D
pi_112546644
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat zei oma ook over d'r lesbische kleindochter... We zijn inmiddels 7 jaar en een bruiloft verder :+ :D
_O- _O_ ^O^
pi_112546651
Ben weer een beetje ontchagerijnd. Morgen moet ik sowieso spinnen, maar wellicht dat ik er wel heen ga hardlopen (en weer terug) en dan Mr.Mo op de fiets met de handdoek en drinkfles, want die wil vast niet ook mee hardlopen naar de spinningles. Hopelijk gaat 't morgen beter O+
Ja doei.
pi_112546675
quote:

[..]

:')__!
Ja doei.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 6 juni 2012 @ 22:59:44 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112546783
quote:

[..]

*PROEST*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_112546799
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ben weer een beetje ontchagerijnd. Morgen moet ik sowieso spinnen, maar wellicht dat ik er wel heen ga hardlopen (en weer terug) en dan Mr.Mo op de fiets met de handdoek en drinkfles, want die wil vast niet ook mee hardlopen naar de spinningles. Hopelijk gaat 't morgen beter O+
Hoop het ook voor je , en zo'n mr. die je spullen draagt, doe je goed ;)
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:00:29 #13
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112546840
quote:

[..]

brilliant... _O-
hopen dat mijn stiefzoon nooit gaat trouwen met zijn vriend....
er zijn zoveel leuke gays en dan kiest hij zo'n lamlul..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_112546857
Nou, die gaat ook altijd mee spinnen hoor ;) :P dus het is niet zo dat ik 'm alleen maar als pakezel meesleep ;)
Ja doei.
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:01:08 #15
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_112546893
Ik ben boos op de hele wereld, om vanalles en nog wat en heb niet het gevoel dat er nog iets gaat lukken vandaag. Wilde dat eruit gaan hardlopen, maar het is me nu al te laat. Morgenochtend maar even de ellende van me wegrennen.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_112546936
WTF :o
Ik lees 5 dagen even niet mee en we zijn 21 topics verder ????? _O_ _O-
Ik dacht serieus dat ik in een verkeerd forum was terecht gekomen....

Maar goed, dat ga ik dus nooit meer terug kunnen lezen, da's gewoon een heel boek :+

Ik ben aan het aftellen voor de 10km bij de Marathon van Amersfoort komende zondag (Viking, die loop jij toch ook?)
Ik heb alleen een bizarre voorbereiding.... namelijk de avondvierdaagse.... Ik bleek me in een ver verleden opgegeven te hebben als begeleider |:( Dat betekent dat ik deze week in totaal al 50km loop. Een training zit er dus niet meer in. Ik ben benieuwd wat dat zondag gaat worden.......
pi_112546971
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:01 schreef Finland. het volgende:
Ik ben boos op de hele wereld, om vanalles en nog wat en heb niet het gevoel dat er nog iets gaat lukken vandaag. Wilde dat eruit gaan hardlopen, maar het is me nu al te laat. Morgenochtend maar even de ellende van me wegrennen.
:o Lekker naar bed gaan , en dan morgen de zon begroeten tijdens het hardlopen ^O^ Dan ziet de wereld er vast weer stukken beter uit.
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:02:30 #18
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_112546999
quote:
Ik ben boos op de hele wereld, om vanalles en nog wat en heb niet het gevoel dat er nog iets gaat lukken vandaag.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_112547006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:02 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

:o Lekker naar bed gaan , en dan morgen de zon begroeten tijdens het hardlopen ^O^ Dan ziet de wereld er vast weer stukken beter uit.
En zelfs als je door de regen moet knap je er van op
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:02:55 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112547034
quote:
:* Gaan slapen, en het er morgen lekker uitlopen :Y Gelijk een goed begin van de nieuwe dag *O*
pi_112547044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik las "Cougars are going to try tomorrow" en dacht 'zo oud ben ik niet ;( '
Ja doei.
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:03:48 #22
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112547095
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:01 schreef GlenHighland het volgende:
WTF :o
Ik lees 5 dagen even niet mee en we zijn 21 topics verder ????? _O_ _O-
Ik dacht serieus dat ik in een verkeerd forum was terecht gekomen....

Maar goed, dat ga ik dus nooit meer terug kunnen lezen, da's gewoon een heel boek :+

Ik ben aan het aftellen voor de 10km bij de Marathon van Amersfoort komende zondag (Viking, die loop jij toch ook?)
Ik heb alleen een bizarre voorbereiding.... namelijk de avondvierdaagse.... Ik bleek me in een ver verleden opgegeven te hebben als begeleider |:( Dat betekent dat ik deze week in totaal al 50km loop. Een training zit er dus niet meer in. Ik ben benieuwd wat dat zondag gaat worden.......
:o Dat is een gevalletje slechte timing :P
pi_112547227
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik las "Cougars are going to try tomorrow" en dacht 'zo oud ben ik niet ;( '
_O-
pi_112547233
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:03 schreef kwiwi het volgende:

[..]

:o Dat is een gevalletje slechte timing :P
Zacht uitgedrukt... Maar wel een mooi experiment. Ben echt benieuwd hoe het gaat.
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:07:15 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112547346
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:05 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Zacht uitgedrukt... Maar wel een mooi experiment. Ben echt benieuwd hoe het gaat.
Hopelijk valt het uiteindelijk gewoon mee :Y Succes in ieder geval ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')