how cutequote:
Hebben de dvdboxenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Snel naar Veronica zappen voor Flashpoint, Friends heb je allemaal al gezien, 20 keer
Ja Sexy...ik had ze ook hoger ingeschat...quote:
bij inlopen van nieuwe schoenen wordt aangeraden om ze eerst op korte loopjes te dragen, en de langere afstanden op je oude schoenen. Al naar gelang je ze vaker gedragen hebt, kun je de draagtijd om gaan wisselen .. dus steeds langer en vaker op je nieuwe schoenen lopen. maar wel om en om tot ze volledig ingelopen zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef Shravani het volgende:
even een hardloop gerelateerde vraag.
Ik heb vorige week nieuwe schoenen gekocht, eerste dag heb ik daar heel lekker op gelopen, merk nu dat ik er heel anders op loop dan op m'n oude schoenen en ook andere kleine pijntjes krijg. (trekt wel snel weg gelukkig) vandaag op m'n oude schoenen gelopen en niks aan het handje.
Moet ik wennen aan de nieuwe schoenen? zowel oude als nieuwe zijn gewoon neurtrale schoenen.
weg wezen met je hardloopvragen.....quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:40 schreef Shravani het volgende:
even een hardloop gerelateerde vraag.
Ik heb vorige week nieuwe schoenen gekocht, eerste dag heb ik daar heel lekker op gelopen, merk nu dat ik er heel anders op loop dan op m'n oude schoenen en ook andere kleine pijntjes krijg. (trekt wel snel weg gelukkig) vandaag op m'n oude schoenen gelopen en niks aan het handje.
Moet ik wennen aan de nieuwe schoenen? zowel oude als nieuwe zijn gewoon neurtrale schoenen.
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weg wezen met je hardloopvragen.....![]()
[..]
[..]
Nou dat zou kunnen door de slijtage bijvoorbeeld. Misschien zitten er wel andere zooltjes in?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:46 schreef Shravani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik loop nog niet meer dan 5km eigenlijk maar dus wel goed aangevoeld om in het begin nog af te wisselen dus.. thanks voor jullie antwoord.
Ik heb ook het idee dat van m'n nieuwe schoenen de hak iets hoger is waardoor ik meer op m'n hak moet landen en dat eigenlijk niet echt deed op m'n oude schoenen..
gewoon mee terug gaan, een goede hardloopzaak zou ze moeten vervangen als ze je aangemeten hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik voel nog altijd niet of mijn nieuwe schoenen wel zo goed zitten omdat die blaren pijn blijven doen![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:47 schreef AntiChrist het volgende:
zo vandaag ondanks m'n blessure toch maar m'n nieuwe schoenen uitgetest(Nike Free Run +3)
en waarempel! bijna geen last van m'n knie! redelijk lekker kunnen lopen zelfs.
zo vandaag ondanks m'n blessure toch maar m'n nieuwe schoenen uitgetest(Nike Free Run +3)
eh nee, totaal niet. Friends is een van de beste comedy's van de laatste 20 jaar. Eerder gelijk aan Seinfeld, two and a half man, etc.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Net zo cool als Will & Grace, So you think you can dance en het TLC channel.
Nice! Ook weer in de running dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:47 schreef AntiChrist het volgende:
Welkom terugquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:47 schreef AntiChrist het volgende:
*badum tsh*quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nice! Ook weer in de running dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |